تخصصی مشاوره بگیرید برای هم اندیشی با بهتری مشاوران با ما تماس بگیرید
9099071985
مشاوره و روانشناسی خانواده هم اندیشان
1

دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی برای دانش آموزان دبستانی

دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی برای دانش آموزان دبستانی

اگر فرزندتان در مقطع ابتدایی و دبستان است و می خواهید از همین حالا مسیر تحصیلی موفقی داشته باشد، راه درستی را آمده اید. خیلی خوشحالیم که همین امروز و حالا به آینده فرزندتان اهمیت می دهید.

همانطور که می دانید تحصیل در زمان شما با زمان حال فرزندتان متفاوت است و شما نمی توانید در برخی از مسائل آن ها را راهنمایی کنید و همچنین برای نحوه صحیح درس خواندن و عادت کردن به آن به یک مشاور و متخصص در این زمینه نیاز دارید.

بدون شک مشاور تحصیلی یکی از مهمترین فرآیندهای اجرایی در مدارس است و در تمامی مقاطع نقش پر رنگی دارد.

در گذشته انتخاب رشته بر اساس اولویت ها و هدایت تحصیلی انجام می گرفت اما امروزه بر اساس توانایی ها و علایق دانش آموزان صورت می گیرد.

وجود مشاور در همه مراحل زندگی لازم است. بنابراین در این مقاله سعی کرده ایم به نقش موثر آن در دوران تحصیلی ابتدایی و دبستان بپردازیم.

چرا مشاوره برای مقطع ابتدایی

مشاوره برای دوران تحصیلی در مقطع ابتدایی از این لحاظ مهم است که دانش آموز از همین حالا یاد می گیرد که چگونه به روش صحیح درس بخواند و برای او یک عادت شود و همچنین با اصول برنامه ریزی صحیح درسی نیز آشنا می شود.

آشنایی با برنامه تحصیلی هم به آن ها نظم می دهد و هم اینکه کیفیت تحصیلی آن ها را بالا می برد.

توجه داشته باشید که شما برای فرزندتان نمی توانید برنامه تحصیلی کس دیگری را بگیرید چرا که برنامه تحصیلی برای هر کس با توجه به توانایی های آن ها و شرایط خانوادگی و همچنین استعدادهایشان متفاوت است.

شرایط سنی دانش آموزان ابتدایی حساسیت فرآیند مشاوره تحصیلی در این مقطع را پیچیده تر می کند و نیاز است تا با دقت و تامل بیشتری فرآیند مشاوره در پایه ابتدایی انجام شود.

چرا مشاوره برای مقطع ابتدایی

مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان اول ابتدایی

پایه ابتدایی شروع دوران تحصیلی است و از اهمیت بالایی برخوردار است و دانش آموز برای اولین بار با کتاب های ریاضی، فارسی و علوم آشنا می شود.

شیوه صحیح درس خواندن اگر به دانش آموز آموخته شود و با مدیریت زمان و برنامه ریزی آشنا شود می تواند قدم بزرگی در آینده تحصیلی او باشد.

مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان دوم تا پنجم ابتدایی

در پایه دوم تا پنجم کتاب ها رو به تکمیل شدن و پیچیده شدن می رود دانش آموزان در این دوران باید سعی کنند که برنامه ریز تحصیلی را به خوبی اجرا کنند و برای مقاطع بالاتر تبدیل به یک عادت شود.

مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان اول ابتدایی

مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان پایه ششم

پایه ششم آخرین مقطع ابتدایی است و دانش آموز وارد دوره متوسطه می شود و با دروس تخصصی و عمومی آشنا می شوند. بیشتر دانش آموزان در این مقطع دچار افت تحصیلی می شوند و برای برنامه ریزی حتما به یک مشاور نیاز خواهند داشت.

اگر دانش آموز در ابتدای سال تحصیلی با برنامه ریزی تحصیلی آشنا شده باشد بدون افت تحصیلی این مقطع را نیز طی خواهد کرد.

پس نسبت به آینده فرزندتان بی تفاوت نباشید و به او در مسیر تحصیلی کمک کنید. تجربه های یک مشاور که شما انتخاب می کنید بهترین کمک به بهبود پیشرفت تحصیلی آن ها است.

برنامه ریزی برای مقطع دبستان باید چگونه باشد؟

همانطور که گفتیم برنامه ریزی برای هر شخص متفاوت است و اگر از همین حالا برای دانش آموزان دبستانی برنامه ریزی تحصیلی انجام گیرد هم باعث نظم و انضباط آن ها می شود و هم اینکه کیفیت تحصیلی آن ها بالا می رود.

میزان ساعت و نحوه مطالعه باید با توجه به توانایی و استعداد دانش آموز تعیین شود و یک مشاور خبره به خوبی می تواند تشخیص دهد که دانش آموز چه توانایی هایی دارد و بهترین برنامه برای او چیست؟

برنامه ریزی برای مقطع دبستان باید چگونه باشد؟

مزایای برنامه ریزی در مقطع ابتدایی چیست؟

برنامه ریزی تحصیلی کیفیت آن را بالا می برد و دانش آموز به آن عادت می کند. یکی دیگر از مزایای برنامه ریزی در سال های اول تحصیلی باعث می شود که فرد منظم بوده و نقات قوت و ضعف خود را به خوبی بشناسد.

