استخدامی سپاه در سال 1402

استخدامی سپاه در سال 1401

نهاد نظامی سپاه پاسداران به عنوان یکی بزرگترین ارگان های نظامی کشور هرساله طی فراخوان هایی اقدام به جذب افراد و متخصصان حوزه های مختلف در قالب سرباز نیروی امریه و کادر می کند.

از مهمترین شرایط افراد برای ارسال رزومه برای ورود به سپاه، می توان به عدم هر گونه سوءسابقه و دارا بودن حسن شهرت اشاره کرد.

استخدام اطلاعات سپاه، در هر زمانی که نیروی سپاه نیاز به استخدام نیروی انسانی جدید دارد، انجام شده و زمان مشخصی برای این استخدام تعیین نشده است.

از شما دعوت می کنیم در ادامه این مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید تا اطلاعاتی را در خصوص شرایط استخدامی سپاه در سال 1402، در اختیار شما قرار دهیم.

شرایط استخدامی سپاه در سال 1402

شرایط استخدام در سپاه یعنی گزینش افراد دارای صلاحیت بر طبق قانون و مقررات برای انجام خدمت در یکی از مشاغل های استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

پونزاین مشاغل از نظر ماهیت شغل به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

مشاغل نظامی

مشاغل کارمندی

مشاغل مشترک

پونزنکات مربوط به تقسیم بندی سه دسته شغلی سپاه، بشرح زیر است:

مشاغل نظامی شامل مشاغل های مربوط به مدیریت های سطوح بالای سپاه و سایر مشاغلی که به دانش و مهارت نظامی نیاز دارند و یا در ارتباط مستقیم با ماموریت های نظامی هستند.

غیر از مشاغل موضوع تبصره 1 این ماده، مدیریت سایر رده‌های سپاه و سایر مشاغلی که با پشتیبانی‌های مستقیم و نیز غیر مستقیم ‌مأموریت های نظامی سپاه ارتباط دارند، از مشاغل مشترک هستند.

مشاغل نظامی، کارمندی و مشترک با رعایت مفاد این قانون در جداول سازمان مشخص می‌شود.

شرایط عمومی استخدام سپاه 1402

پونزشرایط عمومی استخدام سپاه در سال 1402، برای کادر ثابت، پیمانی و پرسنل بسیجی ویژه (‌پاسداران افتخاری) به شرح زیر است:

  1. اعتقاد به مبانی اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران
  2. اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه
  3. التزام عملی به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی
  4. عدم عضویت و هواداری از احزاب و گروه ها و سازمان های سیاسی
  5. نداشتن سابقه عضویت و یا هواداری از احزاب و گروه ها و سازمان های غیر اسلامی، التقاطی، الحادی و غیر قانونی
  6. عدم اعتیاد به مواد مخدر و محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی
  7. داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی مورد نیاز
  8. داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نیاز
  9. داشتن حسن شهرت و عدم سوء سابقه
  10. استخدام پرسنل کادر ثابت، مشروط به داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران است.
  11. برای مشاغل کارمندی در شرایط مساوی شرایط استخدام سپاه پاسداران، ایثارگران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و خانواده درجه یک آنان در اولویت هستند.
  12. استخدام پرسنل مذکور در این ماده منوط به تایید صلاحیت آنان توسط هیأت مرکزی گزینش است که پس از ارزیابی در طول دوره ‌آموزش اولیه صورت می‌گیرد و در صورت لزوم هیأت مرکزی گزینش می‌تواند این اختیار را به هسته ‌های گزینش تفویض نماید.

 

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

استخدام سپاه بدون کارت پایان خدمت سربازی

طبق قانون، کارمندان قرارداد پیمانی سپاه که دوره خدمت را نگذرانده‌اند، خدمت آنان در سپاه به منزله گذراندن دوره خدمت سربازی در سپاهتلقی می‌گردد.

در صورتیکه زودتر از اتمام دوره خدمت خود، از شغل مورد نظر استعفا داده و یا بر کنار شوند، مابقی دوره خدمت آن‌ها مطابق با قوانین نظام وظیفه عمومی تصمیم‌گیری خواهد شد.

شرایط استخدام سپاه برای کارمندان

شرایط استخدام سپاه برای کارمندان

پونزاستخدام کارمندان در سپاه بر دو اساس صورت می گیرد:

بر اساس مدارک تحصیلی در یکی از مقاطع پایان دوره‌های دبیرستان، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکترا و بالاتر

بر اساس تخصص و مهارت عملی

پونزبطور کلی شرایط و موارد مربوط به استخدام کارمندان در سپاه، بشرح زیر است:

  1. شرایط استخدام سپاه پاسداران برای مشاغلی که مستلزم به کارگیری زنان باشد، آنان را استخدام می‌نماید. تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط خدمتی همسران آنان باشد.
  2. سپاه می‌تواند به منظور تأمین نیاز سازمانی خود داوطلبانی را که حداقل دارای مدرک تحصیلی پایان دوره ابتدایی هستند، با اخذ تعهد 5 ‌سال خدمت نظامی و یا 6 سال خدمت کارمندی به صورت پیمانی استخدام نماید و تمدید مهلت و تجدید قرارداد مجاز نیستند.
  3. خدمت پرسنل پیمانی که خدمت دوره ضرورت را انجام نداده‌اند، به منزله انجام خدمت دوره ضرورت تلقی می‌گردد و در صورتی که ‌قبل از خاتمه تعهد به هر علت از خدمت مستعفی یا برکنار گردند، برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.
  4. شرایط استخدام سپاه پاسداران برای پرسنلی که در حال انجام خدمت دوره ضرورت هستند، به صورت پیمانی خواهد بود.
  5. سپاه می‌تواند در صورت نیاز از پرسنل وظیفه در حین دوره خدمت ضرورت، همچنین پرسنل پیمانی در طول مدت قرارداد و پرسنل بسیجی اعم از عادی، فعال یا ویژه که شرایط استخدام سپاه پاسداران را دارا هستند برای کادر ثابت استخدام نماید و این قبیل داوطلبان در شرایط مساوی از اولویت برخوردارند. آموزش، درجه یا رتبه و ترفیعات آنان تابع مقررات مندرج در این قانون خواهد بود.
  6. سپاه در مواقع جنگ و اضطرار این نیروها را احضار نموده و چنانچه بیشتر از مدت یک ماه در هر سال خدمت نمایند، به همان اندازه از مدت خدمت و آموزش سال های بعد کسر خواهد شد.
  7. این دسته از پرسنل پس از گذراندن آموزش های لازم در بدو خدمت، از حقوق اجتماعی افراد منقضی خدمت وظیفه عمومی برای ‌استخدام و تحصیل و نظیر آن برخوردار هستند، لیکن در صورت قطع یا لغو یا بطلان قرار داد، تا انجام کامل خدمت ضرورت، حقوق مزبور از آنها سلب می‌شود.
  8. کلیه نهادها و سازمانها، وزارتخانه‌ها و شرکت های دولتی و کارفرمایان بخش خصوصی اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی موظفند شغل ‌این دسته از افراد را در طول خدمت سالانه آنها در سپاه حفظ نمایند، افراد مزبور در این مدت از دستگاه مربوطه حقوق و مزایا دریافت نخواهند نمود.
  9. حقوق و مزایای این افراد بعد از آموزش های لازم بدو خدمت مطابق حقوق و مزایای پرسنل کادر ثابت نظامی هم ردیف خواهد بود.
  10. آیین‌نامه اجرایی این افراد ماده توسط وزارت و ستاد کل سپاه پس از کسب نظر از سازمان امور اداری و استخدامی کشور تهیه و به ‌تصویب هیأت وزیران می‌رسد.
  11. خرید خدمت اشخاص بنا به ضرورت و برای مدت محدود با تشخیص نیروها و سازمانهای استخدام ‌کننده به موجب آیین‌نامه موضوع ماده 37 قانون ارتش هستند و اصلاحات مورد نیاز آن توسط ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.
  12. استخدام اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی سپاه و پرداخت حق‌التدریس به اساتید و مربیان مقاطع دانشگاهی بر اساس مقررات استخدامی هیأت علمی دانشگاهها خواهد بود.
  13. استخدام مربی و پرداخت حق‌التدریس برای آموزش های پایین‌تر از سطوح دانشگاهی، تابع آیین‌نامه موضوع ماده 38 قانون ارتش خواهد ‌بود. اصلاحات مورد نیاز توسط ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت دفاع تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.
  14. استخدام افراد در سپاه، بدون نیاز سازمانی و همچنین استخدام و یا تغییر وضع پرسنل جز به یکی از صور مذکور در این قانون مطلقا ممنوع است.

استخدام سپاه و مراکز آموزشی سپاه و دوره های آموزشی

مراکز آموزشی سپاه و دوره های آموزشی

پونزدوره های آموزشی سپاه در مکان های زیر برگزار می شوند:

دبیرستان ها و هنرستان های سپاه

آموزشگاه های نظامی

نکته 1: دانشکده علوم و فنون نیروها از لحاظ علمی به دانشگاه امام حسین (ع) وابسته بوده و توسط نیروها اداره می‌شود.

نکته 2:دانشکده عقیدتی – سیاسی و سایر مراکز آموزش رسته‌ای عقیدتی – سیاسی سپاه زیر نظر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اداره می‌شود.

دوره آموزش عمومی پاسداری

دوره عمومی پاسداری برای پرسنل کادر ثابت نظامی با مدرک تحصیلی پایان دوره راهنمایی، شش ماه در آموزشگاه نظامی است.

دوره عمومی آموزش عمومی پاسداری با مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر، به مدت سه سال در دانشگاه امام حسین (ع) تشکیل می شود. این دوره برای پرسنلی که دارای مدرک دیپلم استخدام می شوند، در طول دوره های علوم پایه یا دانشکده علوم و فنون نیروها برگزار می شود.

دوره آموزش تخصصی اولیه در سپاه

این دوره برای پرسنل کادر ثابت نظامی که دارای مدرک پایان دوره راهنمایی هستند، صورت می گیرد، که البته بلافاصله بعد از طی دوره آموزش عمومی، حداقل به مدت شش ماه در آموزشگاه های نظامی برگزار می شود.

 

برنامه ها و مواد آموزشی این دوره باید طوری تنظیم شوند که فارغ التحصیلان بتوانند از عهده مشاغل درجات رزم آور دومی و رزم آور یکمی برآیند.

دوره آموزش تخصصی تکمیلی در سپاه

دوره آموزش تخصصی تکمیلی از جمله شرایط استخدام سپاه پاسداران برای تکمیل تخصص پرسنل کادر ثابت نظامی با داشتن درجه رزم آور یکمی، به مدت حداقل 6 ماه در دانشگاه علوم و فنون تشکیل می گردد.

تشکیل این دوره ها باید به گونه ای باشد که کلیه پرسنل با داشتن درجه رزم آور یکمی بتوانند به موقع این دوره را طی کنند.

برنامه ها و مواد آموزشی این دوره باید طوری تنظیم گردد که فارغ التحصیلان بتوانند از عهده مشاغل درجات رزمدار دومی و رزمدار یکمی برآیند. نیل به درجه رزمدار دومی منوط به موفقیت در طی این دوره است.

استخدام سپاه و دوره‌های آموزش علوم پایه نظامی

دوره های آموزش علوم پایه نظامی

استخدام سپاه پاسداران برای تأمین و تربیت پرسنل کادر ثابت نظامی که با مدرک دیپلم استخدام می‌شوند، اقدام به تشکیل دانشکده علوم پایه نظامی در دانشگاه امام حسین (ع) می‌نماید.

پونزحداقل مدت آموزش این دانشکده 7 ترم تحصیلی، در دو دوره هایی به شرح زیر است:

دوره اول

این دوره حداقل شامل 4 ترم تحصیلی بوده و برای آموزش به کسانی که با مدرک تحصیلی پایان دوره دبیرستان از طریق مسابقه ورودی ‌پذیرفته می‌شوند، تشکیل می‌گردد.

دوره دوم

این دوره حداقل شامل سه ترم تحصیلی بوده و برای کسانی که با انجام ارزیابی و مسابقه ورودی از بین داوطلبان فارغ التحصیل دوره اول پذیرفته شده‌اند، تشکیل می‌گردد.

  • ‌تبصره 1 – پرسنلی که با مدرک پایین تر از دیپلم استخدام شده و موفق به اخذ مدرک دیپلم شده‌اند، می‌توانند در آزمون ورودی دوره اول دانشکده علوم پایه نظامی شرکت نمایند و در شرایط مساوی حق تقدم با پرسنل شاغل است.
  • ‌تبصره 2 – در صورت ضرورت و فوریت، سپاه می‌تواند از دارندگان مدارک فوق دیپلم مورد نیاز، برای شرکت در ‌آزمون ورودی دوره دوم آموزش علوم پایه نظامی ثبت نام نماید.
  • تبصره 3 – مواد و برنامه‌های آموزشی این دانشکده باید طوری تنظیم گردد، که با گذراندن دوره‌های آموزش بعدی، فارغ‌التحصیلان دوره اول از‌ عهده مشاغل درجات ستوان سومی تا سرهنگی برآمده و فارغ‌التحصیلان دوره دوم آمادگی انجام وظیفه در مشاغل درجات ستوان دومی و بالاتر را داشته باشند.
  • ‌تبصره 4 – ستاد کل سپاه می‌تواند در رسته‌هایی که ضروری می‌داند، دوره‌های دوم علوم پایه نظامی، مقدماتی رسته ای و عالی رسته ‌ای را به صورت ‌پیوسته و با حداقل پنج ترم تحصیلی اجراء نماید.
  • ‌تبصره 5 – سپاه می‌تواند بنا به ضرورت دوره دوم علوم پایه نظامی را در دانشکده علوم و فنون نیروها اجراء نماید.

توجه داشته باشید که جذب نیروها در زمان تعیین شده انجام می گیرد و افراد واجد شرایط برای موارد مورد نیاز نیروی سپاه استخدام می شوند.

نحوه استخدام سپاه پاسداران 1400

نحوه استخدام در حفاظت اطلاعات سپاه

بخش اطلاعات سپاه، واحدی است که از سال ۸۸ با کنار هم قرار گرفتن واحد معاونت اطلاعات سپاه و چند ارگان دیگر تشکیل شده است و رئیس آن مستقیما از طرف نهاد رهبری منصوب می‌شود.

کار اطلاعات سپاه در زمینه‌های سایبری و جنگ نرم باعث شده است که در این حوزه آگهی استخدامی سپاه به سمت به کارگیری نیروهای متخصص در زمینه فناوری اطلاعات و سایبری باشد.

البته در صورتی که نیاز به استخدام نیروی انسانی در رده‌های شغلی این بخش وجود داشته باشد، در آگهی‌های استخدامی که توسط این نهاد منتشر می‌شوند اعلام خواهد شد.

شرایط استخدام سپاه برای بانوان

شرایط استخدام سپاه برای زنان (با مدرک دیپلم) با مردان متفاوت است و استخدام آن ها به شرایط همسران و خدمت آنان مشخص می شود. البته شرایط عمومی استخدام زنان با مردان برای استخدام در سپاه یکسان است.

پونزشرایط اختصاصی بانوان برای استخدام در سپاه عبارتند از:

بانوانی که دارای مدرک دیپلم و یا بالاتر از دیپلم هستند، با داشتن شرایط عمومی استخدام، می توانند نسبت به استخدام سپاه پاسداران اقدام نمایند.

حداقل قد بانوان برای استخدام باید 160 سانتی متر باشد.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که تحقیقات محلی توسط سپاه در مورد متقاضی انجام می شود.

توجه: شرایط استخدامی سپاه در سال 1402 هنوز اعلام نشده است؛ اطلاعات ذکر شده، آخرین اطلاعاتی است که در اختیار داریم و در صورت اعلام شرایط جدید این صفحه بروز رسانی خواهد شد.

نحوه استخدام در حفاظت اطلاعات سپاه

سخن آخر

سپاه پاسداران از جمله نهادهای نظامی کشور است که هر ساله طی انتشار اطلاعیه هایی، از علاقه مندان به ورود به ارگان در قالب نیروی امریه، رسمی و یا قراردادی دعوت به همکاری می کند.

شما می توانید از آخرین اخبار مربوط به استخدام سپاه را از طریق همین صفحه مطلع شوید. چنانچه سوال یا نیاز به راهنمایی دارید، در بخش نظرات مطرح نمایید. از همراهی شما با آویژه سپاسگزاریم.

سوالات متداول

شرایط استخدام سپاه برای بانوان چیست؟

در حال حاضر استخدامی برای بانوان در سپاه انجام نمی گیرد.

شرایط استخدام سپاه برای کارمندان چیست؟

بر اساس مدارک تحصیلی و تخصص های عملی اشخاص

شرایط عمومی استخدام سپاه چیست؟

اطلاعات مربوط به این موارد در مقاله فوق به اطلاع دوستان گرامی رسانده شد.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

استخدامی سپاه در سال 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 2,445 نظر:
  1. باسلام و خسته نباشید لیسانس مهندسی نفت ازدانشگاه تهران دارم سربازی هم گذرانده ام قصداستخدام در قرارگاه خاتم الانبیا رادارم لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. با سلام سوال شما نیاز به بررسی تخصصی دارد برای کسب اطلاعات با مشاوران مرکز آویژه تماس بگیرید

  2. سلام ۳۸ ساله هستم دیپلم اتومکانیک و برق خودرو دارم و آشنا بکار جوشکاری و سیم پیچی دستگاه جوش هستم میخواستم بدونم میتونم جذب سپاه بشم با تشکر

    1. سلام جزایری هستم.تا ۴۰ سال می توانید در ازمون استخدامی سپاه شرکت کنید. در صورت پذیرش رشته شغلی شما

  3. سلام ۲۸ سالمه به برنامه نویسی علاقه دارم و زبان c#,sql,javascript,asp.net آشنایی دارم.سربازیمم تو سپاه بوده
    آیا امکانش هست بتونم جذب سپاه بشم در برنامه نویسی ؟

    1. سلام جزایری هستم.باید در ازمون استخدامی سپاه شرکت کنید.

  4. سلام، بنده فرزند ایثارگر،خوودم ایثارگر،دارای کارت،چگونه وارد سپاه پاسداران استخدام شوم جوشکاری و رانندگی، خیلی علاقه مند هستم در سپاه استخدام شوم

    1. سلام جزایری هستم.در صورت داشتن تمامی شرایط استخدام میتوانید در آزمون استخدامی سپاه شرکت کنید.برای اطلاع از شرایط کامل استخدام با مشاورین اویژه تماس بگیرید

    2. سلام من 57سالمه برای رانندگی ویا شغل دیگه میتوانم وارد سپاه شوم کارت ایثارگری ارتشو دارم

  5. سلام ، دیپلم ردی هستم وجوشکار حرفه ای خیلی دوست دارم در خدمت سپاه باشم

    1. بنام خدایی ک چنین رهبرفرزانه ای راب ایران وایرانی عطا کرده. سلام خدمت شمابزرگوارن زن 53ساله هستم دیپلم ردی و بسیجی فعالم. آیا میتونم جذب سپاه بشم. باتشکر ازشما

    2. سلام ضمن عرض خسته نباشید وخدا قوت لیسانس مهندسی نفت ازدانشگاه تهران دارم ودوسال سربازی بصورت امریه درپالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس گذرانده ام وحدود ۴ماه است خدمتم تمام شده است خواهان استخدام در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا هستم لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم

      1. سلام جزایری هستم.در صورت داشتن شرایط عمومی استخدام می توانید در مصاحبه شرکت کنید برای بررسی شرایط شما با مشاورین آویژه تماس حاصل فرمایید

  6. سلام فقط بخیر بنده دربسیج فعال از سال ۹۶ تا الان ۳۵ سال دارم مدرک سیکل دارم اگر دیپلم بگیرم میتونم جذب سپاه بشم

    1. سلام برای استخدام سپاه شما نیاز به مدرک دانشگاهی مورد نظر سپاه دارید و شرایط سنی استخدام سپاه از 18 تا 40 سال است

    2. سلام من روحانی هستم 2سال در سوریه به عنوان مدافع حرم خدمت کردم 1سال به عنوان نماینده ولی فقیه در مرزهایه شرقی هم خدمت کردم تمام آموزشهای نظامی از جمله کار کردن با انواع تانکهایه پیشرفته رو در تیپ امیرالمومنین قم دیدم آماده خدمت بشکل رسمی میباشم لطفامنو راهنمایی کنید

      1. شما جهت انجام خدمت دوره ضرورت میبایست به پلیس +10مراجعه نموده و با تکمیل دفترچه نسبت به این موضوع اقدام به عمل آورید

    3. سلام بسیجی هستم برادرم ایثارگران سابقه جبهه دارد.در منطقه محروم خدمت کردم.

  7. سلام عرض ادب سیدمهدی سیدرضایی هستم با مدرک زیر دیپلم با معافیت پزشکی برای خدمت گذاری در سپاه آماده هستم برای حزب الله لبنان آماده ام تا آخرین قطره خونم

  8. سلام من ۲۸ سالمه ترمزسازی سواری دارم گواهینامه پایه یک دارم علاقه زیاد واسه کار کردن در سپاه رو دارم بسیج فعال هم هستم چکار باید بکنم واسه استخدامی

    1. سلام خدمت شما، با مراجعه به مراکز گزینش سپاه، درخواست خودرا ثبت بفرمایید.

  9. سلام و عرض ادب خانم 32ساله هستم مدرک دکترا دارم و علاقه دارم در سپاه کار کنم و پدرم هم ایثارگر هستن چیکار باید بکنم؟

    1. میتوانید در آزمون استخدامی سپاه شرکت کنید و در صورت قبولی و گذراندن مصاحبه استخدام شوید

  10. سلام من افغان هستم مدرک دیپلم ناقص 26سالمه مسلط به امور نظامی سیاسی اطلاعاتی امنیتی چون زیاد تحقیق کردم آموزش دیدم به طور علاقه زیاد به حضور در سپاه قدس به عنوان نیروی ویژه دارم چون اطلاعات زیادی در مورد منطقه نقش شیعه در ظهور امام زمان میدانم اطلاعات کامل میدانی دارم اما نمیدانم چطور وارد سپاه بشم تا برای امام ارواحنا فدا کاری انجام بدم

    1. سلام این موضوع رو با گزینش استان مربوطه در میان بگذارید ان شالله که حل خواهد شد

      1. باسلام مکانیک حرفه ای کلیه ماشین آلات راهسازی و معدنی هستم ضمن اینکه گواهینامه پایه یکم رانندگی و گواهینامه ترانزیت و نیز تسلط کامل به رانندگی با تریلی لودر بلدوزر بیل میکانیکی را دارم . آماده خدمت در آن ارگان محترم مردمی را اعلام میدارم .

  11. به نام خالق یکتا
    اینجانب مجیدصفایی نهزمی هستم سربازی نرفتم ولی خیلی الاقی به سپاه دارم که باهاشون همکاری کنم متاهل داری یک فرزند پسرهستم

    1. سلام من دیپلم دارم و ۳۸ سال سن دارم متاهلم و ارزوم اینه که عضو سپاه بشم و برم سوریه به عنوان مدافع حرم و اگه لیاقت داشته باشم در این راه شهید بشم اگه راهی داره خواهشا کمکم کنین
      لبیک یا خامنه ای

  12. سلام بنده لیسانس علوم قضایی هستم و ماولد سال ۱۳۷۱ هستم و بسیجی و پدرم جانباز و ایثارگر و حدود بیش از صد و سی ماه جبهه و منطقه عملیاتی داره و بازنشسته سپاه هست ، بنده خیلی علاقه به خدمت در سازمان قضایی سپاه داشتم که قسمت نشد و الان میخاهم بجای پدرم در سپاه خدمت کنم و همه ضرایط را دارا هستم ولی فقط سنم یکم ۵ سال زیاد شده ، الان نمیدونم چجوری پیگیری کنم ، لطفاً راهنماییم کنید ؟

    1. سلام با مراکز عضویاب سپاه واقع در ناحیه شهرستان خود درمیان بگذاری

  13. سلام علیکم
    با مدرک سطح یک حوزه علمیه میتونم پاسدار بشوم؟ لطفاً راهنماییم کنید.

  14. سلام سابقهٔ پلیس افتخاری در استخدام افسری سپاه امتیاز حساب میشه؟

  15. سلام علاقه خاصی دارم برای نظا م مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنم بنده تا بتونم با جان ودل مواظب هستم تا دست بیگانه به این مرزوبوم کوتاه شود راهنمای کنید بنده دیپلم هستم انشاالله به یاری امام زمان وخون این شهدای مظلوم وبی گناه انقلاب اسلامی نمیزاریم پایمال باشد یا حق

  16. سلام
    بنده مجرد هستم شرکت نصب آسانسور دارم .دیپلم ردی هستم .تمام مراحل بسیج رو رفتم خدارو شکر تمام شرایط روهم دارم .اگر بخوام داخل اطلاعات سپاه یا سربازان گمنام بشم میتونم.دوره تیراندازی .اتومبیل رانیحرفه ای .کشتی وکاراته کار کردم .عاشق شهدا.بچه کرمانشاه .لطفا جوابمو بدید وراهنماییم کنید
    یاعلی

  17. سلام فرزند بازنشسته سپاهی با 8سال سابقه جبهه و مدیریتی سپاه هستم بنده 8سال تلاش کردم استخدام و جای پدر درسپاه شوم ولی به علت پارتی زیاد و دستگی افراد تازه وارد سپاه فرزندان خودسپاه نمی توانند وارد سپاه شوند چگونه پیگیری و ازحقمان دفاع کنیم

    1. سلام.شما از سابقه پدرتان برای معافیت از سربازی یا شهریه دانشگاه میتوانید استفاده کنید ولی برای استخدام در ارگانی نمبتوانید از آن سابقه استفاده کنید.

  18. باسلام شرایط برای افراد بالای 40 سال که بتواننددراین آرگان بصورت قراردادی یا استخدام خدمت کنند، هست؟ آرزوی هر کسی است که زیر پرچم این نظام وسایه رهبری به مردمانش خدمت کندسن وسال ملاک نیست اصل پایبندی به این نظام وولایت است باید بستری فراهم شودتا کسانی که به این نظام وولایت اشتیاق دارند زیر این پرچم خدمت کنند باسپاس

  19. سلام و وقت بخیر من 35 سال سن دارم و بسیج فعال هم هستم دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی می باشم و علاقه شدیدی به سپاه دارم آیا امکان جذب و استخدام در سپاه وجود دارد
    لطفاً راهنمایی بفرمایید

  20. سلام من۴۴سالمه درزمینه های نظامی وطراحی عملیات به درد سپاه میخورم این هزار بار اقا من بخام رایگان به سپاه ومردم فلسطین کمک کنم کی رو باید ببینم میگین نه کافیه فقط یک بار امتحان کنید ممنونم راستی کسی این پیامها رو میخونه

  21. سلام من چندین سال با برادران سپاه در بسیج همکاری فعالی داشتم و از برخورد پرسنل رسمی لذت می بردم ساده . بی ریا . مهمان نواز خیلی خاطرات خوبی با بچه های سپاه دارم اکثر دوره ها رفتم بصورت گروهی به کوه نوردی می رفتیم حتی به روستای سردار دلها هم با گروه چهل نفره قبل از شهادت ایشان رفتیم و چند شب در مسجد آنجا ماندیم و روزها کوه پیمایی و کمک به مردم و در دوران کرونا اولین گروهی بودیم که شهر بندرعباس با صدها پمپ دستی و کارواش و خودرو ضد عفونی کردیم و چندین بار کمک معیشتی به مردم نیازمند با همکاری دوستان خریداری و تحویل دادیم درود بر بچه های سپاه

  22. سلام می‌خوام با اطلاعات سپاه پاسداران همکاری کنم بسیج فعال دارم آموزش زیاددیدم برای رفتن به سوریه

    1. سلام سه ماه ثبت نام کردم خبری نیست طرح امنیت بهم جوابی ندادند

    2. باسلام بنده ۳۴ سالمه مدرک لیسانس حسابداری دارم آیا شرایط سنی استخدام رو دارم

      1. با سلام رنج سنی بالا میباشد اما میتوانید به حوزها مراجعه کنید درصورت نیاز شاید استخدام شوید

    3. سلام‌من لکنت زبان مادرزادگی دارم میتونم درسپاه پاسداران استخدام شوم

      1. برای استخدامی سپاه یک سری معاینات پزشکی انجام میگیرد

  23. سلام من دیپلم دارم ۳۵ سال سن دارم ومتاهل هستم میشه استخدام سپاه بشوم

    1. سلام و ارادت بله ، با توجه به بررسی شرایط دیگر شما ، امکان استخدام در سپاه وجود دارد

      1. سلام‌ایا‌میشه‌از‌طریق‌بسیج‌دانش‌اموزی‌
        برای‌افسری‌محصل‌سپاه‌
        ‌ثبت‌نام‌کرد

  24. سلام عرض ادب بنده ۲۵سالم هستش فرزند جانباز ۴۵ درصد و ایثاگر هستم .علاقه شدید به وزارت دارم دوست دارم برای کشور م همه کاری بکنم حتی جونمم میدم .به امید خدا

  25. با سلام هر چی تلاش می‌کنم نه مدافعین حرم ثبت نام مشم نه سپاه از توانایی های خودم در رزم فقط خودم خبر دارم و خدای خودم ، خواستم بگم ذر اسلام ناب هم کسی مارو ندید چون آشنائ نداشتیم نخواستیم جلوی هیچ بنده ای تعظیم کنیم و زبان چرب نداشتیم عاشق شهادت نیستم ولی توانایی وهوش رزمیم خیلی بالاست ی از خودنمایی گرفتن قپه و درجه چپاول بیت المال به عنوان حقوق بزرگنمایی کردن خودم نبودم نیستم فقط خواستم دفاع کنم نذاشتن خواستم استخدام بشم نذاشتن چون اگر بودم به معنی عمل همه متوجه بی‌توجهی ناکارآمدی خودشون میشدن

    1. سلام 30سالم هست دیپلم ناقص هستم فزند جانباز 35درصد هستم چجوری میتونم در سپاه ا نقلاب اسلامی خدمت وکارکنم

    2. سلام مدرک بنده فوق دیپلم انسانی با معدل ۱۷هستش میتونم جذب سپاه شم؟؟

  26. سلام ایا برای استخدام در اطلاعات سپاه باید در ازمون افسری دانشگاه امام حسین شرکت کنیم؟؟

  27. سلام من خالکوبی دارم سنمم 22هستش میشه عضوسپاه بشم

    1. سلام در صورتی که خالکوبی شما مشخص و در دید نباشد مشکلی پیش نمیاید

  28. با سلام و احترام،نظر به اشتغال اینجانب در حوزه شیمی پلیمر باسابقه حدود 20سال، ونیز و ظرفیت

  29. سلام خسته نباشید من رشته تجربی ام معدلمم18/6 امسال میرم دانشگاه ایا امکانش هست وارد اطلاعات سپاه بشم و در کنارش درسم رو هم در رشته پزشکی بخونم یا خیر؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

  30. سلام ببخشید بنده نیستاگموس چشم دارم ولی اختلالی تو بیناییم ندارم میخواستم ببینم کجا میتونم استخدام بشم برام فرقی نداره دیپلم حسابداری دارم معدل دیپلمم هم 19 خورده ای هست

  31. سلام اینجانب متولد ۷۱دیپلم وکارت پایان خدمت هم دارم علاقه مند به رسته اطلاعات و…می‌باشم و۱۷سال سابقه بسیجی وفعال می‌باشم. شرایط برای استخدام دارم یا معرف میخواد .سپاس

    1. سلام من۴۴سالمه درزمینه های نظامی وطراحی عملیات به درد سپاه میخورم این هزار بار اقا من بخام رایگان به سپاه ومردم فلسطین کمک کنم کی رو باید ببینم میگین نه کافیه فقط یک بار امتحان کنید ممنونم راستی کسی این پیامها رو میخونه

      1. سلام.من مکانیک فوق تخصص سیلندر های تر و خشک خاستم ببینم استخدام دارید

      2. باسلام وعرض ادب من ۳۰سالمه ومدرک تحصیلیم سیکل است وازبچگی دوست داشتم به استخدام حفاظت اطلاعات سپاه دربیایم وخداروشکرهوش خوبی دارم ،من کسی هستم که سپاه میتواندبه اواعتمادکندهمه جوره واخل وابستگان بنده شهیدوپاسدارهم است،من عاشق وطنم ایران عزیزم هستم ودوست دارم حتی یک بسیجی ساده هم باشم امامیان برادران حفاظت اطلاعات سپاه باشم تاخدمت کنم به کشورم ،من مطمن هستم به دردسپاه میخورم ازهوش خوبی برخوردارهستم ،ممونم لطفا راهنمایی کنید،

  32. سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران نام باافتخاردرجمع نیروی نظامی جهان دارد،وباعث افتخارکشورهای اسلامی است،من در کشورهایمختلف دنیاسفرکردم،باوجوداینکه تعداد اندک مردم ایران ازین نیروهای قهرمان نفرت پراکنی میکنند،اماابرقدرت های جهان غرب از فرمان رهبری فقیه ازترس وحشت باخودمیپیچند،همه انگیزه های نظام شأن میمیرند،من کدام شخص ارتباطی نبوده ام،منحیث یک مسلمان افغانستانی باوجود این قهرمانان افتخار دارم به امید موفقیت هرچه بیشترشان در سطح جهان هستم وبرای موفقیت شأن دعامیکنم.

  33. با سلام و خسته نباشید
    من از پاکستان هستم
    چجوری میتونیم با اطلاعات سپاه
    همکاری کنیم

    1. سلام به صورت افتخاری به عشق ایران و ایرانی و نظام جمهوری اسلامی ایران میخواهم برای وطنم برم جنگ .لطفا اگر کسی می‌تونه منو ببره به عشق ۱۴معصوم و ولایت فقیه جون میدهم
      لبیک یا صاحب الزمان (ع)

  34. سلام خداقوت
    بنده ایثارگرم جهت علاقه به پاسداری از انقلاب و دشمنان انقلاب میخواهم جهت پاسداری از حرمت انقلاب جانمم هم فدا کنم
    چگونه میتوانم در اطلاعات سپاه پاسداران استخدام شوم
    ممنون

    1. سلام میتوانید در آزمون استخدامی سپاه شرکت کنید یا کنکور سراسری دهید و در دانشگاه های زیر نظر سپاه تحصیل داشته باشید

  35. حقیرازسال ۷۹تاکنون عضو بسیج سپاه عشایر در بسيج مهندسین و عضو و مسئولیت بسیج مهندسین شهرستان کوهچنار استان فارس دارم و…علاقه مند به خدمت در بسیج سازندگی سپاه پاسداران میباشم در ضمن در حال حاضر با سپاه در زمینه ساخت مسکن محرومین به عنوان ناظر فنی مشغول میباشم چون مدرک تحصیلی مهندسی عمران دارم

  36. سلام وقت بخیر بنده ۲۹ سالمه وبسیج فعال ودیپلم برق صنعتی وا قاری قرآن و اذان مقام آور خدمت سربازی ارتش نیروی هوایی سابقه فوتبال بازی در لیگ یک کشور متاهل دارای دوفرزند ودرحال حاظر از طرف بسیج هرشب دور از زن و بچه و پدر مادر که خرج و مخارج تمام اعضا با همین حقوق هست به مدت یک سال با حمل سلاح مشغول در پست های مختلف برق آیا شرایط استخدام دارم من تمام این زحمتا رو به عشق کشورم وطنم الانم خداشاهده در حال حاظر مستجر هستم و حقوق پنج ملیون تومان ساکن اهواز

  37. سلام آیا دانشگاه افسری امام حسین از طریق کنکور سراسری پذیرش دارد یا جذب فقط از طریق دفاتر جذب سپاه است

    1. سلام بله ثبت نام از طریق دانشگاه هم صورت میگیرد

  38. زمان ثبت نام سپاه برای بانوان کی است و اگر پذیرش داشته باشد چگونه باخبر شویم

    1. سلام خدمت شما، تایم دقیقی اعلام نمی شود، مدارک را حضوراً به یکی از مراکز گزینش سپاه تحویل دهید.

  39. باسلام‌وخسته‌نباشی‌اینجانب‌جانباز35درصدوفرزندشهیده‌وبرادرشهبدمیباشم‌لذاخواهشمندهستم‌که‌بابنده‌همکاری‌لازم‌بعمل‌آیدکه‌استخدام‌کارمندسپاه‌یااطلاعات‌سپاه‌پاسداران‌انقلاب‌اسلامی‌شوم‌

  40. سلام اینجامرتضی امیری هستم متاهل هستم وسنم ۳۸سالم هست وباافتخاربه اینکه بتوانم به سپاه پاسداران استخدام شوم وحاضرهستم برای رهبرم وکشورم کاری انجام بدهم و جانم فدای رهبرم وکشورم کنم وحاضرهستم سخت تر این جاه کشورم یاسوریه یاعراق خدمت کنم تااخراین قطره خونم جانم فدای رهبرم وکشورم کنم اگر میشه من را استخدام کنیدتاهیچ دشمنی به کشورم ضربهی بزنن من خودم وخانوم حاظرهستیم استخدام شویم وهرجابگیدخدمت کنیم تازمانی خونم را برای کشورم ورهبرم فداکنم تورخداجواب من رابدهید

  41. سلام تروخدا بابا من قبلا یه غلطای کردم توبه به درگاه خدا کردم صبح تا شب دارم دعا میکنم که خدایا خودت کمکم کن من برم تو جمع این بچه های سپاه که فقط عشق به سید علی شهدا شهدا شهدا ملت ایران امام حسین خدایا به حق امام زمان فقط خودت کمک کن من برم اونجاکار خدماتی جارو دست شویی شستن هرچی که اونا بگن فقط به خاطر این که به اون بچه ها نزدیک باشم باهاشون نماز بخونم با اونا راه برم بریم هیئت بریم پای سخنرانی اقا بریم جنوب رو اون خاکا گریه کنیم التماس کنیم که از قافله عشقعقب نمونیم خدایا به حق این عذای فاطمه نزار زندگی من اینجا متوقف بشه نزار عمرم بدون خدمت بدون نشناختن خودت امام شهدا تموم بشه

  42. باسلام و خداقوت،بسیجی فعال دارای کارت پایان خدمت و عضو گردان…،دارای تخصص در زمینه خدمات رایانه ای و تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر،قطعات الکترونیکی با بیش از 15 سال سابقه کار در شهرگلستان شهرستان بهارستان،برای همکاری و مساعدت در جهت اشتغال حضورا مراجعه کردم به قسمت های مربوطه در شهر گلستان و سپاه
    پاسداران اما متاسفانه تا به این لحظه کسی مساله اشتغال اینجانب را پیگیری نکرد…

    1. سلام یوسف ملائ هستم عضوبسیج فعال ۳۷سال سنمه میتونم بسیجی طرح امنیت شوم

    2. ؟من من مهدی سلطانی اهل افغانسان کدام مدارک هم ندارم ولی دوست دارم بع سپاه خدمت کنم آیا امکانش هست

      1. ﺳﻼﻡﻭﻗﺘﺘﻮﻥﺑﺨﯿﺮﺑﺮﺍﯼﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡﺩﺭﻧﻈﺎﻡﭼﻪﺍﺭﺗﺶﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯽﺳﭙﺎﻩﺗﺎﺑﻌﯿﺖﺍﯾﺮﺍﻧﯽﻭﻣﺪﺭﮎﺩﯾﭙﻠﻢﺍﻟﺰﺍﻣﯿﺴﺖ

        1. سلام.بنده مسلط تعمیرکار ماشین های سواری و لوکس بغیر صافکاری میباشم.جوشکاری صفر تا صد.بالابر.۱۰ تا اختراع دارم که اصلا ثبت نکردم

  43. سلام اگرخانواده ازطرف پدر سابقه کیفری داشته باشند امکان ورود به این ارگان ممکن هست؟

  44. سلام من بسیج هستم کارت فعال هستم میخوام وارد سپاه باشم مدرک تحصیلی سیکل باید کجا استخدام مراجع کنم

  45. سلام من تنگی نفس داشتم میخوام در دانشگاه افسری سبت نام کنم آیا امکان دارد یا راهی برای درمان

  46. سلام من رحمان هستم از بلوچستان سن ۱۸ وزن ۷۵ قد ۱۶۳ همه چیز خوبه فقط تنگی نفس داشتم آیا راهی هست به تونم در دانشگاه اپسری سبت نام کنم

  47. سلام میخوام استخدام کنم در سپاه ولی من23سالمه اهل خوزستان هستن مدرک تحصیلی سیکل

  48. سلام میخوام استخدام کنم در سپاه مدرک تحصیلی سیکل

    1. سلام بنده تک تیرانداز هستم واعلام امادگی کامل دارم

  49. سلام میخوام استخدام کنم در سپاه مدرک تحصیلی سیکل میشه استخدام کنم در سپاه

      1. سلام بطیجی فعال درسن ۱۲ سالگی الان ۴۴ سال دارم مهارت درحسابداری دارم مستاجرم به خاطر چادر هیچ کار فرمایی استخدامم نمی کنه تقاضای کار دارم از دولت جمهوری اسلامی ایران

  50. سلام ببخشید برای استخدام در سپاه چه شرایط بدنی باید داشت یا کجای بدنت باید سالم باشد

  51. با سلام درود خدمت رهبر معظم و بزرگ و عزیز
    اینجانب
    مازیار نامداری قره قانی
    اهل استان فارس شیراز
    آموزش دیده و خدمت سربازی ارتش
    دارای پرونده اعصاب و روان میباشم و تمام صحبت های لازم را تماما با صداقت قبلا آماده گفتن هستم اما
    آماده پاسداری و یک شهید سلیمانی شدنم
    آماده آموزش هرگونه شرایط لازم
    نه دنبال پولم ن شهرت
    میخواهم مرد باشم در راه انقلاب بزرگ و خون تمام شهیدان محافظ امنیت ملتم باشم و با تمام و کمال میل کامل باطنی دارای دوفرزند و متاهل آماده جان فدایی و کمک و هر کاری برای امنیت بیشترکشورم هستم و هر ثانیه با توجه به بسیجی بودنم دلم میخواهد یک پاسدار بشوم
    و التماس میکنم و در هر نقطه حاضرم جانم را فدای میهنم کنم و خدمت کنم و مردی با غیرت برای میهنم باشم و برای میهنم و امنیت کشورم از هر خط قرمزی میگذرم لطفا باهام تماس بگیرید و راهی برای زودتر ب آرزو رسیدنم جلوم بذارید و کمکم کنید 09175616267
    من یک انقلابیه آتش به اختیار هستم
    خدمت رهبر عزیزم

      1. سلام بله ولی با درجه ی ستوان دو بازنشسته می شین از ستوان بالاتر نمی رین

  52. با سلام و احترام فراوان
    بنده آقای متاهل دارای لیسانس برق متولد ۷۱ هستم خیلی علاقه دارم که در سپاه استخدام شوم. امکان داره بهم راهنمایی کنید

    1. باسلام برای اطلاعات بیشتر با کار شناسان ما تماس بگیرید

      1. سلام بعدازثبت نام ازگذینش سپاه چندروزطول میگشه تاجواب بگیری

        1. ﺳﻼﻡﻭﻗﺘﺘﻮﻥﺑﺨﯿﺮﺣﻀﻮﺭﯼﺑﺮﯾﻦﭘﯿﮕﯿﺮﯼﮐﻨﯿﺪﻣﻌﻤﻮﻻﯾﮏﻣﺎﻩﺎﺗ۳ﻩﻣﺎﺩﺭﮐﺎﻧﺎﻝﻣﺎﺗﻠﮕﺮﺍﻡavije_orgﻋﻀﻮﺷﻮﯾﺪﺍﻃﻼﻉﺭﺳﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸﻪﺧﺪﻣﺘﺘﻮﻥﻭﺑﺎﺧﺒﺮﻣﯿﺸﻮﯾﺪ

  53. با سلام.آیا حکم دان ۱ جودو و قهرمانی کشور و همچنین سابقه بالای ۲۰۰ ماه بسیج فعال و گذراندن دوره های آموزشی نظامی در ارتقای درجه تاثیر داره؟

    1. سلام بنده فرزند شهید حسن روحی هستم بیکار
      آیا میتونم جذب سپاه شوم متشکر ایوب روحی

  54. سلام من تربیت معلم قبول شدم ایا میتونم در آینده استخدام سپاه بشم

    1. سلام من بسیجی هستم میخوام استخدام کنم درسپاه ولی کارت پایان ندارم میشه استخدام در سپاه مدرک تحصیلی سیکل

      1. سلام ببخشید مدرک لیسانس مدیریت کشاورزی استخدام راهنمایی رانندگی استخدام میکنید

    2. سلام برادر مگه تربیت معلم مشکلی داره که علاقه دارید وارد سپاه بشید؟

  55. باسلام و خسته نباشید
    بنده 37 ساله اتمام سربازی ومدرک سیکل دارم آیا میتوانم به عنوان راننده در سپاه پاسداران مشغول به کار شوم ممنون بابت راهنمایی تون

      1. سلام وعرض ادب
        بنده عضو نیروی فعال بسیج هستم
        و کارت پایان خدمت دوری وظیفه عمومی دارم. ۳۲ سالم هست
        مدرک دیپلم دارم
        .وعلاقه
        مندم در سپاه پاسدارن انقلاب
        اسلامی
        مشغول ب خدمت بشم آیا طریقه ای داره ب عنوان نیرو کارمند یا هر کاری دیگه ای باشه گزینش بشم؟؟
        ممنونم راهنمایی بفرمایید

  56. بسم رب شهدا و صدقین
    باسلام بنده8 3ساله هستم با مدرک کاردانی فناوری اطلاعات . با 15 سال سابقه الان در حال حاضر بیکارم.عضو فعال بسیج . مسول بسیج دانشجویی اخرین سمت ام بوده امکان جذب در سپاه را دارم لطفا پاسخ بدید ممنون میشم.

    1. سلام خسته نباشید برادر من افغانی هستم بچه شیعه هستم میتوانم برای ایران زمین خدمت کنم

    2. باسلام ظمن عرض سلام من عاشقم برای ثبت نام مدافع حرم برم دفاع از حرم حضرت زینب .ص. ولی نشد کسی میتوندکمک کند خودم بسیج فعال و خانواده ایثارگر .ممنونم که راهنمایی کنید باتشکر ..شادی امام .ره. و شهدا صلوات.

  57. باعرض سلام وقت بخیر
    ببخشید در استخدام سپاه سلامتی دندان سالم چند درصد است اگر با پر کردن و کاشتن دندون میتوان در سپاه استخدام شد

  58. سلام
    من ۷سال بسیج فعال هستم ک بمعنای واقعی بصورت جهادی در حال خدمت بصورت مربی طرح بهنام ۳ سال فعالیت دارم و ۲ سال در حوزه مربوطه کار بسیج در معاونت تعلیم و تربیت انجام میدم و در حال حاضر قرار داد یکساله بعنوان پاره وقت بسته شد اما هیچ راهی برای ما باز برای جذب وجود نداره لطفا شرایط سنی لحاظ نکنید چون متولدین ۶۰ دیگه باید بشینه و حسرت بخورن

    1. سلام
      اگر در امتحان ورودی سپاه رد بشویم آیا سال بعد و فراخوان بعدی میتوان دوباره امتحان داد؟

      1. با سلام و احترام برای فراخوان های بعدی قطعا میتوانید شرکت کنید دوباره ولیکن خوب اینجا علت رد شدن در سوال مطرح نبود مثلا بحث پزشکی بوده است یا تحقیقات محلی یا سو پیشینه ، که ممکن است بجز شرایط پزشکی برای فراخوان بعدی ممکن است که شرایط ایده عالی تر برای شما پیش برود علی الخصوص در تحقیقات محلی.

  59. سلام من ۳۵ سالمه مدرک دیپلم فرزند جانباز ۲۵درصد شامل منم میشه استخدام راهنماییم کنید ممنونم

  60. سلام من ۳۵سالم هست فرزند جانباز هستم مدرک دیپلم شامل من میشه استخدام درسپاه کارت بسیج هم دارم بیکارم راهنماییم کنید تو رو خدا

  61. سلام میخوام استخدام در سپاه ثبت نام کنم ولی خدمت سربازی نرفتم میشه استخدام کنم در سپاه مدرک تحصیلی سیکل

  62. سلام‌ثبت‌نام‌سپاه‌کی‌شروع‌میشه‌‌وحداقل‌سن‌باید‌چند‌باشه

  63. باسلام.فرزندان شهید برای استخدامی سپاه یا نیروی انتظامی از شرط معدل برخوردارن یا اینکه از شرط معدل معافن؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای استخدام در این ارگان ها شرایط عمومی و شرایط اختصاصی لحاظ خواهد شد

  64. با عرض سلام درود فراوان بنده ازسال 79به عضویت بسیج فعال درحوزههای نیروی مقاومت درسپاه سقز درامده ام الان درسن 42 هستم میتوانم به عنوان بسیج ویژه درگردانها سپاه استخدام بشم با مدرک سیکل

    1. باسلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

      1. سلام خسته نباشین من سال 92 خدمتم سپاه بود روزی که تموم کردم بهم گفتن میخوای استخدام بشی قبول کردم همه چی ازمن گرفتن ولی هنوز چیزی مشخص نیست می تونی راهنمای کنید ممنون میشم

        1. سلام وقتتون بخیر از طریق ارگان مربوطه پیگیری نمایید.

  65. سلام من فوق لیسانس با رشته علوم انسانی دارم سنم ۲۶ ساله آیا می تونم در سپاه استخدام بشم

  66. با عرض سلام و تبریک به مناسبت ایام ولادت امیر معمنان علی (ع) دوستان عزیز من علاقه زیادی به سپاه دارم از سال 1390من جز بسیج فعال سپاه بودم درتمام مراسمات شرکت داشتم چکاری باید انجام تا بتونم عضو سپاه بشم دیپلم برق صنعتی هستم 32 سالمه
    ممنون یا علی

    1. سلام وقتتون بخیر در سایت سخا در قسمت امریه و جذب نوشته سازمان ستاد کل وضعیت تنظیم شده نوع درخواست جذبی یعنی پذیرش شدم؟

    2. با عرض سلام من میخام بسیج بشم خیلی علاقه دارم به بسیج شودن

    3. اسلام علیک
      خسته نباشید
      آیا برای ورود به نظام دولتی و سپاه باید رشته درسی خاصی داشته باشید یا نه هر رشته ای باشد
      رشته مورد نیاز مثلاً کار و فناوری یا کار ودانش

  67. سلام وقت بخیر ۱۷ سالمه اقا هستم رشته ام فنی حرفه ای کاردانش تاسیسات قدم ۱۶۵ وزن ۶۵ استخدام سپاه می کنندبه کجا مراجعه کنم

    1. سلام
      شرایط استخدام هر ارگان در سایت خودش گذاشته میشود

      1. سلام خسته نباشید ۲۴ سالم هست سربازی هم رفتم تنها هدف‌ و آرزویم شهادت هست اگر میشه کمکم کنید از تهران

      2. سلام بنده یکی از بچه‌ها فاطمیون هستم میخاستم وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیشم آيا امکانش هستش

    2. سلام
      من ۷سال بسیج فعال هستم ک بمعنای واقعی بصورت جهادی در حال خدمت بصورت مربی طرح بهنام ۳ سال فعالیت دارم و ۲ سال در حوزه مربوطه کار بسیج در معاونت تعلیم و تربیت انجام میدم و در حال حاضر قرار داد یکساله بعنوان پاره وقت بسته شد اما هیچ راهی برای ما باز برای جذب وجود نداره لطفا شرایط سنی لحاظ نکنید چون متولدین ۶۰ دیگه باید بشینه و حسرت بخورن

  68. سلام وقت بخیر ببخشید میگم من کار بسیج دارم میتونم باهاش چیکار کنم

    1. باسلام اماده همکاری درهررمینه نظامی. علاقه زیاد. به تک تیراندازی. وکاربالودرماشین الات راهسازی درمناطق صفر

      1. با سلام
        میخواستم بدونم این روز ها سپاه (درجه داری) اعزام دارن یا نه؟؟؟

        1. سلام وقتتون بخیر برای اطلاع دقیق از اعزام ارگان سپاه با کارشناسان ما تماس بگیرید

          1. سلام وعرض ادب
            بنده عضو نیروی فعال بسیج هستم
            و کارت پایان خدمت دوری وظیفه عمومی دارم. ۳۲ سالم هست
            مدرک دیپلم دارم
            .وعلاقه
            مندم در سپاه پاسدارن انقلاب
            اسلامی
            مشغول ب خدمت بشم آیا طریقه ای داره ب عنوان نیرو کارمند یا هر کاری دیگه ای باشه گزینش بشم؟؟
            ممنونم راهنمایی بفرمایید

  69. سلام
    آیا میتوان با سیکل در ارتش یا سپاه یا نیرو انتظامی ثبت نام کرد

  70. سلام میخواستم از شما بپرسم آیا کسی با مدرک فوق لیسانس حقوق میتونه تو سپاه در بخش قضایی کار کنه ؟ و آیا روی در آمد هم تاثیری داره؟

  71. ماهمیشه هستیم جان برکف انشالله همه به مراد د خودشون برسن

    شماره تماس: ۰۱۳۱۳۲۲۳۳۳۷ برسن

  72. سلام.من در تست تربیت بدنی استخدام سپاه قبول شدم اما برای بقیه مراحل دنبالم نفرستادن از برج ۱۲ تا الان هروقت میرم سمتشون میگن دنبالت می فرستیم ونیست این چهار ماه گذشت .لطفا راهنماییم کنید.

  73. باسلام وخسته نباشید ببخشید من ۳۷ سال سن دارم بامدرک فوق دیپلم حسابداری وازسال۱۳۸۴تاسال۱۴۰۱به عنوان بسیجی پاره وقت ونیمه وقت درحوزه بسیج خواهران مشغول فعالیت هستم آیامی توانم به استخدام سپاه دربیام.

  74. سلام. خانم ۲۷ساله متاهل هستم. دیپلم دارم.ایامیتونم در مشاغل نظامی مثل سپاه یا ارتش استخدام شوم؟ لطفا کمکم کنید که بایدکجابرم و چیکارکنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر باید با دفتار گزینش سپاه و ارتش صحبت کنید .

  75. سلام..من ترم آخر کارشناسی هستم و مشغول کارهای فارغ التحصیلی هستم..و قصد دارم در اولین فرصت برای اعزام به خدمت اقدام کنم..میخاستم بدونم بعد از پست دفترچه ، میتونم برای استخدام در سپاه اقدام کنم و به جای دوره آموزشی به عنوان سرباز وظیفه، دوره های تربیت پاسداری را از همان ابتدای خدمت بگذرانم؟؟ یا باید حتما به خدمت بروم و سپس برای استخدام اقدام کنم؟؟

    و به نظر شما با توجه به شرایط من، سریع ترین راهی که میتوانم در سپاه عضو شوم چیست؟
    از پاسخگویی شما ممنونم.

    1. سلام وقتتون بخیر حتما در این خصوص با کارشناسان ما صحبت کنید

  76. سلام وقت بخیرمن ۱۷سالمه رشته ام کاردانش هستش معدل ام هم ۱۴ قدم۱۶۵ هستش اما هنوز دیپلم ندارم مدرک تحصیلی بگیرم میشه استخدام سپاه شد یاعلی

  77. بابا چرا کسی منو درک نمیکنه من باید برم توی سپاه خدمت کنم حتی بدون حقوق
    من باید شهید شم تورو خدا اگه کسی توانایی اینو داره منو ببره توی سپاه استخدام کنه بهم بهم یه ندایی برسونه خودم میگیرم
    بخدا منو واسه دعواهای خیابونی ببرید کاریتون نباشه
    من هرطور شده باید یه سپاهی بشم باید شهید بشم بابا چرا متوجه نیست کسی
    هرکاری بگید من انجام میدم
    یه راهی جلوم بزارید
    بابا گناه که نکردم خط و خال دارم یا مدرک دانشگاهی ندارم یا اینکه دیر خودمو رسوندم به این جمع مقدس
    همش میگم خدایا کاش یه روز یکی پیدا شه خیلی با نفوذ باشه و منو ببره استخدام کنه بخدا اگه استخدام سپاه بشم نماز خوندن و شروع می کنم
    من عاشق اینجور جمع های روحانی و چهره های معصومانه هستم نمیخوام سمت گناه بره والا بلا نمیخوام
    میخوام دوستای مومن داشته باشم ای خداااااا

    1. دوست عزیز.
      اولا خدا نماز و روزه و …. رو برای رستگاری ما گذاشته و اصلا به این کارها نیازی نداره
      ثانیا، شما که با خدا شرط می‌بندی اگه برم سپاه، نماز میخونم، به نظرم این اصلا فایده نداره
      اینطوری اگه کارتون جور نشه انگار با خدا لج میکنی کلا نماز و میذارید کنار
      ثالثا، میتونید به پایگاه بسیج منطقنون مراجعه کنید کارت بسیج فعال بگیرید
      و مورد آخر، هر مردی یا زنی که برای امرار معاش خانواده به بیرون از منزل بره و خدایی نکرده اتفاقی براش بیفته، شهید محسوب میشه نزد خدا، مثلا برای پول در آوردن برای راحتی خانواده(از راه حلال) مثلا خدایی نکرده تصادف کنن، شهیدن نزد خدا
      قضاوت نمی‌کنم، اما دنبال اسم و رسم نباشید
      موفق باشید🌹

  78. من خیلی دوست دارم توی سپاه خدمت کنم ولی حیف خط و خال دارم ولی سابقه زندان و بازداشت گاه و اینارو ندارم
    11 سال کشتی کار کردم
    فتوشاپ و تایپ ده انگشتی حرفه ایم
    دوره icdl دیدم ولی چون چند سال ازش گذشته و کار نکردم یکم یادم رفته
    عاشق شهادت و نماز خواندن و عملیات و مبارزه با اشرارو اینا هستم دیپلم ردیم خیلیم درسم خوب بود نقشه کشی خوندم و متافیزیک و اینکه دوره های دفاع شخصیم دیدم و شجاعتم که واقعا نترسم. من عاشق سپاه هستم حتی اسمشم برام مثل رویایی دست نیافتنیه عاشق تیپ و لباسشم و اعتقادات روحانیتش. همه مومن و مظلومن و اینکه شجاع هستن و نترس
    نه مواد مصرف می کنم نه سیگار قدمم 180 اندام ورزشکاری و گوش هامم پلمپ. تورو خدا اگه راهی برای استخدام من وجود داره راهنمایی کنید من داداشمم شهید شده اما من سعادت نداشتم و اینکه 36 سالم شد امسال. همیشه دوست داشتم یه سپایی و یه بسیجی شجاع باشم نمیشه که نمیشه

  79. من خیلی دوست دارم توی سپاه خدمت کنم ولی حیف خط و خال دارم ولی سابقه زندان و بازداشت گاه و اینارو ندارم
    11 سال کشتی کار کردم
    فتوشاپ و تایپ ده انگشتی حرفه ایم
    دوره icdl دیدم ولی چون چند سال ازش گذشته و کار نکردم یکم یادم رفته
    عاشق شهادت و نماز خواندن و عملیات و مبارزه با اشرارو اینا هستم دیپلم ردسم خیلیم درسم خوب بود نقشه کشی خوندم و متافیزیک و اینکه دوره های دفاع شخصیم دیدم و شجاعتم که واقعا نترسم. من عاشق سپاه هستم حتی اسمشم برام مثل رویایی دست نیافتنیه عاشق تیپ و لباسشم و اعتقادات روحانیش. همه مومن و مظلومن و اینکه شجاع هستن و نترس
    نه مواد مصرف می کنم نه سیگار قدمم 180 اندام ورزشکاری و گوش هامم پلمپ. تورو خدا اگه راهی برای استخدام من وجود داره راهنمایی کنید من داداشمم شهید شده اما من سعادت نداشتم و اینکه 36 سالم شد امسال. همیشه دوست داشتم یه سپایی و یه بسیجی شجاع باشم نمیشه که نمیشه

  80. سلام من ۳۰ خارج از کشور زندگی کردم و به چند زبان و از همه بهتر انگلیسی مسلط هستم میخواستم بدونم که کسی مثل من استخدامی در سپادارید و مهندس مکانیک هم هستم از کانادا

  81. سلام آیا برای استخدام سپاه داشتن بسیج فعال لازمه؟!
    اگر لازمه چند ماه یا چند سال لازمه؟!

  82. سلام
    یک خانم برای استخدام سپاه در چه رشته هایی می تواند شرکت کند؟

  83. سلام رتبه دو رقمی داشته باشی تو کنکور میتونی جذب بشی؟
    با اینکه سنت ۲۴ سال خورده ای باشه؟

  84. چند سال بعد از اینکه گزینش استخدامی رو رد شدی دوباره میتونی برای استخدامی اقدام کنی؟ یا اینکه یکبار منع استخدام میشوی نمیتونی دیگه استخدام بشی؟

    1. باسلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  85. سلام استخدام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
    نیاز ندارند…

  86. سلام طرح بسیج امنیت خوبه پونزده روز لب مرز پونزده روز خونه؟

  87. آیا میشه دیپلم گرفت وارد سپاه شد متولد ۱۳۸۳ هستم

  88. سلام بنده ۱۷سالمه و آرزو دارم تو سپاه باشم آیا میتونم آخه گفتین از ۱۶ سالگی ثبت نام میکنیم سال بعد دیپلم میگیرم میشه ممنون اگه جواب بدین میخام دفاع در کشور عزیزم ایران جمهوری اسلامی ایران

  89. باسلام بنده لیسانس ریاضی وکاربردها هستم سنم ۲۸ سال هست چندسال بسیج فعالی دارم کارت سبزبسیج هم دارم خیلی دوست دارم وارد سپاه بشم اگه میتونید به من کمک کنید خواهشا راهنمایی کنید من رو با تشکر

  90. سلام خسته نباشد میخام عضو سپاه قدس بشم با هرشرایطی که هست جانم فدایه رهبر

  91. با سلام من متولد ۷۹.۵.۱۴ دارای مدرک تحصیلی سیکل و پایان خدمت ۲۱ ماهه هستم آیا میتونم استخدام بشم یا خیر

    با تشکر

    1. سلام
      میتوانید در گزینش های سپاه شرکت کنید و در صورت قبولی استخدام شوید

  92. سلام من سرباز ارتش هستم و متولد سال 1375
    مدرک تحصلیم کارشناسی سیالات هستش
    میخواستم بدونم میتونم عضو سپاه بشم ؟

  93. سلام و احترام ،
    میخواستم بدونم که با فوق لیسنانس هم استخدامی میگیرد

    1. سلام من فرزند جانباز 5درصد هستم متولد 1370ترم آخر کاردانی کامپیوتر و عضوبسیجی ویژه نیز هستم آیا امکانش هست درسپاه استخدام بشم ممنون

      1. سلام وقت بخیر
        برای استخدام در سپاه شرایط خاصی لحاظ خواهد شد

    2. سلام بنده ۴۰سالمه یه سابقه کیفری سر محکومیت فروش مشروب داشتم اما توبه کردم حالا هم بیکارم آیا با این شرایط میتونم استخدام سپاه بشم

    3. سلام خسته نباشید
      سهمیه هر استانی فرق دارد به گزینش شهرتون مراجه کنید

    4. سلام وقت بخیرمن ۱۷سالمه رشته ام کاردانش هستش معدل ام هم ۱۴ قدم۱۶۵ هستش اما هنوز دیپلم ندارم مدرک تحصیلی بگیرم میشه استخدام سپاه شد یاعلی

    5. سلام از رشته امور اداری شاخه کاردانش درجه داری ا ستخدام هست

    6. سلام من فوق لیسانس علوم انسانی رو دارم می خواستم بدونم می تونم در سپاه استخدام بشم لطفا رهنمای کنيد سنم ۲۷ ساله

      1. سلام سپاه به شرح ذیل می باشد:
        1.داوطلبان می بایست دارای مدرک دیپلم و دوره ی پیش دانشگاهی ( سال چهارم ) باشند.
        2.برخورداری از سلامت و توانایی جسمی و روانی
        3.دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران
        4.برای رشته های ریاضی و تجربی معدل کل سال آخر آن ها کمتر از 14 نباشد و یا متوسط معدل سه سال آخر تحصیلی از 14 کمترنباشد.
        5.برای رشتهای انشانی معدل کل سال آخر از 16 کمتر نباشد و یا متوسط معدل سه سال آخر تحصیلی از 16 کمترنباشد.
        6.پذیرش دانشجو در کلیه رشت ها از بینداوطلبان مرد صورت می گیرد.
        7.حداقل قد 170 و حداکثر 190 سانتی متر
        8.موفقیت در سیر مراحل گزینش سپاه
        9.داوطلبان در ابتدای شروع به تحصیل به عنوان پاسدار محصل شناخته شده و دوره آموزش عمومی پاسداری را به مدت نیم سال در یکی از مراکز آموزشی سپاه طیمی نمایند.
        10.باید دروس مصوب و تعداید از واحد های خاص دانشگاه که تحت نظام تربیتی ( نظامی ، فرهنگی ، ورزشی ) را بگذرانند.
        11.سپردن تعهد مبنی بر رعایت کلیه مقررات و ضوابط آموزشی، انضباطی، تربیتی و مقررات نظامی دانشگاه در طول تحصیل و پس از اتمام تحصیلات
        12.دانشجویان مقطع کاردانی به درجه ستوان سومی و کارشناسی به درجه ستوان دومی نائل خواهند شد.
        زمان استخدام سپاه در هر دوره بر اساس نیاز به نیروی انسانی جدید توسط سپاه پاسداران اعلام می شود و بدیهی است که تقویم زمانی مشخصی و یکپارچه ای برای آن وجود ندارد. بدین ترتیب، زمان استخدام سپاه ۱۴۰۱, استخدام خواهران و آقایان در سپاه (نیروی دریایی، زمینی، بسیج، قدس، هوافضا) و همچنین جذب نیروی مورد نیاز دیگر جایگاههای شغلی صرفا در بازه زمانی محدود و مقرر شده انجام می شود و بر این اساس، داوطلبان واجد شرایط خانم و آقا می توانند نسبت به استخدام خود در نهاد سپاه اقدامات لازم را به عمل آورند

        1. بنام زینب کبری سلام من سربازی نرفتم 24سالم میخواهم همه چیزم از سپاه شروع کنم من مدرک سیکل دارم یک پیش مرگ رهبریم یک روستای ساده هستم

      2. سلام وقت بخیر
        من سرباز ارتش هستم و با مدرک لیسانس
        چجوری میتونم استخدام سپاه شم؟

      1. باسلام وخسته نباشید
        بنده عضو فعال بسیج و فرزند رزمنده و ایثارگر میباشم و تمام دوره های تکمیلی مقدماتی و فرمانده دسته ای را گذراندم چونکه خدمت نکرده بودم راکت شدم ولی العان معافیت دائم از طریق جبهه پدرم دریافت نمودم ولی دوست دارم که استخدام سپاه بشم
        بنده تا پنجم دبستان درس خوندم و اهل خوزستان شهرستان آبادان میباشم لطفا راهنمایی بفرمایید

    7. سلام می خواستم بدونم بامدرک سیکل میشه توبسیج استخدام شد

      1. باسلام وخسته نباشید بنده میخوام درسپاه استخدام باشم وخودم بسیج ام وپانزده سال فعال بسیجی دارم وقبلن دریه اداره ای مشغول بکاربودم بخاطراتمام قرارداد اداره بیرون کردند وخودم عاشق سپاه وسپاهی ام اگه امکان‌ واردشدنش به سپاه هست بنده را راهنمایی نمایدوبرام فرقی نمیکنه هرجایی ایران‌ داشته باشه برای خدمت به سپاه اماد ه ام وخودم عاشق‌ ایران وایرانیم وخاک وپای این ایران بزرگوارودست امام خامنه ای را میبوسم خواهشن نظری ولطفی کنید من‌هم بیام به‌ سپاه وبه سپاهی بودنم افتخاری بکنم

        1. باسلام باید شرایط شما از جمله سن مدرک تحصیلی شرایط جسمانی و روانی شما مورد برسی قرار گیرد

  94. با سلام بنده عضد بسیج فعال هستم
    فقط تنها مشکی دارم این است پدرم متولده عراقه آیا میتونم عضو شم

    1. باسلام وخسته نباشید ببخشید من ۳۷ سال سن دارم بامدرک فوق دیپلم حسابداری وازسال۱۳۸۴تاسال۱۴۰۱به عنوان بسیجی پاره وقت ونیمه وقت درحوزه بسیج خواهران مشغول فعالیت هستم آیامی توانم به استخدام سپاه دربیام.

    1. سلام بسیجی طرح امنیت برای استخدام کارهاشو انجام دادم الان دو دلم و استرس دارم ک برم یانه ….بسیج طرح امنیت خوبه اصلا؟پانزده روز لب مرز باید باشم پانزده روزم خونه…اونم اعزام ب مرزهای زاهدان

    2. سلام لیسانس علوم سیاسی دارم سنم سی ویک سال هس میشه کارمند سپاه بسم

    3. باسلام وخسته نباشید
      نوجوانی۱۶ساله هستم علاقه زیادی به مکانیکی دارم لطفا راهنمای کنید

      1. سلام من 24سالمه و کارشناسی مدریت لجستیک دارم و خدمت هم نرفتم میتونم به عنوان کادر ثابت استخدام شوم

        1. سلام وقت بخیر
          بستگی به قوانین استخدامی در ارگان مد نظر دارد

  95. سلام خانومی هستم ۲۸ ساله علاقه مند برای شرکت در سرباز معلمی هستم مدرکم لیسانس حسابداری دارم باید چه کاری انجام بدهم?

    1. سلام خسته نباشید خدمت شما بنده فارغ التحصیل رشته فنی و حرفه ای هستم میخوام برم استخدام درجه داری سپاه میتوانید بگید که این استخدام چه ماهی صورت می‌گیرد

    2. باسلام وخسته نباشید ببخشید من ۳۷ سال سن دارم بامدرک فوق دیپلم حسابداری وازسال۱۳۸۴تاسال۱۴۰۱به عنوان بسیجی پاره وقت ونیمه وقت درحوزه بسیج خواهران مشغول فعالیت هستم آیامی توانم به استخدام سپاه دربیام.

    3. سلام می خواستم بدونم بامدرک سیکل میشه توبسیج استخدام شدسنم ۳۱سال است

    4. سلام علیکم من ۳۴ سالمه و عضو هیآت های مذهبی هستم چگونه میتونم عضو سپاه بشم من واقعا به خدمت به جمهوری اسلامی و رهبرم علاقه مندم من فرزند عشایرم چرا قبول نمیکنید

  96. سلام
    آیا میتوان با سیکل در ارتش یا سپاه یا نیرو انتظامی ثبت نام کرد ؟

    1. نخیر امکانش نیست البته اگه حداکثر تا شهریور امسال دیپلم بگیری میتونی عضو نیروی زمینی ارتش بشی

      1. باسلام خانمی لیسانس با۳۰سال سن میتونم توسپاه استخدام بشم؟

      2. باسلام خدمت همکاران محترم بنده لیسانس جغرافیا ام خیلی علاقه شدیدی برا سپاه دارم آیا پذیرش دارین سنم 27خدمتم رفتم از لحاظ آموزش صلاح ،امادگی جسمانی ام خوبه پذیرش دارین با تشکر

      1. سلام من ۳۱سال سن دارم و فوق لیسانس پرستاری دارم در بیمارستان امام حسین سپاه به صورت قراردادی مشغول هستم آیا تبدیل وضعیت شامل من میشه و امکانش هست رسمی بشم ممنونم

        1. در صورت شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت امکان رسمی شدن شما بوجود میاید

    2. سلام در حین تحصیل دانشگاهی یا با مدرک کارشناسی میتونم در سپاه استخدام کنم یا نه وچه شرایطی داره

  97. سلام خلبان یکم کبرا ۲۰۶ و۲۰۵ بالگردهای ترابری هستم چطور میتونم با هوافضا سپاه همکاری کنم.

  98. سلام برای استخدام سپاه پاسدارن محدودیت قد داره یا قد مهم نیست؟

    1. با سلام بنده کارمند نفت هستم تحصیلاتم کاردانی هست ولی چون علاقه به خدمت درسپاه راع دارم علاقه به استخدام شدن در سپاه راه دارم

    2. باسلام وخسته نباشید
      بنده عضو فعال بسیج و فرزند رزمنده و ایثارگر میباشم و تمام دوره های تکمیلی مقدماتی و فرمانده دسته ای را گذراندم چونکه خدمت نکرده بودم راکت شدم ولی العان معافیت دائم از طریق جبهه پدرم دریافت نمودم ولی دوست دارم که استخدام سپاه بشم
      بنده تا پنجم دبستان درس خوندم و اهل خوزستان شهرستان آبادان میباشم لطفا راهنمایی بفرمایید

  99. سلام من لیسانس عمران دارم میخوام تو سپاه استخدام بشم سنم هم ۲۶ سال هست و سربازی هم تو خود سپاه خدمت کردم پدرم هم سابقه ۱۳ ماه توجبهه به عنوان داوطلب روداره میتونم تو سپاه استخدام بشم یانه راهنمایی کنید ممنون

  100. سلام خسته نباشین
    عمل بینی و کشیده شدن چند دندان (۳) ممکنه باعث بشه توی آزمون رد بشیم؟
    بقیه شرایط مثل سن وضعیت جسمانی و روحی سالم نبود ابتلا به بیماری و عدم سوپیشینه رو دارم…
    مدرکم دیپلم فنیه میشه برای دانشگاه افسری اقدام کرد؟

    1. سلام بنده هم علاقه دارم درسپاه فعالیت کنم راهنمایی کنیدلطفا

    2. سلام
      من خانم هستم خیلی دوست دارم توسپاه خدمت کنم مدرک لیسانس رشته روانشناسی دارم وعلاقمند به نظام لطفا راهنمایی کنید

  101. من در 15 سالگی کارت مقدماتی ام رو گرفتم و در 16 سالگی کارت عادی ام رو گرفتم الان 1۷ سالمه و تازه ۴ ماه که کارت فعال ام رو گرفتم و رشته ام هم دهم اتوماسیون صنعتی هستش من الان میتونم در سپاه یا راهنمای رانندگی استخدام بشم

    1. سلام و احترام ،
      میخواستم بدونم که با فوق لیسنانس هم استخدامی میگیرد

    2. راهنمایی رانندگی جزء نیروی انتظامیه باید اونجا ثبت نام کنی تا 31 شهریور میگیره

    3. سلام من دیپلم علوم انسانی دارم سنم هم ۳۸سالمه میشه استخدام سپاه بشم کارت فعال بسیجم دارم لطفان راهنماییم بفرماید

  102. سلام شرایط استخدامی بانوان برای فرودگاه رو هم بفرمایید

  103. سلام
    دمتون گرم
    فقط دوستان اگه در این شغل تونستین تازه از آزمون علمی‌ش به خوبی بیرون بیاین تازه میرسین به مصاحبه و آزمونهای فیزیکی،روانی،جسمانی و غیره…
    در ضمن کسی که این شغل رو انتخاب میکنه باید نهایت اون سختی و به قولی تا تهش واسه..
    دوباره دمتون گرم

    1. سلام من مدرک سطح دو دارم دیپلم فنی هم دارم میتونم با دیپلم شرکت کنم وجذب شوم

  104. سلام و درود فراوان
    دمتون گرم
    همین و بس

    دوستان سپاه یا استخدام نیرو های نظامی خیلی محدودیت داره…،همینطوری نیس که ثبت نام کنی در بیای و تمام…
    اگه از آزمون علمی به رتبه خوب بتونی دربیای و فرم پرکنی و فلان و بهمان…تازه میرسی به آزمون های سلامتی..
    مصاحبه و غیره
    واینکه این شغل رو انتخاب کنی باس تا تهش واسه
    دوباره دمتون خیلی گرم

    1. سلام من ۳۵سالم هست فرزند جانباز هستم مدرک دیپلم شامل من میشه استخدام درسپاه کارت بسیج هم دارم بیکارم راهنماییم کنید تو رو خدا

  105. سلام خسته نباشید
    آیا مدرک پیام نور مورد تاييد سپاه برای استخدمي هست
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. سلام
      باید گردشکار بشی اگه سابقه فعالیتت خوب باشه قبولت میکنن

  106. اینجانب بعنوان بسیج ویژه مدت چهارده ساله خدمت میکنم لطفا بفرماید چگونه پاسدار بشم ولباس سبز مفتخربشم

    1. باسلام خدمت همکاران محترم بنده لیسانس جغرافیا ام خیلی علاقه شدیدی برا سپاه دارم آیا پذیرش دارین سنم 27خدمتم رفتم از لحاظ آموزش صلاح ،امادگی جسمانی ام خوبه پذیرش دارین با تشکر

  107. سلام استخدام درجه داری و دانشگاه افسری سپاه کی است دقیقا

    1. سلام.استخدام هر دو همین الان هست.
      استخدام افسری، این ماه تا ۲۸ مدت هست.
      ولی درجه داری بیشتر وقت داره.
      هر چه زودتر نسبت به ثبت نام خودتون اقدام کنید.

    2. ۱_عمل زیبایی بینی منع استخدام دارد.
      ۲_دیپلم رشته فنی فقط میتونه تو درجه داری(پیمانی)استخدام بشه

    3. سلام بنده ۳۴ سالمه فوق دیپلم هم دارم میتونم استخدام شوم*

  108. سلام اینجانب عضو بسیج ویژه هستم مدت مدت چهارده ساله ،،دوست دارم پاسدار بشوم مبلس به لباس سبز پاسداری لطفا بگی چجور

  109. نیروی فنی کار هستم
    تراشکار -فرزکار ,جوشکار،تعمیرات دستگاه،گیربکس و غیره واردم

  110. سلام خسته نباشید همسر من لیسانس مهندسی مکانیک دارند سن ۳۲ایثارگرمیتونند استخدامی سپاه اقدام کنند وچطورممنون میشم راهنمایی کنید

  111. سلام دوستان عزیز
    توجه داشته باشین که در صورت استخدام در نیروهای مسلح خصوصا سپاه، بنا بر هر دلایلی خواستین بیاین بیرون شرایطش خیلی سخته و حداقل یکی دوسال اذیت میکنن. لذا باید خیلی دقت کنید پشیمون نشید.علاوه بر اون خیلی محدودیتهایی در زندگی خواهید داشت.

  112. سلام وقت بخیرمن 10سال خدمت کردم تو بسیج مدرکم تاراهنمای هستش من میخوام خدمت کنم

  113. من خانمی شاغل با ۲ فرزند با مدرک دیپلم با ۷ سال سابقه کاری در یک شرکت خصوصی متولد ۱۳۶۴ هستم . می تونم در سپاه کار کنم ؟ چون به کار نیاز دارم.

    1. سلام دوستان عزیز
      توجه داشته باشین که در صورت استخدام در نیروهای مسلح خصوصا سپاه، بنا بر هر دلایلی خواستین بیاین بیرون شرایطش خیلی سخته و حداقل یکی دوسال اذیت میکنن. لذا باید خیلی دقت کنید پشیمون نشید.علاوه بر اون خیلی محدودیتهایی در زندگی خواهید داشت.

      1. سلام نیروی قراردادی قرارگاه سازندگی می خواهم برم تسویه بگیرم برم نیروطرح امنیت. راهنمای بفرماید تشکر.

      2. سلام، ما مدارک کارشناسی و بسیج استخدام را تحویل سپاه دادیم، پزشکی و ادامه روند استخدام چه موقع است؟ و دوره آموزشی با مدرک کارشناسی چه مدت و کجا انجام می شود؟

        1. سلام
          آیا سپاه نیروی فوق لیسانس روانشناسی خدمت سربازی هم انجام داده با 28 سال سن رو جذب میکنه؟

    2. فکر نمیکنم از اونجایی میدونم از دیپلم تا 25سال نیرو میگیرند

      1. باسلام.بنده.بیست سال سابقه بسیجی دارم که سیزده سال فعال بودم وتوی پروندم موجوداست.جزوگردان امام حسین ع هم اکنون هستم.مسلط به بیشترادوات جنگی هستم.پیشنهاداتی برای رفتن به سوریه داشتم واقدام کردم که متاسفانه دقیقه۹۰حین پروازکنسل شد.تخصص درانجام انفجارهای ههیب دارم.البته درراستای خدمت به کشورعزیزم ایران که بازهم متاسفانه هیچکس هیچ راهی جلوپام نزاشته.ممنون میشم کمکم کنین.سپاس

        1. سلام به مسئول عضویاب گردان امام حسین (ع) مراجعه کنید و در ابتداو سیر مراحل گزینش رزمه خودتون رو اعلام کنید تا بر مبنای توانمدی شما و علاقه خودتون شما رو در قسمت مورد نیاز سازمان به کار گیری کنند

    3. سلام، ما مدارک کارشناسی و بسیج استخدام را تحویل سپاه دادیم، پزشکی و ادامه روند استخدام چه موقع است؟ و دوره آموزشی با مدرک کارشناسی چه مدت و کجا انجام می شود؟

  114. سلام من یک خانم شاغل هستم دارای ۲ فرزندو متولد ۱۳۶۴ و ۷ سال سابقه کاری دارم .با مدرک دیپلم می تونم در ارگان نظامی استخدام شوم.

    1. سلام بنده ۳۴ سالمه فوق دیپلم هم دارم میتونم استخدام شوم*

  115. اینجانب ۴۰ساله هستم لطفا جوابگو سوال من باشید مغازه دار هستم ولی عاشق اطاعات هستم چگونه میتونم ثبت نام و گذینش بشم

    1. سلام خسته نباشی من از استان ایلام از یکی از شهرستان ها استان مزاحم میشم ۳۰سالمه د دارای دیپلم کامپیوتر و عضو فعال در بسیج خیلی دوست دارم در بسیج خواهران کار کنم لطفا کمکم کنید

    2. سلام رضا بابای هستم متولد خرداد۱۳۶۴ من از ۱۲ سالگی عضو فعال بسیج سوادکوه شمالی مازندران هستم وخدمت سربازی رادر سپاه نیروی مقاوت بسیج گذرانده ام مدرک دیپلم برق راننده پایه دو والان هم درپایگاه محل مشغول هستم وعضو گردان امنیتی امام علی هستم ۳۶ سالمه عاشق شهادت در راه رهبرم هستم مدت ۲۵ ساله کلا فعالیت دارم دوست دارم درسپاه خدمت کنم واستخدام بشوم پدرم ایثار گر و۶ماه در سپاه جبه بوده است ایا کسی هست که دست مارا بگرد ما که عاشق شهادت هستم وهمه پرونده من درسپاه هست کسی هست یاری کنه متوصل شدیم به امام زمان

      1. ب پایگاه بسیح محل مراجعه کنید میتونید پاسدار افتخاری بشید

    3. با سلام به نیروی مقاومت بسیج شهر خودتون مراجعه کنید و مطالب رو براشون ذکر کنید بعد از انجام استعلامات میتوانید فعالیت کنید

  116. با سلام بنده خدمت نرفتم علاقه زیادی به استخدام در سپاه دارم و دیپلم هم دارم .معدلم هم بالای ۱۴هستش .ایا قبول میشم؟

  117. سلام خسته نباید من لیسانس برق قدرت دارم برای ثبت نام سپاه باید کجا برم؟ کدوم رسته ها با رشته من استخدامی داره؟

    1. من خانمی شاغل با ۲ فرزند با مدرک دیپلم با ۷ سال سابقه کاری در یک شرکت خصوصی متولد ۱۳۶۴ هستم . می تونم در سپاه کار کنم ؟ چون به کار نیاز دارم.

  118. سلام من ۲۰ سالمه قدم ۱۶۹.۵ هست مدرک دیپلم میتونم برای استخدامی اقدام کنم؟

    1. سلام محمد علی هستم 32ساله هستم لطفا راهنمای بفرمایید چطور می توانم در سپاه مشغول بکار بشم فرزند جانباز ۷۰/ مدرک لیسانس دارم بیکار.

      1. سلام وخسته نباشید برادر و خواهر گرامی من 30 سال سن دارم دارای مدرک لیسانس مدیریت و مهندسی هستم بیکارم و فرزند ایثار گر هستم که پدرم 33ماه در جبهه حق علیه باطل حضور داشته و بنده از بچه گی بسیج فعال بودم شرایط استخدامی را دارم؟

        1. سلام وقتتون بخیر
          من سه تا دندون پر کرده و یکی دندون کشیده دارم ایا دندون پزشکی قبول میشم ؟

  119. سلام وتبریک سال جدیدخدمت مشاوران آویژه بنده خانم هست ومدت ۱۳سال بسیجی دارم ومدت ۱۰سال هم بسیجی کادر. لیسانس حسابداری .۳۹سالم هست میخواستم بپرسم سپاه چه شرایطی برای نیروهای خریدخدمت ای داردویاشرایط سنی هست اکرراهنمایی بفرمایید ممنون میشم.
    جواب بنده رواین گفتید
    سلام وقت بخیر متاسفانه شرایط سنی شما برای استخدامی سپاه مناسب نیست و در حال حاضر نیز فرخوان استخدامی از سوی سپاه منتشر نشده است
    مکرنمیگیدشرایط ۱۶تا۴۰سال هست درسپاه
    الان چطورسن بنده نمیخوره
    وسوال بنده برای نیروی خریدخدمت هست نه رسمی
    اکرمجددبررسی شودسوال بنده وجواب بدیدممنون میشم
    یاحق

  120. سلام وقت بخیر
    ببخشید اگر شخصی (خواهر) یکدست نداشته باش. میتواند برای سپاه ثبت نام کند؟؟

    1. سلام وقت بخیر یکی از شرایط استخدامی داشتن سلامت جسمانی می باشد

  121. سلام وقت بخیر
    ببخشید اگر شخصی (خواهر) یک دست نداشته باشه میتونه برای سپاه ثبت نام کنه؟

    1. سلام وقت بخیر یکی از شرایط استخدامی داشتن سلامت جسمانی می باشد

      1. سلام من ۲۰ سالمه قدم ۱۶۹.۵ سانتی متره و حدود ۵ سال بسیج فعال هستم مدرک تحصیلی دیپلم برق آیا میتونم برای استخدامی اقدام کنم

          1. سلام شروع استخدامی سپاه از چه زمانی هست ؟

  122. سلام‌علیکم‌خسته‌نباشید‌ بنده‌طلبه‌پایه‌سوم‌هستم۱۸ساله‌آیا‌میتوانم‌‌‌‌جذب‌سپاه‌پاسداران‌شوم؟سربازی‌هم‌نرفتم

  123. سلام‌علیکم‌‌‌خسته‌نباشید‌ بنده‌طلبه‌پایه‌سوم‌هستم‌آیا‌میتوانم‌جذب‌سپاه‌پاسداران‌شوم‌؟سربازی‌هم‌نرفتم
    ۱۹سالمه

  124. با سلام
    من رشته ریاضی فیزیک میخونم ، ۱۶ سالمه قدم هم که ۱۷۲ سانتی متر هست .
    آیا میتوانم در سپاه استخدام شوم ؟!

  125. باسلام وتبریک سال جدیدخدمت مشاوران آویژه بنده خانم هست ومدت ۱۳سال بسیجی دارم ومدت ۱۰سال هم بسیجی کادر. لیسانس حسابداری .۳۹سالم هست میخواستم بپرسم سپاه چه شرایطی برای نیروهای خریدخدمت ای داردویاشرایط سنی هست اکرراهنمایی بفرمایید ممنون میشم

    1. سلام وقت بخیر متاسفانه شرایط سنی شما برای استخدامی سپاه مناسب نیست و در حال حاضر نیز فرخوان استخدامی از سوی سپاه منتشر نشده است

  126. سلام پدر و مادر از هم جدا شده باشند در استخدامی سپاه رد میشیم؟؟

    1. سلام وقت بخیر بنده لیسانس حقوق از دانشگاه پیام‌نور هستم اعلام کردن برای استخدام باید حکم مسئولیت بگیرید
      چه حکم مسئولیتی از بسیج بیشتر بکارم میاد

      1. سلام وقت بخیر مسئولیت در بخش نیروی انسانی میتواند برای شما مفید باشد

        1. سلام. ۳۴سالمه و برای سپاه اقدام کرده بودم اما به دلیل رشته گیاهپزشکی رد شدم الان می خوام اقدام کنم فایده ای داره

  127. سلام لطفا به غیر از محل رزکان نو برای استخدام کارمندی کجا مراجعه کنم ۵۵ ساله ام بیمه اختیاری رد میکنم فوق لبسانسم و دانشجو دکتری ناتمامحدود ۲۰ سال سابقه بیمه دارم ایثارگر ارتشم میکروبیولوژی دانشگاه ازاد کرجم متشکرم.

      1. باسلام وتبریک سال جدیدخدمت مشاوران آویژه بنده خانم هست ومدت ۱۳سال بسیجی دارم ومدت ۱۰سال هم بسیجی کادر. لیسانس حسابداری .۳۹سالم هست میخواستم بپرسم سپاه چه شرایطی برای نیروهای خریدخدمت ای داردویاشرایط سنی هست اکرراهنمایی بفرمایید ممنون میشم

        1. سلام وقت بخیر متاسفانه شرایط سنی شما برای استخدامی سپاه مناسب نیست و در حال حاضر نیز فرخوان استخدامی از سوی سپاه منتشر نشده است

          1. سلام و درود فراوان
            دمتون گرم
            همین و بس

            دوستان سپاه یا استخدام نیرو های نظامی خیلی محدودیت داره…،همینطوری نیس که ثبت نام کنی در بیای و تمام…
            اگه از آزمون علمی به رتبه خوب بتونی دربیای و فرم پرکنی و فلان و بهمان…تازه میرسی به آزمون های سلامتی..
            مصاحبه و غیره
            واینکه این شغل رو انتخاب کنی باس تا تهش واسه
            دوباره دمتون خیلی گرم

  128. سلام، الان استخدامی دانشگاه افسری سپاه هست؟
    چه زمانی ثبت نام هست
    و چطور باید ثبت نام کرد؟

    لطفا راهنمایی کنید من 19 ساله دیپلم انسانی هستم

    1. سلام این دانشگاه از دو طریق کنکور سراسری و آزمون های داخلی سپاه اقدام به جذب دانشجو میکند ،بعد از کنکور سراسری و طبق نتیجه و انتخاب رشته اگر مجاز به شرکت در این دانشگاه بودید صلاحیت شما بررسی میشود.

      1. سلام و درود
        خداقوت
        من دخترم و ۱۵ سالم هست و علاقه دارم که عضو سپاه بشم میشه لطفا راهنمایی کنید

        1. سلام وقت بخیر در حال حاضر فراخوان فعالی برای جذب نیرو از سوی سپاه وجود ندارد

        2. با سلام و عرض احترام
          ببخشید من الان میخوام برم خدمت با دریافت پایان خدمت میخوام عضو بشم مدرک دیپلم هم دارم
          یه سوال اساسی دارم و اونم اینه که در حین استخدام و عضویت میشه ادامه تحصیل داد ؟

      2. سلام خواستم بپرسم اگه دیپلم بگیرم می توانم تو سپاه ادامه تحصیل بدم محافظ پر واز شم یانه

  129. سلام دوستان عذر خواهی میکنم دانشگاه امام حسین رشته قضاوت داره ؟

  130. سلام.وقتتون بخیرمن قبلا پرسیده بودم من متولد 1371/8/8دارای مدرک لیسانس حقوق از استان هرمزگان میباشم با توجه به این که شرایط سنی تا 40سال هم قید شده شاید در قسمت های دیگر شرایط سنی فرق داشته باشه شما گفتین میتونم با مدارکی که دارم به استان محل خودم مراجعه نمایم .چند ماه پیش که هنوز شرایط استخدامی مهلت تمام نشده بودم من به گزینش استان خودم بارها مراجعه نمودم همش میگفتند تماس میگیریم یا اعطلاع میدهیم.ودر اخر با اینهمه رفت وامد گفتند سن شما بالا میباشد.وبارها ایراد از سن گرفتند.همه شرایط من با استخدامی درست بود فقط از سنم ایراد گرفتند.اگر چند سال پیش هم که مدرک لیسانس نداشتم بخاطر سن چند سال از عمرم گذشت حالا با مدرک لیسانس دوباره همون ایراد.لطفا اگه هنوز در بخش های دیگر با این شرایط سنی میشود.راهنمایی نمایید به کدام قسمت استان خودم مراجعه نمایم.چون من خییلی علاقه به استخدام در هر قسمت از بخش سپاه باشد دارم.ولی خیلی مرا سردرگم میکنند.اگر میشود یا راهی هست راهنمایی نمایید-باتشکر مجتبی ترکمانی

    1. سلام وقت بخیر متاسفانه اگر رد کرده اند امکانش وجود نخواهد داشت

  131. سلام ببخشید کسی که صافی کف پا داشته باشه و دارای کارت معافیت پزشکی باشد ودارای تمامی شرایط و معدل بالا باشد می تواند در سپاه استخدام شود و به نیرو هوا فضا سپاه برود؟!

  132. احتراما فرماندهی محترم سپاه اینجانب جانباز جنگ تحمیلی حدودا ۸ سال صادقانه در سپاه پاسداران بودم وبساز دفاع مقدس ود جبهه شیمیایی شدم اکنون عودت به کاررا میخواهم میتوانم تمام وقت در هرشهرستان یاگشورهای چون سوریه ارمنستان اوکراین باصطلاح دید شما تمام وقت در خدمتم حمیدرضا اسفیدانی ۰۰۵۱۵۱۲۷۶۹ کد ملی

    1. من طلبه هستم من رشته علوم قرآن حدیث برداشتم میتوانم برم نیرو انتظامی و سپاه چی

      1. سلام علیکم من لیسانس مهندسی نرم افزار کامپیوتر دارم متولد71، 9،18عموم شهید شده خانواده شهید هستیم ، پدرشوهرم پنج سال و شش ماه تو جبهه بوده، آرزومه به خدمت سپاه دربیام، میتونم شرکت کنم

    2. من طلبه هستم من رشته علوم قرآن حدیث برداشتم میتوانم برم نیرو انتظامی و سپاه

      1. سلام وقت بخیر من رشته ای کاردانی میخونم آیا برای ثبت‌نام به سپاه باید قرآن رو حفظ باشیم

    3. با سلام من رشتم کشاورزی هست میتونم وارد سپاه پاسداران انقلاب بشم یانه

    4. سلام‌علیکم‌‌‌خسته‌نباشید‌ بنده‌طلبه‌پایه‌سوم‌هستم‌آیا‌میتوانم‌جذب‌سپاه‌پاسداران‌شوم‌؟سربازی‌هم‌نرفتم‌

  133. سلام من پایه دوازدهم انسانی هستم قدم 170 هست خرداد دیپلمم میاد الان باید چیکار کنم برا گزینش و اینا…؟

  134. سلام خسته نباشید
    کی ثبت نام میشه برای سپاه کرد؟

    1. احتراما فرماندهی محترم سپاه اینجانب جانباز جنگ تحمیلی حدودا ۸ سال صادقانه در سپاه پاسداران بودم وبساز دفاع مقدس ود جبهه شیمیایی شدم اکنون عودت به کاررا میخواهم میتوانم تمام وقت در هرشهرستان یاگشورهای چون سوریه ارمنستان اوکراین باصطلاح دید شما تمام وقت در خدمتم حمیدرضا اسفیدانی ۰۰۵۱۵۱۲۷۶۹ کد ملی

    1. سلام ۳۷ساله هستم دارای مدرک فوق دیپلم دارم باید ۱۵ سال بسیج فعال دارم مسولیت آموزش پایگاه وجزگردان عاشورا دسته رزمی پایگاه پایان خدمت نزسا دارم متاهل هستم شرایط استخدام کادر بسیج فعالی برا سپاه دارم

      1. سلام من بهروزسنگ تراش ۳۰ سال و دارای کارت پایان خدمت هستم و۱۴ سال بسیج وعضوگردان امام حسین جهرم هستم پدرم جانباز ومادرم خاهر شهید هست ولی تا دبیرستان بیار نخاندم در گردان رزمایش محمد رسول الله ومنطقه عملیاتی رفته ام آیا شرایط استخدام دارم

        1. سلام – شرایط استخدامی برای چه ارگانی اگر منظورتان سپاه و ارتش است باید شرایط اولیه چکاپ های پزشکی رو داشته باشید.برای اطلاع از مراحل استخدامی سپاه و ارتش با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

  135. چگونه میتوانم به یمن اعزام بشوم در کنار برادران یمنی بجنگم

  136. من پایه 6 حوزه علمیه هستم میتوانم بروم دانشگاه افصری سپاه

      1. سلام علیکم بنده متولد ۶۸ دیپلم قد۱۶۳وزن ۹۰کیلو میتونم استخدام سپاه بشم یا نه بسیجی هم دارم ۱۰سال

  137. سلام من 40سال سن دارم برای استخدام در سپاه میتونم نام نویسی کنم یا شرایط سنی داره. آیا راننده یا برای کارهایی مثل تاسیسات نیرو نمیگیره ممنون

    1. سلام‌علیکم‌‌‌خسته‌نباشید‌ بنده‌طلبه‌پایه‌سوم‌هستم‌آیا‌میتوانم‌جذب‌سپاه‌پاسداران‌شوم‌؟سربازی‌هم‌نرفتم
      ۱۹سالمه

  138. سلام بنده از سال ۸۴ تا به امروز بسیج فعال بودم وتقریب۴ ماه هستش فرمانده بسیج منطقه سکونت خودمون هستم از انجا که ۷ سال هست با نهضت سواد اموزی همکاری میکنم ورشته مشاوره ولیسانس با معدل بالای ۱۵ هستم چودر کنار این کار خدا پسندانه عاشق دبیری هستم هم چنان در بلاتکلیفی به سر میبریم خواهش میکنم از طرف سپاه پی گیر استخدامی این قشر انقلابی هم باشید ممنونم از شما اجرتان با اقا امام زمان

  139. سلام بعد از تکمیل فرم و نوشتن رزومه برای استخدامی سپاه چقدر طول‌میکشد

  140. باسلام خدمت شما خسته نباشید یه سوال داشتم
    من دیپلم برق ساختمان کاردانش دارم با15,30معدل کل 22سن دارم وکارت پایان خدمت و کمربند زر کیوکوشین ایامیتونم استخدام در جه داری سپاه بشم کارت فعال بسیج هم دارم.ممنون از شما.

  141. سلام افسر محصل ها اگه تو خرداد نتونن دیپلم تحویل بدهند میتونن شهریور بیارن دیپلم رو؟

    1. سلام. ۳۴سالمه و برای سپاه اقدام کرده بودم اما به دلیل رشته گیاهپزشکی رد شدم الان می خوام اقدام کنم فایده ای داره

  142. سلام خسته نباشید.بدون کارت بسیج هم میشه عضو سپاه شد؟

    1. با عرض سلام و ادب.
      خیر حداقل یک سال سابقه بسیجی فعال نیاز است.

  143. سلام من رشته انسانی با معدل ۱۳/۵۰ هستم ایا میتونم استخدام سپاه بشم؟؟

  144. سلام خسته نباشید من رشته انسانی هستم با معدل ۱۳/۵۰ میتونم استخدام سپاه بشم؟؟

  145. سلام نیروی وارد و متخصص برق و اتوماسیون میتواند در سپاه کاری با حقوق مکفی پیدا کند ؟؟؟؟؟

  146. دیپلم معدل 15.5
    متولد 75
    متاهل
    فرزند ایثارگر
    بسیج فعال
    شرایط استخدام شدن رو دارم ؟

  147. سن 25 سال
    بسیج فعال
    دیپلم ریاضی با معدل 16
    خدمت نرفتم اما غیبت ندارم

    ایا میتونم برای استخدام سپاه اقدام کنم ؟

  148. ایا با مدرک دیپلم رشته کامپیوتر میشه وارد سپاه شد یا نه

  149. سلام
    ببخشید من۳۳سالمه وکارت بسیج ندارم میتونم استخدام بشک

  150. سلام وقت بخیر،همسر بنده متولداردیبهشت سال ۷۸ هستن و ليسانس حسابداری دارند،فرزند سپاهی بازنشسته و ایثارگر هستن و دوازده سال عضو بسیج فعال دارن،چندباری اقدام کردند برای استخدامی ولی متاسفانه هربار میگفتن به علت اینکه ليسانس هستن جذب نمیشه نیاز به راهنمایی داریم آیا هنوز سپاه پاسدارن جذب نیرو در سال ۱۴۰۱ دارن یا خیر؟چطور میتونیم پیگیر باشیم؟

  151. سلام وقت بخیر،همسر بنده متولد سال ۷۸ هستن و ليسانس حسابداری هستن،فرزند سپاهی هستن و دوازده سال عضو بسیج فعال هستن نیاز به راهنمایی داریم آیا هنوز سپاه پاسدارن جذب نیرو دارن یا خیر؟چطور میتونیم پیگیر باشیم؟

  152. میلاد گلی هستم ترم ۴ دانشگاه هستم رشته حسابداری هستم عضو بسیج هستم ۱۹ سالم هست می توانم سپاه ثیت نام کنم

  153. سلام من دیپلم کامپیوتردارم وسابقه بسیج هم دارم ودرمشهد هستم برای ورودبه سپاه باید کجابرم وچطور میتونم اقدام کنم
    ممنون

  154. سلام علیکم من علاقه زیادی به سپاه پاسداران و این نظام مقدس دارم و متولد ۶۸هستم خواهش میکنم کمکم کنید و فعالیت زیادی در سپاه داشتم و دارم

  155. سلام علیکم من علاقه زیادی به سپاه پاسداران و این نظام مقدس دارم و متولد ۶۸هستم خواهش میکنم کمکم کنید

  156. سلام و درود
    بنده 19 سال سن دارم با مدرک دیپلم انسانی معدل 15 و بسیج عادی هنوز به فعال تبدیل نشدم میتونم واسه درجه داری اقدام کنم یا نه
    ممنون

  157. سلام و عرض احترام
    ضمن تشکر از عزیزان این سایت خوب
    حدودا ۲۵ یا ۲۶ ساله بودم برای استخدام در وزارت اطلاعات گزینش شدم تست هوش روانشناسی مصاحبه و… را دادم.فردی که مصاحبه میکرد گفت میری اطلاعات سپاه قدس یادمه به ایشان گفتم ” حرفتان مثل این هست رفتی خواستگاری دختره بگه معرفیت کنم میری دخترخاله ام رو بگیری؟” من اینجا رو دوست دارم و از دادن جونمم ابایی ندارم چون دوست ندارم توی تشک در بستر بیماری بمیرم و… یکروز زنگ زدند گفتند بدرد کار ما نمیخورید .
    از طرف حوزه چون بسیجی بودم و سالها توی حوزه فعالیت داشتم معرفی شدم گزینش سپاه چهارراه ابسردار اونجا هم هیچوقت تماس نگرفتند ، یادم هست آقایی توی حوزه بود که دیپلم داشت و حتی نمیتوانست حرف یومیه اش را بزنه اما چون برادرش سپاهی بود پذیرفته شد اونم نه از طریق این شیوه و راحت رفت سپاه انصار و مشغول خدمت شد .
    این مطالب رو عرض کردم که دل به این استخدامها اگر نفری درون سازمان ندارید نبندید همیشه یک برنامه جایگزین حتما داشته باشید .من سه مرتبه بدون خواست خودم توسط عضو نفریاب در دانشگاه مسجد و… به وزارت معرفی شدم اما هیچوقت … . خدارا شکر برنامه جایگزین داشتم و الان وضع مالی ام خوب هست اما میدونم که عاشق بودن چیز دیگری هست .

  158. با سلام آقا هستم دارای ۲۱ سال سن و مدرک دیپلم حسابداری و قدم حدودا ۱۶۵ سانت میباشد و دارای کارت بسیج عادی بند شرایط استخدام در سپاه رو دارا می‌باشم یا نه؟

    1. با سلام برای استخدام در سپاه باید کارت بسیج فعال داشته باشید

      1. با سلام وعرض ادب خدمت شما
        بنده ۲۲سالمه شغلم جوشکاری هستش بامدرک سیکل
        وعضویت دربسیج در رده گردان امنیت
        من میتونم یکی ازکارکنان سپاه بشم

  159. با سلام آقا هستم دارای ۲۱ سال سن و دیپلم حسابداری و قدم حدود ۱۶۵ هستش و دارای کارت بیسج عادی بنده دارای شرایط استخدام در سپاه رو دارا می‌باشم یا نه؟

    1. با سلام برای استخدام در سپاه باید کارت بسیج فعال داشته باشید

  160. سلام ببخشید من همه ی مراحل استخدامی رو تموم کردم منتظر اعزامم میدونید اعزام کی هس

  161. سلام و رحمت
    من ۳۰ سالمه با مدرک روانشناسی میتونم عضو سپاه بشم؟؟

    1. سلام خدمت شما، براساس مدرک لیسانس امکان جذب دارید، با مدارک شناسایی و کارت بسیج به یکی از مراکز گزینش استان مراجعه کنید.

  162. سلام متولد ۱۳۶۳ هستم دارای پایه یک رانندگی..دیپلم ..بسیج فعال …ضابط بسیج هم هستم عضو شورا هم هستم در یگان های امنیتی هستم آیا مارو هم جذب میکنن..در خدمت باشیم ممنون میشم جواب بدید خیلی علاقه دارم

    1. سلام خدمت شما ، با مدرک دیپلم ، شرایط سنی حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۰ سال است، با مدارک شناسایی و کارت بسیج به یکی از مراکز گزینش استان مراجعه کنید.