پیشرفت تحصیلی بدون شک همراه با راهنمایی و تجربه یک شخص کاردان که با این مسائل رو به رو است، حاصل می شود. نسبت به هر لحظه زندگی فرزندتان بی تفاوت نباشید.

مشاوره تلفنی مقطع ابتدایی

برخی با این بهانه که نمی توانند وقت خود را برای جلسات مشاوره برای فرزندانشان بگذارند به راحتی از مسئله مشاوره برای آن ها می گذرند یا هزینه زیاد جلسات حضوری را بهانه می کنند.

لازم نیست نگران این دغدغه ها باشید در هر کجای ایران که هستید، تنها با یک تماس از منزل می توانید صدای مشاور را بشنوید و از راهنمایی آن ها استفاده کنید.

بدون دغدغه و اتلاف وقت و هزینه برای جلسات حضوری مشاوره تحصیلی، همین حالا اقدام کنید.

نقش والدین در هدایت تحصیلی

در اجتماع امروزه اکثر والدین شاغل هستند و  امکان رفت و آمد به مدرسه یا جلسات حضوری برای آن ها مشکل است اما مرکز مشاوره هم اندیشان با ایجاد مشاوره تلفنی و آنلاین این دغدغه را برای شما برطرف کرده است.

شما برای راهنمایی فرزندتان هم تجربه و هم دانش کافی ندارید و نمی توانید در مسائل و مشکلات فضای درسی و مدرسه آن ها را هدایت کنید و نباید از این موضوع به سادگی رد شوید. شما باید با یک متخصص در زمینه پیشرفت تحصیلی فرزندتان کمک بگیرید که تخصص و تجربه کافی در زمینه مشاوره دارد و در تمامی امور می تواند دانش آموزان را راهنمایی کند.

مزایای برنامه ریزی در مقطع ابتدایی چیست؟

توصیه مشاوران هم اندیشان

همین حالا که این مطلب را می خوانید بیش از ده هزار نفر برای فرزندشان در مقطع ابتدایی برای برنامه ریزی تحصیلی آن ها اقدام کرده اند و این یک نکته مثبت برای نسل آینده و یاد دادن برنامه ریزی و هدف تحصیلی است.

شما هم همین حالا به فکر فرزندتان باشید تا از بقیه همسالان خود عقب نیافتد. اگر فرصت ندارید از خانه بیرون بروید همین حالا با یک تماس با بهترین مشاور ها در ارتباط باشید.

سوالات متداول مشاوره مقطع ابتدایی

فرصت رفتن به جلسه مشاوره برای فرزندم را ندارم راهکار چیست؟

شما می توانید در منزل و تنها با یک تماس از خدمات مشاوره ای استفاده کنید.

چرا وجود یک مشاور برای دانش آموز الزامی است؟

یک مشاور در زمینه های پیشرفت تحصیلی به دانش آموزان کمک می کند و بسته به تجربه و دانش خود به بهترین شکل آن ها را راهنمایی می کند.

چرا برنامه ریزی تحصیلی برای مقطع ابتدایی لازم است؟

برنامه ریزی تحصیلی برای دانش آموزان باعث می شود که کیفیت تحصیلی آن ها بالا برود و از همه مهمتر به آن عادت کنند و نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی بشناسند.

آیا خودم می توانم در مسائل تحصیلی به فرزندم کمک کنم؟

خیر، شما تجربه کافی در زمینه تحصیلی ندارید و نمی توانید توانایی دانش آموز را بسنجید و با توجه به آن برای آن ها یک برنامه تحصیلی ارائه دهید.

آیا برنامه ریزی از مقطع ابتدایی لازم است؟

بله، دانش آموزان با برنامه ریزی به پیشرفت تحصیلی خواهند رسید و به نظم عادت خواهند کرد و این همین مسئله باعث بهبود وضعیت تحصیلی آن ها خواهد شد.

آیا می توان از برنامه تحصیلی شخص دیگری استفاده کرد؟

خیر، برنامه تحصیلی برای هر کس بسته به توانایی ها و استعدادهایش متفاوت است.

فرزندم به درس علاقه ندارد و احتمال می دهم آن را ترک کند پس آیا مشاور لازم دارد؟

بله، بدیهی است برخی از بچه ها به درس علاقه نشان ندهند ولی یک مشاور می تواند به آن ها در زمینه شکوفایی استعدا کمک کند.

اینستاگرام

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. فاطمه گفت:

    سلام دخترم کلاس ششم دبستانه مدرسه نمیره اینقدر اذیت می شم مدیر،معلم،مشاور همه باهاش صحبت کردن میگه از مدرسه بدم میاد لطفا راهنماییم کنین

دریافت مشاوره