  163. سلام لیسانس علوم قرانی دارم سنم ۳۵سال هستشرایط برای استخدام دارم یا نه

  164. با سلام. با مدرک لیسانس رشته جغرافیا که واسه دانشگاه پیام نور هست. در سپاه استخدام میکنند؟و با سن 26؟

    1. سلام حداکثر سن جذب ۴۰ سال است و برای مدرک لیسانس عضو میگیرند اما باید به توجه به میزان جذب در مراکز گزینش استان خود و مرتبط بودن رشته اقدام کنید.

    2. سلام وقت بخیر من ۱۷سالمه رشته کاردانش دارم معدل ام هم ۱۴ هستش اما هنوز دیپلم ندارم اگه مدرک تحصیلی بگیرم میشه استخدام سپاه شد

  165. با سلام. با مدرک کارشناسی رشته جغرافیا که واسه دانشگاه پیام نور هست. در سپاه استخدام میکنند و با سن 26؟

    1. سلام حداکثر سن جذب ۴۰ سال است و برای مدرک لیسانس عضو میگیرند اما باید به توجه به میزان جذب در مراکز گزینش استان خود و مرتبط بودن رشته اقدام کنید.

  166. سلام از چند سالگی می‌توان وارد شد و چه مدرک تحصیلی میخواهد و چه رسته هایی دارد
    ومن پدرم جانباز هست آیا بر استخدام تا ثیر دارد؟؟

  167. سلام من لیسانس مدیریت مالی وارشدمدیریت دولتی دارم و فرزند رزمنده جنگ تحمیلی هستم امتیاز ودارم 31سالمه بسیج فعال و دوره تکمیلی مقدماتی دارم میخواستم بدونم میتونم به سپاه مراجعه کنم استخدام شم یا نه

    1. سلام. از لحاظ شرایط سنی و تحصیلی مسئله ای وجود ندارد اما استخدام در این ارگان به شرایط و قوانین مختلفی وابسته است برای اطلاع از شرایط جذب با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید ساله دفاتر هسته گزینش در شهر محل سکونت خود مراجعه کنید.

  168. سلام خدمت حضرت آقا
    من دوست دارم استخدام سپاه باشم
    بنده کارشناسی مدیریت دارم ۵سال فرمانده پایگاه و در سپاه در شورش و کلیه ماموریت های منطقه تی شهر بودم
    و تخصص اطلاعاتی ،حفاظتی،تشخیص هویت ،و تشخیص چهره بلدم
    دوست دارم در سپاه باشم
    یاسر حسونی ۲۵ ساله خوزستان شادگان
    و سربازی هم در سپاه خدمت کردم
    و شرایط دگه که نمیتوان گفت

    1. باسلام خدمت شما لطفا با مدارک مربوطه به پایگاه عضویت سپاه شهر محل زندگی خود مراجعه کنید

  169. سلام . اطلاعات سپاه هم جزوشون هست ؟ و با ارشد امنیت اطلاعات میشه وارد شد ؟

    1. سلام وقت بخیر.
      استخدامی سپاه بر اساس مدارک تحصیلی در یکی از مقاطع پایان دوره‌های دبیرستان فوق دیپلم لیسانس فوق لیسانس دکترا و بالاتر انجام می شود
      شرایط استخدام سپاه پاسداران برای مشاغلی که مستلزم بکارگیری زنان باشد آنان را استخدام می‌نماید تغییر محل خدمت زنان باید حتی‌الامکان تابع شرایط‌ خدمتی همسران آنان باشد.
      سپاه می‌تواند به منظور تأمین نیاز سازمانی خود داوطلبانی را که حداقل دارای مدرک تحصیلی مربوطه می‌باشند با اخذ تعهد 5‌سال خدمت نظامی و یا 6 سال خدمت کارمندی به صورت پیمانی استخدام نماید. و تمدید مهلت و تجدید قرارداد مجاز می‌باشد.
      خدمت پرسنل پیمانی که خدمت دوره ضرورت را انجام نداده‌اند به منزله انجام خدمت دوره ضرورت تلقی می‌گردد و در صورتی که ‌قبل از خاتمه تعهد به هر علت از خدمت مستعفی یا بر کنار گردند برابر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.
      شرایط استخدام سپاه پاسداران برای پرسنلی که در حال انجام خدمت دوره ضرورت می‌باشد به صورت پیمانی خواهد بود.
      زمان استخدام سپاه ۱۴۰۱ می‌تواند در صورت نیاز از پرسنل وظیفه در حین دوره خدمت ضرورت و همچنین پرسنل پیمانی در طول مدت قرارداد و پرسنل‌ بسیجی اعم از عادی، فعال یا ویژه که شرایط استخدام سپاه پاسداران را دارا هستند برای کادر ثابت استخدام نماید و این قبیل داوطلبان در شرایط مساوی از اولویت‌ برخوردارند. آموزش، درجه یا رتبه و ترفیعات آنان تابع مقررات مندرج در این قانون خواهد بود.
      سپاه می‌تواند در صورت نیاز با پرسنل بسیجی ویژه که حداقل 18 سال تمام سن داشته باشند، قراردادی انعقاد نماید که خدمت دوره‌ ضرورت خود را پس از گذراندن آموزشهای لازم در طول حداکثر 10 سال هر سال به مدت حداقل یک ماه طی نمایند تا بدینوسیله همواره آمادگی رزمی‌برای مأموریتهای مختلف در شرایط ویژه را داشته باشند.
      سپاه در مواقع جنگ و اضطرار این نیروها را احضار نموده و چنانچه بیشتر از مدت یک ماه در هر سال خدمت نمایند به همان اندازه از‌مدت خدمت و آموزش سالهای بعد کسر خواهد شد.
      این دسته از پرسنل پس از گذراندن آموزشهای لازم در بدو خدمت از حقوق اجتماعی افراد منقضی خدمت وظیفه عمومی برای‌ استخدام و تحصیل و نظیر آن برخوردار می‌باشند، لیکن در صورت قطع یا لغو یا بطلان قرار داد تا انجام کامل خدمت ضرورت، حقوق مزبور از آنها‌سلب می‌شود.
      کلیه نهادها و سازمانها و وزارتخانه‌ها و شرکتهای دولتی و کارفرمایان بخش خصوصی اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی موظفند شغل‌این دسته از افراد را در طول خدمت سالانه آنها در سپاه حفظ نمایند، افراد مزبور در این مدت از دستگاه مربوطه حقوق و مزایا دریافت نخواهند نمود.
      حقوق و مزایای این افراد بعد از آموزشهای لازم بدو خدمت مطابق حقوق و مزایای پرسنل کادر ثابت نظامی هم ردیف خواهد بود.
      آیین‌نامه اجرایی این افراد ماده توسط وزارت و ستاد کل سپاه پس از کسب نظر از سازمان امور اداری و استخدامی کشور تهیه و به‌تصویب هیأت وزیران می‌رسد.
      خرید خدمت اشخاص بنا به ضرورت و برای مدت محدود با تشخیص نیروها و سازمانهای استخدام‌کننده به موجب آیین‌نامه موضوع‌ماده 37 قانون ارتش می‌باشد و اصلاحات مورد نیاز آن توسط ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.
      استخدام اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی سپاه و پرداخت حق‌التدریس به اساتید و مربیان مقاطع دانشگاهی بر اساس‌مقررات استخدامی هیأت علمی دانشگاهها خواهد بود.
      مشاغل سپاه، به سه گروه تقسیم بندی می‌ شوند:

      شغل نظامی
      شغل کارمندی
      شغل مشترک
      مشاغل فرماندهی، مدیریت های سطوح بالای سپاه و سایر مشاغلی که نیاز به دانش و مهارت نظامی داشته یا در ارتباط مستقیم با‌مأموریت های نظامی سپاه باشند از مشاغل نظامی محسوب می‌شوند.

      غیر از مشاغل موضوع تبصره 1 این ماده، مدیریت سایر رده‌ های سپاه و سایر مشاغلی که با پشتیبانی‌ های مستقیم و نیز غیر مستقیم‌ مأموریت های نظامی سپاه ارتباط دارند از مشاغل مشترک می‌ باشند.

      مشاغل نظامی، کارمندی و مشترک با رعایت مفاد این قانون در جداول سازمان مشخص می‌ شود.

  170. می توان با فوق دیپلم مدیرت دولتی به دانشگاه افسری سپاه پاسداران امام حسین شرکت کرد؟

    1. سلام وقت بخیر در صورت قبول شدن در روند پذیرش می توانید البته سن شما نیز مهم است

  171. سلام خسته نباشید رشته ی انسانی میتونه افسری سپاه بره؟⁹

    1. من پایه 6 حوزه علمیه هستم میتوانم بروم دانشگاه افصری سپاه میتوانم برم

    1. سلام خسته نباشید
      بنده متولد ۷۴ هستم
      فوق دیپلم مکانیک
      کارت فعال بسیج
      قد ۱۸۰
      وزن ۹۸
      فرزند آزاده جانباز هم هستم میتونم
      استخدام بشم

  172. سلام وخسته نباشیدمن یک بسیجی نیمه وقت استان همدان شهرستان کبودراهنگ هستم امسال جزنفراتی بودم که اولویت اول برای استخدامی به گزینش همدان اسم مرادادن ولی متاسفانه مسئول گزینش به خاطرشرایط سنی(متولد۶۴)بااین همه نامه نگاری ازطرف فرمانده ناحیه،حوزه،مسئول دفترباچندسال سابقه ومالک اشتربازهم قبول نکردن

    1. سلام . استخدام در ارگان سپاه به شرایط سنی وابسته است .

      1. سلام وقت بخیر،همسر بنده متولداردیبهشت سال ۷۸ هستن و ليسانس حسابداری هستن،فرزند سپاهی بازنشسته و ایثارگر هستن و دوازده سال عضو بسیج فعال دارن،چندباری اقدام کردند برای استخدامی ولی متاسفانه هربار میگفتن به علت اینکه ليسانس هستن جذب نمیشه نیاز به راهنمایی داریم آیا هنوز سپاه پاسدارن جذب نیرو در سال ۱۴۰۱ دارن یا خیر؟چطور میتونیم پیگیر باشیم؟

    2. با سلام و عرض ادب من مدرکم لیسانس کامپیوتر هست سنم ۲۶ سالم هست آیا امکان استخدام وجود داره؟

    3. سلام ببخید من۳۳سالمه وکارت بسیج ندارم میتونم استخدام بشم؟؟؟

  173. سلام مدرک دیپلن انسانی بامعدل خوب میتونم وارد سپاه بشم اماقدم ۱۵۵😔

    1. سلام. خیر متاسفانه دارای شرایط قد ذکر شده توسط این ارگان نیستید.

    2. سلام من دیپلم کامپیوتردارم وسابقه بسیج هم دارم ودرمشهد هستم برای ورودبه سپاه باید کجابرم وچطور میتونم کنم
      ممنون

    3. سلام خسته نباشید
      من پایه 6 حوزه علمیه هستم میتوانم بروم دانشگاه افصری سپاه بعد اینکه در حوزه علمیه رشته بر داشتم

    4. سلام خانم هستمایاامکان اینکه وارد سپاه شوم وجود دارد استخدام سپاه دارای شرایط سنی خاصی هست

    5. سلام من طلبه هستم من رشته علوم قرآن حدیث برداشتم میتوانم برم نیرو انتظامی.
      سپاه چی?

  174. با سلام من فوق دیپلم رشته برق صنعت دارم آیا میتونم به استخدام افسری سپاه در بیام؟

    1. سلام با مدارک شناسایی و کارت بسیج به یکی از مراکز گزینش استان مراجعه کرده و درخواست پذیرش دهید.

      1. سلام سوال هایی که میکنند برای درجه داری سپاه چیه تموم نگرانی من این است ؟.

      2. سلام وقت بخیر کارت بسیج نداشته باشی نمیشه استخدام شد من سربازی رفتم تو اطلاعات ارتش بودم سننم۲۳دیپلم تجربی هم دارم میشه استخدام شد یا ن؟؟

  175. سلام ببخشید من سی ویک سالمه با مدرک دیپلم چه طوری وارد نظام بشم راهنمایی کنید لطفا خواهش میکنم .

    1. سلام اگرمنظور سپاه است با کارت بسیج و مدارک شناسایی به یکی ازمراکز گزینش استان مراجعه کنید.

  176. سلام علیک خسته نباشید عرض از مزاحمت من علی علی پور هستم مهندس برق قدرت از دانشگاه فنی شماره یک تبریز فرزند نظامی و ایثارگر
    عضو بسیج هستم
    می خواستم استخدام سپاه بشم
    راهنمایی لازم داشتم
    خواهشمندم که راهنمایی لازم رو لطف کنید

    1. سلام
      الان12ها را گذینش می کنند.
      وخرداد 1401 مدرکشون را می گیرند.

      1. آق ۱۸ سالمه… کلاس دوازدهم هستم.
        میتونم ثبت نام کنم ؟؟
        سهمیه اومد؟؟

    2. سلام
      کلی سابقه همکاری با سپاه دارم اما میگن سنم زیاد متولد ۷۴با دیپلم .

  177. سلام رشته ام علوم انسانی است و ۱۷سالمه میتونم وارد سپاه بشم.
    قدم:۱۷۰

  178. سلام.من دیپلم رشته کارودانش دارم و میخام برم درجه داری سپاه ولی نمیدونم چه موقع استخدامشه میشه راهنمایی کنین

    1. سلام تاریخ خاصی نیاز نیست، شما برید گزینش سپاه محل زندگی خودتون و بگید که برای گزینش اومدین خودشون راهنمایی میکنن و اگر شرایط اولیشو داشته باشید پروندتون به جریان میوفته

  179. سلام سید صادق هاشمی نیا هستم .۱۸ سال سن دارم .مدرک دیپلم با معدل بالا .میتونم سپاه استخدام شوم ؟

  180. سلام بنده ۳۷ سالمه بسیجی فعال هم دارم آیا برای طرح هاشمی میتونم استخدام‌بشم یا خیر. لطفا جواب بدهید با تشکر…

    1. استخدام سپاه دارای شرایط مدرک و تخصص حرفه ای میباشد که برای هر مدرک تحصیلی شرایط سنی در نظر گرفته شده است

      1. سلام ببخشیدرسته هوافضامیشه ازطریق درجه داری شرکت کرد؟چون رشتم فنی حرفه ای هست

  181. سلام من ۱۷ سال سن دارم رشته انسانی هستم می تونم از الان واسه نظام سپاه ثبت نام کنم

    1. سلام. بله در صورت داشتن سایر شرایط به فراخوان های جذب نیرو توجه کنید. بدیهی ایست استخدام در این ارگان با توجه به شرایط متععدی انجام میشود برای دریافت اطلاعات کامل با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

      1. سلام من پایه دوازدهم هستم رشته بر ق می توانم ایتخدام سپاه بشم

  182. سلام من ۳۳ سالمه و کارت پایان خدمت و گواهینامه پایه یکم دارم چطور میتونم وارد سپاه بشم باتشکر

    1. سلام. متأسفانه شرایط سنی شما با شرایط بیان شده توسط سپاه همخوانی ندارد.

    2. سلام ، وقتتون بخیر ، من کارشناسی مدیریت سلامت خانواده و مشاوره تغذیه مادر و کودک را دارم و قدم ۱۵۰ است آیا می توانم در بخش و یا کادر اداری استخدام بشم ، خانم رحمانی

    3. سلام وقت بخیر خسته نباشید
      آیا میتوان با مدرک لیسانس تربیت بدنی و قد ۱۷۵ و کارت بسیج فعال وارد سپاه شد؟

  183. سلام. من دیپلم ناقص هستم. والان چجوری باید استخدام بشم وچکارکنم؟

    1. سلام برای اخذ دیپلم و پاس کردن واحدهای باقی مانده اقدام کنید.

  184. من ۳۳ سالمه خدمت سربازیمو انجام دادم با کس خدمت ۳۱ میشه گواهینامه پایه ۱دارم میتونم استخدام بشم توروخدا کمکم کنید

    1. سلام وقت بخیر در صورت فراخوان سپاه برای جذب نیرو شرایط ثبت نام را دارید

  185. سلام همسرم درمرحله جذب سپاه هستن پدرم ازمادرم جداشده بخاطراعتیادپدرم وازدواج مجددکردن میخواستم ببینم مشکلی پیش نمیاد؟ممنون میشم جواب بدین نگرانم خیلی

  186. سلام یه سوال داشتم همسرمن جذب سپاه میخوان بشن برای مصاحبه واینامیرن بعدمادرم ازپدرم جداشدن بخاطراعتیادپدرم، وبایه نفردیگه ازدواج کردن میخواستم ببینم این موضوع مشکلی پیش نمیاره برای جذب همسزم لطفاجواب بدین ممنون میشم خیلی نگرانم🙏🙏🙏

      1. سلام من لیسانس مدیریت بازرگانی دارم و الان ۳۵سالم است آیا شرایط استخدام در سپاه را دارم
        شرایط برای خانم ها با آقایون فرقی دارد؟؟
        شرط معدل هم در استخدام وجود دارد؟؟

  187. سلام یه سوال داشتم همسرمن جذب سپاه میخوان بشن برای مصاحبه واینامیرن بعدمادرم ازپدرم جداشدن بخاطراعتیادپدرم، وبایه نفردیگه ازدواج کردن میخواستم ببینم این موضوع مشکلی پیش نمیاره برای جذب همسزم لطفاجواب بدین ممنون میشم خیلی نگرانم🙏🙏🙏

  188. سلام زمان امدن جواب استعلام پرونده از نظارت گزینش چقدر طول میکشه؟؟

    1. چنانچه از لحاظ شرایط عمومی و اختصاصی واجد شرایط برای ورود به این ارگان هستید به ۲ شیوه میتوانید اقدام به ثبت نام کنید یا از طریق فراخوان های جذبی که این ارگان منتشر میکند ثبت نام را انجام دهید یا با مدارک هویتی و تحصیلی به دفاتر هسته گزینش شهر محل سکونت خود مراجعه کنید.

  189. سلام ببخشید من غیبت سربازی دارم آیا حین خدمت میتونم کارای گزینش سپاهمو انجام بدم؟

    1. سلام. خیر با داشتن غیبت سربازی نمیتوان برای گزینش در هیچ ارگان نظامی ای اقدام کنید.

  190. سلام من خانم 27ساله هستم فوق دیپلم شیمی دارم 17سال سابقه بسیج دارم مدرک تزریقات هم دارم الان دوس دارم هر دری باشه من در پایگاه بسیج شرکت کنم چجوری میتونم

    1. سلام. بهترین گزینه برای شما فعالیت در بسیج محلات است میتوانید از طریق مسجد محل سکونت آدرس پایگاه بسیج محله خود را به دست آورید و برای ثبت نام در آنجا اقدام کنید.

    2. سلام من لب مرز زندگی میکنم ایا میتونم بیام تهران استخدام شوم لطفاا راهنمایی کننین ۲۹ سال ۱۲ سال بسیج فعال ودرم ایثارگر.وپایان خدمتم دارم

  191. سلام آدرس هسته گزینش سپاه قدس غرب استان تهران رو میخواستم ممنون

    1. سلام.نزدیکترین آدرس هسته گزینش سپاه به شما بلوار کشاورز بعد از تقاطع جمالزاده است.

  192. من سالار هستم.۳۸ سال سن دارم خیلی دوست دارم داخل یک اورگان نظامی بشم .ولی هنوز به آرزوی خودم نرسیدم.از همه نظر آماده هستم. ساکن رشت هستم ممنون میشم اینجانب بتونم خدمتی برای کشورم بکنم ممنون میشم .الانم بیکارم…

    1. جهت بخش کارمندی سپاه که حداکثر سن قبولی آن 48 است می تواند اقدام کند اما افسری و درجه داری خیر نمی تواند.

  193. سلام وقت بخیر شرایط سنی برای استخدام در سپا برای فرزندان شهید که سنشون بالای 30 هستش چجوریه بسیجی فعال خادم حرم ویگان امنیت بسیجم هستش شرایطش داره یانه

    1. سلام. با توجه به سوابق ایثارگری و بسیج تا سن ۴۰ سالگی میتوانید برای استخدام در این ارگان اقدام کنید.

    2. سلام من لیسانس مدیریت مالی وارشدمدیریت دولتی دارم و فرزند رزمنده جنگ تحمیلی هستم امتیاز هم دارم 31سالمه بسیج فعال و دوره تکمیلی مقدماتی دارم میخواستم بدونم میتونم به سپاه مراجعه کنم استخدام شم یا نه

      1. سلام. از لحاظ شرایط سنی و تحصیلی مسئله ای وجود ندارد اما استخدام در این ارگان به شرایط و قوانین مختلفی وابسته است برای اطلاع از شرایط جذب با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید ساله دفاتر هسته گزینش در شهر محل سکونت خود مراجعه کنید.

  194. سلام دوستان من یه بسیجی که بیشتر همتون خاک بسیج خوردم شایدم بیشتر از اون کسایی که بلاخره بدون انگیزه وارد سپاه شدن یروزی رفتیم برا وارد شدن تو راه شهدا ولی قسمت نبود این لباس لیاقت میخواد ببینید آیا لیاقتش دارین یا نه نشد بریم درحالی که از گزینش شیراز میومدم تصادف کردم اعصابم خورد بود ماشین زد بهم با کلی بدبختی باید پاهام عمل میشد میخواستن یکی پاهام قطع کنن بابام که فلج بود خانواده کم بضاعت بلاخره یه دکتر که خدا خیرش بده مارا عمل کرد 9 ماه پاهام آتل وپین بود بلاخره خوب شدیم همه شهرستان میگفتن انگار کارت نشد سپاه گفتم خدا همه بسیجی ها یه پوز خندی می‌زنند میگفتن فلانی هم استخدام شد من علاقه داشتم به سپاه وشهدا هم کار می‌کردم هم سپاه تا اینکه شدم برا خودم کسی بطوری که اگه الان بخوام بشم فرمانده حوزه میتونم هزارتابسیجی ماهی سیصد هزارتومن بهش کمک کنم الانم در این که بچه ها مون بفرستید بسیج تا یاد بگیرنند مسائل اجتماعی همچنین رئیس گزینش کشور سردار صفایی

    1. سلام ببخشید من یک خانم 38ساله هستم می‌خوام وارد سپاه بشم برادرم هم سپاهی میشه وارد این ارگان شد

  195. آیا با مدرک معادل کاردانی هم میشه استخدام شد؟ به عنوان رسمی

    1. استخدام در این ارگان با مدارک مختلف تحصیلی انجام میشود.

      1. سلام وقت بخیر من میشناسم افرادی رو که با قد کمتر از ۱۶۰ در سپاه مشغول هستند
        چطور وقتی موقع جنگ و نیاز هست همه نیرو حتی بچه هایی که تازه به سن بلوغ رسیدن رو میپذیرن ولی موقع استخدام هزارتا تبصره براشون میزارید

  196. سلام من درجه داری سپاه نام نویسی کردم چون پدرم روش شکایت شده بعضیها میگن ردی رد میشم یا نه ممنون البته پرونده چند سال پیش بسته شده ممنون

    1. سلام. برای استخدام در ارگانهای نظامی تحقیقات محلی و خانوادگی انجام میشود البته اگه مورد شما جدی نبوده و پرونده مختومه شده است نگرانی ای از این جهت نداشته باشید.

  197. سلام ، مدرک کارشناسی من از داشنگاه غیر انتفاعی هست ، برای استخدام سپاه مدرک کارشناسی من رو قبول میکنه ؟؟

    1. سلام. بله مدرک تمامی دانشگاه های مورد تأیید وزارت علوم از جمله دانشگاه غیر انتفاعی دارای اعتبار کافی برای شرکت در استخدام هستند.

  198. سلام خسته نباشید. من فوق دیپلم رشته الکترونیک از دانشگاه دولتی فنی حرفه ای کرج دارم و معدلم 17می باشد و 3سال بسیجی فعال و کارت سبز دوره تکمیلی دارم.و قدم 165 و وزنم 71کیلو است.و سنم 21 آیا قله قد من گیر می دهند.

    1. سلام. شرایط بدنی مانند قد برای استخدام آقایان و خانم ها متفاوت است.

      1. سلام وقت بخی
        ببخشید باشرایط زیر میشه توسپاه استخدام شد؟
        ۳۲سال سن
        سابقه همکاری با سپاه پاسداران
        دارای کارت بسیج فعال
        دارای کارت ایثارگری
        ممنون میشم راهنمایم کنین ک به کجا مراجعه کنم؟دراستان اردبیل

    2. سلام وقت بخیر ببخشید من ده سال بیشتر هست ب عنوان فرمانده پایگاه فعالیت دارم و خیلی هم فعال بودیم اولین پایگاه خواهران رو داشتیم تو منطقه ب نظر شما من میتونم جذب بسیج شم بابام باز نشسته سپاه طرح شهید کاظمی هستن و سنم ۳۵سال هست قدم ۱۵۰

      1. باسلام بله امکانش وجود دارد باتوجه به شرایطی که از قبل داشتید

  199. سلام ببخشی من همسرم امسال واسی سپاه بسیج ویژه اسپ نوشت اسمش اومد نرفت الان پشیمونه میخوا باز بره امسال میتونه یا سال بعد متولد 24\12\70

    1. سلام من دیپلم رد هستم ۲۴سالمه میتونم استخدام بشم تو سپاه؟؟

      1. سلام ببخشید من دیپلم دارم خانم هستم چجوری میتونم توسپاه ثبت نام کنم کدوم ارگان سپاه هرچ زودتر میتونم ثبت نام کنم لطفا راهنمایم کنید ممنون میشم از کمکتون

        1. سلام مهدی هستم 30سال سن دارم بامدرک تحصیلی دیپلم پدرم هم ایثارگرهستن چطوری میتونم ثبت نام کنم براسپاه

        2. سلام مهدی هستم 30سال سن دارم بامدرک تحصیلی دیپلم پدرم هم ایثارگرهستن چطوری میتونم ثبت نام کنم براسپاه

        3. با عرض سلام و احترام خسته نباشید اینجانب با سن 50 سال و میزان تحصیلات زیر دیپلم میتوانم استخدام سپاه پاسداران بشوم در ضمن اینجانب بسیجی فعال در پایگاه هستم از راهنمایی شما ممنونم با تشکر

          1. سلام. شما فاقد شرایط سنی برای استخدام در این ارگان هستید.

          2. سلام و خسته نباشید،لطفا بگید چه رشته هایی رو سپاه قبول میکنه برا استخدامش؟؟و شرط سنیش رو هم بگید تا چه سنی استخدام میکنن؟؟

      2. من ۳۳ سالمه خدمت سربازیمو انجام دادم با کس خدمت ۳۱ میشه گواهینامه پایه ۱دارم میتونم استخدام بشم توروخدا کمکم کنید

        1. سلام وقت بخیر در صورت فراخوان سپاه برای جذب نیرو شرایط ثبت نام را دارید

          1. سلام ، خسته نباشین ، ایا میشه با دیپلم وارد سپاه شد و در دانشگاه ازاد تحصیل کرد و مثل برادرانی که در دانشگاه امام حسین ع مدرک گرفتن ، بخاطر مدرک تحصیلی ترفیع درجه گرفت

      3. برای استخدام در سپاه میشه بامدرک لیسانس استخدتم شد ولی نمیدونم باید چه رشته ای برا لیسانس بخونم
        میشه کمک کنید؟

    2. ابوالفضل حسینی مقدم از مشهد رشته برق قدرت هستم خدمت سربازی من در برج 11تمام می شود می خواهم در مشهد استخدام بشوم لطفا راهنمایی بکنید ممنون من مادرش هستم ش

      1. سلام. برای استخدام باید کانال های خبری و آگهی های استخدام را به طور مرتب چک کنید تا درصورت نیاز به رشته ذکر شده در آزمون استخدامی شرکت کنند .

    3. ابوالفضل حسینی مقدم از مشهد رشته برق قدرت هستم خدمت سربازی من در برج 11تمام می شود می خواهم در مشهد استخدام بشوم لطفا راهنمایی بکنید ممنون من مادرش هستم

      1. سلام. برای استخدام باید کانال های خبری و آگهی های استخدام را به طور مرتب چک کنید تا درصورت نیاز به رشته ذکر شده در آزمون استخدامی شرکت کنند .

  200. سلام بنده کابیت ساز هستم وهم خیلی دوست دارم بیام تو سپاه یعنی بزرگترین آرزوی من هستش

  201. بنده پسر برادر دو شهید هستم ومسلط به سه زبان هستم باتشکر

  202. سلام بنده ۳۰ سال دارم با دوتا لیسانس فقه و حقوق با معدل الف چگونه میتونم تو سپاه خدمت گذار باشم البته اگه لایق باشیم با تشکر لطفا راهنمایی کنید

    1. شما باید با مدارک تحصیلی رزومه فعایت سابقه بسیج مدارک مهارتی و مدارک شناسایی از طریق مرکز گزینش سپاه درخواست استخدام بدهید تا مراحل مصاحبه انجام شود

      1. سلام من ۳۳ سالمه و کارت پایان خدمت و گواهینامه پایه یکم دارم چطور میتونم وارد سپاه بشم باتشکرم

        1. سلام. متأسفانه شرایط سنی شما با شرایط بیان شده توسط سپاه همخوانی ندارد.

      2. سلام بنده طلبه هستم ۲۶ سالمه سطح یک حوزه را تمام کردم آیامیتونم استخدام سپاه بشم یا نه وخدمت هم نکردم معافیت تحصیلی دارم.

      1. سلام خسته نباشیدمن سال اول دبیراستان وتموم کردم به خاطرشرایط نشدکه ادامه بدم ۲۶سالمه آیاامکان استخدامم هست لطفا راهنمایی کنید

        1. سلام. بدون داشتن حداقل مدرک دیپلم شما نمیتوانید برای استخدام در هیچ ارگانی اقدام کنید.

    2. سلام ببخشید من تو حوزه علیمه درس میخونم و دوسال هس میرم تو. حوزه هم مدرک تا چهارسال دیگه هم نمیدن میتونم ثبت نام کنم؟

  203. سلام من دیپلوم انسانی دارام ودستام سوختگی داره الان میخواستم میتونم برام سپاه یانه

  204. سلام . بنده امسال مدرک دیپلم کامپیوتر (فنی حرفه ای) رو میگیرم . سوالم اینه که اگه تا مقطع لیسانس کامپیوتر ادامه تحصیل بدم (از همین راه فنی) …. میتونم بعد گرفتن مدرک لیسانس از طریق افسری وارد سپاه بشم ؟ اگه پاسختون مثبته ؛ آیا باید آزمون بدم ؟ چه شرایطی داره ؟
    لطفا اگه میشه کامل توضیح بدید چون برام خیلی مهمه و اگه نمیشه ، از راه درجه داری برم و زمانو از دست ندم .

  205. سلام من در رشته ادبیات علوم‌انسانی وی میخواستم در هوافضای سپاه استخدام بشم امکانش هست؟

  206. سلام خسته نباشین جناب من ۲۳سالم هست و تا سوم دبیرستان خوندم ولی دیپلم را نگرفتم آیا با مدرک زیره دیپلم هم میتونم داخل سپاه استخدام بشم

  207. سلام و دروود به شما.. من متولد ۱۳۶۴ ساکن کرج هستم.. میخواستم بدونم برای استخدام باید به سپاه کرج میدان سپاه رجوع کنم؟!..

  208. سلام جناب سوالی داشتم خدمتتان
    من الان سال دوم دبیرستان و رشته ادبیات هستم و علاقه خاصی نسبت به شغل های نظامی دارم مخصوصا سپاه میخواستم بدونم بعد از پشت سر گذاشتن سال داوزدهم که دیپلم را گرفتم چگونه و چطور باید وارد سپاه بشوم و کدام ارگان های سپاه بهتر است لطفا جواب دهید؟

    1. سلام من کارمند اموزش پروش هستم با ۹ سال سابقه ی کاری لیسانس امورفرهنگی دارم سن ۳۲ سال دارم ایا با این شرایط میشه عضویت در سپاه را گرفت

      1. سلام ببخشی من همسرم امسال واسی سپاه بسیج ویژه اسپ نوشت اسمش اومد نرفت الان پشیمونه میخوا باز بره امسال میتونه یا سال بعد متولد 24\12\70

        1. سلام وقت بخیر شرایط سنی برای استخدام در سپا برای فرزندان شهید که سنشون بالای 30 هستش چجوریه بسیجی فعال خادم حرم ویگان امنیت بسیجم هستش شرایطش داره یانه

          1. سلام. با توجه به سوابق ایثارگری و بسیج تا سن ۴۰ سالگی میتوانید برای استخدام در این ارگان اقدام کنید.

  209. با سلام و احترام‌.بنده دارای کارشناسی برق قدرت وکارشناسی کامپیوتر نرم افزاروکارشناسی ارشد برق کنترل از دانشگاه دولتی مالک اشتر میباشم‌ پایان خدمت هم دارم . امکان جذب در سپاه میباشم؟باتشکر.

  210. سلام خسته نباشید میگم سپاه دیپلم حسابداری هم جذب میکنه

    1. سلام من ۱۸ سالم هست و کلاس یازدهم تاسیسات هستم می توانم در نظام سپاه ثبت نام کنم؟

        1. سلام خسته نباشید من ۱۸ سالم هست پایه یازدهم انسانی هستم میتوانم در سپاه پاسدارن اسلامی ثبت نام کنم؟

          1. برای ورود با مدرک دیپلم میتوانید اقدام کنید

        2. سلام خسته نباشیدمن مدرک اول دبیرستان ودارم خدمتم هم تموم شده ۲۶سالمه آیامیتوانم برای استخدام شرکت کنم

          1. سلام. بدون داشتن حداقل مدرک دیپلم شما نمیتوانید برای استخدام در هیچ ارگانی اقدام کنید.

  211. سلام خسته نباشید من ۱۶ سالم است پایه دهم رشته کامپیوتر هستم می توانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثبت نام کنم

  212. با سلام و درود به روح شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و با درود به رهبر بزرگوارمان سید علی خامنه ای بنده قبلا همکاری داشتم الان بیکارمتمایل به کار کردن در سپاه پاسداران دارم تلفن

    1. سلام ۳۰سالم هست فوق لیسانس هستم خدمت هم رفتم میشه جذب سپاه بشم
      یعنی از نظر سنی مشکلی نداره؟؟؟؟
      لطفا راهنمایی کنین🙏🙏🙏🙏

      1. سلام من ۱۶ سالمه
        دختر هستم
        رشتمم کامپیوترع چجوری میتونم داخل سپاه استخدام بشم میشه بگین ممنون

        1. شرایط دختران نیز مانند پسران است ۱۸سال ببالا و داشتن دیپلم و مهارت لازم برای حضور در ارگان های نظامی

  213. سلام من هنوز دیپلم نگرفتم دوازهم هستم دارم میخونم میخام برم ارتش کی باید برم برای ثبت نام و چجوری بفهمم کی فراخوان میدن

    1. تا دوروز دیگه فرصت داری بری ثبت نام کنی ارتش برو تا دیر نشده

  214. سلام وقت بخیر
    من درجه دار سپاه هستم بهترین رشته برای ارایه مدرک چیست برای گرفتن ارشدیت
    مدرک دانشگاه آزاد هم قبول هست؟

  215. سلام من 15 سالمه سیکل دارم کارت بسیج فعال هم دارم و از خدمت سربازی به خاطر تک فرزند بودن معاف شده‌ام میخواهم توی سپاه عضویت داشته باشم و در سپاه درس بخوانم

  216. سلام من خانمی دانشجوی رشته علوم ازمایشگاهی هستم ۲۰ سالمه وقدم ۱۶۲ است ۵ سال هست که بسیج فعال دارم و در فعالیت های جهادی شرکت کردم چند سوال داشتم ۱.چطور میتونم عضو سپاه بشم ایا از طریق بسیج دانشگاه میتونم اقدام کنم ؟ حتی حاظرم بصورت افتخاری خدمت کنم ۲.می تونم همزمان درسم رو هم ادامه بدم ؟و لطفا اگر ازمون خاصی داره بگید ثبت نامش کی هست.ممنون

    1. سلام شما می توانید برای ثبت نام همراه مدارک شناسایی و کارت بسیج به یکی از مراکز گزینش سپاه استان مراجعه کنید و درخواست عضویت دهید.

  217. باسلام‌‌ازگزینش‌تماس‌گرفتن‌گفتن‌‌برازیرمجموعه‌سپاه
    نیرومیخوان‌الانم‌میگن‌پروندموفرستادن‌تهران‌متولدین
    ارشدپیام‌نوردارم‌آیاامکان‌داره‌برایایم‌موارد،ردم‌کنن

  218. سلام من برادرم خارج از کشور زندگی میکنه و زن گرفته میتونم برا استخدام شرکت کنم یا نمیشه

    1. سلام بنده ۳۷ سالمه بسیجی فعال هم دارم آیا برای طرح هاشمی میتونم استخدام‌بشم یا خیر. لطفا جواب بدهید با تشکر…

      1. استخدام سپاه دارای شرایط مدرک و تخصص حرفه ای میباشد که برای هر مدرک تحصیلی شرایط سنی در نظر گرفته شده است

  219. سلام من ۱۶سالمه رشتم انسانی هست وعضوبسیج وهمچنین شورای پایگاه بسیج هم هستم برای رفتن به سپاه شرایط سنی خاصی وجوداره ؟

  220. سلام من ۴۳سال سن دارم عضو فعال بسیج هستم مدرک فوق کامپیوتر دارم۱۲سال سابقه بیمه تامین اجتماعی دارم ایامیتونم سپاه استخدام شوم

    1. سلام. خیر متاسفانه شرایط سنی استخدام در سپاه منطبق با سن شما نیست.

  221. سلام کارت فعال دارم ولیسانس مدیریت دولتی دارم۲۵ سالمه آیا می توانم استخدامی سپاه شرکت کنم

    1. با سلام خسته نباشید من امسال دوازدهم هستم 1 سال هم بسیج فعالم و میخام اگه خدا بخاد برم افسری سپاه کجا باید اقدام کنم

      1. سلام. میتوانید برای ورود به دانشگاه امام حسین از طریق کنکور سراسری اقدام کنید در زمان ثبت نام گزینه علاقه مند به شرکت در این دانشگاه را فعال کنید.

  222. سلام.بنده حقیرخادم بچهای سپاه پاسداران هستم لذاباتوجه به حبی که نسبت ب سپاهیان پاسداردارم تصمیم به خدمت به عنوان کادرالبته اگرلیاقت داشته باشم دارم.
    لذاازمحضرمبارک شماخواهشمندم بنده حقیرراراهنمایی کنید…………ش ت 0…………ومن الله التوفیق

  223. درود
    بنده 31 ساله و دارای مدرک کاردانی
    خدمت سربازی رو هم در سپاه گذراندم
    برای رده شغلی اداری امکان استخدام بنده هست یا خیر ؟
    تشکر

    1. سلام. استخدام در این ارگان به شرایط و ضوابط متععدی وابسته است برای دریافت اطلاعات کامل با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید

  224. با سلام
    بنده 29 سالمه و دارای مدرک فوق دیپلم هستم و ثابقه 12 سال بسیجی فعال دارم و خدمت سربازی هم رفتم
    ایا میتونم در سپاه استخدام بشم

    1. سلام من خدمت توی سپاه بودجذب چه جوری پاسداری فراخوان میدند

  225. باسلام
    بنده 29 سال سن دارم و ثابقه 12 سال بسیجی فعال و دارای فوق دیپلم کامپیوتر هستم
    چطوری میتونم وارد سپاه بشم
    خیلی علاقه دارم
    لطفا راهنمایی کنید.

    1. سلام. استخدام در این ارگان علاوه بر اطلاعات بیان شده به آیتم ها و شرایط متعددی وابسته است برای دریافت اطلاعات کامل با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

  226. با سلام
    بنده 31 ساله هستم و مدرک کاردانی
    خدمت سربازی رو هم در سپاه گذروندم ، امکان استخدام بنده در سپاه هست یا خیر ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید ، تشکر

    1. سلام رو استخدام در این ارگان با توجه به ملاکها و معیارهای مختلفی انجام میشود برای دریافت اطلاعات کامل با کارشناسان ما در مرکز تماس بگیرید.

  227. باسلام
    من مدرک دانشگاه غیرانتفاعی دارم لیسانس حسابداری آیا میتونم در سپاه استخدام بشم؟؟؟

      1. سلام من ۳۷ ساله هستم مدرک کاردانی دارم بسیج فعال دارم ۱۵ سال سابقه پایان خدمت نزسا جزگردان عاشورا وگذراندن دوره های متعدد در بسیج بااخذ گاهینامه ایا می توانم استخدام سپاه شوم

        1. سلام برای استخدام سپاه نیاز به مدرک و مهارت کافی هست

  228. سلام
    آیا سابقه کیفری پدر مانع جذب فرزند میشه ی
    با اینکه فعالیت فرزند در رده های بالا بسیج بوده و خودش سابقه کیفری نداره

  229. سلام خسته نباشید بنده لیسانس دارم با 27 سال سن و 8.9 سال بسیجی فعال میتوانم عضو سپاه بشم

      1. سلام من خانومی هستم متولد یک ،دوازده،هزاروسیصدوشصت ودو،عاشق سپاه هستم مدرکم دیپلمه ایا میتونم وارد این نظام بشم ،توروخدا راهنمایی کنید بدجور عاشق ورود به سپاه هستم

        لطفا برای جواب به ادرس این ایمیل پیام بدید چون من زیاد تو این سایت نمیام

        amirshekari1386@gmail.com

        ممنون باتشکر

      2. سلام من ۳۳ سالمه و کارت پایان خدمت و گواهینامه پایه یکم دارم چطور میتونم وارد سپاه بشم باتشکرم

        1. سلام. متأسفانه شرایط سنی شما با شرایط بیان شده توسط سپاه همخوانی ندارد.

      3. سلام من خانم هستم حدود ۳۷سالمه و سطح دو حوزه هستم لیسانس کشاورزی دارم آیا میتونم استخدام بشم برای سپاه؟

    1. سلام ببخشید من در حوزه علمیه درس می خونم می تونم برم سپاه

      1. سلام. بله سپاه در رشته های مختلف تحصیلی اقدام به جذب نیرو میکند البته استخدام شدن در این ارگان به عوامل متعددی وابسته است شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

    1. سلام.. من میخواهم در بسیج ثبت نام کنم ویک بسیجی شوم من مدرک دیپلم دارم و الا در دانشگاه شهید صدوقی در تدریس هستم ولی با شرایط خودم نمی تونم درس بخونم و میخواهم در بسیج ثبت نام کنم

      1. سلام با مراجعه به یکی از حوزه های بسیج منطقه محل سکونت و ارائه مدارک شناسایی اقدام به گرفتن کارت بسیج کنید.

  230. با سلام من ۲۲ سالم هست رشته ساخت تولید خوندم لیسانسمو تازه گرفتم مخام استخدام شم خودمم ۶ ساله عضو فعال بسیج و گردان هستم میشه راهنمایی کنین

    1. من کارمندم شهرداری هستم میتوانم استخدام شوم شغل عوضکنم

  231. من ۳۰ سال دارم مدرک کاردانی فقه و حقوق فرزند نظامی و ایثارگر دارای کارت فعال بسیج هستم آیا شرایط استخدام سپاه را دارم برای کارمندی

    1. سلام فرزند جانباز ، دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی هستم برای ثبت نام باید چه مراحلی را طی کنم .

  232. سلام ، بنده فارغ التحصیل رشته ی معماری در مقطع کارشناسی و 22 سال سن دارم و دارای 6 سال بسیجی فعال و حکم مسئولیت نیروی انسانی پایگاه را دارا هستم…… استخدامی در سپاه پاسداران با تخصص رشته ی بنده امکان پذیر هست ؟

    1. سلام وقت بخیر در صورتی که استخدامی داشته باشد امکان پذیرش دارید

  233. سلام بنده ۱۷سالم هص ۵دیگر دیپلم میگیرم تابعیت ایرانی دارم مواد مخدر هم مصرف نمیکنم ب اسلام و ولی وفقیه هم اعتقاد دارم و از لحاظ فکری روانی و جسمانی هم در شرایط عالی ب سر میبرم فقط سربازی معاف میشم ب دلیل اینکه نان گندم نمیتونم بخورم ایا استخدامی سپاه رو قبول میشم یا نه ب دلیل معافی سربازی

    1. سلام خیر به دلیل معافیت پزشکی نمیتوانید در سپاه استخدام شوید.

  234. سلام. وقت بخیر
    بنده ۲۶ ساله فوق لیسانس الکترونیک هستم و با زبان برنامه نویسی متلب آشنایی دارم و مهارت زبان انگلیسیم هم بالاتر از سطح متوسط و نزدیک به سطح پیشرفته هست. میخواستم بدونم شانسی برای شرکت در این فراخوان دارم یا خیر. و این که ممنون میشم راهنمایی بفرمایید استخدام سپاه در چه ماهی و از چه طریق صورت میگیره

    1. سلام. در سال جاری تا این تاریخ فراخوان جذب نیرو در سپاه منتشر نشده است . پذیرش در این ارگان به شرایط بسیاری وابسته است برای دریافت اطلاعات کامل با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید

      1. سلام من متولد ۶۷هستم با مدرک دیپلم ۱۵ساله بسیج فعال هستم پدرم آیا میتوانم استخدام سپاه در بیایم

      2. سلام ببخشید بعد از پشت سر گذاشتن سوم دبیرستان که میشه دیپلم ادبیات چگونه و چطور و چکار باید کنم تا وارد سپاه بشوم لصفا جواب دهیدخیلی شغل نظامی را دوست دارم و کدوم ارگان های سپاه برای ادامه شغل بهتر است ؟؟

    2. باسلام‌‌ازگزینش‌تماس‌گرفتن‌گفتن‌‌برازیرمجموعه‌سپاه
      نیرومیخوان‌الانم‌میگن‌پروندموفرستادن‌تهران‌متولدین
      ارشدپیام‌نوردارم‌آیاامکان‌داره‌برایایم‌موارد،ردم‌کنن

    3. سلام من ۱۶ سالم است ودر بسیج هم در ثبت نام نکرده ام رشته ام کامپیوتر است می توانم در سپاه ثبت نام کنم

      1. سلام برای پذیرش سپاه یکی از شرایط لازم و ضروری داشتن کارت فعال بسیج است.

  235. سلام من ۲۲سالمه فوق دیپلم معماری هستم یه ترم دیگه هم کارشناسیم تموم میشه ،بسیجی فعال دوتا حکم مسئولیت هم دارم،ایا میتونم عضو کادرسپاه بشم؟

    1. سلام. سپاه هر ساله اقدام به جذب نیرو از رشته های مختلف میکند برای اطلاع از آخرین شرایط پذیرش این ارگان فراخوان های مربوطه را مطالعه بفرمایید یا با کارشناسان ما در مرکز تماس بگیرید.

      1. سلام جناب
        سوالی داشتم خدمتتون لطفا جواب دهید
        من الان سال دوم ادبیات هستم من علاقه زیادی به شغل های نظامی دارم مخصوصا سپاه من پس از گرفتن دیپلم باید چه مراحلی رو پشت سر بذارم یا چکار کنم و چجوری وارد سپاه بشوم و کدام ارگان های سپاه برای ادامه شغل بهتر است ؟؟ جواب دهید لطفا

          1. سلام خیر حداقل مدرک دیپلم نیاز است.

    2. سلام خسته نباشین بزرگوار. من پسر ی هستم خیلی علاقه دارم برم برا سپاه میتونم از الان فرم گزینش سپاه رو پر کنم

      1. سلام باید با کارت بسیج به مراکز گزینش استان خود مراجعه کنید و بعد از بررسی شرایط و صلاحیت شما درصورت قبولی اطلاع رسانی میشود.

    1. سلام. در سال جاری تاریخ دقیقی برای فراخوان جذب مطرح نشده است.

  236. سلام وقت بخیر
    بنده خانم هستم و ۲۸ سالم هست.لیسانس معماری دارم.و بسیجی فعال.و دان دو تکواندو.
    آیا بنده میتونم استخدام سپاه بشم؟
    اگر امکانش هست راهش را بهم بگید چون تا پارسال هرجایی فکر کنید تماس گرفتم و گفتن استخدامی نیست.خیلی خیلی علاقه دارم
    بنده اصفهانم.تشکر

    1. سلام . با توجه به شرایط سنی عنوان شده در فراخوان های جذب سپاه نمیتوانید در این ارگان جذب شوید.

      1. سلام ببخشید من فوق دیپلم دارم و کارت بسیج و سن ۳۰ برای استخدام کارمندی میتونم استخدام بشم .

    2. سلام خسته نباشید من سال آخر هنرستان هستم رشته حسابداری شاخه کارو دانش
      آیا امکانش هست برای درجه داری سپاه ثبت نام کنم حداقل تا ۷ ماه دیگه دیپلمم رو میگیرم

      1. سلام. استخدام در این ارگان به شرایط متععدی وابسته است با دیپلم میتوانید اقدام کنید برای دریافت اطلاعات کامل با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید

  237. سلام وقت بخیر
    بنده خانم هستم و ۲۸ سالم هست.لیسانس معماری دارم.و بسیجی فعال.و دان دو تکواندو.
    آیا بنده میتونم استخدام سپاه بشم؟
    اگر امکانش هست راهش را بهم بگید چون تا پارسال هرجایی فکر کنید تماس گرفتم و گفتن استخدامی نیست.خیلی خیلی علاقه دارم
    بنده اصفهانم.تشکر

    1. سلام . با توجه به شرایط سنی عنوان شده در فراخوان های جذب سپاه نمیتوانید در این ارگان جذب شوید.

      1. سلام من ۳۲ سالمه فارغ التحصیل مترجمی زبان انگلیسی در مقطع لیسانس ، ساکن کرمانشاه هستم میخواستم استخدام کادر اداری سپاه بشم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  238. با سلام من۱۷سال ۷ ماهمه و فروردین ماه ۱۸ سال تمام میشم و خرداد ماه امسال دیپلم میگیرم با رشته کامپیوتر و اینکه ۹ سال سابقه بسیج دارم و ۳ سال هم فرمانده بسیج بودم برای استخدام منعی ندارم و ایا اصلا داره استخدام خانم؟

    1. سلام در حال حاضر اگهی ای برای استخدامی در سپاه منتشر نشده است.

  239. سلام
    مدرک سیکل دارم برا دیپلم میخونم
    ۶سال۷ماه سابقه بیمه کار در شرکت دارم
    ۳۳سالمه
    قدم۱۷۱
    میتونم واردسپاه بشم

      1. سلام خسته نباشید آیا جدی امکانش هست یعنی من با سن۲۶سال استخدام سپاه بشم؟؟؟

      2. سلام من ۱۶ سالمه کارت فعال بسیج هم دارم میتونم سپاه ثبت نام کنم؟

  240. سلام ببخشید با مدرک سطح یک حوزه پایان کتبی شفایی پایه ۶ می توان وارد سپاه شد و استخدام شد

    1. سلام. سپاه از رشته های شاخه نظری( علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضیات و الهیات) اقدام به جذب می کند

      1. سلام من خانم متولد۷۱ لیسانس روانشناسی به شدت علاقه کند به استخدام در سپاه هستم آیا میتونم با این شرایط سنی وارد بشم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    2. سلام من خانم 27ساله هستم فوق دیپلم شیمی دارم 17سال سابقه بسیج دارم مدرک تزریقات هم دارم الان دوس دارم هر دری باشه من در پایگاه بسیج شرکت کنم چجوری میتونم

      1. سلام. بهترین گزینه برای شما فعالیت در بسیج محلات است میتوانید از طریق مسجد محل سکونت آدرس پایگاه بسیج محله خود را به دست آورید و برای ثبت نام در آنجا اقدام کنید.

  241. سلام ببخشید با مدرک سطح یک حوزه پایان کتبی شفایی پایه ۶ می توان وارد سپاه شد و استخدام شد

    1. سلام. سپاه از رشته های شاخه نظری( علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضیات و الهیات) اقدام به جذب می کند

      1. سلام. من سنم 18 سال هست ومدرک دیپلم دارم ودر دانشگاه فنی خرفه ای در حال ندریس هستم میخواهم یک بسیجی شوم ایا میتونم در بسیج ثبت نام کنم

        1. سلام از طریق بسیج دانشگاه یا حوزه های بسیج منطقه همراه با مدارک شناسایی اقدام کنید.

    2. سلام من یه دختر هستم ۱۸ سالمه رشته روانشناسی میخواستم امسال برم دانشکده افسری سپا باید چیکار کنم خیلی برام مهم هست که برم و علاقه دارم

      1. سلام ببخشیدرسته هوافضامیشه ازطریق درجه داری شرکت کرد؟چون رشتم فنی حرفه ای هست

        1. رشته هوا و فضا زیر مجموعه رشته های نظری هست و باید دیپلم ریاضی داشته باشید

  242. سلام
    من ۴۰ سالمه لیسانسه هستم وبسیج فعال، امکان جذب شدن در سپاه از طریق بسیج هست یا خیر؟؟
    بسیج ویژه چطور ، اونهم امکان جوب داره یا خیر؟؟

    1. سلام. بله با بسیج ویژه احتمال استخدام در سپاه وجود دارد

      1. سلام ببخشید بعد از پشت سر گذاشتن سوم دبیرستان که میشه دیپلم ادبیات چگونه و چطور و چکار باید کنم تا وارد سپاه بشوم لصفا جواب دهیدخیلی شغل نظامی را دوست دارم و کدوم ارگان های سپاه برای ادامه شغل بهتر است ؟؟

  243. سلام
    ببخشید من عضویت فعال بسیج رو دارم و ۱۹ سالم هست و مدرک تحصیلیم هم دیپلم هست آیا میتونم وارد سپاه بشم
    باید چکار کنم برای ثبت نام به کجا مراجعه کنم

    1. از طریق سایت استخدام شو سپاه اقدام کنید برای دیپلم و درجه داری پذیرش دارند

  244. فاطمه مهرابیان من ۳۸سال و لیسانس ادبیات هستم میخواستم در سپاه استخدام شوم لطفاً راهنمایی کنید .همه شرایط را دارم

      1. سلام من ۳۴سالمه و لیسانس مشاوره دارم وسابقه بسیجی فعال دارم ایا امکان استخدام در سپاه رادارم خانمم وشهرکرد زندگی میکنم

  245. بخدااااا دارین در حق بسیجی هاااا خیانت میکنین، جذب در سپاه سابقه پاک میخواد، لیاقت میخواد، ن مدرک دانشگاه آزاد، بخدااا ب قرآن اگه یک نفر ب فکر ما بسیجی هااا باش و بفهمه درد ما چیه، کجاست آقای سلامی، کجا هستن کسایی ک دم از بسیج میزنن،
    این درد هاااا رو برسوونین ب دست حضرت آقا، وگرنه کسی ب داد ما نمیرسه، سلیقه ای کردن سپاه باعث شده من و امثال من سال هاااا در حسرت سپاه بسوزیم،

  246. سلام من رشته فنی تاسیساتم ۱۸ سالمه یک دندان هم کشیده دارم می خواستم ببینم قبول میشم یانه

  247. سلام من 21سالمه دانشجوی روانشناسی هستم سال اخرمه میخوام وارد ارگان سپاه بشم باید چطوری اقدام کنم

    1. سلام. سپاه پاسداران هر ساله اقدام به جذب نیرو از رشته های مختلف میکند در سال جاری تا کنون فراخوان جذب نیرو سپاه منتشر نشده است میتوانید جهت کسب اطلاعات در زمینه فراخوان جذب با مشاورین ما تماس بگیرید.

  248. سلام من 17 سالمه خیلی به سپاه علاقه دارم پدر خودمم سپاهیه میخوام بدونم که وقتی 18 ساله شدم برای عضویت در سپاه فرودگاه باید کی و به کجا برم

    1. سلام. برای شروع این فرایند عضویت فعال بسیج محله خود را شروع کنید سپس از طریق فرماندهی منطقه برای هر منطقه که میخواهید مشغول به کار شوید درخواست خود را ثبت کنید.

  249. عرض سلام سوال داشتم من من پسرم به طور مستمر وبدون وقفه مراحل نحصیل تا کار شناسی ارشد رو طی کرد بعد هم بلافاصله سربازی رفت ۲۱ ماه خدمت کرد الان سه ماه پایان خدمتش هست خیلی علاقه به خدمت و کار در سپاه داره ولی سنشمتولد بهمن ۷۱ هست ایا امکان استخدام برای اوهست و چاگر هست چگونه باید اقدام کند

  250. سلام اگر فردی در سال ۹۴ از بسیج اخراج شده باشد و الآن بخواهد در سپاه استخدام شود با مشکل روبرو خواهد شد ؟

  251. سلام ببخشید من خانم هستم و بسیجی فعال ۱۸ سالمه و میخوام دانشگاه افسری برم سوالم اینکه همزمان میشه حوزه تحصیل کنم و هم دانگشاه افسری؟؟؟

  252. سلام چرا فرزندان نیروهای مسلح دراولویت استخدام نمی باشد فرزندحقیر ازمهر۹۹ استخدام افسری ناجا ازهمه مراحل قبول شده بود به بهانه های مختلف جذب نکردن

    1. سلام من ۲۴سالمه، لیسانس حقوق دارم،میخواستم تو بخش اداری و کارمندی سپاه مشغول شم؟ میشه بگید چکار باید بکنم.

    2. باسلام بهزاد اسماعیل زاده هستم برای استخدام به نیروهای مسلح سپاه حضور دارم مدارک دیپلم معدل ۱۴ رشته انسانی و کارت شناسایی اعضای بسیج فعال رادارم و با کاملی ۲۷۹۱۰۲۱۷۱۱وبا شماره تماس ۰۹۰۳۷۴۳۰۳۷۵ باتشکر

      1. سلام و درود ارادتمندم
        من ۲۳ سال سن دارم و تازه لیسانس روانشناسی گرفتم ایا میتونم تو سپاه استخدام بشم؟
        برای تشکیل پرونده باید چیکار کنم؟

  253. سلام فوق دیپلم آموزش ابتدایی دارم می تونم تواستخدامی های سپاه شرکت کنم۲۲دوسالم هست

    1. سلام. بله درصورت تقاضای مدرک و رشته تان می توانید.ویا از طریق دیپلمتان اقدام به استخدام کنید

      1. سلام من 33 سالم عاشق نظام و رهبری هستم از موقع که به سن تکلیف رسیدم ریشم رو نزدم وچهری سپاهی وسابقه فعال بسیجی دارم دارای همسر ودو فرزندم ساکن یزدم به خاطر شرایط مریضی پدرم تا سیکل بیشتر نخوندم ونان آور خانواده هستم سابقه 8 سال بیمه در کارخانه دارم میتونم وارد سپاه پاسداران بشم مدرک فنی برق رو هم دارم با تشکر

  254. سلام
    من در مراحل سپاه شرکت کردم و آخرین مرحله رو هم رفتن گفتن قبول ، و پرونده رو فرستادن قسمت حفاظت .
    حدود چهار هفته گذشته اما هنوز خبری نشد
    آیا زمان اعلام نتایج طول میکشه یا نه؟

    1. سلام منتظر اعلام خبذ از طرف سپاه باشید یا حضورا به مرکز گزینش مراجعه کنید

  255. سلام خسته نباشیدمن الان 35سالمه الان 15سال سابقه بسیج دارم فعال هستم دوست دارم درحفاظت اطلاعات سپاه کارکنم همکاری کنم عاشق کشورم هستم لطفا راهنماییم کنیم ممنونم

    1. سلام در آزمون های استخدامی سپاه در صورت داشتن شرایط شرکت کنید

  256. سلام خوب هستین من کارت فعال دارم میتونم توی نیروی سپاه قدس باشم

    1. سلام درصورت داشتن بقیه شرایط می توانید اقدام کنید ولی احتمالش کم است

    1. سلام شرط عضویت سپاه تابعیت از جمهوری اسلای ایران است

  257. سلام من خانمی 38ساله هستم با مدرک کارشناسی روان شناسی میتوانم در سپاه استخدام شوم

    1. خونه داری تو بکن بزار آقایون استخدام شن خرج خونه گردن اوناست

  258. من خودم ۳۰ ساله هستم از تهران تا آذر ماه فوق دیپلم میگیرم. کجا باید برم برای استخدام کادر نظامی سپا
    همسرم هم دیپلم دارد و قد ۱۶۰ هست. پدرش هم جانباز ۱۰٪ بوده که فوت کرده

    1. سلام در آزمون های استخدامی سپاه در صورت داشتن شرایط شرکت کنید

    2. سلام چشم تا چندشماره ضعیف باشه در معاینات پزشکی رد میشیم؟؟

  259. سلام رشته مهندسی عمران میخان من ۳۴ سالمه ازسال ۸۳ بسیجی فعالام

    1. سلام به احتمال قوی بخاطر شرایط سنی شما را رد می کنند

  260. سلام من خودم ۳۰ سالمه و تا آذرماه فوق دیپلم میگیرم. برای جذب کادر نظامی در سپاه باید چیکار کنم و ب کجا مراجعه کنم

    همسرم هم دیپلم دارد و با قد ۱۶۰ سانتی متر. پدرش هم جانباز ۱۰٪ بوده و فوت کرده.واسه خانومم کجا باید پیگیر بشم

    1. سلام متاسفانه سن شما با توجه به مدرک تحصیلی تون دیگه شامل استخدامی نمی شوید

    2. سلام،۳۱سالمه با مدرک کارشناسی،شرایط سنی برای استخدام در سپاه دارم؟

    3. بخدااااا دارین در حق بسیجی هاااا خیانت میکنین، جذب در سپاه سابقه پاک میخواد، لیاقت میخواد، ن مدرک دانشگاه آزاد، بخدااا ب قرآن اگه یک نفر ب فکر ما بسیجی هااا باش و بفهمه درد ما چیه، کجاست آقای سلامی، کجا هستن کسایی ک دم از بسیج میزنن،
      این درد هاااا رو برسوونین ب دست حضرت آقا، وگرنه کسی ب داد ما نمیرسه، سلیقه ای کردن سپاه باعث شده من و امثال من سال هاااا در حسرت سپاه بسوزیم،

      1. سلام من 20سالمه سیکل دارم دارم سرباز می کنم توی ارتش هستم میخوام توی سپاه خدمت کنم و بعد اونجا بمونم باید چکار کنم

  261. سلام بنده ۴۴سال سن دارم ۸سال عضو فعال پلیس افتخاری در تهران هستم میتوانم در سپاه استخدام شوم

    1. سلام با توجه به سن تون خیر نمی توانید استخدام شوید و عضویت تون فقط امتیاز هست

    2. مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی نرم افزار کامپیوتر
      سن ۲۳ عایا میتونم استخدام بشم ؟؟

  262. سلام من می خواهم در سپاه ثبت نام کنم 16 سالم 3 ماه دیگه 17 سالم هست عضو بسیج هم هستم می خواستم ببینم می تونم ثبت نام کنم برای وارد شدن در سپاه

      1. سلام من کارشناسی ارشد برنامه ریزی میتونم ۳۴ سالمه و فرمانده پایگاه هستم میتونم استخدام بشم

  263. سلام من بسیجی هستم میخوام استخدام کنم در سپاه ولی خدمت سربازی نرفتم میشه استخدام می کنم در سپاه باشم مدرک تحطیلی سیکل

    1. سلام اگر غیبت دارید نمیشه و جدا از اون مدرک تحصیلی تون پایینه

  264. سلام
    مدرک تحصیلی من سیکل هستش ۲۵ سال سنم هستش پایان خدمت هم دارم ایامیتوانم استخدام سپاه شوم

    1. خیر حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و حداکثر سن برای دیپلم 23 سال است.

  265. سلام وخسته نباشید عرض میکنم من علاقه دارم در ارگان سپاه خدمت کنم درحال حاضرمن باید چه شرایطی یا چه کاری کنم خواهش مینمایم رهنمایی کنید.

    1. سلام باتوجه به اینکه سن و رشته و مدرک تحصیلیتان را قید نکرده اید. باید براساس مدرک تحصیلی در مثطع درجه داری یا افسری در آزمون سراسرس یا آزمون های داخلی سپاه شرکت کنید و یا وارد دانشگاه های افسری مثل کوثر و امام علی وامام حسین شوید و مدرک افسری اخذ کنید ویا دوره های مخصوص سپاه را بگذرانید و استخدام درجه داری شوید

  266. سلام
    قصد ورود به سپاه خواهران را دارم
    عضو بسیج مدرسه بودم
    دارای قد۱۶۷ و واجد شرایط هستم اما ۱۵ساله هستم راهی استثنایی برای استخدام هست یا خیر؟؟

    1. سلام برای اطلاع از شرایط و پذیرش سپاه باید به مراکز گزینش استان محل سکونت مراجعه کرده و مدارک شناسایی و کارت فعال بسیج را تحویل دهید در صورت پذیرش به شما اطلاع داده میشود.البته شرط سنی در بازه ۱۸ تا ۲۳ سال است و داشتن حداقل مدرک دیپلم یا بالاتر نیز الزامی است

  267. سلام
    قصد ورود به سپاه خواهران رو دارم
    و در پایگاه بسیج محله و دربسیج دبستان فعالیت داشتم
    دارای قد ۱۶۷
    اما شرایطی برای نوجوانان ۱۵ساله هست یا خیر؟

    1. سلام برای اطلاع از شرایط و پذیرش سپاه باید به مراکز گزینش استان محل سکونت مراجعه کرده و مدارک شناسایی و کارت فعال بسیج را تحویل دهید در صورت پذیرش به شما اطلاع داده میشود.البته شرط سنی در بازه ۱۸ تا ۲۳ سال است و داشتن حداقل مدرک دیپلم یا بالاتر نیز الزامی است

  268. سلام زمان دقیق استخدام سپاه بانوان ۱۴۰۰چه تاریخیه؟؟؟

  269. سلام من معدلم در رشته ی انسانی۱۳شده. سابقه بسیج هم دارم. آیا میتونم وارد سپاه شم

  270. سال هااا برای سپاه و بسیج زحمت کشیدم و با کلی حکم و رزومه قوی و عشق ب این نهاد مقدس تلاش کردم، ولی آخرش تمامی زحمات ما رو نادیده گرفتن، واقعا این حق بسیجی های زحمت کش هست؟ واقعا داریم راه شهدا رو ادامه میدیم، آقای سلامی پس قول شما چی شد؟ چرااا این همه بی مهری داره میشه؟ واقعا برای جذب مدرک مهم؟ یعنی سابقه و رزومه و تلاش فرد پووووچ؟ شما با کارتون فقط به ما ضربه زدین و شرمنده کردین پیش خودمون و خانوادمون، ممنوووووون از همه شمااا

  271. سلام وقت بخیر من تازه دیپلم گرفتم میخواستم بدونم چجوری باید وارد دانشگاه افسری سپاه بشم

    1. سلام. از طریق کنکور سراسری یا آزمونهای داخلی سپاه میتوانید وارد دانشگاه افسری شوید

      1. سلام من 21سالمه دانشجوی روانشناسی هستم سال اخرمه میخوام وارد ارگان سپاه بشم باید چطوری اقدام کنم

        1. سلام. سپاه پاسداران هر ساله اقدام به جذب نیرو از رشته های مختلف میکند در سال جاری تا کنون فراخوان جذب نیرو سپاه منتشر نشده است میتوانید جهت کسب اطلاعات در زمینه فراخوان جذب با مشاورین ما تماس بگیرید.

          1. دروود به شما.. البته فوق دیپلم کاردانی را به اتمام نرسوندم و با مدرک دیپلم.. مقداری از خدمت سربازی من مانده در نیروی هوایی ارتش با توجه به فرار از خدمت.. اما میخواهم با جذب سپاه و دوازده ماهی که خدمت دارم را برای ادامه در مجموع به کادر سپاه استخدام شوم و باقی خدمت را در سپاه باشم، آیا با مشکلی روبرو هستم برای استخدام؟

      2. سلام خسته نباشید بنده ۲۶ساله هستم با مدرک دیپلم آیا امکانش هست استخدام سپاه بشم.
        البته با۱۴الی۱۵سال عضو بسیج.
        ممنون میشم راهنمایی کنید

    2. سلام من برا تبت نام به سپاه حضرت رسول تهران مراجعه کردم گفتن خبرتون میکنیم تا کی باید منتظر باشم لیسانس الهیات و ۲۷ سال حافظ ۷ جز قرانم هستم

      1. سلام. چنانچه پس از گذشت دو ماه نتیجه به شما اعلام نشد برای پیگیری درخواست خود به پایگاه مربوطه مراجعه کنید.

    3. سلام من 30سالمه لیسانس هستم می‌خوام درسپاه استخدام بشم چجوری میتونم اقدام کنم؟

      1. سلام من ۱۸ سالم دیپلم گرفتم چ جوری میتونم وارو سپاه بشم چ ارگانی از سپاه زودتر میتونم استخدام شم

  272. سلام و عرض خسته نباشید .
    ببخشید رشته های فنی شامل دانشکده نظامی میشه
    برای استخدامی سپاه

    1. سلام . دانشکده نظامی از رشته های شاخه نظری( علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضیات و الهیات) اقدام به جذب افسر محصل میکند .

      1. سلام من پایه سوم حوزه علمیه هستم میتونم برا سپاه ثبت نام کنم

        1. سلام. خیر پذیرش در این ارگان برای حوزویان مختص طلاب دارای مدرک سطح یک می‌باشد.

  273. سلام
    دوستان کسانی که مقاومت ثبت نام کردن بعد ها می تونن تغییر رسته بدن مثلا برن دریایی یا زمینی؟
    اینا دانشگاه افسری امام حسین آموزش مبینن ؟

    1. سلام . تغییر رسته افسرانی که دوره های مربوطه را گذرانده باشند به جز در موارد خاص(کسب مدرک بالاتر و نیاز یگان) ممنوع می باشد . بر حسب دوره برخی آموزشهای در دانشگاه افسری امام حسین انجام میشود.

      1. سلام من خانمی ۲۷ ساله و دیپلمه هستم میخواستم ببینم زمان آزمون سپاه کی هست و شرایط من به ازمون سپاه میخوره یا خیر

      2. با سلام و احترام‌.بنده دارای کارشناسی برق قدرت وکارشناسی کامپیوتر نرم افزاروکارشناسی ارشد برق کنترل از دانشگاه دولتی مالک اشتر میباشم‌ پایان خدمت هم دارم . امکان جذب در سپاه میباشم؟باتشکر.

    2. سلام من لیسانس دارم الان ۳۲ سالمه سابقه ۱۰ سال بسیج فعال رو دارم میتونم ثبت نام کنم

      1. سلام. با توجه به شرایط سنی بیان شده برای پذیرش در سپاه شما نمیتوانید در استخدام این ارگان شرکت کنید.

  274. سلام من فرزند شهید هستم خانم ها هم می توانند استخدام شرکت کنند مدرکم دیپلم کامپیوتر هست

  275. سلام من 17سالمه عاشق سپاهم معدل تجربی هم خوبه ولی کارت فعال بسیج ندارم و اینکه دوست دارم تو نیرو زمینی سپاه باشم …چطوری کارت بسیج رو بگیریم ؟

    1. سلام شما می توانید عضو پایگاه بسیج محله یا دانش آموزی شوید و حتما کارت فعال خود را اخذ کنید

  276. سلام بنده عضو بسیج نیستم ولی دوس دارم استخدام سپاه بشم لطفا راهنمایی کنید

    1. از لحاظ جسمی و روحی باید سالم باشید و معدل شما باید بالای 15 باشه ولی عضویت در بسیج امتیاز بزرگی برای شرکت در آزمون های استخدامی است

  277. سلام
    برای اینکه توسپاه باشم باید حتما تو بسیج شرکت کرده باشم

      1. سلام، وقتون بخیر، ایا فرصت ثبت نام هنوز هست؟کی زمان ثبت نامش هست من عاااااشقنطامی و سپاه هستم ۳۰ سالمه و فوق لیسانس. ارم میشه

        1. سلام. نیروی انتظامی و سپاه چند بار در سال اقدام به جذب نیرو میکنند در حال حاضر آگهی جذب نیروی انتظامی و پدافند هوایی ارتش فعال هستند و تا پایان مهر ماه مهلت ثبت نام دارند.

      2. سلام جناب ببخشید من علاقه زیادی به سپاه دارم و میخوام مثل یک مآمور مخفی خدمت کنم و استخدام بشم اگر لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم راستی کارت معافیت پزشکی دارم ام اگر قبول کنید تعهد محضری میدم که در رابطه مریضی هرچی باشه خودم مسئول هستم

        1. سلام برای عضویت در سپاه باید به یکی از مراکز گزینش سپاه استان مراجعه کنید و همراه مدارک شناسایی درخواست خود را به مرکز گزینش ارحاع دهید ، البته داشتن کارت بسیج فعال برای استخدامی لازم است و در اولویت قرار دارد.

      3. سلام علیکم ببخشید غیر ایرانی میتونه عضو سپاه بشه ؟

        1. سلام شرط عضویت سپاه تابعیت از جمهوری اسلای ایران است

      4. سلام من لیسانس دارم الان ۳۲ سالمه سابقه ۱۰ سال بسیج فعال رو دارم میتونم ثبت نام کنم

        1. سلام. با توجه به شرایط سنی بیان شده برای پذیرش در سپاه شما نمیتوانید در استخدام این ارگان شرکت کنید.

    1. سلام من لیسانس علوم تربتی دارم ولی بسیج ندارم میتونم استخدام بشم در ضمن رشتم به عقیدتی سیاسی مربوط میشه

      1. سلام باید توی ازمون های استخدامی شرکت کنید و امتیاز تون بررسی میشه و نتیجه مصاحبه شفاهی هم ملاک هست سابقه بسیج صرفا امتیازه

    2. سلام فوق دیپلم آموزش ابتدایی دارم می تونم تواستخدامی های سپاه شرکت کنم۲۲دوسالم هست و کارت فعال همه دارم

      1. سلام. بله درصورت تقاضای مدرک و رشته تان می توانید.ویا از طریق دیپلمتان اقدام به استخدام کنید

          1. باسلام در صورتی که فرخوان جذب با شرایط شما داده شود بله امکانش هست

      2. سلام ۲۹ سالمه لیسانس علوم تربیتی کجا برااستخدامی سپاه بایدکجا مراجعه کرد.لطفا راهنمایی کنیدشهرستان جیرفت

        1. سلام وقت بخیر
          باید به مراکز گزینش سپاه مراجعه داشته باشید.

    3. سلام. من سنم 18 سال هست میخوهم یک بسیجی شوم. مدرک دیپلم دارم و در دانشگاه فنی. خرفه ای در خال تدریس هستم میتونم یه. بسیجی شوم یا خیر

      1. سلام از طریق بسیج دانشگاه یا حوزه های بسیج منطقه همراه با مدارک شناسایی اقدام کنید.

  278. سلام
    برای اینکه توسپاه باشم باید حتما تو بسیج شرکت کرده باشم؟؟.

      1. سلام ببخشید برای سپاه رشته های رزمی تاثیری هم داره

    1. سلام من چهل سالمه ومیخوام افتخاری توسپاه خدمت کنم توحش اطلاعات سپاه باید چکا کنم ممنون

  279. سلام
    من امسال کنکور میدم و دیپلم می گیرم آیا معدلم تو پذیرش سپاه تاثیر میزاره و این که بدونه داشتن هیچ سابقه ای در بسیج و….می تونم تو سپاه شر کت کنم؟؟؟

    1. بله معدل خیلی تاثیر داره ولی به طور کلی برای استخدام در ارگان های نظامی داشتن بسیجی اولویت بسیار مهمی است

      1. سلام چ زمانی مصاحبه سپاه هست ایا در زمان تحویل مدارک و ثبت از طریق عضویاب هست

  280. سلام من سال دوازدهم ادبیات هستم دوست دارم نظامی باشم برای ورود به نظام باید چکار کنم

  281. سلام ایا میشه در چند ارگان نظامی به طور هم زمان ثبت نام کرد مثلا در سپاه و ارتش ثبت نام کنی

  282. سلام،زمان ثبت نام دانشگاه افسری امام حسین کی هستش،طبق روال هرسال،یا متفاوت است زمان ثبت نام

  283. سلام خانم هستم ۲۴ساله دارا مدرک اشد روانشناسی باچندین گواهی بهزیستی دوست دارم استخدام بشم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

  284. باسلام پسرمن ۱۵سالش هست تومدرسه امام حسین درس میخونه کلاس نهم ،درحال حاضردوره مقدماتی بسیج رومیگذزونه،میخاد استخدام سپاه بشه وادامه تحصیل بده راهنمایی بفرمایید.باتشکر

    1. سلا م سازمان سپاه اگهی استخدامی رو اعلام میکنه و شاید در زمان اتمام خدمت هم پذیرش داشته باشند در زمان انتخاب رشته کنکور نیز میتونن دانشگاه افسری رو هم انتخاب کنند . ولی ارتش زمانی که دیپلم گرفتند ازمون استعداد یابی برگذار میکنند و بعذ از یه سری معاینات و مراحل برای تربیت افسر نیرو جذب میکنن

    2. سلام وقتتون بخیر
      بنده از صدای گیرایی برخوردارم ودرزمینه ی قرائت وموذنی ومداحی فعالیت میکنم ومدرک لسانس دارم وبسیج فعال از سال ۱۳۹۲ دارم حالا برا استخدام در عقیدتی سیاسی باید چه کنم؟
      میتوانم یا نه؟

      1. باسلام. بستگی به استخدامی ارگان مربوطه دارد. در گزینش عقیدتی بسیج و مدارک معتبر دال بر قاری قرآن دارای امتیاز هستند

  285. سلام وقتتون بخیر.من خانم هستم ۳۰ سالمه دیپلم ریاضی برای استخدام کجا باید مراجعه کنیم؟

    1. دروود به شما.. البته فوق دیپلم کاردانی را به اتمام نرسوندم و با مدرک دیپلم.. مقداری از خدمت سربازی من مانده در نیروی هوایی ارتش با توجه به فرار از خدمت.. اما میخواهم با جذب سپاه و دوازده ماهی که خدمت دارم را برای ادامه در مجموع به کادر سپاه استخدام شوم و باقی خدمت را در سپاه باشم، آیا با مشکلی روبرو هستم برای استخدام؟

  286. سلام بسیجی هستم واسه طرح امنیت سپاه قدس رفتم گفتن چون ۳۵ سال داری نمیشه چون بیمه تامین اجتماعی قبول نمیکنه .میخواستم بپرسم الان باید چکار کنم

    1. شما میتونید اعتراض کنید به سپاه و دوباره بررسی کنند تقاضای شما رو

      1. باسلام پسرم تاسیکل مدرسه خانده بعد الان ۶سال است در حوزه علمیه درحال درس خواندن است ایشان میخواهند در سپاه ثبت نام برای افسری میشه راهنمایی کنین ممنون

        1. سلام برای استخدام افسری باید درآزمون استخدامی سپاه شرکت کنند و وارد دانشگاه های افسری شوند

      2. سلام خسته نباشید
        با مدرک لیسانس و ۲۵ سال سن اگر تو بخش اداری سپاه استخدام شی پایه حقوقش چقده؟؟ممنون

    2. با سلام شرایط استخدام برای افتخاری شرکت کردن چطوری است ممنون میشم

  287. سلام من ۲۰سالن هست ودیپلم تجربی دارم و رتبه کنکورم ۴۲۰۰۰بود ومنطقه ۳هستم الان دانشجوی سال دوم مدیریت گردشگری هستم میخوام در سپاه بانوان استخدام شوم .ایا میتوانم درسپاه بانوان استخدام شوم وبرای استخدام درسپاه بانوان باید به کجا بروم وچه کارهایی انجام دهم؟

    1. سلام. شرایط و تاریخ دقیق استخدام هنوز اعلام نشده است‌

  288. سلام جعفری هستم ۱۶ ساله سن دارم عاشق کشور و وطنم ت دارم در راه کشورم خدمت کنم کارت فعال بسیج دارم

  289. خواهشمند باثبات نام من در سپاه مخصوصا شاخه های برون مرزی مانند سپاه قدس موافقت فرمایید
    استدعا دارم این لطف بزرگ را در حق حقیر بفرمایید
    بادشکن فراوان

  290. سلام علکیم من بسیجی هستم میخوام استخدام کنم درسپاه ولی کارت پایان خدمت ندارم میشه استخدام کنم در سپاه مدرک تحطیلی سیکل

    1. سلام. چنانچه سایر شرایط مانند شرایط سنی و شرایط جسمانی و …. را دارید میتوانید طبق فراخوان های سپاه برای جذب اقدام کنید یا اینکه پیش از رفتن به خدمت سربازی برای پذیرش گرفتن در سپاه از طریق بسیج اقدام کنید.

  291. سلام وقت بخیر
    من ۳۰ساله هستم و مجرد و کارشناسی ارشد تربیت بدنی دارم آیا میتونم در سپاه استخدام شوم؟

    1. سلام. با توجه به شرایط سنی امکان پذیرش شما پایین است

  292. سلام بسیجی هستم میخوام در دانشگاه افسری ثبت نام کنم ولی خدمت نرفتم میشه در دانشگاه افسری ثبت نام کنم

    1. سلام سابقی هستم من هشت سال داخل بسیج افتخاری کارکردم جانش اول پایگاه هستم خیلی علاقه دارم واردسپاه بشوم مدرک دیپلم دارم ولی هنوزخدمت نرفتم تولد18/1/1377هستم

      1. سلام بله می تونید . شما با توجه به سوابق بسیجی ای که دارید باید ابتدا مدارک بسیجی خودتان را تکمیل کنید و پس از آن باید در زمان فراخوان استخدامی سپاه به گزینش سپاه مراجعه کنید. در صورتی که در دوره تکمیلی بسیج نیز شرکت داشته باشید و کارت سبز بگیرید شانس قولی اتان بیشتر می شود.

      2. سلام من ۱۸ سالم هست و کلاس یازدهم تاسیسات هستم می توانم در نظام سپاه ثبت نام کنم؟

    2. سلام ببخشید من می‌خوام به دانشگاه افسری امام حسین برم آیا حتما باید بسیج داشته باشم کارت بسیج

    3. سلام من ۱۸ سالمه و معدلم ۱۲ هستش رشتم کامپیوتره و عضو بسیج هم نیستم ایا میتونم لستهدام سپاه بانوان بشم

      1. سلام یرای سپاه حداقل معدل کل باید بالای 14 باشد ولی در صورت داشتن امتیاز بسیجی شرط معدل را نادیده می گیرند

        1. سلام وقت بخیر،حدودا چه زمانب سپاه فراخوان استخدام نیرو میزنه؟ باتشکر

          1. سلام. در سال جاری تاریخ دقیقی برای پذیرش نیرو در سپاه منتشر نشده است.

    4. سلام .. ببخشید یک سوال دارم از خدمتون
      بنده ارشد حقوق هستم و در حال حاضر در جای مشغول هستم..اما از هم.ن زمان خدمت هم علاقه ی زیادی به خدمت در لباس مقدس سپاه رو داشتم اما میسر نشد و قیمت نبود..اما الان تمام فکر وذکر من این هست که هر جور شده وارد سپاه بشوم و در مناطق محروم خدمت کنم..راهنمایی بفرمایید ..ممنون میشم..بنده متولد 1358هستم.

      1. باسلام لطفا بامدارک مربوطه به پایگاه های سپاه برای درخواست جذب سرباز سپاه اقدام فرمایید

  293. سلام میخاستم بدونم ایا استخدامی برای لیسانس برق قدرت در سپاه هست؟برای ادامه تحصیل چطور؟

    1. سلام . شما می توانید با در دست داشتن مدارک تحصیلی و کارت عضویت فعال بسیج و مدارک شناسایی به سپاه موردنظر مراجعه نمایید و از شرایط پذیرش و ظرفیت آگاهی یابید.

  294. سلام
    برای استخدام در کادر اداری و کارمندی قد مهم است؟

      1. سلام بنده ۴۵سال دارم با۱۵ سال سابقه وسایلم برای کشورم در سپاه خدمت کنم امابخاتر سنم قبول نمیکنند

        1. سلام با توجه به شرایط سنی امکان پذیرش شما در سپاه بسیار پایین است

      2. سلام خسته نباشیدمن الان 35سالمه الان 15سال سابقه بسیج دارم فعال هستم دوست دارم درحفاظت اطلاعات سپاه کارکنم همکاری کنم عاشق کشورم هستم لطفا راهنماییم کنیم ممنونم

        1. سلام در آزمون های استخدامی سپاه در صورت داشتن شرایط شرکت کنید

      3. سلام من 30سالمه ولیسانس شبکه دارم‌میتونم برای ورود در نیروهای سپاه میتونم اقدام کنم؟

    1. سلام ببخشید من شاغل هستم آیا میتونم در حال کار درسپاه هم استخدام بشم؟ ضمنا کارم هم مربوط به رشته های نظامی و اینا نمیشه

  295. سلام من حدودا 40 سال دارم فوق دیپلم آیا میتونم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول به فعالیت شوم در ضمن متاهل هستم از اراک باید چکار کنم میخوام مدافع حرم و وطن بشم برم سپاه قدس ممنون میشم پاسخ بدید

    1. سلام. متاسفانه شرایط سنی شما با توجه به فراخوان ها ی جذب مطابق شرایط جذب نیرو در سپاه نیست اما در صورت داشتن سابقه ایثارگری و بسیج فعال تا حدودی میتوانید از این قوانین مثتنی شوید یا برای رزمندگی درخواست بدهید برای دریافت اطلاعات کامل با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

  296. سلام من حدودا 40 سال دارم فوق دیپلم آیا میتونم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول به فعالیت شوم در ضمن متاهل هستم از اراک ممنون

    1. سلام. متاسفانه شرایط سنی شما با توجه به فراخوان ها ی جذب مطابق شرایط جذب نیرو در سپاه نیست اما در صورت داشتن سابقه ایثارگری و بسیج فعال تا حدودی میتوانید از این قوانین مثتنی شوید یا برای رزمندگی درخواست بدهید برای دریافت اطلاعات کامل با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

  297. با سلام خسته نباشید،من ۲۴ سال سن دارم ،لیسانس تربیت بدنی دارم معدل کلم ۱۵ هست، از سال ۸۸تا سال ۹۲عضو بسیج بودم و کارت فعال دارم ،کارت معافیت کفالت دارم ،شرایط برای استخدام شدن رو دارم؟لطفا راهنمایی کنید.

  298. با سلام بنده عاشق حمایت از نظام وکشور من هستم خیلی دوست دارم کادری شدن سپاه بشم من ۲۰سالمه مدرک دیپلم کاردانش دارم معدل۱۶/۷۵ میشه ثبت نام کنم در دانشگاه امام حسین(ع)ایا کارت بسیج فعال باید داشته باشم ندارم؟؟؟

    1. سلام خیر باید در رشته های نظری تحصیل کرده باشید و از طریق کنکور سراسری اقدام کنید.

  299. باسلام
    حسن تاجیک 35ساله ساکن شیراز باسابقه 10سال بسیجی اعتقاد به اسلام وانقلاب اسلامی ورهبر انقلاب
    عاشق خدمت به وطن وانقلاب
    مدرک تحصیلی لیسانس حقوق قضایی
    ورزیده ورزشکار قد 194
    لذا خیلی شدید علاقه خدمت در سپاه پاسداران دارم

    1. سلام اگر که سربازی نرفته اید از طریق سربازی اقدام کنید در غیر این صورت منتظر فراخاوان جذب سپاه باشید

  300. سلام و عرض ادب و احترام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم اینکه من رشتم انسانی معدلم دیپلمم ۱۴ به بالا هستم ۲۰ سالمه و قدم ۱۶۷یا ۱۶۸ هست. خواستم ببینم واسه سپاه اقدام کنم مشکلی چیزی ندارم واسه معدل یا قدم ممنون میشم راهنمایی کنید

  301. سلام بنده به مدت هفت سال به صورت بسیج پاره وقت درحوزه مقاومت بسیج مشغول خدمت بودم هم اکنون بی کارمی باشم و دراین هفت سال خیلی زحمت وسختی کشیدم برای حوزه ،در دوره های آموزشی عقیدتی ،سیاسی، فرهنگی،تخصصی و….از طرف مقاومت بسیج برگزارشده شرکت کرده ام،مدرک دیپلم و۳۶سالمه . لطفاً بنده رو راهنمایی کنید که چطوربه عنوان نیروی کادر کارمند جذب سپاه بشم

    1. سلام وقت بخیر در صورت اعلام استخدامی اگر شرایطش را داشته باشید می توانید استخدام شوید

  302. سلام من بسیجی هست فغال هستم تو بسیج خدمت سربازی نرفتم مدرک تحطیلی سکیل میخوام عضو سپاه باشم خیلی وقت تو سایت ثبت نام کردم جواب نیامد انشالله قبول میشه عضو سپاه

  303. با سلام ببخشید شوهرم نزدیک به ۱۰ سال است به صورت قراردادی در خدمت سپاه است با صورت تخصصی آشپز است با حقوق کم هیچ پیمانی یا آستخدام هم نیست لطفا راهنمایی کنید خیلی در شرایط سختی هستیم با داشتن دانش اموز دبیرستانی برایم خیلی سخت است خیلی حقو ق شوهرم از یک کارگر ساده هم کمتر است خواهش میکنم

    1. سلام. استخدام و به کارگیری افراد در سپاه به قوانین و مقررات درون سازمانی بستگی دارد ، اگر بدون قرارداد مشغول فعالیت هستند و از شرایط شغلی احساس رضایت ندارند می‌توانند در سایر ارگان ها مشغول به فعالیت شوند. معمولا برای شغل هایی مثل آشپزی و رانندگی بصورت قراردادی جذب صورت می گیرد.

    2. باسلام وخسته نباشید خواستم ببینم بادیپلم رشته مکانیک کاردانش میتونم وارد سپاه شوم معدل 3 سال بالا وبسیج فعال 3سال دارم وپدرم ایثارگری دارد خواستم ببینم اگه از مکانیک نمیشه کنکور انسانی بدم واز انسانی وارد بشم چیکار کنم لطفن راهنمایی کنید

      1. سلام گزینش سپاه برای مردان از تمام رشته ها صورت میگیرد، با در دست داشتن مدارک شناسایی و کارت بسیج و کارت ایثار پدر به یکی از مراکز گزینش استان مراجعه کنید.

  304. با سلام وخسته نباشید.
    ببخشید من مدرکم لیسانس حقوقه وسنم۲۲ هست به نظرتون میتونم به سپاه استخدام بشم
    تو رو خدا جواب بدین.

    1. سلام. شما از لحاظ شرایط سنی مشکلی ندارید، با توجه به اینکه سپاه بر حسب نیاز اقدام به جذب نیرو از رشته های مختلف دانشگاهی میکند میتوانید با توجه به فراخوان های جذب نیرو از رشته های مورد نیاز مطلع شوید .

  305. باسلام و خداقوت

    خواستم بپرسم زمان دقیق استخدام و پذیرش علاقه مندان ازبین بانوان متاهل کی هست
    .و ایا با وجود نمره چشم ۲ یا ۳ شرایط جذب وجود دارد یا نه

    1. سلام. تا این زمان آگهی جذب سپاه منتشر نشده اطلاعات تکمیلی درباره شرایط عمومی و اختصاصی در دفترچه استخدام ذکر میشود.

    2. سلام خسته نباشید بنده لیسانس دارم با 27 سال سن و 8.9 سال بسیجی فعال میتوانم عضو سپاه بشم

  306. سلام میخوام تو دانشگاه افسری سپاه ثبت نام کنم میخوام استخدام کنم

  307. سلام خسته نباشید من 19 سال سن داذم و دیپلم حسابداری خانم هستم سپاه چه زمانی پذیرش داره برای استخدام ؟

    1. سلام . تا این تاریخ فعلا آگهی استخدام سپاه منتشر نشده است.

  308. سلام خسته نباشید بندهو۲۳ ساله هستم کارم ازاد بود الان سه ماهی هست بیکارم مدرکم دیپلم ردی حسابداری کارودانشم باقد۱۸۰تا ۱۸۵ و وزن ۶۰ کیلو گرم میخواستم ببینم میتونم استخدام سپاه جمهوری اسلامی ایران بشم

  309. سلام خسته نباشید از حوزه علمیه چطور میشود وارد سپاه و دانشگاه افسری شد؟؟؟

    1. سلام باید به صورت حضوری به مراکز گزینش سپاه استان خود مراجعه کنید ، برای استخدامی سپاه داشتن کارت بسیج فعال الزامی است . بعد از ثبت نام حضوری یک تاریخ مشخص میشود برای گزینش ۳ مرحله ای (عقیدتی، سیاسی،علمی و مهارتی)

  310. سلام من بسیجی هستم خدمت نرفتم کارت فغال همه دارم میشه عضو سپاه باشم

  311. سلام من بسیجی هستم کارت فغال بسیجی همه دارم خیلی فعال هستم تو بسیج خدمت سربازی نرفتم میشه ثبت نام کن در سپاه مدرک تحطیلی سکیل تا اول دبیرستان

    1. سلام بله باید دوره تکمیلی بسیج را بگذرانید. برای کسب اطلاعات جامع از مراحل مربوطه با مشاورین ما در تماس باشید

      1. سلام
        پدرم سپاهی هستند میخواستم بدونم من چطور میتونم ثبت نام کنم و به کجا؟

    1. سلام من متولد ۱۳۸۱ هستم دیپلم کاردانش دارم نظام جدید میتونم برای کنکور سراسری افسری رو انتخاب کنم؟ درجه داری چی؟

      1. سلام. خیر متقاضیان دارای دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش مجاز به شرکت در آزمون دانشگاه افسری نیستند.

  312. سلام من میخوام شغل در سپاه باشم بسیجی هستم خیلی فعال هستم

  313. سلام من کلاس یازدهم تجربی هستم آیا هیچ جوره امکان نداره بتونم استخدام بشم و اینکه حتما باید کارت فعال بسیح داشته باشیم؟

  314. سلام من ۳۲ سال و دارای لیسانس علوم سیاسی و علاقمند به سپاه آیا میتونم استخدام سپاه شوم؟

  315. من ۳۲ سال و دارای مدرک لیسانس علوم سیاسی و علاقمند به سپاه آیا میتونم استخدام سپاه شوم؟

  316. سلام من ۳۲ سال سن دارای مدرک علوم سیاسی و علاقمند به سپاه ،آیا میتونم استخدام بشم؟ گفت:

    سلام من ۳۲ سال و دارای لیسانس علوم سیاسی و علاقمند به سپاه آیا میتونم استخدام سپاه شوم؟

  317. سلام مهدی هستم بسیجی هستم میخوام تو سپاه ثبت نام کن مدرک تحصیلی سیکل

  318. سلام خسته نباشید
    من ۲۷سالمه مجردم و سال ۹۱ بامدرک فوق دیپلم برق از دانشکده فنی فارغ التحصیل شدم . چون سرپرست خانواده بودم نتونستم برم خدمت و ب دلایلی معاف هم نشدم . میتونم واسه استخدام سپاه ثبتنام کنم؟

    بااین شرایط راهی هست ک بتونم وارد سپاه بشم؟میشه خدمتم رو تو سپاه بکنم و استخدام شم؟
    لطفا راهنماییم کنین ممنون

    1. سلام وقت بخیر
      استخدام در هر ارگان دولتی بدون کارت پایان خدمت یا معافیت امکان پذیر نیست البته اگر مشمول غایب نباشد با رعایت قوانین مربوط می تواند در نیروهای مسلح استخدام شود.

      1. سلام خسته نباشید
        اگه سن بالا باشه
        جانبازی پدر داشته باشی خدمتم رفته باشی بسیجی فعالم باشی
        حکم مسولیتم داشته باشی
        سن رو کم میکنن

  319. سلام من تو قرارگاه خاتم کار میکنم ده سال سابقه کاری دارم اونم تو قسمت پروژه هاش کار میکنم پدرم سپاهی هستش خواستم بدونم شامل ۲۵ درصد جانبازی برای استخدامی رسمی می‌باشم یانه

  320. سلام وقت بخیر من دخترهستم و عاشق وطن. الان سال آخر دبیرستان را تمام کردم با رشته طراحی ودوخت و با معدل کل دیپلم 18:59 ولی دیپلم را کمی طول میکشه بدن اما توی دبستان فقط عضو بسیج بودم کارتش رو هم ندارم، راهنمایی و دبیرستان نه چون منطقه محروم هستم نتونستم برم میخواستم بدونم میتونم برای استخدام سپاه اقدام کنم..

    1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

    2. سلام
      برای اینکه توسپاه باشم باید حتما تو بسیج شرکت کرده باشم

  321. سلام
    روح اله زارعی هستم
    ۴۱ سالم هست برادر شهید هستم
    و در زمینه کار کارمندی یا راننده میتونم به سپاه خدمت کنم
    دیپلم هستم و متاهل
    آیا میتونم به ارگانی برای کار مراجعه کنم

    1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

    2. سلام،اینجانب طلبه هستم و مدرک سطح سه را به تازگی کسب نموده ام متولد1362 ماه آبان.قبل از تحصیلات حوزوی در سپاه افتخار خدمت سربازی داشتم و علاقمند به حضور در سپاه هستم.آیا امکان استخدام برای من وجود دارد.ش تماس09142302658

      1. سلام مدرک تون معادل سازی میشه اگر معادل ارشد یا دکتری باشه و شرایط سنی تون به شرایط سنی تو اگهی استخدامی مطابق داشته باشه و همچنین به رشته شما نیاز داشته باشنذ امکان دارد

      2. سلام چ زمانی مصاحبه سپاه هست ایا در زمان تحویل مدارک و ثبت از طریق عضویاب هست

  322. سلام ببخشید سپاه کسایی که رشته ی طراحی دوخت هستند جذب میکنه؟ میشه لطفا جواب بدید

    1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

    2. سلام، خانوم28ساله متاهل هستم رشته علوم سیاسی،،، هرجا میررم نسبتت ب مدرکم کار نیست،،، کمک کنین

  323. باسلام من8ماه منطقه شمالغرب دارم ودوست دارم پاسداربشم ولی به خاطرمدرکم استخدام نمیکنن میشه کمک کنین استخدام شیم.مدرکمم لیسانس حسابداریه.ممنون

    1. سلام. هر ارگان با توجه به نیازهای خود اقدام به جذب نیرو از رشته های مختلف میکند آگهی های جذب را پیگیری کنید.

  324. باسلام یداله باجلان۴۰ساله عاشق وطن وانقلاب متاهل تحصیلات دوم دبیرستان ۱۵سال سابقه رانندگی باکامیون وتریلرتمام نقاط کشورمعموله تحویل دادم ۵سال هم دراتوبوسرانی قزوین خدمت کردم ولذاخیلی علاقه شدیددارم استخدام نیروی دولت شوم. باسپاس

    1. سلام خسته نباشید
      من ۲۷سالمه مجردم و سال ۹۱ بامدرک فوق دیپلم برق از دانشکده فنی فارغ التحصیل شدم . چون سرپرست خانواده بودم نتونستم برم خدمت و ب دلایلی معاف هم نشدم . میتونم واسه استخدام سپاه ثبتنام کنم؟

      بااین شرایط راهی هست ک بتونم وارد سپاه بشم؟میشه خدمتم رو تو سپاه بکنم و استخدام شم؟
      لطفا راهنماییم کنین ممنون

      1. سلام وقت بخیر استخدام در هر ارگان دولتی بدون کارت پایان خدمت یا معافیت امکان پذیر نیست البته اگر مشمول غایب نباشد با رعایت قوانین مربوط می تواند در نیروهای مسلح استخدام شود.

    2. سلام من مدرک تحطیلی سکیل عضویت فغال هستم در بسیج خیلی علاقه شدید در سپاه دارم

    3. سلام عاشق سپاه وطنم هستم .
      میتونم الان مدرک دیپلم استخدام سپاه شوم تاریخ ۵/۷/۱۴۰۰

  325. باسلام من ۲۳سالمه ولیسانس تربیت بدنی دارم ولی قدم ۱۵۶ آیا امکان داره سپاه استخدام بشم ؟

    1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

  326. سلام وقت بخیر
    برای استخدام شدن در سپاه باید ازمون داد؟تاریخ ثبت نام ارمون حدودا کی هست؟
    بنده ۴ سالمه و ۲سال سربازبودم و لیسانس نرم افزار دارم الان برای بخش کارمندی بخوام استخدام بشم باید برای ازمونی ثبت نام کنم یااینکه به ارگان شهرم مراجعه کنم؟

    1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

    2. سلام‌ جعفری هستم 16سال سن دارم دوست دارم در راه کشورم خدمت کنم کارت فعال بسیج دارم ایا میتونم در سپاه ثبت نام کنم

      1. سلام خسته نباشید
        من ۲۷سالمه مجردم و سال ۹۱ بامدرک فوق دیپلم برق از دانشکده فنی فارغ التحصیل شدم . چون سرپرست خانواده بودم نتونستم برم خدمت و ب دلایلی معاف هم نشدم . میتونم واسه استخدام سپاه ثبتنام کنم؟

        بااین شرایط راهی هست ک بتونم وارد سپاه بشم؟میشه خدمتم رو تو سپاه بکنم و استخدام شم؟
        لطفا راهنماییم کنین ممنون

        1. سلام
          استخدام در هر ارگان دولتی بدون کارت پایان خدمت یا معافیت امکان پذیر نیست البته اگر مشمول غایب نباشد با رعایت قوانین مربوط می تواند در نیروهای مسلح استخدام شود.

      2. سلام در خصوص تبدیل عضویت بسیجیان طرح امنیت چه شرایطی میخواد

        1. سلام وقت بخیر می توانید از حوزه بسیج این درخواست را ارسال کنید

      3. سلام من شهریور ما به سپاه مراجعه کردم برای درجه داری آیا فراخوان برای جدب برای ماه های اینده وجود دارد باتشکر

        1. سلام شما باید از طریق مراکز گزینش سپاه استان درخواست دهید و فراخوان ها را پیگیری نمایید

      4. سلام من یه دخترم امسال میرم سال دهم و رشته ام انسانی میشه توضیح بدید باید چیکار کنم میخام برم تو سپاه

        1. سلام شما تا زمان اخذ دیپلم بسیج فعالتان را بگیرید و پس از پایان تحصیلات دبیرستان می توانید از طریق آزمون سپاه و یا از طریق گزینش حضوری سپاه وگذراندن مراحل، استخدام شوید.(درصورت اعلام نیاز سپاه به نیروی خانم)

          1. سلام علیکم فردی که حسابداری دهم میخونن ، عضو شورا و حافظ قران هستن و کامپیوتر بلدن بعد از دیپلم میتونن وارد وزارت اطلاعات شن؟!

    1. سلام بنده استخدام درجه داری از سپاه صاحب الزمان هستم میخواستم بدونم اعزام کی هستش

    2. سلام ببخشید پسرمن۱۷سالشه وهنوز دیپلم‌نگرفته میتونه بعنوان کادر نیروی سپاه استخدام‌بشه یعنی شرایطشو‌شامل میشه‌چون هنوز دهم‌میخونه ممنونم جواب لطف کنین

      1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

      2. سلام من۳۳سالمه دیپلم دارم میتونم تو بخش اداری بسیج امنیت باشم

    3. سلام ببخشید سپاه کسایی که رشته ی طراحی دوخت هستند جذب میکنه؟ میشه لطفا جواب بدید

      1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

  327. سلام بنده دیپلم ریاضی دارم و برای انتخاب رشته کنکور میخوام هوافضا بخونم وبعد از لیسانس وارد سپاه بشم سوالم اینه برای ورود بانوان چ شرایطی مد نظر هست ب جز شرایط نوشته شده و اینکه ایا امکانش هست من با همین مدرک دیپلم وارد سپاه بشم و ادامه تحصیل بدم اگ میشه لطفا توضیح بدید. تشکر

    1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

      1. با سلام من مدرک لیسانس دارم عضویت فعال بسیج هستم میتونم استخدام بشم

    1. سپاه پاسداران با توجه به نیازهای خود از رشته های مختلف نیرو جذب میکند امسال آگهی استخدام تا این زمان منتشر نشده است

  328. باسلام
    معدل کل دیپلم من بارشته انسانی 15 وفقط 3ماه بسیج فعال دارم آیا در دانشگاه افسری امام حسین قبول میشم؟

    1. سلام خسته نباشید من۲۴aساله هستم مدرک تحطیلی سیکل بسیجی هستم علاقه زیادی دارم در سپاه شرکت میکنم

      1. سلام لطفا با تماس با مشاوران سوال خود را دقیق تر بپرسید.

  329. با سلام و خسته نباشید آیا می شود در سن 16 سالگی در رشته تجربی با وزن ۸0 کیلو و قد 1۸۴ سانتی متر و با بسیج فعال وارد سپاه پاسداران برای مشاغل نظامی شد.

    1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

  330. با عرض سلام و خسته نباشید آیا می‌شود در سن 16 سالگی و رشته تجربی با وزن ۸0 کیلو و قد 1۸4 وارد سپاه پاسداران برای مشاغل نظامی شد.

    1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

  331. دیپلم تجربی معدل کل ۱۸.۱۵ و ۲۰ ساله . می تونم استخدام سپاه بشم

    1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

  332. سلام خسته نباشید من ۳۴سالم هست دپیلم برق هستم جز بسیج هستمعلاقه زیادی دارم در سپاه پاسدارن باشم میتوانم درراستخدامی سپاه شرکت کنم .ممنونم

    1. سلام شما میتوانید با دردست داشتن مدارک تحصیلی وکارت عضویت فعال بسیج ومدارک شناسایی به‌ سپاه موردنظر مراجعه نمایید واز شرایط پذیرش وظرفیت آگاهی یابید

      1. سلام بنده ۳۰سال دارم ولیسانس روانشناسی هستم.آیامیتوانم درسپاه ثبت نام کنم؟

        1. سلام بله اگر در آگهی استخدام سپاه رشته شما مورد درخواست باشه می توانید ثبت نام کنید

      2. سلام 29سالمه لیسانس م. شیمی ازدانشگاه پیام نور هستم گزینش سپاه میگه ازپیام نوراستخدامی نداریم.بنظرتون ازچه طریقی میشه استخدام شد؟ممنون.

      3. سلام من 27ساله هستم لیسانس دارم خانم هستم چجوری میتوانم درسپاه کارکنم

    2. سلام در خصوص تبدیل عضویت بسیجیان طرح امنیت چه شرایطی میخواد

      1. سلام وقت بخیر می توانید از حوزه بسیج این درخواست را ارسال کنید

  333. با سلام من دیپلم دارم و راننده پایه یک هستم سپاه منطقه شهرمان به عنوان بسیجی طرح امنیت راننده پایه یک جذب میکنه . نمیدونم چکار کنم آیا آینده ای داره؟ کمکم کنید.

    1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک تحصیلی و مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج خود به سپاه موردنظر مراجعه کنید واز زمان ونحوه پذیرش اطلاع یابید

    2. سلام خسته نباشید
      من ۲۷سالمه مجردم و سال ۹۱ بامدرک فوق دیپلم برق از دانشکده فنی فارغ التحصیل شدم . چون سرپرست خانواده بودم نتونستم برم خدمت و ب دلایلی معاف هم نشدم . میتونم واسه استخدام سپاه ثبتنام کنم؟

      بااین شرایط راهی هست ک بتونم وارد سپاه بشم؟میشه خدمتم رو تو سپاه بکنم و استخدام شم؟
      لطفا راهنماییم کنین ممنون

      1. سلام استخدام در هر ارگان دولتی بدون کارت پایان خدمت یا معافیت امکان پذیر نیست البته اگر مشمول غایب نباشد با رعایت قوانین مربوط می تواند در نیروهای مسلح استخدام شود.

    1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک تحصیلی و مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج خود به سپاه موردنظر مراجعه کنید واز زمان ونحوه پذیرش اطلاع یابید

    2. سلام خسته نباشیدببخشیدبنده پدرم سابقه۲۵ماه خدمت درجبهه داشتن آیامن رودرسپاه استخدام میکنم

      1. سلام داشتن سوابق ایثارگری پدربرای استخدام سپاه اولویت جذب محسوب می‌شود

    3. سلام علیکم
      مدرک دیپلم فنی رشته معماری
      به عنوان بسیجی ویژه قرار دادی استخدام میکنید

  334. سلام دوستان خسته نباشید ببخشید میگم من رتبه ی کنکورم ۱۵۰۰ بود همین امسال معدلم هم ۱۸.۸۰ سنم هم ۱۸ هس میتونم ثبت نام کنم واسه سپاه

    1. سلام بله میتوانید با دردست داشتن کارت فعال بسیج ومدارک تحصیلی به سپاه موردنظر مراجعه نمایید واز شرایط پذیرش وظرفیت آگاهی یابید

      1. سلام خسته نباشید
        من ۲۷سالمه و سال ۹۱ با مدرک فوق دیپلم ازدانشکده فنی پسران فارغ التحصیل شدم.ولی ب دلیل سرپرست بودن خانوار خدمت نرفتم.میتونم واسه سپاه استخدام بشم ؟
        لطفا راهنماییم کنید با این شرایط چجوری میتونم وارد سپاه بشم؟میشه استخدام بشم خدمتم بکنم تو سپاه؟
        ممنون

        1. سلام استخدام در هر ارگان دولتی بدون کارت پایان خدمت یا معافیت امکان پذیر نیست البته اگر مشمول غایب نباشد با رعایت قوانین مربوط می تواند در نیروهای مسلح استخدام شود.

      2. سلام من فوق لیسانس ریاضی دارم، خانم هستم، چگونه می توانم در سپاه استخدام شوم؟

        1. سلام. سپاه هر ساله از طریق فراخوان جذب نیرو اقدام به جذب نیرو ژ کادر و رزمنده مورد نیاز میکند برای اطلاع از زمان فراخوان جذب پیگیر اخبار و اطلاعیه ها باشید .

      3. سلام من ۲۲سالمه مجرد بامدرک دیپلم تجربی،بسیجی فعال هستم وتقریبا هشت ماه درکلانتری ۱۶لنجان پلیس افتخاری بودم ،یکبارهم قبلا اقدام ب ثبت نام درنیروی انتظامی روداشتم وحتی مراحل تکمیل دفترچه پزشکی استخدامی راهم طی کردم اما موفق ب استخدام نشدم،آیا میتونم دراستخدام سپاه شرکت کنم،لطفاراهنمایی بفرمائین

        1. سلام در آزمون های استخدامی سپاه در صورت داشتن شرایط شرکت کنید

      4. سلام من متولد ۶۷هستم با مدرک دیپلم ۱۵سال سابقه بسیج فعال دارم پدرم ایثارگر چطوری میتوانم در استخدام سپاه دربیایم

        1. سلام برای پذیرش سپاه به یکی از مراکز گزینش سپاه استان مراجعه کنید و با مدارک شناسایی و کارت ایثار پدر و کارت بسیج خود درخواست عضویت دهید.

  335. ببخشید من توی هیچ سایتی زمان دقیق استخدام درجه دار ی رو ندیدم . شما گفتید تا مرداد ماه. میشه منبع این زمانو بگید؟

  336. ببخشید شما مطمئن هستید که فقط ی بار میشه؟چون من توی هیچ سایتی این رو ندیدم که فقط ی بار بتونه طرف آزمون بده

    1. سلام مقطع درجه داری ب صورت تمامی سال میباشد .. در واحد انتظامی فقط آزمون ملاک سنجش قرار داره و میتوانید مجدد در صورت عدم قبولی در آزمون .. شرکت نمایید

      1. سلام می خواستم تو سپاه برای درجه داری ثبت نام کنم چکار باید بکنم

        1. سلام ورود به سپاه از دو طریق امکانپذیر است یک. از طریق شرکت در کنکور سراسری و دو استخدام از طریق شرکت در فراخوان گزینش در سپاه

      2. سلام .بنده دیپلم رشته علوم انسانی هستم برا اینکه جذب سپاه بشم باید دانشگاه چه رشته ای ثبت نام کنم چون امسال دیپلم جذب نداشت ممنون میشم جواب دهید.میخام بالیسانس جذب سپاه بشم

        1. با سلام میتوانید از طریق دانشگاه امام حسین اقدام کنید

    1. سلام بسیجی هستم عضویت در بسیج کارت فغال همه دارم خیلی علاقه دارم در سپاه باشم

      1. سلام توضیح مراحل این موضوع مفصل هست. برای اطلاع ازپروسه و نحوه ورود به سپاه میتوانید با مشاورین ما در تماس باشید

  337. سلام من ۳۲ سالمه دیپلم انسانی دارم از خانواده ایثارگرانم پدرم سپاهی بوده وبرادرم جانبازه چطور میتونم استخدام سپاه شم در قسمت جهادی یا اداری یا هرجای دیگه

    1. سلام از طریق فراخوان عمومی یا از طریق معرف میتوانید استخدام شوید.

  338. سلام و عرض ادب

    بنده لیسانس مدیریت صنعتی با معدل 18:50دارم آیا میتوانم برای استخدام سپاه اقدام کنم و آیا برای افسري یا درجه داری ?با تشکر

    1. سلام بله امکان دارد میتوانید جهت مشاوره با مشاوران ما تماس بگیرید

  339. سلام من دیپلم فنی حرفه ای و دارم معدلم ۱۸ است ۱۹سال بسیج فعال دارم قدمم ۱۷۰ به نظرتون می تونم ثبت نام کنم‌

    1. سلام اگر منظورتان سپاه هست میتوانید بادردست داشتن مدارک تحصیلی وکارت عضویت فعالتان ومدارک شناسایی به‌ سپاه موردنظر مراجعه نمایید واز شرایط پذیرش وظرفیت جذب آگاهی یابید

      1. سلام سن درجه داری چند باشه‌
        متولد 20/1076 میتونم ثبت نام کنم

      2. سلام من فرزند پاسدارم داداشم هم پاسدار خودم هم تو قرارگاه خاتم الانبیا کار میکنم اون تو قسمت پروژه های سد سازه اش پدرم جانباز ۲۵ درصد خودم هم یازده سال سابقه دارم تو قرارگاه خاتم الانبیا خواستم بدونم این طرح فرزندان ۲۵ درصد با با ایثاگر شامل من هم میشه

      3. سلام .من فوق لیسانس رشته علوم سیاسی و متولد ۶۹ هستم ،برای پایان نامه به تازگی اقدام کردم خواستم ببینم میتونم وارد سپاه بشم؟چند ماه هست که بسیج هستم ولی فعلا کارت فعالی نگرفتم ،خیلی علاقه دارم به سپاه

        1. سلام وقت بخیر اگر استخدامی وجود داشته باشد می توانید شرکت کنید

  340. ۳۵سال.عاشق رهبرم.عاشق شهدا.ارزوم دنبال راه شهدا.عاشق رزمی.دوست دارم در خدمت سپاه باشم.

    1. باسلام یداله باجلان۴۰ساله عاشق وطن وانقلاب متاهل تحصیلات دوم دبیرستان ۱۵سال سابقه رانندگی باکامیون وتریلرتمام نقاط کشورمعموله تحویل دادم ۵سال هم دراتوبوسرانی قزوین خدمت کردم ولذاخیلی علاقه شدیددارم استخدام نیروی دولت شوم. باسپاس

  341. عاشق شهدا .ارزوم دنبال راه شهدا.عاشق رزمی .عاشق رهبرم..میخام تو سپاه باشم.

    1. باسلام یداله باجلان۴۰ساله عاشق وطن وانقلاب متاهل تحصیلات دوم دبیرستان ۱۵سال سابقه رانندگی باکامیون وتریلرتمام نقاط کشورمعموله تحویل دادم ۵سال هم دراتوبوسرانی قزوین خدمت کردم ولذاخیلی علاقه شدیددارم استخدام نیروی دولت شوم. باسپاس

  342. باسلام میخواستم بدونم که سپاه بامدرک سیکل نیرو میپزیرد

    1. سلام شما میتوانید با دردست داشتن مدارک شناسایی وکارت عضویت فعال بسیج ومدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه نمایید واز شرایط پذیرش وظرفیت جذب آگاهی یابید

    2. سلام من ۳۲سالمه راننده پایه یکم هستم سال۸۶ تا ۸۹ هم داخل بسیج بودم ولی به دلیل شرایط زندگیم از این ارسه دور شدم ولی الان دوباره امدم خودم دوست دارم داخل بسیج باشم یه کاری هم در حد رانندگی با ماشین سنگین یا سبک داشته باشم وخدمت کنم هیچ پارتی ندارم آیا کسی هست مرا یاری کند

  343. سلام ببخشید مذاحم میشم میخواتم بدونم تو یکی از مسابقات کشتی گوشم شکسته میخواستم بدونم استخدام میشم تو سپاه

  344. سلام
    بنده لیسانس مهندسی مکانیک دارم و ۸سال هم کارت فعال دارم
    میشه استخدام سپاه شد؟

    1. سلام بله شما میتوانید با دردست داشتن کارت عضویت فعال بسیج وکارت ملی ومدارک شناسایی و تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه نمایید واز شرایط پذیرش وظرفیت جذب آگاهی یابید

    2. سلام علیکم متولد ۶۸ هستم دیپلم بسیجی ۱۰سال دارم قد۱۶۳وزن ۹۰ گواهینامه لودر هم دارم میتونم جذب بشم

  345. باسلام و خسته نباشید
    من 17 ساله پایه یازدهم رشته کاردانش هستم بسیج هم هستم ایا امکان هست وارد سپاه بشوم

    1. سلام برای استخدام سپاه باید عضو فعال بسیج باشید اگر عضویت فعال دارید میتوانید با بردن مدرک تحصیلی وکارت ملی وکارت عضویت فعال به ارگان موردنظر مراجعه کنید واز شرایط پذیرش آنجا آگاهی یابید.

      1. سلام خسته نباشید ببخشید من 26سالمه و مدرک تحصیلیم مقاطع دبیرستانه و کارت معافیت خدمت دارم
        آیا میشه سپاه استخدام شم یا خیر
        اگ میشه باید چیکار کنم و بکجا مراجعه کنم ممنون

        1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

  346. باسلام و خسته نباشید
    من 17 ساله پایه یازدهم رشته کاردانش هستم بسیج هم هستم ایا امکان هست وارد سپاه بشوم

    1. سلام وقت بخیر
      برای استخدام سپاه باید عضو فعال بسیج باشید اگر عضویت فعال دارید میتوانید با بردن مدرک تحصیلی وکارت ملی وکارت عضویت فعال به ارگان موردنظر مراجعه کنید واز شرایط پذیرش آنجا آگاهی یابید.

      1. سلام من دانشجو رشته آموزش پرورش هستم و کارت بسیج فعال .هم دارم مدرک ای سی دی ال .و گواهینامه رانندگی هم دارم.و 20سالم هست دوست دارم در سپاه خواهران تهران پذیرش بشم.دیپلم تجربی ام رو تهران گرفتم ولی اصلیت ام همدانی هست میشه لطف کنید توضیح بدید من چجوری باید ثبت نام کنم؟

        1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

      2. سلام. وقت بخیر من یک خانم۲۴ساله هستم دانشجوی کارشناسی پدرمم بازنشسته ارتش هست من عاشق نظامم خیلی دوسدارم وارد سپاه بشم باید چکار کنم واقعا شبوروز بهش فکر میکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. سلام.سپاه معمولا استخدام ها را درسایت رسمی سپاه اعلام میکند باید از طریق سایت پیگیر باشید هرزمان فراخوان دادند شرکت کنید

    2. سلام دوستان من رتبه ی کنکورم ۱۵۰۰ هس و معدلم هم ۱۸.۸۰ میتونم وارد این ارگان شم؟

        1. سلام وقتتون بخیر سودابه زارعی هستم کارشناسی اقتصاد دارم ۲۵سالمه میخواستم برای استخدامی سپاه ثبت نام کباید چه شرایطی داشته باشم برای قبولی دراسخدامی و اینکه ایا آزمون باید بدیم؟؟

          1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

        2. سلام من رشته فنی حرفه ای هستم و 16 ساله هستم می تونم برای دانشگاه افسری بشم

          1. سلام. خیر پذیرش افسر محصل در دانشگاه علوم انتظامی صرفا با دیپلم رشته های نظری(علوم انسانی،علوم تجربی،ریاضیات و الهیات و معارف اسلامی) انجام میشود.

  347. سلام استخدامی سپاه با مدرک لیسانس از دانشگاه علمی کاربردی آیا پذیرش داره؟؟ چون میگن پذیرش ندارن از دانشگاه علمی کاربردی در ضمن مدرک کاردانی بنده از دانشگاه دولتی هست ؟؟
    در ضمن برج ۸ سال ۹۹ سربازی بنده در سپاه استان تمام شده لطفا راهنمایی بفرمایید ؟

    1. سلام شمادمیتوانید بادردست داشتن مدارک تحصیلی وکارت عضویت فعال بسیج خود به ارگان موردنظر مراجعه واز شرایط وزمان وظرفیت جذب آگاهی یابید

      1. سلام من محمد نوری هستم‌۲۳ ساله بامدرک تحصیلی دیپلم ردی حسابداری کارودانش با ۲۳ سال سن قد۱۸۰ و وزن ۶۰ کیلوگرم هستم علاقه شدیدی برای استخدام سپاه پاسداران دارم ایا سپاه قبول میکنه ب نظر شما ممنون میشم جواب بدید باتشکر

  348. سلام وقتتون بخیر
    تا چه زمانی مهلت استخدام درجه داری سپاه پیمانی وجود داره؟؟؟
    و اینکه مزایا معایشبو میگید…

    1. سلام باتوجه به اعلام نیاز هرساله برگزار می‌شود

    2. سلام من ۳۰ سالم هست لیسانس الهیات دارم ۱۰ سال سابقه بسیج و فرزنده رزمنده هستم معدلم ۱۳ دانشگاه پیام نور قدم ۱۶۵ می تونم استخدام سپاه شوم یا نه تلاش نکنم

      1. سلام با مراجعه به مراکز گزینش سپاه از شرایط مطلع شوید ولی طبق شرایط مقررشده مانعی ندارد و میتوانید درخواست پذیرش دهید.

  349. سلام راس میگن برای سپاه استخدام فقط ی بار میتونی ازمون بدی؟گفتن هم درجه داری و هم افسری
    اره ؟

  350. سلام وقت بخیرخدمت مشاوران عزیزیک سوال داشتم من ۱۲سال سابقه بسیجی دارم وخانمی ۳۸ساله بامدرک فوق حسابداری ورزومه بسیجی بسیارعالی الان که میخوام بشم بعنوان نیروی تمام وقت میکن سن اتون نمیخوره مکرنمیکیدسن ۱۶تا۴۰سال هست؟
    ۲-این بخشنامه یااین مطالب رومکرشماازخودسپاه نمیگیدچرااستان فارس میگن ماهمچنین چیزی نداریم
    محبت کنیدجواب بدیدممنونتون میشم یاحق

    1. سلام هرارگان شرایط خاص خود دارد وبا توجه به نیاز خود ظرفیتی راپیدشیر میکند

  351. سلام بنده سن 22سال دارم رشته ادبیات علوم انسانی مقطع کاردانی امکان استخدامی در سپاه پاسداران وجود داره؟

    1. سلام برای استخدامی درسپاه میتوانید بادردست داشتن مدرک تحصیلی وکارت عضویت فعال بسیج وکارت ملی به آنجا مراجعه واز شرایط پذیرش اطلاع یابید.

      1. سلام من خانمی ۳۵ ساله هستم و دوست دارم در سپاه خدمت کنم
        بسیجی فعال دارم
        مربی حلقات صالحین بودم
        پدرم کارمند بازنشسته سپاهه
        ولی هر وقت استخدامی میشه قبلا نیروها گرفتن کسیم خبر دار نیست
        واقعا هیچ عدالتی در پذیرش نیست
        کسایی رو میگیرن که دوست دارن وقتی علنی میشه که دیگه همه تعداد رو گرفتن
        سالها این برای اعضای خانواده مون و حتی دیگران تجربه شده
        بارها شاهد بودیم که چه کسانی که سالها تو بسیجم خدمت کردن بخاطر همین پنهان کاری و ناعدالتیا از بسیج زدن بیر
        من که دیگه از استان خودمم نا امید شدم

        1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

      2. سلام خسته نباشی من 26سالمه 11ساله عضوبسیجم می‌خوام توسپاه استخدام بشم بایدچکارکنم

  352. سلام جانباز هستم با ۴۰ماه سابقه جبهه و۱۵ در صد جانباز ی با ۵۰سال سن میتونم استخدام بشم ۱۵سال سابقه بیمه دارم

    1. سلام شما میتوانید بادردست داشتن مدارک تحصیلی وکارت عضویت فعالتان ومدارک ایثارگری به ارگان موردنظر رجوع کنید تا از شرایط وزمان پذیرش نیرو آگاهی یابید

      1. باسلام
        من معدل کل دیپلم 15شد ورشته من انسانی هست و فقط 3 ماه بسیج فعال دارم؟
        آیا استخدام میشم

  353. سلام ایا عمل هایی مثل عمل اپاندیز برام مشکل درست خواهد کرد

    1. سلام باید بیشتر بررسی شود با مشاوران ما تماس بگیرید

  354. سلام
    سالهای گذشته در چه ماههایی آگهی استخدامی سپاه اعلام شده؟
    سپاسگزارم

    1. سلام وقت بخیر من هم بسیج فعال هستم. و اینکه دیپلم تجربی دارم.فقط اینکه پدر و مادرم وقتی هشت ساله بودم ازهم جدا شدن و الان ۲۰ساله هستم. ممکنه مانع استخدامم بشه تو رو خدا جواب بدید ممنونم ازتون

  355. سلام ببخشید معمولا زمان استخدامی درجه داری سپاه از چه زمانی تا چه زمانی هست؟

    1. سلام در بازه زمانی 29 اردیبهشت ماه لغایت 7 خرداد ماه برگزار شده

    1. در بازه زمانی 29 اردیبهشت ماه لغایت 7 خرداد ماه برگزار شده

  356. سلام بنده 32سال سن دارم بامدرک دیپلم قد185ووزن 88وحدودا14سال کارت عضویت فعال دربسیج رادارم.
    خواستم بدونم بااین شرایط میتونم درسپاه استخدام بشم.ممنون میشم اگه پاسخگوباشید.

    1. سلام وقت بخیر
      شما میتوانید با دردست داشتن مدارک تحصیلی ،کارت ملی ،کارت فعال بسیج به ارگان وپادگان موردنظر قسمت منابع انسانی مراجعه کنید واز ظرفیت پذیرش اطلاع یابید.

  357. سلام من ۲۴ سن دارم. لیسانس تربیت بدنی. دارم.چند سال هم سابقه بسیج فعال(ورزشکاران دارم )
    چی باید کنم

    1. سلام برای کسری خدمت چون عضو فعال بسیج هستید سالی تقریبا چهل وپنج روز کسری تعلق میگیرد ب شرطی که غیبت نداشته باشید.

      1. من می خواهم در سپاه استخدام می شوم ولیساس تربیت. بدنی دارم
        ورزش گاه هستم کارت مافی سربازی دارم

  358. با سلام
    بنده ۲۸سال سن دارم لیسانس کامپیوتر معدل ۱۷و ۱۰سال بسیجی فعال دارم ۲تا حکم مسئولیت و ۱۵روز اردو جهادی و دارای چند حکم قهرمانی ورزشی در شهرستان
    رفتم برای ثبت نام میگن سنت بزرگه آیا احتمال این است شرایط عوض بشه و ما جذب بشیم

  359. سلام زمان گزینش برای جوانان سال ۱۴۰۰ هنوز اعلام نشده درسته؟

    1. سلام خسته نباشید .آیا معدل کل دیپلم برا استخدام ملاکه یا معدل کتبی؟؟
      ممنون میشم که خواب بدین.

  360. سلام، فرصت ثبت نام در آزمون استخدامی هنوز تموم نشده؟؟؟

  361. سلام وقت بخیر من دیپلم ندارم سربازی هم نرفتم 25سالمه بسیج فعال هستم سرپرست مادرم هستم و کارت معافیت از خدمت دارم بدون دیپلم هیچ راهی وجود ندارد در سپاه خدمت کنم باتشکر

    1. سلام وقت بخیر
      شما میتوانید درصورت نداشتن غیبت ب پادگان موردنظررجوع کنید واز شرایط ظرفیت پذیرش اطلاع یابید

  362. لطفا کامل جواب بدید من واقعا گیج شدم درباره نگرفتن نیروی فنی حرفه ای و کاردانش

  363. سلام خسته نباشین.ببخشید من دیپلم فنی حرفه ای کامپیوتر دارم و معدل سال دهم 18.75 و یازدهم 19.39 و دوازدهم 19.75. من شنیدم افراد دارای دیپلم فنی و کارو دانش نمیتونن وارد سپاه شن.این واقعیت داره؟ اخه از طرف دیگه یه دوست دیگه ای همینجا نوشته بود من دیپلم فنی دارم و ی دوست دیگه هم نوشته بود دیپلم کارودانش دارم.شما گفته بودین بله میتونین .در اخر میشود یا نمیشود؟
    اگر با فنی و کارودانش نمیشود یعنی هیچ راهی برایخدمت در سپاه نیست؟ این ی مورد ی کم بی انصافیه
    🙁

    1. سلام بله میتوانید با دیپلم کاردانش وارد سپاه شوید.

  364. سلام کارشناسی تکنولوژی الکترونیک هستم
    خیلی دوس دارم تو سپاه کار کنم باید چیکار کنم از چه طریقی وارد بشم درضمن فرزند جانباز ۲۵ درصد ام

    1. سلام میتوانید به مراکز گزینش مراجعه نمایید

  365. با سلام خسته نباشید
    بنده ۲۳ سال سن دارم و دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک با معدل ۱۶
    سابقه فعال بسیج ندارم امکان جذب وجود داره؟
    مرسی اگه پاسخ بدید

    1. با سلام من حسین..30.ساله از مشهد فوق دیبلم.حقوق. کارت پایان خدمت رفتم.12سال بسیجی فعال در حوزه فرهنگی عقیدتی دارم چن لوح تقدیر از سپاه دارم .استخدام میشم .خیلی علاقه دارم.

      1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

      1. داداش فقط پارتی ، همکلاس من باباش سپاهیه الان هنوز مدرک دیپلم نگرفته رفته سپاه فقط گزینشش مونده چک اعتبار

      2. سلام من ۲۴ سن دارم. لیسانس تربیت بدنی. دارم.چند سال هم سابقه بسیج فعال(ورزشکاران دارم )
        چی باید کنم

        1. سلام وقت بخیر
          برای کسری خدمت چون عضو فعال بسیج هستید سالی تقریبا چهل وپنج روز کسری تعلق میگیرد ب شرطی که غیبت نداشته باشید.

  366. باسلام ۳۲سالمه لیسانس اقلیم شناسی دارم جویای کارم کارت پایان خدمت دارم کارت بسیجی ندارم قبولم میکنن

  367. سلام من ۱۸ سالم هس رشت برق صنعتی هستم می خاستم بدانم از طریق سربازی هم میشود وارد سپاه شد بسیجی فعال هم دارم معدل ۱۶.۷۵

      1. سلام من خانم ۳۰ ساله هستم کجا مراجعه کنم برای ثبت نام سپاه

        1. سلام به کارگزینی سپاه در شهر خودتون مراجعه کنید.

      2. باسلام وقتتون بخیر من ۲۵ سالم هست مدرک کارشناسی حقوق دارم و فرزند ایثارگر هستم کارت بسیج فعال ندارم امکانش هست تو سپاه استخدام بشم

        1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

    1. داداش فقط پارتی ، همکلاس من باباش سپاهیه الان هنوز مدرک دیپلم نگرفته رفته سپاه فقط گزینشش مونده

    2. بله میشه اگه عملکردتون داخل سربازی خوب باشه خودشون بهتون پیشنهاد میدن

  368. سلام من ۲۴سالمه.و دیپلم رشته فنی حرفه ای دارم.گفتم ببینم میتونم برای استخدام اقدام کنم

  369. با سلام
    من واقعا نمیدونم اینهمه دم از عدالت میزنن چرا کسی که اینهمه درس خونده باید بیکار باشه اونوقت من یه نفرو میشناسم کلی سابقه زندان داره مصرف کننده شیشه بوده پرونده رابطه نامشروع داشته فقط بخاطر اینکه پسر سرهنگ بازنشسته سپاه و جانبازه..الان دارن جذب سپاه میکنن واسه مدافع حرم. وقتی طرف تو شهر خودش با آبروی ناموس مردم بازی میکنه اونوقت چطور این آدم لایق کار در همچین مجموعه ای رو داره.کسی نیست جواب بده؟؟ واقعا این مسئولین کجان؟؟ به کی باید گفت مگه سو پیشینه نمیخوان؟ چطور دارن استخدامش میکنن برچه اساس و قانونی یکی جواب منو بده

    1. سلام جانباز هستم با ۴۰ماه سابقه جبهه و۱۵ در صد جانباز ی با ۵۰سال سن میتونم استخدام بشم ۱۵سال سابقه بیمه دارم

      1. سلام وقت بخیر
        شما میتوانید بادردست داشتن مدارک تحصیلی وکارت عضویت فعالتان ومدارک ایثارگری به ارگان موردنظر رجوع کنید تا از شرایط وزمان پذیرش نیرو آگاهی یابید

  370. سلام من تو قرارگاه خاتم الانبیا کار میکنم اون تو قسمت های پروژ ه هاش خواستم بدونم این طرحی که دولت گذاشته برای اونای که فرزندان ۲۵ درصد جانبازی با ایثاگر هستن فرزندان اونا دوسال سابقه دراون ارگان ها دارن باید جذب اون جای که میکنن رسمی بشن الان میخوام بدونم من شامل این طرح بخشنامه میباشیم یانه خودم ده سال سابقه دارم

    1. با سلام بنده دارای مدرک فوق لیسانس دارای ۲۲ سال سابقه بسیجی فرزند ایثارگر و دارای ۳ سابقه ی پروژه های محرمانه ناجا و ۵ سال تدریس دانشگاه ،چند بار به سپاه شهرستان جهت عضو یابی و استخدام مراجعه کردم و سر باز زدن ،علاوه در تخصص و رشته تحصیلی در خیلی کار سررشته دارم و خواهان جذب در سپاه انقلاب اسلامی ام
      ممنون میشم راهنمایی فرمایید

  371. سلام من ۱۸ سالم هس رشت برق صنعتی هستم می خاستم بدانم از طریق سربازی هم میشود وارد سپاه شد بسیجی فعال هم هسم

  372. سلام .بنده سمیه درستی دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه وحقوق جذا میباشم با ۴۰سال….ایا شرایط استخدام را دارم

  373. سلام ببخشید
    من دوم دبیرستان رو خوندم سربازیمم تموم شده
    ۲۲ سالمه میتونم ثبت نام کنم

  374. آقا هرچی می‌خونیم نمی‌فهمیم چطوری باید استخدام شیم معدل و این چیزارو میدونم فقط این آزمون چطوری سبت نام کنیمکی هست این آزمون من امثال دیپلم انسانی گرفتم با معدل 1

        1. سلام یه سال دیگه دیپلم حسابداری می گیرم می تونم برم دانشگاه امام حسین سپاه

          1. سلام دانشگاه امام حسین شرایطی دارد که برای شما باید بررسی شود لطفا جهت مشاوره تماس بگیرید.

      1. سلام زمان گزینش برای جوانان سال ۱۴۰۰ هنوز اعلام نشده درسته؟

      2. سلام یه سال دیگه دیپلم حسابداری می گیرم می تونم برم دانشگاه امام حسین سپاه

        1. سلام وقت بخیر
          دانشگاه امام حسین شرایطی دارد که برای شما باید بررسی شود لطفا جهت مشاوره تماس بگیرید.

    1. سلام بنده سن ۲۲ سال دارم درحال تحصیلم کاردانی تمام کردم ۳ سال عضو بسیج هستم و پدرم ۱۰ سال سابقه کاری داره
      دنبال جذب پاسداری ام، امکان جذب برام وجود داره؟

      1. سلام
        بله امکان دارد شما میتوانید بادردست داشتن مدارک تحصیلی کارت عضویت فعال بسیج به پایگاه موردنظر مراجعه واز شرایط جذب آگاهی یابید.

  375. با عرض سلام و خدا قوت ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما و همکاران گرامی :

    بنده طلبه هستم و مدرک دیپلم علوم انسانی هم دارم بسیج فعال هم در چند ماه اخیر اخذ کرده کردم سنم 18قدمم 180 می باشید

    آیا می توان با وجود این شرایط استخدام سپاه شد؟

  376. سلام خسته نباشید من مسعول نیرو انسانی پایگاه هستم میخواستم بدونم واس دانشگاه سپاه مسعول نیرو انسانی بودن پایگاه کمک میکنه

  377. با سلام خسته نباشید اکر کسی سه سال دبيرستان یک سال معدلش ۱۳ بیاره وسال های بعد بالا آیا میتونه وارد سپاه بشه

  378. سلام خسته نباشید یک سوال دارم بنده دارای دیپلم کاردانش هستم و دانشجو ایا با لیسانس معماری یا عمران میشه وارد سپاه شد؟در مقطع درجه داری یا افسری؟و اینکه اگه وارد سپاه شدیم حداقل درجه ای که میدن چی هست برای ورودی و یه سوال دیگه حداقل خدمت ۳۰ سال هست ؟
    بسیجی فعال هستم و پدرجانباز و بازنشسته نیروانتظامی و عموم شهیده

    1. سلام در صورت اعلام نیازمندی سپاه به فردی با شرایط شما بله امکان استخدام وجود دارد ترجیحا به کارگرینی سپاه مراجعه و رزومه دهید .

    2. سلام ۲۹ سالمه لیسانس علوم تربیتی کجا برااستخدامی سپاه بایدکجا مراجعه کرد.لطفا راهنمایی کنیدشهرستان جیرفت

  379. سلام من 23 سالمه لیسانسه و کارت بسیجی دارم قد 190 ووزن 87 کیلو ولی به بیماری واریکوسل مبتلا هستم به نظرتون شانس قبولی دارم

  380. سلام من 23 سالمه لیسانسه و کارت بسیجی دارم قد 190 ووزن 87 کیلو ولی به بیماری واریکوسل مبتلا هستم به نظرتون شانس قبولی دارم

  381. سلام. من خانمی هستم مسئول نیروی انسانی کانون بسیج الان که میخوان جذب کنن میگن بخاطر مجرد بودن به شما تعلق نمیگیره. چه کار باید کنم؟ حقم داره ضایع میشه.

    1. باسلام ۳۲سالمه لیسانس اقلیم شناسی دارم جویای کارم کارت پایان خدمت دارم کارت بسیجی ندارم قبولم میکنن

  382. سلام من سابقه ۶ماه بسیج فعال دارم وکارت فعال بسیج هم دارم وقدم ۱۷۵ووزنم۸۵هست آیا به نظرت استخدام میشم

    1. با سلام ۲۳ سالمه متاهل دیپلم فنی حرفه ای دارم ولی خدمت نرفتم میتونم استخدام بشوم یا خیر معدل ۱۵ هست

  383. سلام من ۶ماه سابقه فعال بسیج دارم وکارت فعال بسیج هم دارم وقد من ۱۷۵ هست ووزنم ۸۵کیلو هست بنظرت استخدام میشم

  384. باسلام من ۲۵سالمه لیسانس روانشناسی دارم خیلی علاقه دارم توسپاه فعالیت کنم یک ماه پیشم رفتم گزینش امابهم گفتن که ازدانشگاه غیرانتفاعی جذب نمیکنیم الان چیکاربایدبکنم؟

  385. سلام ۱۹ سالمه فرمانده بسیج منطقممونم معدل کلم ۱۷ و معدل دوازدهم ۹نیم دیپلم تجربی دارم
    داداشم و داییم و پسر عمو و پسر داییام تو نظامن و پلیس
    ارتش ثبت نام کردم حتی تا تحقیقات اومدن ولی نمیدونم چرا قبول نشدم
    میخواستم بدونم میتونم سپاه ثبت نام کنم و مهلت ثبت نامش کیه

  386. سلام ۱۹ سالمه عضو فرمانده بسیج منطقمم معدل کلم ۱۷ و معدل دوازدهم ۹نیم رشته تحصیلیم تجربی
    برادرمم نظامی و همینطور پسر دایی و دایی هام و پسر عموهام
    میتونم در سپاه ثبت نام کنم
    و این ثبت نام در چه تاریخی برگذار میشه و وارد چ سایتی بشم

  387. سلام بنده ۲۲سالمه و دیپلم ریاضی و فیزیک دارم معدل کل من ۱۶/۹۴ومعدل کتبی من هم ۱۳/۴۱هستش و کارت پایان خدمت من هم معافیت کفالت هست آیا من شانس قبولی در درجه داری سپاه رو دارم؟

  388. سلام ببخشید من امسال دیپلم برق صنعتی میگیرم میخواستم بدونم میشه وارد دانشگاه امام حسین شیم
    یا مثلا اگه نشد با لیسانس کامپیوتر درجه چی میدن

      1. سلام من ۱۸ سالم هس رشت برق صنعتی کاردانش هستم می خاستم بدانم از طریق سربازی هم میشود وارد سپاه شد بسیجی فعال هم دارم معدلم ۱۶.۷۵ هست قد

          1. سلام بنده کارت فعال بسیج دارم دیپلم کاردانش پدرم بازنشسته نیروی انتظامی میخوام که تهران خدمت کنم چون محل زندگیم تهرانه ابا امکانش هست؟

          2. سلام در صورت داشتن بسیج فعال میتوانید پیش از فرا رسیدن زمان مشمولیت از سپاه محل زندگی خود پذیرش بگیرید

        1. سلام من متولد ۷۱هستم دیپلم کارودانش قد ۱۶۵ ۵سال فعالی کارت پایان خدمت گوهینامه ب۲میتونم استخدام شم ممنون

          1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک تحصیلی کارت عضویت فعال و کارت ملی خودبه ارگان موردنظر مراجعه نمایید واز شرایط ظرفیت آنجا آگاه شوید.

    1. سلام من ۲۳ سالہ ھستم مدرک دیپلم کارت پایان خدمت دارم آیا میتوانم جذب سپاہ شوم؟

  389. سلام ببخشید من امسال دیپلم برق صنعتی میگیرم میخواستم بدونم میشه وارد دانشگاه امام حسین شد
    یا مثلا اگه نشد با لیسانس کامپیوتر درجه چی میدن

    1. سلام وقت بخیر
      بله با دیپلم میتوانید شرکت کنید.

  390. سلام.36ساله قد165مدرکم لیسانس بسیجی فعال..پدرهمسرم شهید هستن برادرم جانباز.ممکنه استخدام بشم؟

  391. سلام.36ساله قد165مدرکم لیسانس.پدرهمسرم شهید هستن.ممکنه استخدام بشم؟

    1. باسلام وقت بخیر
      باتوجه به شرایط سنی امکان ندارد.

    1. سلام خوب هستید من ۲۵ سالمه دوست دارم وارد سپاه بشم مدرکم دیپلمه وچند سال فرمانده بسیج بودم وفعال هم دارم قدم ۱۵۸ ووزنم ۵۴ آیا شرایط استخدام رودارم یان چه جوری باید ثبت نام کنم از طریق سایت هم میشه

      1. ازطریق سایت امکان دارد منتظر دفترچه باشید ولی میتوانید بادردست داشتن مدارک تحصیلی کارت ملی وکارت فعال بسیج ب ارگان مربوطه مراجعه کنید واز شرایط پذیرش اطلاع یابید.

  392. سلام من کارشناسی معماری دارم میتونم افسری سپاه ثبت نام کنم بسیج فعال و حکم مسئولیت هم دارم

  393. با سلام

    بنده درجه داری مدارک دادم سپاه اهواز قراره خبرم کنند ولی الان چهل روز شد و خبری نیست.. معمولا کی خبر میدن به ما؟؟؟

      1. با سلام
        من واقعا نمیدونم اینهمه دم از عدالت میزنن چرا کسی که اینهمه درس خونده باید بیکار باشه اونوقت من یه نفرو میشناسم کلی سابقه زندان داره مصرف کننده شیشه بوده پرونده رابطه نامشروع داشته فقط بخاطر اینکه پسر سرهنگ بازنشسته سپاه و جانبازه..الان دارن جذب سپاه میکنن واسه مدافع حرم. وقتی طرف تو شهر خودش با آبروی ناموس مردم بازی میکنه اونوقت چطور این آدم لایق کار در همچین مجموعه ای رو داره.کسی نیست جواب بده؟؟ واقعا این مسئولین کجان؟؟ به کی باید گفت مگه سو پیشینه نمیخوان؟ چطور دارن استخدامش میکنن برچه اساس و قانونی یکی جواب منو بده

        1. سلام. آقا توی سپاه همچین آدمی که با این مشخصات میگی رو عمرا جذب کنن، من خودم فرزند پاسدار هستم پدرمم بازنشسته هنوز نشده و برای جذب میخوام اقدام کنم زیاد امیدوار نیستم بعد تک با این مشخصات داری میگی که اینطور!!!به فرض که درست هم بگی ولی یک قطره خون داخل اقیانوس چیزی نیس!

    1. باسلام من ۲۵سالمه لیسانس روانشناسی دارم خیلی علاقه دارم توسپاه فعالیت کنم یک ماه پیشم رفتم گزینش امابهم گفتن که ازدانشگاه غیرانتفاعی جذب نمیکنیم الان چیکاربایدبکنم؟

      1. باسلام وقتتون بخیر من ۲۵ سالم هست مدرک کارشناسی حقوق دارم و فرزند ایثارگر هستم کارت بسیج فعال ندارم امکانش هست تو سپاه استخدام بشم

        1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

  394. من 20 سالمه دیپلمم دارم معدلو ایناهم ردیفه، سالم هم هستم قدو وزنمم اوکیه، فقط سابقه بسیج ب اونصورت ندارم کارت عادی دارم ک بم گفتن بیا بهت کارت فعالی رو میدیم، من میخام برم قسمت نیروی زمینی سپاه اها راستی پدرمم جانباز و ایثار گر هس جانبازیش اما5 درصده، اگر کارت فعالی ام رو بگیرم چقدر احتمالش هست قبولم کنن؟؟!

      1. سلام.
        دیپلمم سربازی هم رفتم ۲۳ سالمه میتونم ثبت نام،کنم؟
        اگه میتونم کی و کجا باید اقدام کنم.؟

    1. سلام
      سالهای گذشته در چه ماههایی آگهی استخدامی سپاه اعلام شده؟
      سپاسگزارم

    1. باسلام برای مشاغل خدماتی با معدل بالا بله امکان وجوددارد.

  395. سلام بنده 17 سالمه یازدهم کاردانش هستم ایا میتونم استخدام سپاه بشم قد مناسب و ورن مناسبی دارم و سلامت رو حی وجسمی دارم

  396. سلام من فرزند جانباز ۶۰درصد وآزاده ۸سال اسارت ودانشجوی ارشد دررشته حقوق هستم ودارای مدرک بسیج فعال می‌باشم آیا مشکلی برای استخدام درسپاه ندارم؟.کدام قسمت سپاه باشرایط من قبول می‌کنند ؟

  397. سلام

    ببخشید من ۲۰سالمه و این ترم دیپلم کاردانش گرفتم و مشمول شرایط خدمت هستم…مدرک زبان انگلیسی دارم….سابقه بسیج ندارم…امکان تحصیل در دانشگاه افسری برای بنده هست یا خیر!؟

  398. سلام وقت بخیر بنده به سپاه منطقه مون مراجعه کردم اما گفتن که اصلا با مدرک دیپلم استخدامی ندارن یعنی گفتن به طور کلی در تمام استان ها با مدرک دیپلم استخدامی تمیکنن میشه راهنماییم کنید که چیکار کنم؟ به سپاه استان مراجعه کنم یا نه؟

  399. باعرض سلام وخسته نباشید.من فوق لیسانس عمران گرایش ژیوتکنیک هستم و خدمت سربازی ام در نیروی زمینی ارتش سپری شده.میخاستم ببینم طبق سنوات گذشته استخدامی امکان استخدام در سپاه بعنوان کارمند دارم.ممنون میشم راهنمایی کنید.با سپاس

  400. سلام من یاشارحسین پور هستم متاهل دارای دو فرزند۳۰سالمه بامدرک اول راهنمای میتونم استخدام سپاه بشوم عضو بسیج هم هستم علاقه زیادی به سپاه دارم

  401. با سلام
    اینجانب مدرک کارشناسی شیمی دارم و 27ساله هستم ،سربازی را در سپاه گذراندم ایا احتمال استخدام بنده وجود دارد؟ باتشکر

  402. سلام من رشته ام شیمی هست کارشناسی دارم 27سالمه خدمت سربازی هم سپاه بودم،ایا می شود به عنوان یک کارمند در سپاه ثبت نام کنم،باتشکر فراوان

  403. سلام من ۲۷ سالمه علاقه زیاد ب نظام و خدمت ب کشور دارم مدرک تحصلیم فوق دیپلم معماری میباشد شرایط ثبت نام دارم یا ن؟

  404. سلام من ۲۲ سالمه و لیسانس روانشناسی دارم و میخوام سپاه پاسداران خوهران استخدام شم از چه طریق باید اقدام کنم و آیا امسال سپاه برای خانم ها استخدامی داره شهر اهواز زندگی میکنم

      1. سلام خسته نباشید
        من ۱۸ سالمه دیپلم ابزار دقیق و معدل ۱۶ دارم
        کارت فعال بسیج ندارم
        پاهام اما هفت سانت پرانتزیه ایا شرایط استخدام سپاه هستم ؟
        پدرم هم جانباز هستن

      2. سلام بنده ثبت نام ارتش كردم ولي هنوز استخدام نشدم و منتضر امتحان ورودي هستم …ايا مي توانم برم سپاه ثبت نام كنم يا بايد برم ارتش ديگه

  405. من ۳۰سال دارم فرزند جانباز لیسانس تربیت بدنی چهار سال هم سابقه کار در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا رو دارم میتونم برم تو سپاه

      1. سلام.
        دیپلمم سربازی هم رفتم ۲۳ سالمه میتونم ثبت نام،کنم؟
        اگه میتونم کی و کجا باید اقدام کنم.؟

          1. سلام وقت بخیر ببخشید بنده فوق دیپلم دارم و دارم ادامه تحصیل میدم رشته ام تربیت بدنی هستش میتونم جذب سپاه شم پنج سال عضویت بسیج فعال دارم

          2. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

  406. سلام من دیپلم انسانی هستم ولی از زمان ثبت نام سپاه اطلاع ندارم هرچه هم میگردم پیدا نمیکنم لطفا جواب بدین تامنم ثبت نام کنم

    1. سلام
      به مرکز گزینش استان فعلی تماس بگیرید . آدرس و شماره تلفن در گوگل موجود است

  407. سلام من متولد75 هستم قدم172 و لیسانس ادبیات عربی با معدل15 دارم اما بسیجی ندارم ایا شرایط استخدام در سپاه رو دارم؟تاریخ استخدام بانوان در سپاه کی هست؟؟

  408. سلام من متولد75 هستم قدم172 و لیسانس ادبیات عربی با معدل15/28 دارم اما بسیجی ندارم ایا شرایط استخدام در سپاه رو دارم؟تاریخ استخدام بانوان در سپاه کی هست‌؟؟

    1. سلام بستگی به نیاز سازمان دارد
      به کارگزینی سپاه مراجعه نمایید

  409. سلام و وقت بخیر.میخاستم بدونم که لیسانس حسابداری از دانشگاه ازاد با معدل ۱۸/۲۸ و داشتن کارت فعال بسیج وانشاالله تا یک ماه مدرک icdlام را میگیرم و من خانم مجرد با۲۳سال سن و قد ۱۷۳ ایا اگر برم به کارگزینی سپاه و شرایط هایی که دارم را بگویم ایا مورد پذیرش قرار میگیرم یا نه؟؟؟ومن به راهنمایی وپاسخ شما بسیار نیازمندم اگر جوابم را بدهید با سپاس فراوان.

    1. سلام
      درصورتی که پذیرش بانوان داشته باشند بله

  410. سلام
    من 20سالمه مدرک تحصیلیم دیپلم با معدل کل 15وکتبی9هستش
    3سال بسیجی فعال دارم حکم شورایی حفاظت اطلاعات و اطلاعات و عملیات رو دارم دوره تکمیلی هم رفتم
    قدم 175 با وزن 70هستش
    برادرم هم نظامیه
    حکم های قهرمانی زیادی هم دارم گواهی نامه ومدرک کامپیوتر روهم دارم
    (((((بنظرتون من شانس قبولی رو دارم)))))

    1. سلام شرایط قبولی در قسمت های مختلف، متفاوت است
      ولی شرایط اوبه رو دارید

  411. با سلام ، بنده ۱۸ سال دارم تازه دیپلم رو با معدل ۱۵/۸۶ گرفتم ، عضو فعال و مسئول تولید محتوا و فرهنگی پایگاه بسیج هستم ، قد ام هم ۱۸۰ هست ، عموی بنده جانباز شیمیایی بوده و بر همین اثر به لقاء حق پیوسته ، من علاقمند به شرکت در شاخه نظامی سپاه هستم ممکنه استخدام بشم ؟

    1. سلام بله شما میتوانید از طریق استخدامی های فراگیر سپاه جذب شوید.

      1. سلام من تو قرارگاه خاتم الانبیا کار میکنم اون تو قسمت های پروژ ه هاش خواستم بدونم این طرحی که دولت گذاشته برای اونای که فرزندان ۲۵ درصد جانبازی با ایثاگر هستن فرزندان اونا دوسال سابقه دراون ارگان ها دارن باید جذب اون جای که میکنن رسمی بشن الان میخوام بدونم من شامل این طرح بخشنامه میباشیم یانه خودم ده سال سابقه دارم۸

    2. سلام خسته نباشید ببخشید من نمی دونم سپاه منطقه ما کجاست می شه راهنما ای کنید

      1. سلام منطقه شما کجاست.جهت دریافت اطلاعات با مشاوران ما تماس بگیرید

  412. سلام من۶ ۱سالمه ورشته ام انسانیه و قدم هم ۱۵۷آیا میتونم دراین سن وارد سپاه شم؟

    1. سلام در حال حاضر قد شما و سن شما برای ورود به سپاه مناسب نیست.

  413. سلام من ۱۶ سالمه وقدم هم ۱۵۷ورشتم انسانی آیا میتونم تو این سن وارد سپاه شم؟اگه میشه لطفا بهم بگید

    1. سلام در حال حاضر قد شما و سن شما برای ورود به سپاه مناسب نیست.

  414. سلام
    یکماه قبل آزمون افسری سپاه رو دادم ولی هنوز اعلام نمیشه وقتی پیگیری میکنم میگن یکماه دیگه بنظر شما این طول کشیدنه طبیعیه یا رد شدم؟

  415. سلام
    یکماه قبل آزمون افسری سپاه رو دادم ولی هنوز اعلام نمیشه وقتی پیگیری میکنم میگن یکماه دیگه بنظر شما این طول کشیدنه طبیعیه یا رد شدم؟

      1. سلام خسته نباشید خدمت شما ببخشید سوال داشتم بنده فارغ التحصیلی رشته‌ای فنی و حرفه ای هستم میخوام استخدام درجه داری سپاه برم میتوانید که در چه شرایطی این استخدام صورت می‌گیرد با تشکر

        1. باسلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  416. سلام وقت بخیر متولد 1375 دیپلمه با چهار سال سابق برق صنعتی در زمینه تابلو سازی برق قدرت و فرمان خودم بسیج فعال هستم و فرزنده جانبازه 25% میخواستم دارایه پایان خدمت میخواستم بدونم میتونم جذب سپاه بشم خیلی علاقه دارم بخدا قدمم 182 خواهش میکنم راهنماییم کنید

    1. سلام برای استخدام در سپاه باید شرایط متفاوتی را مد نظر قرار داد که یکی از انها شرایط جسمانی است

  417. سلام من ۱۶ سالمه و قدم هم ۱۶۷آیا میتونم در این سن وارد سپاه شم؟

    1. سلام برای استخدام در سپاه باید شرایط متفاوتی را مد نظر قرار داد که یکی از انها شرایط جسمانی است

    2. سلام ببخشید غلامی هستم از همدان شوهر من یکی از پرسنلهای سپاه است الان نزدیک ۱۰ سال است آشپز در سپاه است به صورت قراردادی با حقوق کم کم اصلا هم نمیرسونیم با هزاران سختی می خواستم اگه لطف کنید راهنمایی کنید بسیج فعال واقعا دیگه اوضاع زندگیم دگرگون شده لطفا راهنمایی کنید دوست نداریم از این کار دربیاد

      1. سلام . استخدام و به کارگیری افراد در کلیه ارگان ها طبق قوانین و مقررات داخل ارگان انجام میشود .میتوانید درخواست تغییر وضعیت قرارداد بدهید چنانچه با درخواست شما موافقت نشد برای پیدا کردن شغل مورد نظر در ارگانهای دیگر اقدام کنید.

  418. سلام من ۱۶ سالمه و قدم هم ۱۵۷ آیا میتونم در این سن وارد سپاه شم؟اگه میشه لطفا بهم بگید که چجوریه

    1. سلام وقت بخیر
      برای استخدام در سپاه باید شرایط متفاوتی را مد نظر قرار داد که یکی از انها شرایط جسمانی است

  419. سلام و خسته نباشید،،،عرضم خدمتتون ک من ازمون استخدامی افسری سپاه رو انجام دادم ولی بیست روز هستش ک نتیجشو اعلام نکردن میخواستم بدونم بعد چه مدت نتیجشو اعلام میکنن واینکه اگر قبول نشیم هم بهمون پیامک‌میدن؟

    1. سلام نگران نباشید اطلاع رسانی میشود حداقل یک ماه زمان میبرد

  420. باسلام من 18سالمه دیپلم ردم کارت پایان خدمت هم ندارم ایا میشه در استخدامی شرکت کنم

  421. باسلام من دیپلم ردم 18سالمه کارت پایان خدمت ندارم ایا میتونم دراستخدام شرکت کنم

    1. سلام وقت بخیر
      بعید است چون مدرک دیپلم نیاز است .

  422. سلام رابط همون عضویابه؟بمن گفتن باید حتما مسئول باشی و حکم داشته باشی درسته؟

  423. سلام لطفا جواب بدید عضویاب همون رابطه؟ بمن گفتن باید حتما حکم مسئولیت داشته باشی درسته؟

  424. سلام.کسی که مشکل چشم مثلا نیستاگموس غیرمشهود داشته باشد
    می خواستم بدونم پذیرش دارند چه عملیاتی و کارمندی
    تشکر

  425. با سلام اینجانب شاهین مرادی 18 ساله علاقه زیادی به شرکت در سپاه دارم و دارای معدل بالا و کافی هستم و قدم هم نیز 173 هست و در حال گرفتن مدرک زبان انگلیسی از کانون زبان ایران هستم میخواستم بدونم برای ورود به سپاه باید چه کاری انجام بدهم ممنون میشم توضیح بدید

      1. سلام و احترام عرض ادب خسته نباشید . من میخواستم بپرسم وقتی ازگزینش قبول شدی چند ماه طول میکشه که زنگ بزنن تا مراحل اخری پرونده رو انجام بدی هنوز به من زنگ نزدن ۳ هفته هس که رفتم گزینش ؟

  426. سلام ایا با معدل ۱۳ امکان داری در سپاه استخدام شوم و من کارت فعل بسیجی دارم و در سپاه فعالیت میکننم و قدم و وزن من مناسب است ایا شانس قبولی دارم با تشکر

      1. باسلام وقت بخیر راحله قسمتی قد۱۵۵میخام وارد استخدام سپاه بشم ایا درصد قبولیم بالاست یا خیر بعد مدرکم در حال حاضر فوق دیبلم دارم ولی داره میخونم ۲ترم مونده لیسناس رشته طراحی دوخت بخونم و کارت بسیج عادی دارم میخام فعال شم

        1. باسلام وقت بخیر حداقل قد برای قبولی خانم ها۱۶۰ هست.

  427. سلام خسته نباشید.
    من ترم ۳ کاردانی برق هستم ، میخوام بدونم چجوری میتونم ، به عنوان افسر دانش آموخته وارد هوافضا سپاه بشم؟؟

      1. سلام
        برای استخدام کادر اداری و کارمندی در سپاه قد مهم است؟

  428. سلام و عرض ادب اینجانب علاقه زیادی به سپاه و بسیج دارم حتی دیدار با رهبری معظم سال 89 مشرف شدم کارت فعال ،گردان عاشورا ،عاشقان ولایت فقیه ،دوره تکمیلی بسیج ،مرصاد، سر گروه صالحین و… دارم بخاطر علاقم بوده وهست به بسیج و نظامم جمهوری اسلامی
    الانم لیسانس حقوق دارم و کارت پایان خدمت،3دوره قهرامانی کشور در رشته کشتی پهلوانی آمادگی خود را برای خدمت به نظامم اعلام میکنم و خواهشمندم بزاریم حق به حقدار برسد کسی که واقعا با دلو جان در بسیج فعال بوده اما به خاطر حق خوری حمایت نشده را برای رضای خدا و حذف این حق خوری های آشکار برای جوانان بسیجی آینده لرستان عزیز بکوشیم،
    جانم فدای رهبر
    باتشکر 09168455912

      1. سلام.کسی که مشکل چشم مثلا نیستاگموس غیرمشهود داشته باشد
        می خواستم بدونم پذیرش دارند چه عملیاتی و کارمندی
        تشکر

      2. باسلام وقت بخیر راحله قسمتی قد۱۵۵میخام وارد استخدام سپاه بشم ایا درصد قبولیم بالاست یا خیر بعد مدرکم در حال حاضر فوق دیبلم دارم ولی داره میخونم ۲ترم مونده لیسناس رشته طراحی دوخت بخونم و کارت بسیج عادی دارم میخام فعال شم

        1. باسلام وقت بخیر
          حداقل قد برای قبولی خانم ها۱۶۰ هست.

          1. سلام وقت بخیر بنده سپاه مرحله مصاحبه و تست ورزش قبول شدم کتاب هم گرفتم ازشون هشت ماه میگذره همه هم قبول شدم تا چند روز پیش گفتند اسمت تو لیست هست الان میگن امتیاز کامل رو نتونستین بیارین مربوط به تحقیقات هست؟ یا چیز دیگه

          2. باسلام به تحقیقات مربوط میشه.

  429. سلام وقتتون بخیر
    اگه برای سپاه موردتحقیق وبقیش انجام شده باشه وقبول شده باشن وگفته باشن منتظرجواب استعلام باش
    یعنی چی؟
    ایاممکنه قبول شده باشن؟

      1. سلام من ۲۱سالمه خانم با دوفرزند علاقه زیادی دارم در سپاه ثبتنام کنم لطفن باید چه کارهایی انجام بدم کی استخدامی میزنن

  430. ببخشید با مدرک شیمی یه دانشگاع رنک و سن ۲۴ سال میتونم استخدام سپاه بشم؟ و ااینکه حتما باید بسیج فعال باشیم؟

    1. باسلام وقت بخیر راحله قسمتی قد۱۵۵میخام وارد استخدام سپاه بشم ایا درصد قبولیم بالاست یا خیر بعد مدرکم در حال حاضر فوق دیبلم دارم ولی داره میخونم ۲ترم مونده لیسناس رشته طراحی دوخت بخونم و کارت بسیج عادی دارم میخام فعال شم

      1. باسلام
        حداقل قد برای قبولی خانم ها۱۶۰ هست.

    2. باسلام وقت بخیر راحله قسمتی۲۱سالمه قد۱۵۵میخام وارد استخدام سپاه بشم ایا درصد قبولیم بالاست یا خیر بعد مدرکم در حال حاضر فوق دیبلم دارم ولی داره میخونم ۲ترم مونده لیسناس رشته طراحی دوخت بخونم و کارت بسیج عادی دارم میخام فعال شم

      1. باسلام حداقل قد برای قبولی خانم ها۱۶۰ هست.

  431. با سلام من جانباز 50درصد بازنشسته ارتش و با خذمت در 8سال جنگ 80ماه بصورت داوطلبانه وبعداز جنگ هم در کردستان و شمالغرب 50ماه در کارنامه خدمتیم دارم متاسفانه فرزندم برای استخدام ناجا به خاطر نیم سانت قد انرا رد کردند ولا چند جا مراجه کردم برای قد ایشان 170تمام بوده متاسفانه من خودم را میگویم با افتخار و با یک بینش خاص برای دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی جوانی و جان و زندگیمان را مخلصانه در اختیار نظام مقدس اسلامی گذاشته اما الان بخاطر نیم سانت قد ارزشی برای من و امثال بنده ایثارگر قایل نشده و روز به روز کمتر میشود 4 فرزند بیکار دارم حتی کارگری هم درشهرداری کرمانشاه برایشان نیست چونکه پارتی پول نداریم و این میشود برای انتخابات ریاست جمهوری با 20درصد مردم پای صندوق های رای میروند تبیض و فساد و بیکاری مردم را خسته کرده است انشالله هرچه زودتر مشکل این کشور حل شود

  432. سلام ببخشید من ۳۶ سال دارم متاهل دارای دوفرزند مدرکم دیپلم علوم انسانی سابغه بسیج دارم برادرم پاسدار سپاه بازنشسته هست ۶سال جبهه داشته استخدام میشم

  433. سلام ببخشید من ۳۶ سال دارم متاهل دارای دوفرزند مدرکم دیپلم علوم انسانی سابغه بسیج دارم برادرم پاسدار سپاه بازنشسته هست ۶سال جبهه داشته استخدام میشم

  434. سلام ،سن۳۰ساله ،قد۱۷۸، لیسانسه ،ومدرک کمک پرستاری ،دارای کارت ایثارگری و کارت بسیج ،ایا میتونم استخدام بشم

      1. سلام ببخشید میتونم محل زندگیم خدمت کنم یا باید به جاهای مختلف اعزام بشم

    1. سلام بنده دیپلم حسابداری دارم۱۸سالم ۵سال سابقه بسیج فعال ۳ سال سابقه گردان های امام علی و همچنین کمیته خادمین دارم معدلم ۱۷/۵هستش قدم ۱۸۲ و وزنم تقریبا ۹۰ احتمال استخدام برای بنده چقدر بوده و چگونه باید پیش برم؟

  435. سلام خسته نباشید ببخشید چگونه میتوان وارد حفاظت اطلاعات سپاه بشیم

  436. سلام من ۲۹ سالمه کارشناسی عمران عمران دارم فرزند نیروی سپاه قدس هستم تمام شرایط جسمی وقد و…را دارم متاهل نیز هستم راهنمایی بفرمایید میتوانم استخدام سپاه شوم

  437. سلام خسته نباشید من نظرها رو میخونم شرایط سنی رو به یکی گفتین 16تا 40 به یکی تا 26؟

  438. سلام خسته نباشید من رشته نقشه کشی دارم میتونم استخدام بشم؟

  439. باسلام وعرض ادب اینجانب آمنه طهماسبی ۳۴ساله ۱۴سال است که دربسیج فعالیت دارم دارای ۱۴سال بسیج فعاد به کادر ومسعول نیروی انسانی هستم دارای دیپلم علوم انسانی خیلی علاقه دارم به سپاه آیا امکان جذب ورسمی شدنم هست راهنمایی کنید باتشکر ۰۹۱۸۷۶۸۵۰۰۸

    1. سلام وقت بخیر
      از طریق کارگزینی اقدام نمایید

  440. باسلام وعرض ادب اینجانب آمنه طهماسبی ۳۴ساله ۱۴سال است که دربسیج فعالیت دارم دارای ۱۴سال بسیج فعاد به کادر ومسعول نیروی انسانی هستم خیلی علاقه دارم به سپاه آیا امکان جذب ورسمی شدنم هست راهنمایی کنید باتشکر ۰۹۱۸۷۶۸۵۰۰۸

  441. سلام متولد ۶۸ هستم دارای فوق لیسانس فیزیک امکان استخدام برای من هست

  442. سلام وقت بخیر.
    من متولد١٣٧۵هستم و٢۵ سال سن دارم.کارت پایان خدمت و دوسال سابقه فعال بسیج دارم،میخواستم ببینم میشه وارد سپاه شد!؟

  443. سلام وقت بخیر.
    من متولد١٣٧۵ و ٢۵ساله هستم با مدرک دیپلم کامپیوتر و پایان خدمت…میخواستم ببینم میتونم وارد سپاه بشم!؟

  444. سلام من متولد 1377 هستم و خدمت سربازیم هم تموم شده. مدرک تحصیلیم 11(یازدهم) هست. آیا میشه ثبت نام کنم؟؟؟

    1. سلام برای ثبت نام در دانشگاه باید حتما مدرک دیپلم را گرفته باشید

      1. سلام وقت بخیر من اردیبهشت ماه فرم اطلاعاتمو گزینش سپاه پر کردم ولی هنوز هیچ خبری نشده طبیعیه یا رد شدم؟

  445. سلام آیا برای استخدام سپاه حتما باید سربازی رفته بود و بعد اقدام کرد؟

    1. سلام خیر این موضوع حتمی نیست اما درصورت داشتن غیبت استخدامی صورت نمیگیرد

  446. سلام گزینش سپاه آمد برای درجه داری ثبت نام کردم گفتند کارت تمام شده باهات تماس میگرم الان نزدیک سه ماهی میشه خبری نیست؟

  447. سلام با مدرک دیپلم کامپیوتر سپاه عضو میگیره ؟
    چ معدلی میخواد؟؟
    ممنون.

  448. سلام من دانشجوام و مجرد رضایت رفتن من به سپاه چجوریه یعنی مادرم باید رضایت بده و اینکه کی هست زمان استخدام

  449. سلام آقای متاهل ، بدون فرزند، و با سن 30سال و لیسانس حقوق
    دارای بسیج فعال
    ایا سپاه استخدام میشه؟

    1. سلام
      استخدام قطعیت ندارد چون باید در گزینش پذیرفته شوید. ولی شرایط اولیه را دارید

      1. سلام وقت بخیر یک خانم ۲۴ ساله هستم دانشجوی کارشناسی پدرمم بازنشسته ارتش من عاشق نظامم شب وروز به این فکر میکنم که وارد سپاه شم اگه لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم

        1. سلام.سپاه معمولا استخدام ها را درسایت رسمی سپاه اعلام میکند باید از طریق سایت پیگیر باشید هرزمان فراخوان دادند شرکت کنید

  450. سلام من 18 سال سن دارم و 7 سال بسیجی فعال هستم و قدم 165 با معدل 15.75 میخواستم بدونم چقدر شانس استخدام در دانشگاه افسری سپاه رو دارم؟؟؟

    1. سلام
      بستگی به صلاحیت اخلاقی و اجتماعی و انضباطی شما دارد

  451. سلام بنده دیپلم هستم.معافیت پزشکی دارم که الان مشکل پزشکیم برطرف شده. متولدفروردین۷۷.ایاشرایط استخدام درسپاه رادارم؟میشه کاری کرد

      1. سلام و عرض ادب و احترام خسته نباشید ببخشید من سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید من معدل دیپلمم ۱۴ به بالا هست و رشتم انسانی و سنم ۲۰ و قدم ۱۶۷یا ۱۶۸ فقط خواستم ببینم با این شرایط واسه سپاه برم جلو واسه قدم یا معدلم مشکلی چیزی ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید

  452. با‌سلام‌خدمت‌شما‌
    اگر قد مردی‌۱۶۵‌باشد امکان‌استخدام ‌در‌سپاه را ندارد؟

  453. سلام‌علیکم
    اگر قد‌ مرد۱۶۵‌باشد ‌‌استخدام سپاه نمی‌شود؟

  454. با‌سلام خدمت‌مشاوران‌عزیز
    اگر‌مردی ‌قدش ۱۶۵ باشد ‌نمیتواند‌ ‌استخدام‌شود؟

  455. سلام من ۱۸ سالمه دیپلم مدیریت خانواده دارم میخواستم ببینم میشه با دیپلم کاردانش وارد سپاه شد؟

    1. سلام
      بله . به شرط داشتن معدل دیپلم حداقل 14 و مدارک بسیج

      1. سلام ببخشید معدل حداقل ۱۴ سال دوازدهم یا معدل کل دهم یازدهم دوازدهم ۱۴

  456. سلام من یک خانمم بسیجی فعال و درحوزه علمیه درس میخونم 22 سالمه وعلاقمند به سپاه هستم آیا منم میتونم شرکت کنم دراستخدامی ها وشرایط چیه

  457. ۲۵سال دارم لیسانس حسابدرای میخام استخدام سپاه شوم نیرون میگیره

  458. سلام.
    من خانمی ۳۰ ساله هستم.کارشناسی حسابداری دارم.امکان استخدامم در سپاه هست؟؟؟

    1. سلام ۲۲سالمه لیسانس عمران.

      استخدام سپاه براساس رشته تحصیلیه ؟

      1. سلام همه جوره هست متن استخدام سپاه در اویژه را مطالعه فرمایید.

  459. با سلام من ۱۷ سالمه و میخام توی سپاه بانوان شرکت کنم باید توی کدوم سایت ثبت نام کنم؟

  460. باسلام
    ببخشید من دخترهستم ۲۶ سالمه دانشجوی ارشد روانشناسی هستم پدرم جانباز ۲۵ درصد هست ولی چشم چپم انحراف داره میخواستم بدونم منم میتونم در سپاه جذب بشم؟؟

  461. سلام خستھ نباشین ببخشین فقط قد رو ننوشتین قد مرد باید چقدر باشھ؟

      1. با‌سلام‌خدمت‌شما‌
        اگر قد مردی‌۱۶۵‌باشد امکان‌استخدام ‌در‌سپاه را ندارد؟

  462. سلام من کلاس سوم راهنمایی هستم میتونم در دانشگاه افسری ثبت نام کنم

  463. سلام کسی با قد 166 و مدرک لیسانس جغرافیا و برنامه ریزی شهری دانشگاه پیام نور و سن 26 سال امکان جذب در سپاه هست؟؟

    1. با سلام بستگی به نیازمندی سپاه دارد اما سن شما برای مدرک کارشناسی بالاست. حضورا به پایگاه سپاه مراجعه نمایید

  464. سلام خسته نباشید آیا ازرشته علوم انسانی میشه وارد سپاه یا نیرو انتظامی شد

  465. با سلام خسته نباشد ببخشید راسته که فقط رشته های تجربی ریاضی فیزیک میتونن وارد نیروی انتظامی بشم

  466. سلام من پدرم پرونده کوچیک قضایی داره آیا ممکنه در روند استخدام در سپاه به مشکل بخورم

  467. سلام من 20 سالم متولد 1380 و هنوز سربازی نرفتم چون دانشجو هستم تا 1402 معافیت تحصیلی دارم چه طوری میتونم استخدام بشم
    دیپلم صنایع فلزی دارم (جوشکاری)

    1. با سلام برای استخدام معمولا کارت پایان خدمت نیاز است .

    2. باسلام اونی که میخواد جذب سپاه بشه درجه داری مستقیم بره داخل سپاه دیگه دانشگاه افسری نمیره باید کارت پایان خدمت داشته باشه یا نه چون میگن نمیخواد بری خدمت

      1. پذیرش این افراد از ابتدا بصورت سرباز و درجه این افراد بعداز 24 داده میشود

  468. سلام.کارشناسی حقوق و مشغول ارشد جزا هستم،متاهل دارای فرزند،بیکار،خانواده شهیدزیر ۴۰سال سن ۳۶ پایبند به همه اصول مذکور،برای استخدامی جواب رد دادن،کجا پیگیری کنم
    واقعا ممنونم

    1. به مرکز ازمون های استخدامی در تهران مراجعه نمایبد .

  469. سلام خسته نباشید..من برای درجه داری سپاه بخوام ثبت نام کنم فعالیت بسیجی تاثیر داره رو معدل؟

    1. سلام.من دیپلم رشته کارودانش دارم و میخام برم درجه داری سپاه ولی نمیدونم چه موقع استخدامشه میشه راهنمایی کنین

  470. سلام،بنده کارشناسی حقوق دارم برای استخدام اقدام کردم وبعد کلی رفت وآمد بی هیچ دلیلی جوای همرده نه،، دادن در صورتی ک ف.مهترم حفا هم موافقت کردن قسمت استخدام قبول نمیکنن،در ضمن خانواده شهید هستم،وسنمم زیر ۴۰ هست ۳۶ متاهل دارای فرزند و ب تمام اصول گفتهه شده پای بندم.
    لطفا راهنمایی کنید ک چکار کنم،به سپاه مرکز،،تهران،،مراجعه کنم واقعا نمیدونم چکار کنم.خدا نگهدارتون باشه جوابی به بنده بدید.

    1. به سپاه در تهران مراجعه نمایبد اما بعید است حل شود

  471. باسلام بنده مدرک کارشناسی علمی کاربردی ازمرکزعلمی کاربردی سپاه محمدرسول الله دارم 25سالمه میتونم استخدام بشم یاخیر

  472. سلام و خسته نباشید من مدرک تحصیلی دیپلم نرم افزار و برنامه نویسی کامپیوتر دارم ویک دوره آموزشی یک ساله، سنم 21سال هست و سابقه بسیج فعال عمویم درجه دار ، پسر عمه تازه استخدام شده، و دایی مادرم درجه دار جذب این نیرو شده اند من هم علاقمند به سپاه هستم میخاستم ببینم میتونم در سپاه استخدام بشم؟؟

  473. سلام من یک خانم بسیجی فعال وهم عضوگردان کوثرهستم قدم۱۵۶سانته آیامیتونم استخدام سپاه بشم

    1. با سلام بسته به استخدام سپاه و نیازمندی او دارد

  474. سلام ببخشید من متولد۶۷ و دیپلم هستم کارت فعال هم دارم میتونم استخدام سپاه بشم راهنمایی کنید لطفا ممنون.

  475. سلام من ۱۵ سال سن دارم میخوام در سپاه ثبت نام کنم

    1. انشالله که موفق باشید .البته شرط سنی هم مطرح است .

    2. سلام ایا با معدل ۱۳ امکان داری در سپاه استخدام شوم و من کارت فعل بسیجی دارم و در سپاه فعالیت میکننم و قدم و وزن من مناسب است ایا شانس قبولی دارم با تشکر

      1. سلام صابر کولانی هستم لیسانس حسابداری۳۱سالمه بسیج فعال هستم دارای کارت پایان خدمت معدل۱۳میتونم برای سپاه استخدام بشم؟

    1. با سلام
      شرایط خاصی ندارد صلاحیت جسمی ،روانی ،حداقل قد 170 و وزن متناسب به علاوه رزومه و معدل و شرط سنی که خود سپاه اعلام میکند .

    1. با سلام
      شرایط خاصی ندارد صلاحیت جسمی ،روانی ،حداقل قد 170 و وزن متناسب به علاوه رزومه و معدل و شرط سنی که خود سپاه اعلام میکند .

  476. سلام من لیسانس علوم قرانی دارم میخاستم ببینم چطوربایدثبت نام کنم ایااین طرحی ک میگن اسم نویسی میشه وبعدزمان نیاز نیروگزینش میشن حقیقت داره؟؟اگه حقیقت داره کجابایداسم بنویسم؟؟

    1. سلام. شرایط ذکر شده
      گاهی نیرو گزینی متفاوت هست

  477. ابراهیم محمدی فر هستم بسیج فعال هستم برای کشورجمهوری اسلامی ایران لبنان سوریه هرکشور بخواهید می روم برای هرموریت می روم جان فدای رهبر شماره تماس ۰۹۱۴۹۴۷۶۶۶۵بهم زنگ بزن یاعلی
    بسیج حوزه آذر بایجان غربی مهابادهستم

  478. با سلام جوانی هستم 32 و اوایل 33 سالگی با مدرک دیپلم و متاسفانه داری معافیت پزشکی هستم و سابقه ی بسیجی هم ندارم ولی علاقه عجیبی به تدارکات سپاه پاسداران دارم آیا با این شرایط میتوانم جذب تدارکات سپاه پاسداران بشوم لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر التماس دعا

    1. سلام
      هم مشکل سنی دارید و هم معافیت .بعید است جذب شوید.

  479. سلام بنده ۱۸ سالمه و دیپلمه کامپیوتر فنی حر فه ای دارم آیا میتونم برای افسری سپاه اقدام کنم
    در ضمن پدرم هم پاسدار هستند

  480. باسلام من دیپلم کامپیوتر فنی حرفه ای دارم وسن۱۸ سال دارم میتوانم برای استخدام افسری اقدام کنم

  481. سلام من خانم هستم ولیسانس علوم قرآن وحدیث دارم و شنیدم ک طرحی هست ک توی سپاه اسم نویسی میکنن امامت نمی‌دونم ب چه قسمتی مراجعه کنم آیا برای استخدامی چنین چیزی هست ک اسامی روبنویسندوبعدزمان نیازنیروگزینش کنن؟؟؟اگه هست کدوم بخش واداره بایدمراجعه کرد؟؟؟؟

    1. سلام.لطفا استخدامی های سپاه را بررسی نمایید.درصورت نیاز اطلاعیه استخدامی صادر خواهد شد.

      1. سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه و مدرک دپیلم دارم خدمت سربازی هم رفتم قدمم هم ۱۷۱هست وزنمم ۶۸ کیلو ایا میتونم جذب سپاه بشوم

  482. سلام. برای استخدام خواهران هم 5سال اول شهری که توش خدمت میکنن متغیره؟
    بعد از اینکه استخدام بشن توی سپاه همیشه و حتما باید تو مسافرت و کوچه و خیابون پوشش چادر ملی داشته باشن؟

    1. سلام
      سلام یکم شرایط منعطف تر هست اما باز هم بستگی به شرایط ان زمان استخدام و شغل استخدامی شما دارد

  483. باسلام معدل13و هفتاد و سه صدم رشته ریاضی فیزیک و حکم قهرمانی رزمی در استان دارم قد م ۱۷۸ سانتیمتر و ۶سال سابقه بسیجی دارم شرایط استخدام دارم باتشکر

    1. سلام برای استخدام در سپاه شرایط گسترده تری وجود دارد که پیشنهاد می کنم برای دریافت پاسخ بهتر با مشاورین آویژه در ارتباط باشید.

  484. سلام برای استخدام پرسنل خرید خدمتی قراردادی تست ازمایش و مشاهدی بدنی انجام میشه؟

  485. باعرض سلام وادب
    من دختری ۱۹ ساله هستم دیپلم دارم باقد ۱۶۰می خواستم ببینم چطوری می تونم وارد سپاه شوم

    1. سلام برای استخدام در سپاه شرایط گسترده تری وجود دارد که پیشنهاد می کنم برای دریافت پاسخ بهتر با مشاورین آویژه در ارتباط باشید.

    2. سلام من ازسال۸۶تا۹۳به عنوان نیروی پاره وقت درسپاه کارمیکردم الان میخواستم بدونم میتونم پیگیربیمم وسابقه خدمتم بشم خدا میدونه بیشترازیه کارمند رسمی کارکردم اماهیچ سابقه ای پرداخت نشده

  486. سلام خسته نباشید . ببخشید سپاه مقاومت هم مثل نیروی انتظامی یا ارتش بعد آموزش افسری پنج سال منطقه عملیاتی داره یا میفرستن پایگاه شهر خودمون؟

  487. سلام من ۱۷ ساله هستم رشته تاسیسات مکانیک هستم بسیجی هم هستم کارت فعال هم دارم میخاستم بدونم رشته فنی حرفه ایی هم قبول میکنین

    1. سلام برای بررسی دقیق و پاسخ کامل به این موضوع حتما با مشاورین آویژه در تماس باشید.

      1. سلام

        من‌۱۶ سالم هستش و میخوام عضو سپاه شم تازه میخوام برم دهم و رشتم ریاضی فیزیک برداشتم الان ها میتونم عض سپاه شم

      1. با سلام خسته نباشید من دختر مجردم ،متولد 1371،قد163،وزن50،میتونم بیام سپاه کجا برم برا ثبت نام لطفا راهنمایی کنید ممنونم

        1. سلام دوست عزیز
          قوانین پذیرش در سایت sepahnews.ir

  488. سلام وقت بخیر با مدرک فوق‌لیسانس فیزیولوژی ورزشی و ۲۶سال سن از چ روشی میشه جذب شد ممنون

    1. سلام برای بررسی دقیق و پاسخ کامل به این موضوع حتما با مشاورین آویژه در تماس باشید.

      1. سلام من خانم هستم متولد 73 هستم و دیپلم… آیا میتوانم استخدام سپاه شوم

          1. سلام من رحمان هستم از بلوچستان تنگی نفس داشتم میخواستم بدونم می تونم وارد دانشگاه اپسری بشم اگه راهی هست بگید ممنون

    2. با سلام خسته نباشید من دختر مجردم ،متولد 1371،قد163،وزن50،میتونم بیام سپاه کجا برم برا ثبت نام لطفا راهنمایی کنید ممنونم

  489. سلام وقت بخیر ..میشه شرایط سنی استخدام سپاه رو بفرمایید وچه طور میتونم ثبت نام کنم..

    1. سلام حداکثر 26 سال سن هست. ولی باز هم بستگی به قسمت کارگزینی دارد

  490. سلام من 22 سالمه تازه لیسانس برقمو گرفتم بسیج فعالم دارم برای استخدام در سپاه چه کاری باید انجام بدم؟

    1. سلام برای بررسی دقیق و پاسخ کامل به این موضوع حتما با مشاورین آویژه در تماس باشید.

  491. با سلام من ۲۱ سن دارم علاقمند سپاه هستم مدرکم دیلپم حسابدار
    امکان هست استخدام بشم

    1. سلام برای بررسی دقیق و پاسخ کامل به این موضوع حتما با مشاورین آویژه در تماس باشید.

  492. باسلام.
    اینجانب فرزندم لیسانس مهندسی الکترونیک کنترل ابزار دقیق دانشگاه انقلاب تهران معدل 12/65 متولد 1373 حدوددوسال است به سپاه مراجعه میکند ونتیجه ای ندارد. وکار سپاه هم پارتی بازی است. لطفا راهنمایی کنید.

    1. سلام برای بررسی دقیق و پاسخ کامل به این موضوع حتما با مشاورین آویژه در تماس باشید.

  493. سلام من میخواستم ببینم برای استخدام در سپاه کجا باید برم .چه کارهایی لازمه انجام بدم

    1. سلام برای بررسی دقیق و پاسخ کامل به این موضوع حتما با مشاورین آویژه در تماس باشید.

  494. باسلام من پرسیدم گفتن حداکثر سن دیپلم ۲۲ لیسانس ۲۴ شما نوشتید ۴۰ سال این ۴۰ سال چیه میشه بیشتر توضیح بدید با تشکر

    1. سلام بستگی به قسمت کارگزینی و شغل مدنظر دارد

  495. سلام وقت بخیر من ۲۶سالمه و فوق لیسانس فیزیولوژی ورزشی دارم میخواستم ببینم با توجه به سن و مدرکم از کجا و چطور میشه جذب شم
    ممنون

    1. سلام برای بررسی دقیق و پاسخ کامل به این موضوع حتما با مشاورین آویژه در تماس باشید.

  496. سلام من دیپلم انسانی دارم خدمت رفتم سن۲۴ است می تونم شرکت کنم

  497. سلام من دیپلم انسانی دارم خدمت رفتم سن۲۴ است می تونم شرکت کنم

  498. سلام.ایا برای گزینش سپاه دانشگاهی که تحصیل کردیم مهم هست .؟به من گفتن چون پیام نور هستم نمیشه استخدام بشم .

    1. با سلام بسته به نیازمندی و مدرک دارد اما 22سال است .

  499. سلام خداقوت و خسته نباشید
    ببخشید اگه کسی در پزشکی رد بشه میشه دوباره پرونده رو براه بندازیم برای گزینش و حل مشکل پزشکی

  500. سلام من مدرک لیسان دارم 27سالمه میتونم تو استخدامی سپاه شرکت کنم ..و یا خبر استخدامی سپاهو از کجا با خبر بشیم

    1. با سلام بعید است چون شرایط سنی شما کمی بالاست اما به کارگزینی سپاه در شهر خود مراجعه کنید.

  501. سلام،من هیچ مشکلی برای قد و شرایط جسمانی ندارم و کارت فعال بسیج هم دارم ،متولد 1380هستم و دیپلم انسانی با معدل کل15 دارم اما معدل کتبیم زیر 10هستش ،آیا شرایط برای استخدام در مقطع درجه داری سپاه دارم؟؟؟لطفا جواب بدین؟؟؟

    1. سلام
      معدل برای انسانی 16است اما باز هم امید داشته باشبد انشالله که میتوانید.

  502. باسلام خدمت مشاوران محترم
    من خانم ۳۸ساله بامدرک لیسانس ۱۲سال سابقه بسبجی میخواستم بپرسم بصورت نیروی قراردادی(بسیج ویژه)درسپاه استخدام شداکرراهنمایی کنیدکه بایدچکاری انجام بدم ازتون ممنونم یاحق

    1. با سلام جذب در سپاه بسته به درخواست نیازمنذی خود سپاه دارد به کترگزینی سپاه شهرستان خود مراجعه کنید.

  503. سلام تا کی معلوم میشه ک امسال جذب دارن یا ندارن ؟تا کی باید منتظر باشیم

    1. سپاه خودش عضویاب داره یا یه پاسدار باید شمارو معرفی بکنه

  504. سلام من قدم ۱/۶۵و وزنم هم۶۰ و۱۶سال سن هم دارم میتونم الان وارد سپاه بشم ؟ خانم هستم ،
    من تموم شرایط لازمو ک بالا گفتین دارم فقط
    کارت بسیج فعال هنوز ندارم

  505. سلام وقتتون بخیر
    خانم هستم مدرک دیپلم رشته ریاضی رو امسال میگیرم
    میشه برای کارمندی سپاه استخدام شم؟؟؟

  506. سلام خسته نباشید من داشتم نظر هارو می‌خوندم تو نظر های قدیم به کسایی که ۱۶ سال سن دارن گفتین باید دیپلم بگیرن و این حرفا .ولی اومدم که جدیدا رو دیدم یه نفر سوال کرده بود ۱۶ سالش بود و کلاس دهم بود بهش گفتین میشه میخواستم بدونم شرایط استخدام تغییر کرده یعنی از ۱۶ سالگی میشه استخدام شد؟؟؟

      1. سلام چه نوع استخدامی از سپاه تا40سال میگیرن. بسیج ویژه هست نهایت 29سال هست. درجه داری هم23سال هست. کرمانشاه هستم

      2. سلام من دیپلم دارم بسیج فعالیت دارم ۲۷ سالمه طرح امنیت می‌خوام علاقه دارم

  507. با عرض سلام و خسته نباشید
    بنده ۲۲ سالمه ترم آخر کارشناسی هستم
    متاسفانه بسیجی ندارم چندین قهرمانی کشوری واستانی و…. در ورزش رزمی هم دارم
    مخواستم بدونم امکانش هست ک جذب سپاه بشم اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

    1. با سلام اینها که فرمودید امتیاز های ورود است وگرنه در استخدامی اصلی آنچنان موثر نیست.

  508. با عرض سلام و خسته نباشید
    بنده ۲۲ سالمه ترم آخر کارشناسی هستم
    متاسفانه بسیجی ندارم چندین قهرمانی کشوری واستانی و…. در ورزش رزمی هم دارم
    مخواستم بدونم امکانش هست ک جذب سپاه بشم اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

    1. با سلام اینها که فرمودید امتیاز های ورود است وگرنه در استخدامی اصلی آنچنان موثر نیست.

    2. سلام من بسیجی هستم مدرک سیگل دارم کار م کارم می شود

    3. باسلام.
      اینجانب فرزندم لیسانس مهندسی الکترونیک کنترل ابزار دقیق دانشگاه انقلاب تهران معدل 12/65 متولد 1373 حدوددوسال است به سپاه مراجعه میکند ونتیجه ای ندارد. وکار سپاه هم پارتی بازی است. لطفا راهنمایی کنید.

      1. سلام برای بررسی دقیق و پاسخ کامل به این موضوع حتما با مشاورین آویژه در تماس باشید.

  509. باسلام… ببخشیدداخل دفترچه معاینات پزشکی جذب دانش آموخته بعضیارو گروه الف زدن وبعضیا رو ب
    چه فرقی بین گروه الف با گروه ب هست؟؟؟

    1. با سلام. گروه الف به معاف از رزم با مشکل جسمی و ب به گروه معاف از رزم با مشکل روانی گفته میشود.

    1. سلام در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر استخدام سپاه منتشر نشده است.

  510. سلام من متولد اسفند ماه سال 1378هستم درحال حاضر دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی هستم میخواستم بدونم چجوری میتونم وارد سپاه بشم

    1. با سلام حضورا به کارگزینی سپاه منطقه خود بروید .میتوانید منتطر اعلام استخدامی هم باشید .

  511. سلام
    من لیسانس برق قدرت دارم
    23 سالمه
    میخواستم ببینم با شرایط من در قسمت اداری جذب نیرو دارن؟
    و اینکه اطلاع رسانی استخدام سپاه از طریق کدوم سایت اطلاع رسانی میشه؟

    1. جذب در تمامی رشته ها معمولا صورت میگیرد و تنها داشتن یک رزومه قوی به شما کمک میکند

  512. سلام
    من 16سالمه 189قدمه و معدلم بالا بوده
    تو بسیج نبودم
    اما دوستام بودن و منمو همیشه تو جمشون میاوردن و بقیه هم مشکلی نداشتن و تو گشت ها هم منو میبردن چون خودم دوس داشتم
    سوالم اینه که کی میتونم بیام تو سپاه چند سال دیگه؟
    و چه عواملی هست که سپاه بیشتر منو بخاد

  513. سلام
    من 16سالمه 189قدمه و معدلم بالا بوده
    تو بسیج نبودم
    اما دوستام بودن و منمو همیشه تو جمشون میاوردن و بقیه هم مشکلی نداشتن و تو گشت ها هم منو میبردن چون خودم دوس داشتم
    سوالم اینه که کی میتونم بیام تو سپاه چند سال دیگه؟
    و چه عواملی هست که سپاه بیشتر منو بخاد

  514. سلام
    من کلاس نهم هستم میخواستم ببینم شرایط ورود به سپاه چطوریه و شنیدم که بعد از اتمام دوره اول متوسطه میشه وارد شد و دوره دوم رو در مدارس سپاه درس خوند
    میخواستم ببینم درسته یا ن ؟
    و کلا شرایطش چطوریه

    1. با سلام بهتر است بعد از 18سالگی اقدام به استخدام نمایید

  515. ۲۴سن و خانوم هستم میتونم با مدرک لیسانس شیمی تو سپاه عضو بشم پدرمم جزو نیروهای مسلح هستند

    1. با سلام بسته به جدب جدید استخدامی سپاه دارد. به پدر بگویید شما را به کارگزینی سپاه معرفی نماید

      1. سلام من خانم هستم متولد 73 هستم و دیپلم… آیا میتوانم استخدام سپاه شوم

  516. سلام بنده ۲۴سال سن دارم و خانوم هستم مدرک لیسانس شیمی رو دارم پدرم جزو نیروهای مسلح هستند ایا میتونم تو سپاه عضو بشم

    1. با سلام بسته به جدب جدید استخدامی سپاه دارد. به پدر بگویید شما را به کارگزینی سپاه معرفی نماید

    2. سلام وقت بخیر من دیپلم ندارم سربازی هم نرفتم 25سالمه بسیج فعال هستم سرپرست مادرم هستم و کارت معافیت از خدمت دارم بدون دیپلم هیچ راهی وجود ندارد در سپاه خدمت کنم باتشکر

      1. سلام شما میتوانید درصورت نداشتن غیبت ب پادگان موردنظررجوع کنید واز شرایط ظرفیت پذیرش اطلاع یابید

        1. سلام و عرض ادب و احترام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم اینکه من رشتم انسانی معدلم دیپلمم ۱۴ به بالا هستم ۲۰ سالمه و قدم ۱۶۷یا ۱۶۸ هست. خواستم ببینم واسه سپاه اقدام کنم مشکلی چیزی ندارم واسه معدل یا قدم ممنون میشم راهنمایی کنید

          1. سلام حداقل قد لازم 165 سانتی متر است

  517. سلام بنده ۲۴سال سن دارم و لیسانس شیمی از دانشگاه دولتی دارم.پدرمم جزو نیروهای مسلح هستند علاقمند به سپاه و…خواستم بدونم با این شرایط میتونم عضو سپاه بشم در ضمن بندا خانوم هستم

    1. با سلام بسته به جدب جدید استخدامی سپاه دارد. به پدر بگویید شما را به کارگزینی سپاه معرفی نماید

  518. سلام من قدم 166هس امکان پذیرش در سپاه برام وجود دارد آقا هستم

    1. سلام در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر استخدام سپاه منتشر نشده است.

      1. سلام خسته نباشید
        اگه سن بالا باشه
        جانبازی پدر داشته باشی خدمتم رفته باشی بسیجی فعالم باشی
        حکم مسولیتم داشته باشی
        سن رو کم میکنن

  519. سلام بعد از تکمیل فرم و نوشتن رزومه برای استخدامی سپاه چقدر طول می‌کشه که نتیجه رو اعلام کنن،،،من 20اردیبشهت فرم پر کردم ولی هنوز خبری نشده
    اگه قبولم نکنن از کجا متوجه بشم،،آیا خودشون خبر میدن بهم

    1. با سلام قائدتا چند ماهی طول میکشد اما اگر نگران هیتید میتوانید مجددا خودتان بروید و پیگیر شوید.

  520. با سلام،میخواستم بدونم کی از دارندگان مدرک فوق لیسانس جذب دارین؟ ممنونم

    1. سلام هر چیزی ممکن هست در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر استخدام سپاه منتشر نشده است.

  521. ببخشید استخدام درجه داری سپاه چند ماه اموزشی داره وایا تو شهر خودمون برگزار میشه یا نه؟؟؟ بعد اینکه میگن پنج سال اول بعداستخدام توشهر خودمون نیستیم درسته؟؟؟

    1. با سلام در صورت قبولی تمامی این اطلاعات برای شما تکمیل میشود پنج سال اول هم متغییر است و درست گفته اند .

    1. سلام هر چیزی ممکن هست در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر استخدام سپاه منتشر نشده است.

    2. سلام من ۲۸ سالمه خانومم مدرک لیسانس روانشناسی رو دارم با این شرایط استخدامی دارید ؟

  522. سلام ببخشید هنوز خبری نشده برای استخدام سپاه؟
    امسال اصن اطلاعیه میدن؟

    1. سلام هر چیزی ممکن هست در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر استخدام سپاه منتشر نشده است.

  523. سلام خسته نباشید من مسعول نیرو انسانی بسیج هستم ایا میشه سپاه مارو استخدام کنه

    1. سلام هر چیزی ممکن هست در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر استخدام سپاه منتشر نشده است.

  524. سلام خسته نباشید اگه کسی معدل سال اول دبیرستان ۱۳/۵۰بیاره دوسال دیگه رو بالای ۱۴ ایا میتونه وارد دانشگاه سپاه بشه

  525. ببخشید اگه کسی معدل سال اول دبیرستان ۱۳ بیاره ولی دو سال بعد بالای چهارده ایا میتونه وارد دانشگاه امام حسین سپاه بشه

  526. سلام و خسته نباشید اگه بتونید بهم جواب بدید بزرگترین کارو در حق بنده کردید. من 17 سالمه و یک ماو 7 روز دیگه 18 ساله میشم والان دوازدهم فنی حرفه ای رشته برقم. و دارم دیپلم میگیرم. درضمن سابقه ای توی بسیج نداشتم . میخواستم میتونم ثبت نام توی سپاه کنم. علاقه زیادی دارم. قدم 178 هست.
    وزنم 74 است.. مرسی که نظرمو خوندید

    1. با سلام امکانش وجود دارد به کارگزینی سپاه در شهر خود مراجعه کتید و رزومه خود را ارائه دهید یا منتظر اعلام استخدامی باشید.

  527. سلام ببخشید ممکنه اصلا نگیرن امسال؟ چون الان باید اعلام شه دیگه

    1. سلام هر چیزی ممکن هست در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر استخدام سپاه منتشر نشده است.

  528. سلام و خداقوت
    میخواستم بدونم که از سن ۱۵ سال به بالا میتوان عضو سپاه شد؟

  529. سلام.برای سپاه حداقل یک سال کارت بسیج فعال میخاد؟تاریخ ثبت نام سپاه افسری و درجه داری امسال کی هست

    1. سلام هیچ تاریخی برای ثبت نام از سمت سپاه منتشر نشده است

  530. سلام آیا با دیپلم رشته کاردانش هتلداری میشه جذب درجه داری سپاه شد

      1. سلام
        من متولد ۸۵ هستم و در پایان کلاس نهم
        میخواستم ببینم شرایط سپاه چطوریه و شنیدم بعد از پایان دوره اول متوسطه جذب میکنن و دوره دوم در مدارس سپاه درس میخونن
        میخواستم ببینم درسته یا ن
        یا شرایط چطوریه

        1. با سلام بهتر است بعد از 18سالگی اقدام به استخدام نمایید

    1. سلام،من 22سالمه و دانشجوام، هنوز خدمت سربازی هم نرفتم از سال 91 هم عضو فعال بسیجم،ایا امکان جذب بنده وجود داره؟؟

      1. سلام شرایط جذب سپاه بسیار گسترده است برای اطلاع از این شرایط با مشاورین اویژه در تماس باشید

    2. سلام وقت بخیر ببخشید چرا زمانش اعلام نمیشه؟ممکنه امسال نگیرن؟

      1. سلام هر چیزی ممکن هست در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر استخدام سپاه منتشر نشده است.

  531. سلام من دیپلم انسانی دارم و۱۰ سال سابقه بسیجی فعال دارم ودر حال حاضر درس میخونم وطلبه هستم میخواستم بدونم میتونم برای استخدامی سپاه شرکت کنم؟

    1. سلام شرایط استخدام سپاه بسیار گسترده است که میتوانید در این خصوص با مشاورین آویژه در ارتباط باشید.

  532. با سلام
    من امسال دیپلم میگیرم و ۱۷ سالمه قدمم ۱۷۳ چطور باید وارد دانشگاه افسری امام حسین بشم

    1. سلام از طریق کنکور سراسری و آزمون های داخلی خود دانشگاه میتوانید وارد این دانشگاه شوید.

  533. سلام میخواستم تاریخ ثبت نام سپاه برای بانوان رو بدونم.

  534. سلام . میخواستم بپرسم اگه فردی کنکور تجربی بده و از دانشگاهای سپاه برای بانوان (مثل بقیه الله) انتخاب رشته کنه چه رشته هایی براش هست؟ سال گذشته فقط پزشکی و پرستاری بود .. میخواستم بپرسم دانشگاهای سپاه برای بانوان رشته اتاق عمل رو ندارن؟

    1. سلام با توجه به نیاز دانشگاه های سپاه در هر سال، ظرفیت اعلام می شود که در حال حاضر هیچ ظرفیتی اعلام نشده است.

  535. درود بر شما خدا قوت
    میخواستم ببینم تاریخی برای استخدامی سپاه پاسداران در سال ۱۴۰۰ اعلام شده؟؟؟

  536. با سلام و عرض خسته نباشید
    ببخشید میخواستم بپرسم حداکثر سن برای جذب در سپاه با مدرک دکتری چقدر است؟
    با تشکر

    1. با سلام بسته به سپاه دارد اما حداکثر سن 20_22 میباشد.

  537. سلام
    بنده پسرم ۱۹ سالمه با دیپلم کامپیوتر و بسیجی فعال میتونم جذب سپاه بشم؟

  538. سلام خسته نباشید،،آیا امکان دارد با مدرک کارشناسی از دانشگاه پیام نور بتوان جذب سپاه شد

  539. سلام من ۳۵ سالمه وکارشناسی ارشد جرمشناسی دارم وبه شدت علاقمند کار در سپاه انقدر علاقمند که ۱۰سال ازیک مادر شهیدسپاهی نگهداری کردم تازه به رحمت خدا رفته وپدرم هم یک ایثارگر هست چطور میتونم استخدام سپاه شوم واز سال ۸۲ بسیج فعال بانوانم

    1. با سلام حضوری مراجعه کنید رزومه بدهید شاید پذیرفته شوید .

  540. سلام من متولد سال ۸۳ هستم و نوشته شده که حداقل سن ۱۶ سال هست و الان من ۱۷ سال سن دارم آخرین نمره کارمنم‌ ۱۹ هست میخواستم بدونم شرایط استخدام دارم

  541. باسلام وقبولی طاعات وعباداتتان ببخشیدمبشه راهنمایی کنیدشرایط برای دوره های بسیج ویژه چی هست ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      سلام شرایط عمومی دارد و عضو پایگاه بودن و فعال بودن در بسیج

      1. سلام عیدتان مبارک من الان خانم ۳۸ساله ومدرک لیسانس ۱۳سال بسیجی کادرهستم وجزوه شورای حوزه وبخوام الان برای بسیجی ویژه بشم بایدچکارکنم.اکرخواهرکوچک خودتان راهنمایی کنیدممنون میشم
        یامهدی ادرکنی

  542. سلام من انشالله خرداد ماه دیپلم ریاضی میگیرم و وارد ۱۸ میشم.قدمم ۱۶۲ هست و رشته مهندسی هوافضا دوست دارم بخونم.
    یکی از دوستانم درمورد بورسیه و استخدام هوافضای سپاه بهم گفت.ممکنه پذیرش بشم و اینکه میتونم در سازمان هوافضای ایران(ایسا) کار بکنم ؟ یا باید در دانشگاه هوافضا بخونم؟ و اینکه کدوم بهتره؟

  543. درود خدمت مرکز مشاوره اویژه
    بنده ۳۰ سال مدرک ارشد نرم افزار هستم و بسیح فعالیم کمه ۵ماه فقط خواستم بدونم شرایط استخدامی جدید بیاد شرایط سنی رو میبرن بالا امیدی هست اقدام کنم باز ممنون میشم حتما جواب بدید تشکر فراوان

    1. سلام دوست عزیز
      باید منتظر درخواست استخدامی باشید

      1. سلام من جانباز شیمیایی هستم پسرم دارای مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی است پسرم سپاه استخدام می کندوتاریخ استخدام از کی می‌باشد

        1. سلام در حال حاضر هیچ تاریخی مبنی بر استخدامی سپاه منتشر نشده است

  544. سلام کاظم یک کلام 34سالم علاقه مند سپاه هستم کار سپاہ دوست دارم

  545. سلام من پسر بسیجی با شرایط کارت بسیجی فعال و پلیس افتخاری اما دستم شکسته و جای بخیه رو دستم هست ایا سپاه استخدام میکند یانه ممنون

    1. سلام یکی از شرایط سپاه سلامت جسمانی است.اما بهتره حضوری مراجعه کنید.

  546. سلام ببخشیدمن خانم هستم وبسیجی کادر.گفتیدبرای استخدام بسیجی ویژه هم باید شرایط خاصی داشته باشید و دوره هایی را گذرانده باشید.میشه محبت فرماییدچه شرایط ودوره های ممنون اجرتان باحضرت زهرا

    پاسخ

    1. سلام شرایط شما باید بیشتر بررسی شود
      برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید.
      به مرکز گزینش مراجعه کنید اگر بسیجی هم داشته باشید امتیاز هست

    2. سلام من شنیدم معافیت پزشکی برای برخی از مشاغل سپاه منع استخدام نداره چون رشته من برق بود ازیکی از پاسداران معرفی شدم برای فنی ومهندسی سپاه ولی معافیت پزشکی عرق کف دست داشتم قبولم نکردن

  547. باسلام وخسته نباشید بنده متولد۷۷/۲/۲۵هستم فوق دیپلم الکترونیک دارم با۹سال سابقه بسیج فعال درحال حاضر سرباز سپاه هستم دوست دارم تو سپاه استخدام بشم یگانی که خدمت میکنم بنده رانیاز دارن اما
    میگن فوق دیپلم استخدام نداره لطف کنید راهنمایی کنید که چکارکنم؟؟؟؟؟ ممنون

    1. سلام یکی از شرایط مدرک تحصیلی است باید مدرک تحصیلی خود را ارتقاع دهید

  548. سلام خداقوت، من ۲۸ سالمه دارای دیپلم و بسیج فعال هستم ، آیا میتونم استخدام سپاه بشم؟

    1. سلام شرایط شما باید بیشتر بررسی شود برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

  549. سلام دانشجو شیمی هستم خانم متاهل هستم ۲۱سال سن دارم امکان استخدام بنده وجود دارد

    1. سلام وقت بخیر
      به هسته گزینش شهرتون مراجعه کنید اونجا راهنمایی تون می کنند

      1. با سلام و خسته نباشی ۲۲سالم دیپلم دارم ۵سال بسیجی فعال هستم که مرز هم میریم ۱۵شیفت ۱۵روز استراحت ایا جزب سپاه میشه یا ن باید استخدام کنم خودم. تا سنم بالا نرفت

  550. سلام وقت بخیر یه سوالی داشتم میشه از نیروی دریای سپاه ب نیروی زمینی تغییر وضعیت کرد

  551. سلام ببخشید من امسال رفتم برای ثبت نام سپاه گفت نمیتونیم ثبتنامت کنیم باید یسال فعال داشته باشی اما من ۹ ماه دارم بعد بسیج دارمو همچیزمم تکمیل میشه بگید باید چیکار کنم

    1. با سلام اگر گفتند که نمیشود بنابراین تصمیم با خود پایگاه است. جهت تکمیل بسیجی باید اقدام کنید.

  552. سلام من برای درجه داری سپاه رفتم الان مرحله پزشکی هستم
    آیا نمره چشم که میگن١۰/٨ ایا نمره هر کدوم از چشم یا مجموع نمره دو تا چشم؟؟

    برای لیزیک وقت میدن؟؟؟؟

  553. سلام وقت بخیر
    من حسن میرعالی متولد ۷۷ لیسانس تربیت بدنی دانشگاه چمران بامعدل ۱۶ هستم قد ۱۸۰
    عضو فعال بسیج به مدت ۷ سال داری کارت سبز و کارت فعال طرح الم الهدا سرباز دانشحو مسول تعلیم و تربیت و نیرو انسانی پایکاه هستم. به خاطر علاقه ای که دارم دوس دارم به مردم و این نظام خدمت کنم.
    خواستم ببینم با لیسانس استخدام داریم امسال؟
    معمولا تو چ ماهی میاد؟
    اگه کمک کنین ممنون میشم🙏🌹

    1. با سلام امکان استخدامی شما بله هست .
      بستگی به اعلام نیاز از سمت سازمان دارد که اطلاع رسانی میشود

  554. باسلام وقبولی طاعات وعباداتتان
    .ببخشیدمیشه بگیداستخدام امسال سپاه کی هست؟
    سن خانم هابرای استخدام تاچندسال هست؟
    ۳-ایاامسال سپاه استخدام بسیچی ویژه هم داره یانه
    محبت فرماییدجواب بدیدممنون میشم.یاحق

    1. سلام، درمورد استخدامی سپاه 1400 هیچ آگهی منتشر نشده است، سن خانم ها حداقل 16 سال باید داشته باشند و برای استخدام بسیجی ویژه هم باید شرایط خاصی داشته باشید و دوره هایی را گذرانده باشید.

  555. باسلام وقبولی طاعات وعباداتتان
    .ببخشیدمیشه بگیداستخدام امسال سپاه کی هست؟
    سن خانم هابرای استخدام تاچندسال هست؟
    ۳-ایاامسال سپاه استخدام بسیچی ویژه هم داره یانه
    محبت فرماییدجواب بدیدممنون میشم.یاحق

    1. سلام، درمورد استخدامی سپاه 1400 هیچ آگهی منتشر نشده است، سن خانم ها حداقل 16 سال باید داشته باشند و برای استخدام بسیجی ویژه هم باید شرایط خاصی داشته باشید و دوره هایی را گذرانده باشید.

    1. سلام، درمورد استخدامی سپاه 1400 هیچ آگهی منتشر نشده است،

  556. سلام من پسرم سن19و قد 166 کارت فعال بسیج هم دارم معدل هم 16هس ورزشکار هم هستم امکان قبولی هس برا درجه داری سواه

    1. سلام شرایط قبولی در سپاه بسیار گسترده است در این خصوص میتوانید با مشاورین مرکز گفتگو کنید.

  557. سلام
    ببخشید من چشمانم ضعیف بود بعد با مشاوران و دکترم مشورت کردم که میخوام برم سپاه گفتند نباید چشمت ضعیف نباشه و پیشنهاد عمل دادن به همین دلیل عمل کردم و الان چشمانم خیلی بهتر از قبل اند(البته چشمانم خیلی ضعیف نبود یکی ۰/۷۵و یکی ۱/۵) و از این ماجرا عمل ۲ سال میگذره و با حل شدن این موضوع الان در صحت کامل هستم
    میخواستم بدونم ایا این مورد(عمل چشم)که حل شده ایا میتونه من رو در ازمایشات پزشکی سپاه رد کنه
    من الان مدرک بوکس و……..دارم

    1. سلام شرایط قبولی در سپاه بسیار گسترده است در این خصوص میتوانید با مشاورین مرکز گفتگو کنید.

  558. سلام آیا سپاه امسال از دارندگان دیپلم انسانی نیرو جذب میکند؟

    1. سلام در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر استخدام سپاه 1400 منتشر نشده است.

  559. سلام وقت بخیر من کلاس دوازده هستم از رشته انسانی معدل پارسال من ۱۸.۵۶ بود آیا من میتونم در سپاه استخدام بشم ؟
    سپاه امسال چه زمانی نیرو جذب میکند ؟

    1. سلام در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر استخدام سپاه 1400 منتشر نشده است.

  560. با سلام اگ کسی ۳۰ساله باشه وتا سوم راهنمایی درس خونده باشه میتونه تو سپاه عضو بشه یا خدمت کنه لطفا جواب بدید؟

    1. سلام شرایط استخدام در سپاه بسیار گسترده است در این خصوص میتوانید با مشاورین مرکز گفتگو کنید.

  561. سلام من برای درجه داری سپاه هستم از مصاحبه ناحیه قبول شدم حالا زدن مصاحبه برم سپاه استان . چند مصاحبه میکنن در استان؟؟

    1. سلام برای پاسخ به سوال شما نیاز به اطلاعات بیشتری هست

  562. سلام من ۲۸ سالمه با ۱۷ سال عضویت بسیج
    الان مدرک تحصلیم فوق دیپلم برق هستش
    میخوام بیام سپاه چیکار کنم ایا با این سن در مقطع فوق دیپلم پذیرش میکنن
    فرقی نمیکنه حالا بخش کارمندی باشه یا خاتم انبیاء باشه اخه برق کاری و لوله کشی و ارایشگری و تاحدودی جوش کاری بلدم

    1. سلام شرایط استخدام در سپاه بسیار گسترده است در این خصوص میتوانید با مشاورین مرکز گفتگو کنید.

  563. سلام خسته نباشید، من متولد 71 هستم لیسانس دارم و فقط پایان نامه فوق لیسانسم مانده… آیا شرایط جذب با مدرک لیسانس دارم؟ مراجعه کردم به سپاه فجر گفتن ک لیسانس فقط تا سن 26…چجور هست که میگن تا 32 شرایط سنی هست لطفا راهنمایی بفرمایید تشکر

    1. سلام بله استخدامی سپاه با مدرک لیسانس تنها تا 26 سال فرصت دارید.

  564. سلام من ۱۹ سالمه عضو بسیج مرکزی شهرم هستم و فعال هستم معدل دیپلم ۱۷/۹۰ اما مشکلی که دارم پرونده کیفری دارم ایا اگه پروندمو بتونم از دادگاه حذف کنم میتونم استخدام سپاه بشم

    1. سلام دوست عزیز
      با سلام امکان حذف بعید است وجود داشته باشد و یکی از شروط استخدام سپاه نداشتن پرونده کیفری است.

  565. باسلام اینجانب متولد سال 58با 22سال سابقه در بسیج ودرحال حاضر فرمانده پایگام دارای مدرک کارشناسی وفرزند پاسداروجانباز هم چنین سرپرست خانوارم باتوجه به این شرایط هنوز موفق به استخدام در بسیج نشده ام درصورتیکه خیلی از کسانی را میشناسم با سن بالاتر از بنده و مدرک پایینتر وسابقه کمتر مشغول به کار میباشن فقط بخاطر داشتن پارتی قوی یا آشنا با فلان سردار یا فلان نماینده /بنده خواستم بپرسم پس رسیدن به حق قانونی باید چه کاری انجام داد

    1. سلام دوست عزیز
      شما به قسمت کارگزینی سپاه شهرتان مراجعه کنید تا محددا پرونده شما بررسی شود.

  566. سلام بنده اگر بخواهم در اطلاعات سپاه
    استخدام بشم باید چکار کنم

    1. سلام دوست عزیز
      جواب طولانی است تماس بگیرید یک سری شرایط عمومی و اختصاصی دارد

    1. سلام دوست عزیز
      با سلام انشالله برای شما حاصل شود.

        1. سلام اطلاعات دقیق نیست. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

  567. سلام
    زمان ازمون سپاه امسال چه تاریخی هستش؟
    لطفا تاریخ دقیق ازمون سپاه ومنابع امتحانش را بفرمایین
    من دیپلم انسانی دارم و۱۹ساله هستم

    1. سلام دوست عزیز
      با سلام تاریخ دقیقی منتشر نشده است جهت پیگیری پرونده حضورا به پایگاه سپاه شهرتان مراجعه کنید

    2. سلام۲۳ سالمه الانم سرباز سپاه نبی اکرم (ص)هستم با۹سال سابقه بسیجی فعال ومدرک فوق دیپلم الکترونیک میباشم خیلی دوست دارم توسپاه استخدام بشم که خدمتی کرده باشم یگانی که خدمت میکنم دوست دارن که اونجا خدمت کنم ولی میگن فوق دیپلم استخدام نداره بنده باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

      1. سلام یکی از شرایط مدرک تحصیلی است باید مدرک تحصیلی خود را ارتقاع دهید

  568. سلام خسته نباشید
    من نوزده سالمه دخترم
    دیپلم حسابداری دارم
    قدم 153
    ایا ممکن سپاه قبول بشم؟

    1. سلام دوست عزیز
      با سلام بهتر است وارد 18سال شوید .

  569. سلام.من میخواهم استخدام سپاه بشوم.به تازگی دانشگاهم تموم شده هنوز سربازی نرفتم ومدرکم لیسانس شهرسازی و معماری است.آیا میتوانم استخدام بشوم؟وسوال دیگر اینکه چگونه از استخدامی سپاه مطلع بشویم؟باتشکر

  570. سلام من 20ساله هستم واشتغال بهتحصیل هستم سال دوازدهم ایا می تونم استخدام در سپاه شوم

  571. دوره آموزشی سپاه برای قبل از استخدام چندماهه میخام با مدرک لیسانس وارد سپاه بشم برای خانم ها

  572. درود خسته نباشی لیسانس منابع طبیعی دارم متولد ۷۳ هستم میتونم تو قیمت اداری سپاه استخدام بشم آیا؟

    1. با سلام هر ساله سپاه اقدام به جذب میکند اما شرایط و رزومه اصلی شما مهم تر از رشته تحصیای شماست مانند بسیج فعال ،جز اقوام ایثارگر و …..
      به صورت کل با هر رشته ای که اقدام به جذب کند اگر شرایط دیگر و رزومه قوی هم داشته باشید میتوانید اقدام کنید

    2. سلام وقت بخیرمن۲۷سالمه کاردانی حسابداری دارم میتونم جدب سپاه بشم؟

      1. سلام یکی از شرایط مدرک تحصیلی است باید مدرک تحصیلی خود را ارتقا بدهید
        شرایط شما باید بیشتر بررسی شود برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

  573. سلام.خسته نباشید.بنده برج۴ امسال مدرک کارشناسی رشته برق میگیرم غیبت برای سربازی هم ندارم سنم۲۲ساله میتونم برای استخدامی سپاه ثبت نام کنم .ممنون

  574. سلام من در سه جا پرونده گذاشتم در سپاه بعد در ازمون باید چکار کنم یا فقط،میتونم در یک جا ازمون بدم بعد چطور مشخص میشه من در کدام رسته باید ازمون بدم چون من در نیرودریایی و هوایی و زمینی پرونده گذاشتم برا افسری ؟؟؟

    1. با سلام سوال خیلی روشن نبود اما بهدصورت کل باید از همان جایی که قصد ازمونش رو دارید پیگیر این قضایا باشید .

    2. سلام خسته نباشید من مدرک لیسانس مهندسی معماری دارم و خودم هم بسیج فعالم خیلی دوس دارم عضو سپاه شم
      متولد ۷۰/۱۲/۱۷ هستم میتونم عضو سپاه بشم یا نه خاهش میکنم راهنماییم کنین ممنون میشم از لطفتون

      1. سلام شرایط استخدام در سپاه بسیار گسترده است در این خصوص میتوانید با مشاورین مرکز گفتگو کنید.

  575. سلام
    من متولد1371/08/08دارای مدرک لیسانس حقوق میباشم درزمینه روخوانی قرآن هم استعداد دارم ودر دوران راهنمایی مدرک وتقدیر نامه روخوانی دارم.خدمت سربازی هم گذرانده ام ودر بسیج هم قبلا شرکت نموده ام اما بصورت فعال نه.مدرک کامپیوتر هم دارم.آیا برای استخدام در سپاه شرایط لازم را دارم.؟ برای ثبتنام باید از طریق سایت مراجعه نمایم یا حضوری؟محل سکونت من هرمزگان.شهرستان میناب میباشد.از چه تاریخی ثبتنام آغاز میشود ؟

    1. با سلام .بله شرایطتان خوب است .به پایگاه سپاه در شهر خود رفته و پرونده خود را تحویل دهید تا بررسی شود .

  576. سلام روزتون بخیر
    من مدرک لیسانس مکانیک تاسیسات دارم سنه منم 24 هست آیا امکان شرکت گزینش در سپاه رو دارم

    1. با سلام بهتر است بیشتر توضیحات بدهید اما معمولا ممکن است اگر پرونده و رزومه خوبی داشته باشید .

  577. سلام خسته نباشید می خاستم بدونم سن ورود خانوم ها چند سال هستش

    1. باسلام بندهمتولد 58و 22سال سابقه در بسیج ودرحال حاضر مدت 10سال فرمانده پایگام ودار ای مدرک تحصیلی کارشناسی پدرم پاسداروجانباز می‌باشد وبا وجود اینکه سرپرست خانوارم بدلیل نداشتن پارتی بیکارم درصورتیکه از من با سن بالاتر و مدرک پایینتر وسابقه کمتر چندین نفر مشغول به کار میباشند میخواهم بدانم چطور میتوانم جذب کار در بسیج یا سپاه بانوان شوم

      1. سلام دوست عزیز
        شما به قسمت کارگزینی سپاه شهرتان مراجعه کنید تا محددا پرونده شما بررسی شود.

  578. بنده همسرم متولد 67دارای مدرک دیپلم ایا میشود در سپاه تبت نام کرد?

  579. سلام خسته نباشید ببخشید بنده دیپلم مکانیک خودرو دارم ((فنی حرفه ای))پدرم جانبازه خودمم 1/5سال هست عضو فعال بسیج هستم عضو تیم ملی ورزش های باستانی کشور و تمام شرایط عمومی و اختصاصی را هم دارم ولی جون یه سال جهشی خوندم الان 17 سالو 8ماه سن دارم میخاستم بدونم میتونم برا قسمت درجه داری سپاه پاسداران اقدام کنم ممنون از پاسخگوییتون

    1. سلام دوست عزیز
      با سلام با تکمیل 18سال میتوانید اقدام کنید .

  580. سلاام وقت بخیر
    من دانشجو ترم اخر تربیت بدنی هستم دانشگاه دولتی هستم معدلم ۱۶ قدم ۱/۷۸ بسیجی فعال ۷سال ۶ ماه دارم طرح علم الهدا سرباز دانشجو هستم ۱ سالی هست مسول نیرو انسانی و تعلیم و تربیت پایگاه هستم.
    علاقه به سپاه دارم و دوست دارم به کشورم خدمت کنم .
    خواستم ببینم استخدام ۱۴۰۰در چ ماهی هست؟با لیسانس هم داریم یا خیر؟؟ باتشکر از شما.

    1. با سلام زمانش که بستگی به نیازمندی سپاه دارد اما بله میتوانید شرکت کنید مشکلی ندارد .دانشجو در هر رشته ای مرد میپذیرد.

  581. سلام خسته نباشید من دیپلم رشته انسانی رو با معدل ۱۹.۵۷دارم
    ایا من میتونم وارد سپاه بشم

  582. سلام ۱۸سالمه و دیپلم تجربی با معدل ۱۷ دارم
    عضو بسیج فعالم و پدرم جانباز و نظامی و ایثارگر است چقدر شانس قبولی دارم؟

  583. سلام علیکم برادر حالتون خوبه برادر من می خوام وارد سپاه بشم من الان 16 سالمه امسالم انتخاب رشته دارم باید کدوم از رشته ها و انتخاب کنم و چه درسایی می خواد شرایطشو خوندم ولی برا انتخاب رشته نمی دونم چجوریه من سابقه بسیج دارم 6 سال فعالم

    1. شما باید عضویت بسیج باشی و دارای کارت فعال باشی بعد از اخذ دیپلم میتونی بری همون پایگاهی که عضو هستی اقدام کنی

  584. سلام،آیا با مدرک فوق لیسانس فیزیک میتوان در سپاه استخدام شد؟

    1. سلام
      در رابطه با استخدام بسیجی ویژه 1400 هیچ اطلاعیه ای از سمت سپاه پاسداران منتشر نشده است

  585. سلام خسته نباشید من دیپلم کامپیوتر دارم
    وچهارتا دندون ندارم احتمالش هست پزشکی درجه داری سپاه رد بشم ممنونم اگه کسی جواب بده

    1. دوست عزیز
      سلام برای سپاه داشتن سلامت کامل جسم و روان دارای اولویت است یعنی اگر هرکدام ایرادی داشته باشد شما امتیاز خود را از دست می دهید اگر دندان نداشتن شما با بیماری خاصی همراه باشد قطعاً تأثیرگذار است اگر نباشد باز هم امتیاز کمتر به دست می آورید اما به طور کل از دست نمی دهید.

      1. درود خسته نباشی لیسانس منابع طبیعی دارم متولد ۷۳ هستم میتونم تو قیمت اداری سپاه استخدام بشم آیا؟

        1. با سلام هر ساله سپاه اقدام به جذب میکند اما شرایط و رزومه اصلی شما مهم تر از رشته تحصیای شماست مانند بسیج فعال ،جز اقوام ایثارگر و …..
          به صورت کل با هر رشته ای که اقدام به جذب کند اگر شرایط دیگر و رزومه قوی هم داشته باشید میتوانید اقدام کنید

          1. با سلام
            من رشته ریاضی فیزیک میخونم ، ۱۶ سالمه و قدم هم مناسبه ، میخواستم ببینم که شرایطش چطور هست منم میتونم استخدام شوم.

    2. سلام میشه با رشته جغرافیا گرایش آمایش سرزمین ثبت نام کرد؟

      1. سلام سوال گنگ است برای چه مقطعی میخواهید؟اگر ارشد است موردی ندارد.

  586. با عرض سلام و خسته نباشید بنده در استخدامی ناجا ثبت نام کردم ولی بخاطر یه تصادف منجر به فوتی که داشتم رد شدم.
    ایا میتونم در سپاه استخدام شم؟همه شرایط رو هم دارم……لطفا جواب بدین

    1. سلام. متاسفانه اگر در ناجا رد شوید امکان قبولی در سپاه هم کمتر است اما باز هم باید بررسی شود.

  587. سلام من ۲۵سال هستم ودرحال خدمت هستم وداری مدرک لیسانس روانشناسی عمومی ازدانشگاه پیام نورهستم وبسیجی فعال ۶سال دارم میخواهم جذب سپاه باشم ممنون میشم اگه جواب بدید

    1. سلام. اگر شرایط را دارا باشید هم جسمی و هم روانی و هم امتیاز ایثارگری و غیره می توانید شرکت کنید.

  588. با سلام من میخوام در ازمون افسری امسال شرکت کنم همه شرایط رو دارم فقط یه کم فک پایینم جلو هست امکان داره که در معاینه پزشکی رد بشم .

    1. سلام.خیر مشکلی نداردالبته بازهم باید شرایط شما بررسی شود.

        1. سلام شرایط استخدام در سپاه بسیار گسترده است در این خصوص میتوانید با مشاورین مرکز گفتگو کنید.

  589. سلام چطوری باید ثبت نام کرد من ۲۷سالمه هم کارت پایان خدمت دارم وهم کارت بسیج فعال دیپلم هستم خودمم خدمتم سپاه بوده

    1. سلام.باید برای گزینش سپاه حضورا به همراه رزومه به مرکز سپاه مراجعه کنید.

      1. سلام شرایط استخدام در سپاه بسیار گسترده است در این خصوص میتوانید با مشاورین مرکز گفتگو کنید.

  590. من دیپلم دارم ۲۷سال هم دارم آیا میتونم ثبت نام کنم پایان خدمت و بسیج فعال هم دارم آیا میتونم ثبت نام کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم کجا باید مراجع کرد

    1. سلام.باید برای گزینش سپاه حضورا به همراه رزومه به مرکز سپاه مراجعه کنید.

  591. سلام من مدرک دیپلم دارم ۲۷سال هم دارم آیا میتونم ثبت نام کنم پایان خدمت و بسیج فعال هم دارم کجا میشه مراجع کرد لطفا توضیح بدین ممنون میشم استان کرمان

    1. سلام.باید برای گزینش سپاه حضورا به همراه رزومه به مرکز سپاه مراجعه کنید.

        1. هر سال در یک زمان مشخص آزمون استخدامی دانشگاه افسری برگذار می شود که برای ثبت نام در این دانشگاه باید حتما در این آزمون قبول شوید.

  592. سلام آزمون ھای ورودی چہ گونہ است یعنی برای منی کہ دیپلم انسانی دارم از ھمون درس خودم آزمون ورودی گرفتہ خاھد شد یا ن؟

  593. سلام چقد زمان می‌برد تا کارهای گزینش بطور کامل انجام پذیرد وما وارد آموزش سپاه شویم.و اینکه باید حتما سابقه بسیج داشته باشیم

    1. سلام.بهتر است سابقه بسیج داشته باشید امتیاز است .میزان زمان بردنش باتوجه به شرایط کرونا متغییر است اما معمولا 2ماه را زمان میبرد.

  594. خانمی هستم‌متولد ۷۳ ،دارای مدرک لیسانس از حوزه علمیه ، ایا میتوانم استخدام سپاه شوم ؟

    1. سلام. ابتدا باید زمان استخدام سپاه مشخص شود و نیازمندی ها اعلام شود .

      1. سلام حامدلطیفی هستم با مدرک فوق دیپلم علوم ورزشی و تربیت بدنیرمی شود استخدام داخل سپاه شد .ازمشهد

  595. سلام ، بنده متولد سال ۷۳ هستم _دارای مدرک لیسانس از حوزه علمیه ، میتوانم استخدام سپاه شوم ؟؟

    1. سلام.ابتدا باید زمان استخدام سپاه مشخص شود و نیازمندی ها اعلام شود .

  596. سلام دوستان من ۱۸سالمه و کلاس دوازدهم انسانی هستم با قد۱۶۳و معدل۱۹/۸۳میخواستم بدونم سپاه امسال برای بانوان هم استخدامی داره؟واینکه وزن هم مهنه؟ایا از کتاب های دوازدهم یعنی دهم و یازدهم و دوازدهم هم امتحانی گرفته میشه؟
    لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام
      بله داشتن تناسب قد و وزن برای استخدامی سپاه الزامی است، درحال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر استخدامی سپاه 1400 منتشر نشده است.

  597. باسلام من دخترم شرایط سنی ومدرک برای پاسدارافتخاری (بسیجی ویژه)چیست
    ایاالان سپاه استخدام میکنه برای این حیط کاری یانه
    جواب بدیدممنون میشم

    1. سلام
      در رابطه با استخدام بسیجی ویژه 1400 هیچ اطلاعیه ای از سمت سپاه پاسداران منتشر نشده است

  598. سلام وقت بخیرمکرنمیکیداستخدام سپاه تاسن ۴۰سال هست وبرحسب مدرک تحصیلی الان من که دخترم بامدرک فوق لیسانس و۱۳سال بسبجی فعال وکادروعضوشورای حوزه وپایگاه و۳سال نیمه وقت حوزه پس چطوری گفتیدسن بامدرک تحصیلی نمیشه محبت کنیدجواب بدیدممنون میشم

    1. سلام
      استخدام در سپاه شرایط عمومی و اختصاصی خاص خود را دارد و به صورت نیاز محور خواهد بود.

  599. سلام وقت بخیر خوبین من دیپلم حسابداری کاردانش دارم از سپاه هم فعال هستم هم کارت سبز دارم چهار سال هس عضو گردان هستم چه جور استخدام بشم من؟

    1. سلام
      اگر شرایط عمومی استخدامی در سپاه را دارید باید منتظر آگهی استخدام سپاه 1400 باشید.

  600. سلام میخواستم بپرسم اگه سپاه استخدام دارد من متولد برج ۸ سال ۱۳۸۳ هستم مدرک سیکل دارم میتونم استخدام درجه داری یا کارمندی شوم؟؟؟

    1. سلام
      در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر استخدام سپاه 1400 منتشر نشده است.

  601. سلام من پسری 16 ساله هستم و معدلم همیشه بالای 18 بوده و همه شرایطشم دارم میشه بگید کی میتونم برم برای دبیرستان های سپاه استخدام کنم و کجا‌ برم؟

    1. سلام
      این دبیرستان ها جذب به صورت محدود دارند و برای خانواده هایی با شرایط خاص

  602. سلام پسری هستم 16 ساله و همیشه در کلاس شاگرد اول بوده ام و معدل سال دهمم شد 18.87 و سال یازدهمم در نوبت اول 18.16 شد و همه شرایطشو هم دارم .
    کی میتونم برای تحصیل در دبیرستان های سپاه اقدام کنم؟
    برام مهمه لطفا جوابمو بدید
    ممنون از بزرگواریتون.

    1. سلام
      این دبیرستان ها جذب به صورت محدود دارند و برای خانواده هایی با شرایط خاص

  603. سلام دوستان ایا کسی عمل واریکوسل انجام داده باشه قبول میکنن واسه درجه داری سپاه لطفا راهنمایی بفرمایید 5 سال پیش وقتی که سرباز بودم عمل کردم

    1. سلام دوست عزیز
      در صورت سلامت کامل جسمانی موردی برای استخدام نخواهید داشت

    2. باسلام متولد64دارای مدرک کارشناسی قد168شرایط ورودبه سپاه رادارم

    3. سلام من ۳۰ سالمه اقا هستم
      مدرکم دیپلمه ایا شانسی برای استخدام در سپاه دارم

      1. سلام حداکثر سن برای استخدام در سپاه با توجه به مدرک شما 22 سال تمام است.

    1. سلام دوست عزیز
      جنسیت شما در قد قابل تغییر است.

  604. سلام زمان برگزاری آزمون استخدامی سپاه کی اعلام میشود و با سن26سال و مدرک کارشناسی برنامه ریزی شهری میتوانم جذب سپاه شوم

    1. سلام دوست عزیز
      میتوانید از مراکز گزینش استان اقدام کنید.هنوز فراخوان آزمون اعلام نشده است

  605. سلام ۱۸ سالم میباشد و درحال حاظر پایه ۱۲ انسانی هستم و فرزند جانباز ۱۰ درصد می باشم آیا فرزند جانباز بودن چه مقدار امتیاز در سپاه دارد؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      در زمان گزینش میتواند امتیاز ویژه در جذب نهایی صورت پذیرد

      1. سلام ۱۸ساله هسم و معدلم بالاس ولی عمل جراحی دارم در دستم به دلیل شکستگی و مدارک پزشکی ام کامله میخوام به سپاه ثبت نام کنم آیا میتونم

        1. شرایطتتان به صورت کامل باید بیان شود .عمل چه انجام دادید چند سال پیش ؟و چقدر بهبود پیدا کردید. با مشاورین ما تماس بگیرید .

  606. با عرض سلام ، زمان دقیق استخدام حفاظت اطلاعات سپاه در کدوم ماه ۱۴۰۰میباشد
    باتشکر

    1. سلام دوست عزیز
      هنوز فراخوانی برای آزمون های استخدامی نداریم از مراکز گزینش استان خود اقدام کنید

    1. سلام دوست عزیز
      بستگی به اعلام نیاز واحد مربوطه دارد

  607. سلام علیکم
    من ۱۶سالمه ودخترم
    میخوام برای سپاه ثبت نام کنم
    ایا میشه که امسال ثبت نام کنم؟
    واینکه تاریخ ثبت نامش چه زمانیع؟
    قدم هم ۱۵۰هست
    ازنظر سلامت و جسم هم مشکلی ندارم
    چطور میتونم وارد اطلاعات سپاه بشم؟

    1. سلام دوست عزیز
      برای ثبت نام مدرک دیپلم حداقل مدرک مورد نیاز است

  608. سلام. با سن 26سال و مدرک کارشناسی و رشته برنامه ریزی شهری میتوانم جذب سپاه شوم واینکه زمان برگزاری آزمون استخدامی سال 1400 کی هست ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز
      هنوز آزمون استخدامی فراخوان جدیدی ارائه نکرده است .برای استخدام به مراکز گزینش استان رجوع کنید

  609. سلام وتبریک سال نومن خانم ۳۸ساله هستم بامدرک فوق لیسانس که مدت ۱۳سال هست دربسیج عضوهستم وکارت فعالی وکادردارم وعضوشورای حوزه وپایگاه هم هستم ومدت ۳ساله بعنوان نیمه وقت دربسیج فعالیت دارم وعموی بنده سرهنگ بازنشسته سپاه امام حسین تهران هستن وفعالیت خودم بعنوان حسابدارواعضای هیت امنابمدت ۷دریک موسسه خیریه که تحت نظربهزبستی هست فعالیت دارم میخواستم بپرسم تامیتونم بعنوان کارمنددرسپاه فعالیت کتم اکرجواب بدیدممنون میشم اجرتان باحضرت زهرا(س)

    1. سلام دوست عزیز
      خیر متاسفانه مدرک تحصیلی شما با شرایط سنی شما متناسب نیست.

      1. سلام همسرمن 41سالشه .لیسانس علوم سیاسی میتونه توی سپاه استخدام بشه؟

        1. سلام شرایط استخدام در سپاه بسیار گسترده است در این خصوص میتوانید با مشاورین مرکز گفتگو کنید.

      2. سلام همسرمن 41سالشه .لیسانس علوم سیاسی میتونه توی سپاه استخدام بشه؟

        1. سلام شرایط استخدام در سپاه بسیار گسترده است در این خصوص میتوانید با مشاورین مرکز گفتگو کنید.

  610. سلام خسته نباشی من متولد 1372/2/5 هستم دارای کارت پایان خدمت و دیپلم معدل 14/75 میتونم برای درجه سپاه اقدام کنم البت 5 سال پیش در خدمت سربازی عمل واریکوسل انجام دادم والان کامالا خب شده لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. سلام دوست عزیز
      خیر متاسفانه شرایط سنی مورد نظر را ندارید.

    2. سلام من ۳۰ سالمه آقا هستم
      مدرکم دیپلمه
      ایا شانسی برای استخدام در سپاه دارم؟

      1. سلام حداکثر سن برای استخدام در سپاه با توجه به مدرک شما 22 سال تمام است.

  611. سلام خسته نباشید من متولد5/2/1372 دارای کارت پایان خدمت و دیپلم برق صنعتی و معدل 14/75 دارای کارت فعال بسیجی میتونم با این سن برای درجه داری سپاه ثبت نام کنم البته 5 سال پیش وقتی سرباز بودم عمل واریرکوسل هم انجام دادم و الان خوب شده.کامالا لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. سلام دوست عزیز
      خیر متاسفانه شرایط سنی مورد نظر را ندارید.

  612. سلام خسته نباشید من متولد5/2/1372 دارای کارت پایان خدمت و دیپلم برق صنعتی و معدل 14/75 دارای کارت فعال بسیجی میتونم با این سن برای درجه داری سپاه ثبت نام کنم البته 5 سال پیش وقتی سرباز بودم عمل واریرکوسل هم انجام دادم و الان خوب شده.کامالا لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. سلام دوست عزیز
      خیر متاسفانه شرایط سنی مورد نظر را ندارید.

  613. سلام خسته نباشید.
    ببخشین برا استخدام سپاه با مدرک دیپلم حداکثر سن و حداقل سن برا ثبتنام چقدره؟؟؟

    و یه سوال دیگه استخدامی های سپاه چجوریه.
    برا اساس آخرین مدرک تحصیلی نیرو میگیرن یا خیر؟؟
    یعنی کسی که لیسانس داشته باشه نمیتونه با مدرک دیپلم و فوق دیپلم استخدام بشه؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      تا 40 سالگی با توجه به مدرک تحصیلی امکان استخدام وجود دارد

      1. سلام رشته حقوق هستم فرم پرکردم درگزینش گفتن گردش کارباید بشه ،چیقدر طول میکشه جواب گردش کاربیاد؟؟؟

  614. سلام من 23ساله م لیسانس علوم سیاسی دارم میخواستم بپرسم میتوانم برای استخدامی سپاه شرکت کنم یانه در بسیج دانشگاه شهید چمران فعالیت داشتم پدرم جانباز جنگ تحمیلی هست

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش استان خود اقدام کنید.با توجه به اعلام نیاز جدب میشوید

  615. سلام
    میخواستم بدونم شرایط ورود به هوافضای سپاه چیه؟
    و بانوان میتونن وارد هوافضای سپاه بشن؟

    1. سلام دوست عزیز
      بعضی رشته ها با توجه به اعلام نیاز سازمان جذب میشوند.از مراکز گزینش استان اقدام کنید

      1. سلام خانم هستم و متولد ۵۷.مدرک فوق دیپلم دارم و الان لیسانس روانشناسی میخونم.آیا میتونم تو استخدام سپاه بشم؟

        1. سلام شرایط استخدام در سپاه بسیار گسترده است در این خصوص میتوانید با مشاورین مرکز گفتگو کنید.

  616. باسلام و خداقوت
    من ۲۵سالمه کاردانی تربیت بدنی دارم میخاستم ببینم امکان پذیرش ماهست یا نه؟فقد تنها مشکلی ک دارم بحث دندان هست ک دوسه تایی کشیدم میخاستم ببینم مشکلی از این بابت هست یانه؟

    1. سلام دوست عزیز
      برای پذیرش نهایی داشتن سلامت کامل جسمانی از الزامات است

  617. سلام وقت بخیر ایاسپاه ازبین خانم هاهم گزینش دارد؟من مدرک کارشناسی حقوق دارم خواستم بدونم میتونم واردسپاه بشم؟وشرایط استخدامی چیه؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله شرایط استخدامی برای بانوان نیز میسر میباشد.برای بررسی دقیق تر به مراکز گزینش استان مراجعه کنید و یا منتظر فراخوان های سراسری باشید

      1. سلام دوست عزیز
        40 با توجه به مدرک تحصیلی میتواند قابل تغییر باشد

  618. سلام وقت بخیر.ببخشیدمن ۳۸ساله ام ومدت ۷ساله دردفترخیریه که زیرنظربهزیستی هست مشغول به کارحسابداری هستم ومدرک تحصیلی فوق لیسانس حسابداری ومدت ۱۲سال که دربسیج فعال هستم ومدت ۳بعنوان نیمه وقت شوراهستم وعموم هم سرهنگ بازنشسته خودسپاه هست الان میتونم بعنوان کارمندواردبشم درسپاه یانه راهنمایی نماییدممنون میشم

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به شرایط سنی خود زمان کمی دارید از مراکز گزینش استان خود با توجه به اعلام نیاز اقدام کنید.

  619. سلام
    دیپلم انسانی هستم سرباز سپاه هستم سنم ۲۵ ساله و فرزند ایثارگر هستم و بسیجی فعال دارم میتونم جذب شم.

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  620. سلام معرفی یک شخص ۲۹ ساله با مدرک کارشناسی و دارای پایان خدمت ، بسیج فعال و در حال دفاع پایان نامه ارشد ‌، از ناحیه خود سپاه جهت جذب اردیبهشت ۱۴۰۰ ، امکان پذیر مییاشد یا خیر؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله .با توجه به نوع معرفی به ارگان مربوطه میتوانید اقدام کنید

      1. سلام
        بنده اقدام کردم گفتن رشته حقوق جذب نداریم ،
        لیسانس جذب دارن ولی رشته حقوق نه البته حداقل شرایط استان ما که اینه ،
        بعنوان کارشناس نظر و پیشنهاد حضرتعالی برا بنده حقیر با کارشناسی حقوق و سوابق بسیج و ۲۹ ساله و متاهل چی هست برا استخدام سپاه ؟؟؟
        ممنون میشم راهنمایی،کنین🌹

        1. سلام دوست عزیز
          استخدام ارگانهای نظامی منوط به اعلام نیاز میباشد.میتوانید از شرکت ها و ادارات زیر مجموعه این ارگانها ها هم پیگیری نمایید

    2. سلام میخواستم ببینم دوره اموزش پیمانی کارمندی سپاه کی برگزار میشا

  621. سلام خسته نباشید ، شرایط سنی در سال ۱۴۰۰ ، ۱۶ تا ۴۰ سالگی میباشد ،
    بنده کارشناسی حقوق ، در حال دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد ولی فعلا همون مدرک کارشناسی هست برا جذب ،
    پایان خدمت سربازی ..
    بسیجی فعال ..
    و معرفی از ناحیه سپاه
    متولد ۱۹/۱۱/۷۰
    با این شرایط امکان پذیرش بنده وجود دارد یا خیر؟؟
    متشکر

    1. سلام دوست عزیز
      شرایط سنی با توجه به مدرک تحصیلی شما تعیین میشود.

      1. سلام بنده دیپلم تجربی دارم سن ام ۲۰ سال خدمت توسپاه بودم تموم کردم گواهینامه پایه سوم هم دارم آیا افسر جذب میشم و میشه بگید چجوری؟

        1. سلام دوست عزیز
          میتوانید در آزمون فوق شرکت کنید.در صورت قبولی بله.ویا اینکه ار مراکر گزینش استان اقدام کنید

      2. سلام علیکم
        خسته نباشید
        من ۱۶سالمه ودخترم
        میخوام برای سپاه ثبت نام کنم
        ایا امسال میتونم ثبت نام کنم؟
        واینکه زمان ثبت نامش کی هست؟
        چطور میتونم وارد اطلاعات سپاه بشم؟
        ممنون میشم اگه راهنماییم کنید🙏

        1. سلام دوست عزیز
          برای ثبت نام مدرک دیپلم حداقل مدرک مورد نیاز است

    2. سلام وتبریک سال نومن خانم ۳۸ساله هستم بامدرک فوق لیسانس که مدت ۱۳سال هست دربسیج عضوهستم وکارت فعالی وکادردارم وعضوشورای حوزه وپایگاه هم هستم ومدت ۳ساله بعنوان نیمه وقت دربسیج فعالیت دارم وعموی بنده سرهنگ بازنشسته سپاه امام حسین تهران هستن وفعالیت خودم بعنوان حسابدارواعضای هیت امنابمدت ۷دریک موسسه خیریه که تحت نظربهزبستی هست فعالیت دارم میخواستم بپرسم تامیتونم بعنوان کارمنددرسپاه فعالیت کتم اکرجواب بدیدممنون میشم اجرتان باحضرت زهرا(س)

      1. سلام دوست عزیز
        خیر متاسفانه مدرک تحصیلی شما با شرایط سنی شما متناسب نیست.

  622. سلام بنده ۳۲ سالمه و کارشناسیمدیریت بازرگانی و بسیج فعال دارم و در خیابان ملک اقدام به پر کردن فرم کردم علاقه مند به ورود به سپاه هستم و این سیستم رو دوست دارم ممنون میشم کمکم کنید ۰۹۳۳۴۰۶۰۵۴۱ و سابقه کار:-کمک حسابداردرشرکت وابسته به سوپر پایپ 1388
    -ثبت شرکت ها از سال 1393 الی 1394
    -کار در موسسه بنی هاشم به عنوان حسابدار به مدت یکسال از سال 95 الی 96
    -دو سال و نیم کار در دفتر وکیل 1396الی 1398
    -کاردرواحد عریضه نویسی دادکاه شهید باهنر تهران به عنوان عریضه نویس ازابتدا 98 تا اسفند98 (به دلیل کرونا نرفتم)
    -کارمند اداری در بخش مناقصات نفتی در شرکت ایلیا صنعت پژوهان و انجام سفارش فنی و سفارش مالی و ارزیابی کیفی و ارسال پاکات و ارسال نامه های اداری و همانگی های اداری به مدت 4 ماه (به دلیل محیط ناسالم و عدم اقدام یه بیمه و عدم تعهدات نتوانستم ادامه همکاری دهم )

    1. سلام دوست عزیز
      متاسفانه شرایط سنی شما برای ورود به تمام رسیده است. میتوانید بصورت قرار دادی برای ارگان های ذی ربط اقدام کنید

    2. سلام من 35 سال سن دارم بامدرک ارشد عمران خواستم بپرسم میتون استخدام سپاه بشم

      1. سلام دوست عزیز
        از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  623. سلام بنده ۳۲ سالمهو بسیج فعال دارم و در خیابان ملک اقدام به پر کردن فرم کردم علاقه مند به ورود به سپاه هستم و این سیستم رو دوست دارم ممنون میشم کمکم کنید ۰۹۳۳۴۰۶۰۵۴۱ و سابقه کار:-کمک حسابداردرشرکت وابسته به سوپر پایپ 1388
    -ثبت شرکت ها از سال 1393 الی 1394
    -کار در موسسه بنی هاشم به عنوان حسابدار به مدت یکسال از سال 95 الی 96
    -دو سال و نیم کار در دفتر وکیل 1396الی 1398
    -کاردرواحد عریضه نویسی دادکاه شهید باهنر تهران به عنوان عریضه نویس ازابتدا 98 تا اسفند98 (به دلیل کرونا نرفتم)
    -کارمند اداری در بخش مناقصات نفتی در شرکت ایلیا صنعت پژوهان و انجام سفارش فنی و سفارش مالی و ارزیابی کیفی و ارسال پاکات و ارسال نامه های اداری و همانگی های اداری به مدت 4 ماه (به دلیل محیط ناسالم و عدم اقدام یه بیمه و عدم تعهدات نتوانستم ادامه همکاری دهم )

    1. سلام دوست عزیز
      متاسفانه شرایط سنی شما برای ورود به تمام رسیده است. میتوانید بصورت قرار دادی برای ارگان های ذی ربط اقدام کنید

  624. سلام ٬ ببخشید من همه شرایط رو دارم و بیماری و مشکل خاصی هم ندارم فقط میخواستم بدونم که درسته میگن که زیاد به دندان ها گیر نمیدن و اگه مشکلی بود در صورت برطرف شدن قبول میکنن ؟؟ اصلا در دندان ها سخت گیری میشود ؟؟ من اصلا دندان پرکرده یا کشیده ندارم ولی دندان پوسیده چرا

    1. سلام دوست عزیز
      باید دندان هارا ترمیم و تصحیح کنید .دیگر موردی ندارد

      1. سلام خواهش میکنم تورو قران پاسخگو بشید من پمتولد ۷۸ هستم فارغ التحصیل رشته علوم قران حدیث در حال حاضر اقدام ب سرباز معلم کردم و به سپاه هم اقدام کردم آیا مشکلی پیش نمیاد برای جذب سپاه درصدرتی سرباز معلم باشم. و اینکه سن جذب سپاه حداکثر تا چقدر هست

        1. سلام خیر سربازی مشکلی در استخدام به وجود نخواهد اورد.

      2. سلام
        رشته م انسانی هست برای ورود به دانشگاه افسری سپاه باید معدلم چقدر باشه؟؟

  625. سلام
    من ۲۳ سالمه، لیسانس حسابداری دارم با معدل ۱۸ و خورده ای، بسیج ویژه هم هستم، ماموریت هم زیاد رفتم، برگه سبزم دارم، تمام شرایط شم دارم،فقط مشکل رشته مه، میشه کمکم کنید

    1. سلام دوست عزیز
      یا از طریق آزمون سراسری و یا اعلام نیاز مراکز گزینش باید اقدام کنید.به منابع انسانی مراکز مربوطه جهت کادر قرار دادی رجوع کنید

  626. آیا از کلاس دهم ب بالابانوان می توانند وارد سپاه شوند؟؟؟!؟

      1. سلام.
        ببخشید زمان جذب نیرو درسپاه برا درجه داری، چه زمانی هست.

        1. سلام دوست عزیز
          هنوز فراخوان جذب اعلام نشده است.از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  627. سلام .بنده خانم 30ساله هستم و مدرک فوق دیپلم دارم .امکان استخدام برای من هست؟واینکه باید صبرکنیم سپاه فراخوان بزنه یا خودمون اقدام کنیم

    1. سلام دوست عزیز
      از طریق مراکز ازاد و یا فراخوان اردیبهشت اقدام کنید

    2. سلام میشه تاریخ دقیقه استخدام سپاه رابدین تا کی مهلت داره لطفا

  628. با سلام خسته نباشید رشته من برق صنعتی هست ایا می تونم جذب سپاه باشم کارت فعال بسیج دارم خرداد ماه 1400دیپلم می گیرم

    1. سلام دوست عزیز
      فعلا جذب با دیپلم برای رشته های فنی نداریم

  629. با سلام خسته نباشید رشته من برق صنعتی هست ایا می تونم جذب سپاه باشم قرار هست خرداد ماه 1400دیپلم بگیرم ایا می تونم جذب سپاه باشم کارت فعال بسیج دارم

    1. سلام دوست عزیز
      فعلا جذب با دیپلم برای رشته های فنی نداریم

  630. سلام مدرک کارشناسی علوم تربیتی گرایش مدیریت وبرنامه ریزی آموزشی دارم 38ساله هستم بااین شرایط سنی میتونم جذب سپاه پاسداران بشم ،ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      شرط سنی برای مدرک شما 27 تا 32 میباشد

  631. سلام من دانشجوی میکروبیولوژی هستم دارای کارت پایان خدمت هم هستم وای ب خاطر ضعف بینایی معاف از رزم شدم ولی در کارتم ذکر نشده ایا میتونم جذب سپاه یشم

    1. سلام دوست عزیز
      در صورت تایید نهایی پزشک گزینش میتوانید

  632. سلام من 16 سالمه اینجا میگه میتوان در سن 16 سالگی هم وارد سپاه شد و میتوان با مدرک سیکل وارد شد

    1. سلام دوست عزیز
      خیر داشتن دیپلم از شرایط اولیه است

  633. عرض سلام واحترام فرارسیدن سال جدید را تبریک میگویم.بنده فرزند ایثارگر هستم و متاسفانه مدرک فوق لیسانس رشته بهداشت کنترل کیفی دارم و مدرک کاردان دامپزشکی و به دلیل علاقه به نظام بارها شرکت کردم ولی هردفعه به دلیل مدرک بالا و نوع رشته موفق نشدم و گفتن گواهینامه پایه یک داشته باشید موفق میشید ومتاسفانه بازم گواهینامه وکلیه مدارک چندین ساله گرفتم وموفق نشدم فقط دیپلم میخواستن ازشما مشاور محترم تقاضای راهنمایی دارم ایا میتوانم بلاخره وارد نظام بشوم یا خیر

    1. سلام دوست عزیز
      در صورت داشتن شرط سنی ار مراکز ازاد گزینشی استان و یا ناحیه های بسیج اقدام کنید

  634. سلام ببخشید بنده دیپلم ریاضی فیزیک دارم و رشته ی برق مخابرات جنگال ارتشو با رتبه عالی قبول شدم متاسفانه با اینک عموی بنده سرهنگ تمام ارتش و مدیر کل دانشگاه افسری امام علی بودن توی ی مورد رد شدم و قدم 186 هست و در ضمن دوتا سردار که یکیشون فرمانده گردان سپاه استان البرزه از نزدیکان بنده هستن و معرف میشن ایا میتونم ثبت نام کنم و قبول بشم؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش آزاد در استان خود اقدام کنید

      1. سلام آیاامتیاز جانبازی تو شرایط سنی تاثیر داره برا کارشناسی؟

        1. سلام دوست عزیز

          خیر تاثیری ندارد.برای مرحله نهایی کمک میکند

  635. سلام من 20سال سن دارم دانشجوی نقشه کشی معماری هستم دوست دارم استخدام شوم تو سپاه بخش کارمندی کارت بسیج فعال هم دارم عضو پایگاه هم هستم

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش آزاد اقدام کنید.با مدرک دیپلم وارد شوید

  636. سلام من پسری ۱۶ ساله هستم و معدل دو پایه 10 و نیمه اول پایه11 18و نیم بوده اگه میشه بهم بگید کی میتونم در سال ۱۴۰۰ استخدام دبیرستان های سپاه بشم
    ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      بعد از اخذ دیپلم میتوانید اقدام کنید

  637. سلام من 20سال سن دارم دانشجوی رشته نقشه کشی معماری هستم 26,واحد درس پاس کردم کارت بسیج فعال هم دارم عضو پایگاه هم هستم میتونم استخدام سپاه شوم بخش کارمندی

    1. سلام دوست عزیز
      با مدرک دیپلم از مراکز گزینش آزاد پیگیری کنید و یا بعد از فارغ التحصیلی اقدام کنید

  638. سلام ببخشید من دانشجوی رشته نقشه کشی معماری هستم 20سالمه و26واحد هم درس پاس کردم و دانشجو هم هستم کارت بسیج فعال هم دارم عضو پایگاه هم هستم میتونم در بخش کارمندی شرکت کنم

    1. سلام دوست عزیز
      با مدرک دیپلم از مراکز گزینش آزاد پیگیری کنید و یا بعد از فارغ التحصیلی اقدام کنید

  639. سلام ببخشید من دانشجوی رشته نقشه کشی معماری هستم 20سالمه و26واحد هم درس پاس کردم کارت بسیج فعال هم دارم عضو پایگاه هم هستم میتونم استخدام سپاه شوم در بخش کارمندی

    1. سلام دوست عزیز
      با مدرک دیپلم از مراکز گزینش آزاد پیگیری کنید و یا بعد از فارغ التحصیلی اقدام کنید

      1. با سلام خدمت شما
        آیا معدل شرط لازم برای سپاه
        است؟

  640. سلام‌هاشمی سروان ناوبان بازنشسته نداجا هست م به سال ۱۳۸۱ و جانباز ۲۵ درصد اعضاء شرایط همکاری با سپاه پاسداران را دارا هستم یا خیر ؟ تماس ۹۱۲۳۹۷۶۸۲۷ متشکرم.

    1. سلام دوست عزیز
      از کارگزینی ارگان مورد نظر در صورت اعلام نیاز پیگیری کنید

  641. سلام ببخشید من 20سال سن دارم مدرک دیپلم نقشه کشی معماری دارم 26واحد هم درس پاس کردم هنوزم دانشجوم میتونم جذب سپاه شوم بخش کارمندی

    1. سلام دوست عزیز
      با مدرک دیپلم از مراکز گزینش آزاد پیگیری کنید و یا بعد از فارغ التحصیلی اقدام کنید

    2. سلام وقت بخیر بنده متولد ۱۳۷۱ قد ۱۵۷ مدرکمم ارشد گرافیک پدرمم جانبازی زیر ۲۵ درصد داره وهمراه با کارت ایثار گری شرایط استخدام رو دارم یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

      1. سلام دوست عزیز
        بله از مراکز گزینش آزاد در استان خود اقدام کنید.بستگی به اعلام نیاز منطقه دارد

  642. سلام
    با توجه به اینکه شرایط سنی حداکثر ۴۰ سال در متن ذکر شده است در پاسخ دوستانی که بالای ۳۰ سال سن دارند چرا شرایط سنی مطابقت و هم خوانی ندارد،ذکر شده است.

  643. سلام
    بنده فوق لیسانس الکترونیک دارای کارت سبز بسیج سال ۸۷ و همچنین شرکت در رژه های حماسی و گروه سرود در حضور رهبر انقلاب در کرمانشاه سال ۹۰ دارم. ۱۲ فرودین ۳۱ سال را تمام می کنم.به تازگی معافیت کفالت پدر را دریافت کرده ام.آیا با این شرایط سنی شانس استخدام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارم؟

    1. سلام دوست عزیز
      بستگی به مدرک تحصیلی دارد از مراکز گزینشی مورد نظر اقدام کنید

  644. سلام خداقوت وخسته نباشید،خواستم بدونم بنده با شرایط فعالیت در حوضه وگردان امان حسین وبا داشتن مدرک دیپلم فنی و دارای شرایط ایثارگری پدر می توانم به سپاه پاسداران جذب بشم؟،متولد۷۷ هستم و بقیه شرایطمو حضوری میگم

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش استان اقدام کنید.

  645. سلام بنده در حال تحصیل هستم یه سالم مونده دیپلم بگیرم معدلمم بالای۱۵ قدمم ۱۶۰ ایا میتونم ثبت نام کنم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      برای ثبت نام مدرک دیپلم نیاز است

  646. سلام ببخشید بانوان زیر ۱۸ سال هم میتوانند ثبت نام کنن من یه سالم مونده برای گرفتن دیپلمم دارم درس میخونم در رشته تجربی میتونم ثبت نام کنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر متاسفانه مدرک دیپلم ملاک امر میباشد

    1. سلام دوست عزیز
      مدرک دیپلم از شرایط اولیه با توجه به مدرک تحصیلی میباشد

      1. با سلام من لیسانس مهندسی شهرسازی هستم امسال میتونم شرکت کنم برای ثبت نام بانوان ؟

        1. سلام دوست عزیز
          دقیقا اشاره کنید چند سال از مدرک شما گذشته است

  647. شرایط ورود به اطلاعات ساه برای بانوان چگونه هست؟
    تحصیلات ، مدرک ….

    1. سلام دوست عزیز
      مدرک دیپلم از شرایط اولیه با توجه به مدرک تحصیلی میباشد

      1. سلام من حسین رستم آبادی متولد ۱۳۷۱ متاهل دارای یک فرزند پسر یک ساله و دیپلمه دارای کارت پایان خدمت و گواهینامه پایه سوم رانندگی و پاسپورت تقاضای استخدام در سپاه بعنوان کارمند بنده معاف از رزم میباشم آیا قبول میکنند

        1. سلام دوست عزیز
          در صورت تایید نهایی توسط پزشک معاین ارگان مربوطه موردی ندارد

  648. باسلام و عرض ادب
    بنده ۲۱ سالمه دانشجوی کارشناسی کامپیوتر ، عضو بسیج فعال هستم و قدم ۱۵۵ خواستم ببینم میتونم در استخدامی شرکت کنم چون یکی از شرایط اختصاصی برای خواهران ۱۶۰ است ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز
      شرایط پزشکی برای همه بصورت عمومی میباشد

  649. سلام من ۲۲سالمه دیبلومه کادانش دارم ایا میتونم ثبت نام سپاه بشم

    1. سلام دوست عزیز
      بله از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  650. سلام 24 سالمه مدرک کارشناسی عمران ازدانشگاه فنی سراسری و پایان خدمت هم دارم توپایگاه محله هم شورا بودم کلا 6 سال سابقه بسیجی دارم چطوری میتونم تو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیااستخدام بشوم امکانش هس راهنمایی کنین

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش استان به صورت حضوری اقدام کنید

      1. سلام ینی هر وقت هر زمان بریم سپاه شهرمون میتونیم ثبت نام کنیم
        خودشون فراخوان نمیدن ؟

        1. سلام دوست عزیز
          فراخوان در زمان های بخصوصی ارائه میشود میتوانید با توجه به اعلام نیاز اقدام کنید

  651. سلام.من ۲۳ سالمه کار شناس‌متالوژی هستم
    کارت پایان خدمت معافیت از سربازی دارم بخاطر جانباز بودن پدرم …ایا میتونم ثبت نام کنم برای سپاه؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله محدودیتی ندارید.اقدام کنید

      1. سلام دوست عزیز
        از مراکز گزینش استان اقدام کنید

        1. سلام من 19سال سن دارم در بسیج فعال نیستم بامدرک دیپلم ومعدل 15.83 میتونم وارد سپاه بشم

          1. سلام دوست عزیز
            بله میتوانید .اقدام کنید

  652. سلام آیا سپاه بانویی که قدش 150 است،را قبول می کنه؟

  653. سلام عرض شد بنده برای استخدام در بخش کارمندی سپاه می خواهم اقدام کنم _چند سوال دارم خدمتتون : ‌ابتدا وضعیتم را بگم:۱. من پدرم جانباز ۱۰ درصدهست _ ۲. ایثارگر هست _۳. خودم حکم بسیج در حوزه پژوهشی را دارم . ۴. رزومه تحصیلی عالی دارم حدود ۱۷ لوح تقدیر وسپاس در ابعاد علمی _هنری _ورزشی _ کارهای داوطلبانه دارم ، ۵.معدل کل دیپلم:۱۷.۷۲
    ۶. نوع دیپلم:تجربی ۷. سن :۱۸، ۱۸ .تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هم هستم.
    یک .بنده با توجه به رزومه ام قبول میشم؟
    دو .تا کی می توانم اقدام کنم ،محدودیت زمانی دارد؟

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش ازاد سپاه محمد استان خود اقدام کنید از ناحیه بسیج پیگیر باشید

  654. سلام ببخشید من 20سالمه 26واحد درس پاس کردم هنوزم دانشجو هستم میتونم استخدام شوم در بخش کارمندی

    1. سلام دوست عزیز
      برای استخدام باید نوع مدرک درخواستی شرکت مورد نظر بررسی شود

  655. سلام
    بنده دیپلم انسانی هستم سنم 18 و معدلم 14.93 هست آیا میتونم افسری سپاه ثبت نام کنم

    1. سلام دوست عزیز
      در حال حاضر دیپلم انسانی برنامه جذب ندارد

      1. با سلام من پدرم جانباز ۵۰ درصد هستش دیپلم علوم انسانی دارم میتونم برای سپاه ثبت نام کنم؟

      1. سلام دوست عزیز
        برای اقایان حداقل شرط 170 لازم است

  656. سلام میشه زیر دیپلم استخدام شد پایان خدمت دارم
    درحال گرفتن دیپلمم گواهی دارم ک دارم درس میخونم ب صورت مجازی؟

    1. سلام دوست عزیز
      بستگی به ارگان استخدامی دارد

  657. سلام من ۱۹ سالمه درحال حاضر در حوزه درس میخونم و بسیج فعال هم هستم و سرگروه حلقه صالحین و جزوه اعضای شورا هم هستم میخواستم ببین تاثیری داره و اگر داره چیکار بابد بکنم خیلی ممنونم

    1. سلام دوست عزیز
      میتواند در گزینش به عنوان امتیاز محاسبه شود

      1. سلام دوست عزیز
        18 سال تمام و داشتن مدرک دیپلم از شرایط اولیه است

  658. سلام من لیسانس الکترونیک دارم والان هم سرباز سپاه هستم میخواستم بدونم چه جوری میتونم جذب سپاه شم

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش استان با معرفی نامه اقدام کنید

      1. سلام من ارشد برق الکترونیک قدرت دانشگاه دولتی دارم و سربازی هم نرفتم و 26 سال سن دارم
        میخواستم بدون میتونم جذب هوافضا سپاه شوم یا نه ؟؟
        تمام شرایط عمومی و تخصصی هم دارم

        1. سلام دوست عزیز
          بله میتوانید. از مراکز گزینش آزاد استان اقدام کنید و یا منتظر آزمون جذب باشید

  659. سلام،بنده میخواستم وارد دانشگاه افسری سپاه بشم،آیا باید کنکور بدم؟
    پایه دهم،رشته تجربی

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش اقدام کنید. دانشگاه افسری آزمون جداگانه دارد

        1. سلام دوست عزیز
          18 سال تمام و داشتن مدرک دیپلم از شرایط اولیه است

  660. سلام .من در حال حاضر دانشجو هستم
    الان اگر بخوام وارد سپاه بشم باید چه کار کنم
    معرف هم‌داخل سپاه دارم و خواهر زاده شهیدهستم آیا تاثیر دارد؟
    پذیرش بانوان دارید اگه بخوام وارد سپاه بشم

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش استان اقدام کنید.

  661. سلام دارای مدرک دیپلم رشته انسانی هستم می خواستم ببینم امکان عضویت در سپاه پاسداران رو دارم

    1. سلام دوست عزیز
      در شرایط فعلی مدرک انسانی جذب ندارد

  662. سلام من فرزند جانباز 50درصدم و دیپلم کار دانش دارم 25سالمه میتونم تو گزینش سپاه ثبت نام کنم

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش استان اقدام کنید.بله امتیاز خوبی دارید

  663. سلام خسته نباشید اسدی هستم ۳۶ساله دیپلم طراحی صفحات وب دارم قدم ۱۸۵وزنم ۸۵شماره تماس ۰۹۳۳۱۱۲۹۱۱۸آیا میتونم استخدام بشم

    1. سلام دوست عزیز
      شرایط سنی شما متاسفانه شامل نمیشود

  664. سلام خسته نباشید اسدی هستم ۳۶ساله دیپلم طراحی صفحات وب دارم قدم ۱۸۵وزنم ۸۵شماره تماس ۰۹۳۳۱۱۲۹۱۱۸آیا میتونم استخدام بشم

    1. سلام دوست عزیز
      شرایط سنی شما متاسفانه شامل نمیشود

  665. سلام افرادی که از طریق عضویاب معرفی میشن برا افسری آزمون هم دارن،اگه دارن چطوریه ممنون میشم پاسخم رو بدین

    1. سلام دوست عزیز
      بله از آزمون سراسری و یا مراکز گزینش استان اقدام کنید

  666. سلام می خواستم بدونم تو سال ۹۹ تا الان سپاه استخدامی افسری داشته یا نه؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله از آزمون سراسری و یا مراکز گزینش استان اقدام کنید

      1. سلام 24 سالمه مدرک کارشناسی عمران ازدانشگاه فنی سراسری و پایان خدمت هم دارم توپایگاه محله هم شورا بودم کلا 6 سال سابقه بسیجی دارم چطوری میتونم تو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیااستخدام بشوم امکانش هس راهنمایی کنین

        1. سلام دوست عزیز
          از مراکز گزینش استان به صورت حضوری اقدام کنید

  667. سلام من بسیجی هستم میخوام عضو سپاه بشم
    قدم 143هست. شرایط قدی نداره سپاه؟

    1. سلام دوست عزیز
      شرایط پزشکی در مرحله دوم پذیرش میباشد

    2. سلام منعاشق پاسداری ونظامی هستم کاشناسی ادبیات وزبان فارسیدارم دوراندبیرستان بسیج دانش اموزی بودمودانشگاه بسیج بودم الان هم جز بسیج پایگاهوشوراهستم می تونم استخدام سپاه شوم لطفا راهنمای کنیدممنون می شم خیلی دوست دارم

      1. سلام دوست عزیز
        بستگی به شرایط شما دارد
        شرایط سنی و …

  668. سلام و عرض ادب واحترام. ببخشید من سنم 33 سال است. میتونم در زمان ثبت نام برای سپاه ثبت نام کنم؟ شرایط سنی چقدره؟
    ممنونم.

    1. سلام دوست عزیز
      متاسفانه از شرایط سنی برخوردار نیستید

  669. سلام من معدل سه سال اخرم 14/44است و معدل کتبی 9 بنظرشما میتونم در ازمون استخدامی سپاه شرکت کنم؟ و البته یکسال بسیج دارم

    1. سلام دوست عزیز
      بله از آزمون ویا مراکز گزینش استان پیگیری کنید

    2. سلام منعاشق پاسداری ونظامی هستم کاشناسی ادبیات وزبان فارسیدارم دوراندبیرستان بسیج دانش اموزی بودمودانشگاه بسیج بودم الان هم جز بسیج پایگاهوشوراهستم می تونم استخدام سپاه شوم لطفا راهنمای کنیدممنون می شم خیلی دوست دارم

  670. با سلام وقت بخیر.
    بنده در مقطع کارشناسی رشته زبانشناسی تحصیل کرده و تمایل دارم برای ارشد در رشته های نظامی ادامه تحصیل بدهم.
    خانم ،مجرد ،متولد76.
    ایا پذیرش با این سوابق ذکر شده هست.

    1. سلام دوست عزیز
      برای پذیرش به مراکز آزاد گزینشی استان رجوع کنید

  671. سلام
    بنده هم‌مدافع حرم هستم هم کارت بسیج فعال دارم،ایا در استخدامی تاثیری داره؟

      1. سلام،بنده عضو فعال بسیج و برگه سبز دارم، میخواستم ببینم آیا برای ورود به دانشگاه افسری سپاه باید کنکور بدم؟
        رشته تجربی،پایه دهم، سن16

        1. سلام دوست عزیز
          از مراکز گزینش اقدام کنید. دانشگاه افسری آزمون جداگانه دارد

  672. سلام خسته نباشین خانوم هستم ۳۶سالمه کادر بسیج فعال دارم فوق لیسانس حقوق دارم .میتونم تو سپاه استخدام بشم ممنون میشم اگه جواب بدین

    1. سلام دوست عزیز
      متاسفانه شرایط سنی شما به سقف مجاز رسیده است سریعا به مراکز گزینش بانوان استان رجوع کنید

  673. سلام ببخشید چرا گفتید سپاه دیپلم انسانی جذب نمیکنه فعلا؟؟؟انسانی که از رشته های نظری حساب میشه
    برای دانشگاه افسری امام حسین چیزی اعلام نشده در مورد زمان جذب؟؟؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      در حال حاضر دیپلم انسانی جذب ندارد

  674. سلام دوستان من 70 واحد درس دانشگاه پاس کردم میتونم انصراف بدم با دیپلم تجربی برای استخدامی سپاه نیرو دریایی ثبت نام کنم ممنونم

  675. سلام وقت بخیر ببخشید من فوق دیپلم حسابداری هستم میتونم استخدام نیرو دریایی سپاه بشم

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش آزاد اقدام کنید

  676. سلام خسته نباشید بنده ۱۹ سال سن دارم و فرزند جانباز هستم و دیپلم برق صنعتی مدارس فنی حرفه ای را حدود یک سال پیش گرفتم ..میخاستم بدونم میتونم وارد مشاغل سپاه شوم و به عنوان کارمند سپاه شروع به کار کنم با همین مدرک و دیگر وارد دانشگاه افسری نشوم پس از پایان دوره اموزشی که فکر کنم ۶ ماه است وارد مشاغل سپاه شوم ..ایا امکان پذیر است؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  677. با سلام وعرض خسته نباشید بنده مدرک دیپلم دارم ودرحال حاظر دانشجو هستم پایان خدمت کفالت دارم ۱۸سال سن خواستم بدونم برای کادر ثابت دیپلم بهتر یا ازطریق فوق دیپلم وارد شم سابقه دو سال بسیج فعال

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به رشته مورد نظر باید تعیین کنید که از کدام روش وارد شوید از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  678. سلام
    من 16 سالمه قدم 177 رشته تجربی
    یک سالم سابقه بسیج فعال دارم
    میخواستم بدونم امکان ورود به سپاه
    توی این سن رو دارم؟

  679. سلام من ۱۷ سال دارم در حال تحصیل هستم در رشته ادبیات علوم انسانی من می تونم بیام در سپاه پاسداران استخدام بشوم و ادامه تحصیلم را درسازمان ادامه بدهم کلاس دهم هستم

    1. سلام دوست عزیز
      بعد از گرفتن مدرک دیپلم اقدام به گزینش با آزمون و یا بدون آزمون کنید

    2. سلام،بنده میخوام وارد دانشگاه افسری سپاه بشم،میخواستم ببینم آیا باید کنکور بدم.
      رشته ی تجربی،پایه دهم

      1. سلام دوست عزیز
        از مراکز گزینش اقدام کنید. دانشگاه افسری آزمون جداگانه دارد

  680. با سلام و عرض ادب ایا سپاه ذر سال ۹۹_۴۰۰ رشته انسانی جذب میکند یا خیر؟

    1. سلام دوست عزیز
      هنوز رشته انسانی در رابطه با سپاه جایگاه ثابتی ندارد.صبور باشید

  681. سلام وقت به خیر شرایط جذب سپاه برای خانم هاچجوریه؟من بامدرک کارشناسی حقوق میتونم واردسپاه بشم؟ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  682. سلام.بنده دانش اموزش دوازدهم تجربی هستم.چطور برای ازمون ورودی دانشگاه امام حسین ثبت نام کنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      از کنکور سراسری و یا حضوری به مراکز گزینش استان مراجعه کنید

  683. سلام و عرض ادب.بنده دانش اموز سال اخر تجربی هستم،میخواستم بدونم برای ازمون ورودی باید چطور ثبت نام کنیم.
    بسیج فعال چقدر لازمه؟

    1. سلام دوست عزیز
      از کنکور سراسری و یا حضوری به مراکز گزینش استان مراجعه کنید
      عضویت بسیج کافی است

  684. سلام من مجتبی محمودی هستم امسال دیپلم انسانی میگیرم می خواستم بدونم امسال انسانی برمیدارید وباید ب کجا اقدام کنم

    1. سلام دوست عزیز
      هنوز مشخص نیست.در حال حاضر دیپلم انسانی جذب ندارد

  685. سلام خسته نباشید با مدرک لیسانس چه درجه ای تو سپاه میدن و بعد پایه حقوق اون درجه چقدره؟
    با تشکر

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به یگان و شرایط آن حقوق شما متغیر خواهد بود

  686. سلام
    من ۱۲ تجربی هستم،بسیجی فعال ، ۱۸سالم دوماه دیگه تموم میشه ،عضویت در سپاه رو دوست دارم چطور وارد بشم بهتره ، کجاثبت نام کنم،لطفا کمکم کنین،باتشکر ..

    1. سلام دوست عزیز
      یا از طریق ازمون و یا از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  687. سلام خسته نباشید
    با مدرک لیسانس چه درجه ای به فرد متقاضی میدن و حقوق پایه این درجه چقدر هست؟
    با تشکر

    1. سلام دوست عزیز
      بستگی به یگان مورد نظر حقوق شما متغیر میباشد

  688. سلام‌بنده‌۱۸سال‌دارم‌امسال‌آخرین‌ سال‌تحصیلیم‌است‌رشته‌علوم‌انسانی‌ می‌خواستم‌درسپاه‌عضوشوم‌چه‌اقداماتی‌ لازم‌است‌استان‌آذربایجان‌شرقی‌شهرستان‌ سراب‌لطفاراهنمایی‌بفرمایید

    1. سلام دوست عزیز
      یا از طریق آزمون و یا مراکز گزینش اقدام کنید

  689. با سلام و عرض ادب احترام …. بنده متولد 64 هستم از دکتری تخصصی دفاع کردم میخواستم بدونم ایا من میتونم به استخدام سپاه در بیام ؟ و باید به کجا مراجعه کنم ممنونم ازتون

    1. سلام دوست عزیز
      بله میتوانید . از مراکز گزینش استان پیگیری کنید.

  690. با سلام و خسته نباشید
    میشه بگید برا استخدامی سن خانما باید چقد باشه ؟
    من فوق لیسانس فلسفه هستم 27 ساله آیا میتونم استخدام شم؟

    1. سلام دوست عزیز
      برای مراکز نظامی شرط سنی کم تری لازم است

  691. سلام من 16 سالمه اگه بخواهم وارد سپاه شوم باید چه کار کنم

    1. سلام دوست عزیز
      با دیپلم های نظری از طریق ازمون و یا مراکز گزینش استان اقدام کنید

      1. باسلام خدا قوات ، من رشته انسانی هستم . ایا میتونم وارد دانشگاه امام حسین(ع)شوم و بعد وارد رسته هوافضا شوم؟؟؟

        1. سلام دوست عزیز
          فعلا سپاه رشته انسانی جذب ندارد.

      2. با سلام وعرض خسته نباشید بنده مدرک دیپلم دارم ودرحال حاظر دانشجو هستم پایان خدمت کفالت دارم ۱۸سال سن خواستم بدونم برای کادر ثابت دیپلم بهتر یا ازطریق فوق دیپلم وارد شم سابقه دو سال بسیج فعال

        1. سلام دوست عزیز
          با توجه به رشته مورد نظر باید تعیین کنید که از کدام روش وارد شوید از مراکز گزینش استان اقدام کنید

      3. سلام خسته نباشین
        چطوری عضو سپاه بشم من کلاس نهم هستم داییم هم شهید است
        من قدم 155 هست فعالی بسیجم
        میتونم عضو شم با کلاس نهم؟
        لطفا سریعا به این سوال پاسخ بدین
        اجرتون با حضرت عباس(ع)

        1. سلام دوست عزیز
          بله میتوانید برای بررسی دقیدق تر با مشاورین تماس بگیرید

  692. سلام من 16 سالمه اگه بخواهم وارد سپاه شوم باید چه کار کنم

    1. سلام دوست عزیز
      با دیپلم های نظری از طریق ازمون و یا مراکز گزینش استان اقدام کنید

    2. سلام من مجتبی محمودی هستم امسال دیپلم انسانی میگیرم می خواستم بدونم امسال انسانی برمیدارید وباید ب کجا اقدام کنم

      1. سلام دوست عزیز
        هنوز مشخص نیست.در حال حاضر دیپلم انسانی جذب ندارد

  693. سلام آیا رشته انسانی در مدرک دیپلم میتونه ثبت نان کنه واسه برای دانشگاه امام حسین؟

    1. سلام دوست عزیز
      امسال انسانی از مدارک حذف شد تا ورودی جدید صبر کنید

  694. سلام
    وقت بخیر؛بنده ۳۷ ساله ودارای سابقه بسیج فعال با مدرک تحصیلی سیکل،حدودا دوسال عضو نیروی امنیتی در بسیج هستم.آیا امکان استخدام بنده در سپاه هست؟
    با تشکر

  695. سلام متولد سال ۸۲ هستم رشته تجربی خوندم ۵ ماه دیگه دپیلم رو میگیرم ایا میتوانم برای سپاه ثبت نام کنم.

    1. سلام دوست عزیز
      بله از مراگز گزینش و یا آزمون ورودی اقدام کنید

  696. سلام وقتتون بخیر .۲۴ سال دارم و لیسانس روانشناسی دارم و معدل بالا دارم .و دوره تکمیلی بسیج رو هم رفتم و چندیدن سال بسیجی فعال دارم و متاهل هستم چقدر امکان جذب دارم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش و یا جذب با آزمون درجه داری اقدام کنید.

    2. سلام من 34سالمه دیپلم هم دارم برای درجه داری عضو سپاه میتونم باشم یا اگه نه تواین سن چه مدرکی باید داشته باشی تا گزینش سپاه بشی

      1. سلام دوست عزیز
        از لحاظ شرط سنی مشخصات شما همخوانی ندارد

    3. سلام ۲۹ سالمه لیسانس علوم تربیتی کجا برااستخدامی سپاه بایدکجا مراجعه کرد.لطفا راهنمایی کنیدشهرستان جیرفت

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش اقدام فرمایید

    2. سلام من 34سالمه دیپلم هم دارم برای درجه داری عضو سپاه میتونم باشم یا اگه نه تواین سن چه مدرکی باید داشته باشی تا گزینش سپاه بشی

      1. سلام دوست عزیز
        از لحاظ شرط سنی مشخصات شما همخوانی ندارد

  697. سلام.بیش از چهل روزه برای درجه داری سپاه ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نشده آیا تموم شده ودیگه تماس نمیگیرن یا در روزهای آتی تماس میگیرن؟؟؟

  698. سلام علیکم . با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) و با درود بر روح بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و عرض تهیت و آرزوی سلامتی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظلهه عالی . تبریک سالروز پیروزی فجر چهل سوم انقلاب الهی سیاسی بر فجر آفرینان . اینجانبه در حال حاضر دانش آموز رشته تجربی پایه یازدهم دبیرستان شاهد دخترانه شهیده طاهره انصاری شهرستان میانه مشغول تحصیل می باشم . با توجه به علاقه وافرم به خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میخواستم بدانم چگونه می توانم بعداز اخذ دیپلمم در موسسات مربوط به سپاه پاسداران ادامه تحصیل داده و برای خدمت در سپاه پاسداران بکار گرفته شوم . و من الله توفیق

    1. سلام دوست عزیز
      بله بعد از دیپلم برای دانشگاه افسری و یا مراکز گزینش استان اقدام کنید

  699. سلام.من پانزده سالم تمام شده و رفتم توی شانزده سال می خواستم بدونم سپاه افرادی بااین سن رواستخدام می کنه.

    1. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
      مدرک لیسانس دارم میتونم استخدام سپاه بشم؟
      اگر میشه زمانش کی هست برای ثبت نام
      ممونم

      1. سلام دوست عزیز
        از مراکز گزینش استان بصورت آزاد اقدام کنید.

  700. سلام بند معافیت گرفتم‌واسه چشم چپم وفقط کمی ضعیف است و اینکه سابقه بسیج فعال هم‌دارم و اینکه مدرک دیپلم ۴ ماه بعد اماده میشه واینکه مشکلی واسه استخدامی سپاه هست یا نه

    1. سلام دوست عزیز
      در صورت معافیت جسمانی امکان ندارد

  701. سلام. بنده ۳۳ سالمه لیسانس حسابداری دارم. برادر جانبار ۷۰ درصد هستم که بازنشسته سپاه هست. خدمت سربازی رفتم. و مقام آور پرورش اندام هستم. آیا میتونم استخدام سپاه بشم. ممنونم اگه جواب بدین

    1. سلام دوست عزیز
      شرایط سنی شما رد شده است بصورت قراردادی اقدام کنید. با توجه به مدرک خود به ادارات رجوع کنید

    2. سلام وقت بخیربنده متولد۷۵هستم پایان خدمت هم دارم میخواستم بدونم اخرین مهلتم برای ثبت نام درسپاه چ موقع هست باتشکر

  702. سلام‌. بنده ۳۳ سالمه لیسانس حسابداری دارم. برادر جانباز ۷۰ درصد هستم و سربازی هم رفتم و مقام آور پرورش اندام هستم. آیا میتونم استخدام سپاه بشم. ممنون میشم اگه جواب بدین

    1. سلام دوست عزیز
      شرایط سنی شما رد شده است بصورت قراردادی اقدام کنید. با توجه به مدرک خود به ادارات رجوع کنید

    2. سلام دوست عزیز
      شرایط سنی شما رد شده است بصورت قراردادی اقدام کنید. با توجه به مدرک خود به ادارات رجوع کنید

  703. باسلام وخسته نباشید خدمت همه ی شما نظامیای عزیز
    بنده متاهل سن ۳۱سال مدرک سیکل دارم
    سابقه بیمه پروژه ۵سال دارم
    وحرفه تخصصی خودم ..بلت بند.سنگ زن
    آرموتوربند.غالب بند.بتن ریزی.پرایمرزن
    نیمه فنی هم جوشکاری ورنگ آمیزی دروپنجره آیا استخدامی من قابل قبول هست جز نیروی سپاه باشم ممنون میشم جوابمو بدین …ساکن آبادان
    باتشکر

    1. سلام دوست عزیز
      خیر شرایط سنی مربوطه را ندارید

      1. سلام
        من ۱۲ تجربی هستم بسیجی فعال ، دو ماه دیگه ۱۸ سالم میشه ،دوست دارم عضو سپاه بشم،از کجا اقدام به ثبت نام کنم بهتره ،لطفاکمکم کنین ، باتشکر …

        1. سلام دوست عزیز
          یا از طریق ازمون و یا از مراکز گزینش استان اقدام کنید

      2. با سلام وعرض خسته نباشید بنده مدرک دیپلم دارم ودرحال حاظر دانشجو هستم پایان خدمت کفالت دارم ۱۸سال سن خواستم بدونم برای کادر ثابت دیپلم بهتر یا ازطریق فوق دیپلم وارد شم سابقه دو سال بسیج فعال

        1. سلام دوست عزیز
          با توجه به رشته مورد نظر باید تعیین کنید که از کدام روش وارد شوید از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  704. باسلام وخسته نباشید خدمت همه ی شما نظامیای عزیز
    بنده متاهل سن ۳۱سال مدرک سیکل دارم
    سابقه بیمه پروژه ۵سال دارم
    وحرفه تخصصی خودم ..بلت بند.سنگ زن
    آرموتوربند.غالب بند.بتن ریزی.پرایمرزن
    نیمه فنی هم جوشکاری ورنگ آمیزی دروپنجره آیا استخدامی من قابل قبول هست جز نیروی سپاه باشم ممنون میشم جوابمو بدین …ساکن آبادان
    باتشکر

    1. سلام دوست عزیز
      خیر شرایط سنی مربوطه را ندارید

        1. سلام دوست عزیز
          بله از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  705. سلام من یه دختر ۱۸سالم امسال کنکور میدم میشه استخدام بشم یا نه
    قدم ۱۷۵

    1. سلام دوست عزیز
      با دیپلم تجربی و ریاضی از مراکز گزینش اقدام کنید

  706. سلام وقت بخیر من 27سالمه مدارک قهرمانی جهانی وآسیایی رشته های رزمی ودارای مدارک معتبر ازسازمان جهانی بادیگارد دارم.7سال بسیج فعال دارم وعضوگردان واکنش سریع بسیج سپاه گردان امام علی هستم.
    میخاستم براحفاظت فیزیکی فرودگاه ببینم چیکارباید بکنم تابتونم جذب شم؟ممنون میشم راهنمایی کنید.
    محمودی زنجان

    1. سلام دوست عزیز
      از مرکز کارگزینی فرودگاه مورد نظر اقدام کنید.عضو تیم حفاظت خواهید شد

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  707. سلام من متولد۷۹ هستم و پشت کنکوری میخاستم بدونم چجوری و کی و کجا میتونم واسه ثبت نام استخدامی سپاه اقدام کنم

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  708. سلام من متولد ۷۹ هستم و پشت کنکوری و دارای مد ک دیپلم انسانی،میخاستم چجوری باید واسه استخدام سپاه اقدام کنم و اینکه کجا و چجوری؟ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  709. من ۵سال سابقه حسابداری دارم و مدرک کارشناسی دارم ۳۰ سالمه میشه به عنوان حسابدار وارد سپاه بشم؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر شرط سنی را رد کرده اید.بصورت کارمند آزاد اقدام کنید

  710. سلام ببخشید 19ساله هستم 3 سال بسیجی فعال 37ماه کادر مدرک دیپلم علوم انسانی میتونه دانشکده افسری ثبت نام کنم

    1. سلام دوست عزیز
      بله از مراکز گزینش اقدام کنید احتمال دارد

      1. سلام خسته نباشید.
        من باسن ۲۰ودارای مدرک فوق دیپلم وادامه تحصیل رشته رواشناسی چطور میتونم سپاه استخدام شممم علاقع خواسی دارم و برای جامعه ورهبر عزیزمون خدمت کنم
        وحتی دارای مدرک های بسیج.
        متاسفانه من همه جا میرم میگن گزینش نیس نه سپاه ونیروانتظامی میشه یه راهنمایی کننین چطور میتونم استخدام شم خیلی علاقه دارم

        1. سلام دوست عزیز
          از مراکز گزینش استان بصورت دوره ای اقدام کنید

  711. سلام؛ ۲۷ سالمه و مدرک تحصیلی فوق لیسانس روانشناسی و داری ۱۰ سال بسیجی فعال می باشم ؛ آیا امکان استخدام در سپاه وجود دارد؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله از مراکز گزینش استان اقدام کنید. احتمال دارد

  712. سلام دوستان من واسه طرح امنیت ثبت نام کردم برج ۱وتمام مراحل گذارندن باموفقیت الان میگن شرایط سنی درنظر گرفته

    1. سلام من ۲۷ سالمه وعاشق سپاه هستم ومدرکم سیکل میباشد آیا میتونم بااین مدرک وارد سپاه شوم باتشکر

      1. سلام دوست عزیز
        خیر .دیپلم تجربی و شرط سنی کم تری نیاز است

    2. سلام. بنده ۳۳ سالمه لیسانس حسابداری دارم. برادر جانبار ۷۰ درصد هستم که بازنشسته سپاه هست. خدمت سربازی رفتم. و مقام آور پرورش اندام هستم. آیا میتونم استخدام سپاه بشم. ممنونم اگه جواب بدین

      1. سلام دوست عزیز
        شرایط سنی شما رد شده است بصورت قراردادی اقدام کنید. با توجه به مدرک خود به ادارات رجوع کنید

    3. باسلام خدمت همه شما نظامیای محترم
      ببخشید بنده سن ۳۱سال متاهل دوتادختر دارم وسابقه پروژه ۵سال دارم
      مهارت فنی.آرموتوربند.غالب بند.بلت بند
      سنگ زن .پرایمرزن
      نیمه فنی.جوشکاری ورنگ آمیزی دروپنجره
      مدرک تحصیل سیکل دارم
      آیاقابل قبول استخادم پیمانی میشم
      ساکن آبادانم ..باتشکر فراوان

      1. سلام دوست عزیز
        خیر .شرایط سنی شما شامل نمیشود

    4. سلام خسته نباشید.
      من باسن ۲۰ودارای مدرک فوق دیپلم وادامه تحصیل رشته رواشناسی چطور میتونم سپاه استخدام شممم علاقع خواسی دارم و برای جامعه ورهبر عزیزمون خدمت کنم
      وحتی دارای مدرک های بسیج.
      متاسفانه من همه جا میرم میگن گزینش نیس نه سپاه ونیروانتظامی میشه یه راهنمایی کننین چطور میتونم استخدام شم خیلی علاقه دارم

      1. سلام دوست عزیز
        از مراکز گزینش استان بصورت دوره ای اقدام کنید

  713. سلام ۲۳ سالم هست لیسانس علوم قرآنی دارم و میخام بدونم برای استخدام زمان خاصی هست یا ن و در اصفهان کجا باید برم برای پیگیری و کدام دانشکده به قسمت اداری مربوط میشه میدونم که جذب محدود هست فقط بگید چه زمانی و کجا میتونم پیگیری کنم،ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      آزمون های استخدامی را پیگیری کنید.برای ارگانهای نظامی به مراکز گزینش استان مراجعه کنید

      1. سلام. بنده ۳۳ سالمه لیسانس حسابداری دارم. برادر جانبار ۷۰ درصد هستم که بازنشسته سپاه هست. خدمت سربازی رفتم. و مقام آور پرورش اندام هستم. آیا میتونم استخدام سپاه بشم. ممنونم اگه جواب بدین

        1. سلام دوست عزیز
          شرایط سنی شما رد شده است بصورت قراردادی اقدام کنید. با توجه به مدرک خود به ادارات رجوع کنید

  714. سلام آیا برای افسری سپاه بسیجی فعال الزامی است ومن با معدل دیپلم تجربی ۱۵ و کتبی ۹ با ۴ سال بسیج عادی و یک ماه فعال میتونم ثبت نام کنم تشکر

    1. سلام دوست عزیز
      از شرایط استخدام سپاه داشتن سابقه بسیجی میباشد.از مراکز گزینش بصورت آزاد اقدام کنید

  715. سلام خست6 نباشید میشه بگید با مدرک دیپلم هم ثبت نام کنم؟و زمان دقیق ثبت نام در سپاه چه زمانی هست؟

    1. سلام دوست عزیز
      دیپلم نظری امکان پذیر است.از مراکز گزینش اقدام کنید

    2. سلام من دررشته من دیپلم ریاضی ودرمهندسی عمران دانشکاه دولتی تبریزوحدود۶۰واحد گذارنده ام الان جطوردر دانشکاه افسری سپاه ثبت نام کنم ومیتونم بقیه اش رادرسپاه بخوانم یاافسری برم

      1. سلام دوست عزیز
        برای شرکت انصراف اجباری است. خیر از ادامه مقدور نیست

  716. سلام25 سالمه لیسانس حسابداری و بسیجی تازه فعال کردم و درحال خدمت میباشم آیا میشه استخدام سپاه یا هر کدام از ارگان های ذی ربط شوم

    1. سلام دوست عزیز
      بله از مراکز گزینش استان جهت ثبت نام اقدام کنید

    2. سلام؛ ۲۷ سالمه و مدرک تحصیلی فوق لیسانس روانشناسی و داری ۱۰ سال بسیجی فعال می باشم ؛ آیا امکان استخدام در سپاه وجود دارد؟

      1. سلام دوست عزیز
        بله از مراکز گزینش استان اقدام کنید. احتمال دارد

  717. سلام
    34 ساله هستم کارشناسی ارشد طراحی شهری
    قهرمان کشور در رشته رزمی
    دان 5فدراسیون کاراته
    مربیگری بین المللی
    سابقه بسیجی فعال
    فرزند ایثارگر و جانباز کمتر از 25 درصد

    آیا امکان استخدام وجود دارد؟
    با تشکر

    1. سلام دوست عزیز
      مقدور است در آزمون استخدامی شرکت کنید

  718. سلام، خسته نباشید. من 19 سالمه و قدم 184 میخواستم بدونم با مدرک دیپلم رشته شبکه و نرم افزار کامپیوتر میشه در سپاه استخدام شد؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر مقدور نیست از مدرک لیسانس مرتبط اقدام کنید. ترجیحا دانشگاه آزاد

      1. با عرض سلام و خسته نباشید من دختر جانباز 15درصد خستم و دانشجوی رشته ی بهداشت هستم با قد 170 و علاقه خاصی به سپاه و کارهای مذهبی دارم میشه لطفا راهنمایی کنید ازچه راهی اقدام کنم؟

        1. سلام دوست عزیز
          از مراکز گزینش در استان بصورت آزاد اقدام کنید

  719. سلام من ۱۶ ساله هستم قدم۱۵۷هست میشع استخدام شم
    من بسیج فعال هستم اما هنوز کارت فعال نیومده دایمم در دفاع مقدس شهید شده می تونم عضو شم لطفا سریع پاسخ بدین🙏🙏🙏

    1. سلام دوست عزیز
      برای استخدامی شرایط بخصوصی باید بررسی شود /برای مشاوره با مشاورین تماس بگیرید

    1. سلام دوست عزیز
      بستگی به شدت آن در معاینات پزشکی دارد

  720. سلام
    من بعضی وقتا لکنت زبان دارم
    آیا امکان جذب وجود داره
    ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به شدت لکنت بررسی خواهد شد در موارد ضعیف مشکلی نخواهد بود
      بستگی به شدت آن در معاینات پزشکی دارد

  721. سلام
    من دیپلم حسابداری دارم و بسیجی فعال هستم و بعضی وقتا لکنت زبان دارم امکان جذب هست یا نه
    ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به شدت لکنت بررسی خواهد شد در موارد ضعیف مشکلی نخواهد بود

  722. سلام من یک دخترم 14 سالمه اخه چرا نیروقبول نمیکنین با این سن
    اگه رسته انسانی قبول کنم میتونم غضودانشگاه افسری یا سپاه بشم

    1. سلام دوست عزیز
      سن شما برای بررسی کم میباشد.رشته انسانی فعلا پذیرفته نمیشود

  723. سلام من ۲۰ساله هستم آیا میتوانم بامدرک سیکل(سوم راهنمایی) برای بسیجی ویژه(رسته نظامی) استخدام شوم؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر مقدور نیست باید از دیپلم اقدام کنید

  724. سلام۳۸ سالم است با۱۳سال بسیجی فعال،۱۷۰قد،لیسانس حسابداری،کارت پایان خدمت دارم آیامی توانم استخدام سپاه،بشوم یادانشگاه افسری امام حسین ادامه تحصیل بدهم لطفأ راهنمایی فرمایید.

    1. سلام دوست عزیز
      متاسفانه شرایط سنی شما بسیار بالاتر از استاندارد استخدام است سپاه است.

  725. ببخشید چرا بعضی سایت ها میزنن که دانشگاه افسری امام حسین جذب خانوم ندارن ولی یه سری سایت ها میگن که داره

    1. سلام دوست عزیز
      جذب سالانه با توجه به ظرفیت های اعلامی از سازمان انجام میشود

  726. خیلی معذرت می‌خوام زیاد سوال پرسیدم
    هیچ راهی نیست که دیپلم انسانی قبول کنن؟

    1. سلام دوست عزیز
      فقط دیپلم های ریاضی و تجربی در حال حاضر مورد پذیرش هستند
      با توجه به شرایط هرسال ممکن است مدارک قابل تغییر باشد. ممکن است مورد قبول باشد

      1. سلام یک سوال داشتم انسانی هم هم جذب میکنه واس دانشکده افسری سپاه

    2. سلام خسته نباشید بنده ۴۳ سال سن دارم میخام در قسمت خدماتی سپاه استخدام شوم مدرک دیپلم دارم ایا امکان داره

      1. سلام دوست عزیز
        بصورت قراردادی به مراکز اداری و کارگزینی رجوع کنید

  727. سلام میخواستم عضو سپاه پاسداران شوم اگر جواب بدید ممنون میشم اینم شماره تلفن من 09924392538

    1. سلام دوست عزیز
      برای بررسی شرایط با مشاورین مرکز تماس بگیرید تا راهنمایی لازم صورت پذیرد

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش اقدام فرمایید

  728. سلام من خانوم ۲۹ساله هستم قدم ۱۶۰ کارشناسی علوم اجتماعی دارم و بسیجی عادی هستم و از شهر ارومیه خواهش میکنم راهنمایی کنید من چطوری میتونم در سپاه استخدام بشم.

  729. سلام من خانوم ۲۹ساله هستم کارشناسی علوم اجتماعی دارم و بسیجی عادی هستم و از شهر ارومیه خواهش میکنم راهنمایی کنید من چطوری میتونم در سپاه استخدام بشم.

    1. سلام دوست عزیز
      متاسفانه شرایط سنی شما برای استخدام مناسب نمیباشد

      1. سلام خسته نباشین ،
        مگ شرایط سنی سال ۱۴۰۰ ، ۱۶ تا ۴۰ نیست ؟؟ پس چرا مدرک کارشناسی و سن ۲۹ رو مشکل سنی زدین؟
        برا اقایونی که مدرک کارشناسی ، و خدمت سربازی و فعال بسیج اونم با معرف از ناحیه حفاظت باشه ( یعنی با این شرایط حفاظت سپاه معرفی کنه ) بازم مشکل سنی وجود داره به نظر شما؟؟

        1. سلام دوست عزیز
          بله شرایط سن افراد با توجه به مدرک تحصیلی تغییر پذیر است.

  730. سلام خسته نباشید بنده18سال سن دارم و در رشته برق کاردانش تحصیل میکنم که شش ماه دیگه دیپلمم رو میگیرم بنده دارای چندین حکم از حوزه های بسیج هستم و فعالیت های زیادی انجام دادم میخواستم بدونم شراط گزینش رو دارم ؟اگر دارم چه کارهای باید انجام دهم

    1. به پلیس +10 مراجعه کنید
      از مراکز گزینش در خواست دهید احتمال جذب دارید

  731. سلام من پدرم جانبازه و بسیج هستم خودم ا مدرک سیکل میتونم وارد گردان امام حسین بشم برای کادر ثابت

    1. سلام دوست عزیز
      برای ورود حداقل مدرک دیپلم مورد نیاز است

      1. خب بالا نوشته با مدرک راهنمایی منم دارم سیکل میتونم پدر جانباز

      2. خب نوشته مدرک راهنمایی بالا میتونم با سیکل کادر ثابت گردان امام حسین بشم و اموزش ارو لب مرز ببینم

          1. با سن 16 چیطوری میشه دیبلم گرفت خودتون قضاوت کنین.
            لطفا اگه سپاه با 16 سال سن استخدام میکنه بگین اگه هم نمیکنه نگین با سن 16.

            لطفا تو سایتتون دقیق اطلاع بدین مگه خلق الله مسخره شمان که میگن یه بار میشه یه بار نمیشه.
            آخرش با کلاس نهم میشه رف یانه؟

          2. سلام دوست عزیز
            هر پست مربوط به بخش مربوطه است . پست ها را دقیق مطالعه کنید.کسی شما را مسخره نکرده

    2. باسلام من ۲۸ سال دارم دارای مدرک لیسانس برنامه ریزی شهری وبسیجی فعال

  732. سلام وقت بخیر
    برای ورود به سپاه باید چگونه ثبت نام کنیم؟زمان ثبت نام و آزمون چه زمانی است؟

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش در استان اقدام کنید. ویا با مدرک تحصیلی از دانشگاه ثبت نام کنید.

    2. سلام بنده دحتره 18 ساله هستم وسال یازدهم انسانی وعضوبسیج فعال وفرمانده حوزه دانش آموزی درمدرسه میخواستم بدونم میتونم واردسپاه بشم

      1. سلام دوست عزیز
        با مدرک دیپلم اقدام کنید.در حال حاضر دیپلم انسانی از استخدام خارج شده است ممکن است تصبره جدید صادر شود

      2. ‌سلام بنده ۳۰سالمه لیسانس مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور ومعدل ۱۵ میتونم در نهاد مقدس سپاه استخدام شوم

        1. سلام دوست عزیز
          خیر شرایط سنی شما بیشتر از حد مجاز میباشد

  733. سلام من دختر هستم ۱۹ سالمه و دیپلم تجربی دارم قدم ۱۵۸ سانته علاقه زیادی به استخدام در سپاه دارم به نظرتون امکانش هست ؟ اگه اره چطوری

    1. سلام دوست عزیز
      بله از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  734. سلام من خانم ۳۹ ساله هستم مدرک ارشد روانشناسی دارم معدل ۱۸قدم ۱۷۵کارت فعال بسیج هم دارم ایا میتونم به استخدام سپاه در بیام ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز
      خیر مقدور نیست.شرط سنی بسیار کم تر است

      1. سلام خسته نباشید ،من قدم ۱۶۵و معدلم ۱۶/۸۵
        رشته الهیات زیرشاخه تربیت دبیری علوم قران وحدیث ،
        سنمم ۲۱هستش .
        دوترم دیگه تموم میشم برا لیسانس ایا امکان استخدام بنده وجود دارد؟؟

        1. سلام دوست عزیز
          بله مقدور است. بعد از فارغ التحصیلی از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  735. سلام من نوزده سال دارم مدرک دیپلم علوم انسانی بسیج فعال در دانشگاه افشاری استخدام میشم و چطوری ثبت نام کنم

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به فراخوان های مربوط از جانب ارگان اقدام کنید . مراجعه به مراکز گزینش استان

  736. سلام. جوانی 24 ساله مدرک کاردانی و سربازی کرده شرایط ثبت نام در دانشگاه افسری سپاه را دارم؟

  737. سلام و عرض ادب جوانی هستم 24 ساله خدمت سربازی کردم مدرک کاردانی حقوق دارم میتوانم در دانشگاه افسری سپاه ثبت نام کنم.؟؟

  738. سلام من کارای استخدامیمو کردم با مدرک لیسانس و دفترچه پزشکی هم کامل شده و تقریبا یک ماه گذشته و تحقیقات هم انجام شده چقدر زمان می‌بره برای جواب آمدن؟ و اینکه یک ماه دیگ مشمولم میتونم دفترچه رو پست کنم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      از مرکز گزینش اقدام کنید. در صورت غیبت استخدامی لغو خواهد شد

  739. سلام خسته نباشید با قد ۱۶۹ آقا هستم برای گزینش مشکل ندارم واسه قد ام ؟

    1. سلام من برای گزینش حتمابایدعضویاب ورابط از یه پاسدار باشه؟

  740. باسلام من یک جوان ۳۱ ساله ام متاهل هستم ودارای مدرک فوق دیپلم برق هستم بسیجی فعال دارم علاقه شدید هم به نهادمقدس سپاه دارم دوسال پیش هم تا گزینش استان خود برای استخدامی هم رفتم وگفتن سنم بالاست به نظر شما بنده باید چه کنم که با این شدت علاقه ای که به نظام مقدس اسلامی دارم وارداین نهاد مقدس بشوم .جانم فدای رهبر ؟؟؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      متاسفانه شرایط سنی رو ندارید

      1. سلام وقتتون بخیر

        خیلی عذرمیخوام من 18 سال سن دارم و در حال تحصیل در رشته برق هستم
        میخواستم ببینم سپاه منو با این رشته استخدام میکنه؟

        1. سلام دوست عزیز
          فقط دیپلم های ریاضی و تجربی در حال حاضر مورد پذیرش هستند

  741. سلام بنده 25 سالمه و لیسانس مهندسی اپتیک و لیزر و فوق لیسانس فتونیک(فیزیک)هر دو از دانشگاه دولتی رو رو دارم امکان استخدام در سپاه رو دارم؟و از چه طریق؟

    1. سلام دوست عزیز
      از طریق آزمون و یا فراخوان های استخدامی مراکز گزینش اقدام کنید

  742. سلام بنده 25 سالمه و لیسانس مهندسی اپتیک و لیزر و فوق لیسانس فتونیک(فیزیک)هر دو از دانشگاه دولتی رو رو دارم امکان استخدام در سپاه رو دارم؟و از چه طریق؟

    1. سلام دوست عزیز
      از طریق آزمون و یا فراخوان های استخدامی مراکز گزینش اقدام کنید

  743. سلام ببخشید من 23 سالم هست قد 161 و مدرک دیپلم تجربی دارم میخاستم بدونم برای قسمت کارمندی سپاه برای خانوم ها چطور باید اقدام کرد

    1. سلام دوست عزیز
      از آزمون ورودی و یا مراکز گزینش اقدام کنید

  744. سلام وقتتون بخیر…من ۲۱ سالمه قدم ۱۶۵ دیپلم اتسانی معدلم ۱۷ میتونم سپاه استخدام بشم؟به کدوم مرکز گژینش باید اقدام کنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      به مراکز سپاه استان مراجعه کنید

  745. سلام سپاه الان استخدامی دارد ؟ چگونه استخدام سپاه شویم .لیسانس دارم فرزند جانباز ۲۵ ٪هستم

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز گزینش استان اقدام کنید

  746. با عرض سلام بنده دیپلم رو امسال در تابستان میگیرم سنم 18 سال هست ولی قدم 165 ست ایا میشه استخدام شد

    1. سلام دوست عزیز
      برای مراکز نظامی 170 سانت حد ابتدایی است

        1. سلام دوست عزیز
          باید طبق آیین نامه اقدام کنید.ممکن است در طول فرایند نظر عوض شود .نگران نباشید

  747. سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    ببخشید من ۱۹ سالمه و رشتم تجربیه و معدلم بالایه ۱۴ و قدم ۱۷۶ هستش.
    ولی متاسفانه با معاینه دکتر و گرفتن سونوگرافی متوجه شدم که من واریکوسل نوع ۱ دارم.
    میخواستم بدونم آیا من میتونم با این شرایطم جذب سپاه بشم؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      در صورت درمان کامل مقدور است

  748. سلام خسته نباشید من با مدرک دیپلم برق هستم و دوره تکمیلی سپاه هم رفتم و بسیجی فعال هم هستم و برج ۱۲ هم باید برم خدمت ایا با این شرایط میتونم استخدام سپاه بشم؟

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز
      بله .مراجعه کنید به مراکز گزینش سپاه.

  749. بسم رب الشهداء و الصدیقین . بنده جوانی 32 ساله هستم از شهرستان نهاوند از توابع استان همدان که در سال 1387 متأسفانه از خدمت سربازی معاف شدم معافیت پزشکی که از این امر به شدت پشیمانم و از طرفی هم علاقه ی عجیبی به نظام دارم و دوست دارم جذب سپاه پاسداران بشوم ولی متأسفانه سابقه ی بسیجی هم ندارم اما تقاضامندم که اگر امکان پذیر هست با بنده همکاری لازم را به عمل بیاورید حاضرم یک سال در ستاد سپاه پاسداران بدون حقوق و پر تلاش فعالیت کنم تا به عنوان سابقه ی بسیجی برایم درج نمایید که فقط بتوانم جذب سپاه پاسداران بشوم اگر امکانش می باشد با این حقیر همکاری های لازم را به عمل بیاورید التماس دعا دارم

    1. سلام دوست عزیز
      باید به نظام وظیفه مراجعه کرده و درخواست گواهی سلامت کنید . در صورت تایید شما اعزام به خدمت میشوید و میتوانید به سپاه برای پذیرش مراجعه کنید.

  750. سلام ببخشید من عاشق سپاه هستم می خواهم استخدام بشم مدرک تحصیلی دیپلم سنم ۳۵

    1. سلام دوست عزیز
      شرط سنی وجود دارد متاسفانه استخدام نمیشوید

      1. با سلام و خسته نباشید من عاشق نظام هستم مخصوصا سپاه بنده ۳۰ سال سن دارم با مدرک فوق دیپلم ایا گزینش میشوم و چگونه باید پیگیر شد

        1. سلام شما میتوانید با به همراه داشتن مدارک شناسایی وکارت فعال بسیج و مدارک تحصیلی خود به سپاه موردنظر مراجعه و از ظرفیت پذیرش آگاهی یابید

    1. سلام دوست عزیز
      احتمال رد شدن در گزینش وجود دارد

  751. سلام و خسته نباشید. میخواستم‌ بدونم در استخدام سپاه شرط معدل هم هست یا خیر؟؟؟؟؟؟ درضمن بسیج فعال هم دارم

      1. سلام بنده 25 سالمه و لیسانس مهندسی اپتیک و لیزر و فوق لیسانس فتونیک(فیزیک)هر دو از دانشگاه دولتی رو رو دارم امکان استخدام در سپاه رو دارم؟و از چه طریق؟

        1. سلام دوست عزیز
          از طریق آزمون و یا فراخوان های استخدامی مراکز گزینش اقدام کنید

  752. سلام من مدرکم زیر دیپلم هست عضو فعال بسیج هستم با این شرایط میشه استخدام بشم

  753. سلام هادی هستم ۲۷ ساله قد ۱۷۸
    عضو بسیج با مدرک دیپلم….خیلی علاقه زیادی ب سپاه و مخصوصا وزارت اطلاعات دارم..ایا امکانش هس وارد سپاه بشم…
    اگه جوابمو بدین‌ممنون میشم…یبار پرسیدم جواب ندادین

    1. سلام دوست عزیز
      خیر شرایط سنی شما خارج از چارچوب است

      1. سلام دوست عزیز
        از مراکز گزینش حضورا اقدام کنید

    1. سلام دوست عزیز
      شرایط سنی و … مورد بررسی قرار میگیرد

  754. سلام خسته نباشید ۲۰سالمه مدرکم تا اول دبیرستان هست خدمت سربازیم رو تموم کردم سپاه زمینی بودم سرباز مرز بودم قدم ۱۸۱ ورزش کار رزمی هستم خواستم بدونم واسه درجه داری میشه ثبت نام کنم کجا باید ثبت نام کنم

      1. سلام خسته نباشین
        من 18سالمه ودیپلم نظام جدید هستم و11سال هست که بنده مشغول فعالیت درپایگاه بسیج میباشم
        میخواستم بدونم که من باید از کجا شروع کنم برای فعالیت در سپاه؟!
        باید آزمون بدم؟!
        وآیامن میتونم در کنارش یه رشته دیگه را ادامه بدم؟؟!

        1. سلام دوست عزیز
          در صورت استخدامی حق تحصیل ندارید.از مراکز گزینش اقدام کنید

  755. سلام…من ۲۷ سالمه..قدم ۱۷۸ هست..دیپلم دارم..ولی از رشته فنی
    علاقه ی زیادی ب سپاه و مخصوصا ب رشته حفاظت اطلاعات دارم…تاحدی ک همه فک میکنن واقعا عضو سپاه هستم…و عضو بسیج هم هستم…با این حال امکان استخدامم‌ وجود..داره.ممنون میشم جوابمو بدین

    1. سلام دوست عزیز
      متاسفانه شرایط سنی را رد کرده اید . مقدور نیست

  756. سلام،من دخترم ۲۰سالمه و بسیج فعال هم هستم ولی قدم ۱۵۶هست آیا میتونم برای سپاه ثبت نام کنم؟

  757. سلام خسته نباشید قدم ۱۷۲ مدرک دیپلم علوم انسانی معدل منم ۱۴ هم خست بسیجی فعال هستم میشه در دانشگاهافسری استخدام بشوم متشکرم

    1. دوست عزیز
      بله امکان دارد از مراکز گزینش و یا سایت اینترنتی ثبت نام کنید

  758. سلام خسته نباشید قدم ۱۷۲ مدرک دیپلم علوم انسانی معدل منم ۱۴ هم خست بسیجی فعال هستم میشه در دانشگاهافسری استخدام بشوم متشکرم

    1. دوست عزیز
      بله با توجه به شرایط سنی و مصاحبه پذیرش میکند

  759. سلام خسته نباشید قدم ۱۷۲ مدرک دیپلم علوم انسانی معدل منم ۱۴ هم خست بسیجی فعال هستم میشه در دانشگاهافسری استخدام بشوم

    1. دوست عزیز
      بله با توجه به شرایط سنی و مصاحبه پذیرش میکند

  760. سلام خسته نباشید بانوانی که بخوان در سپاه استخدام بشن همون دانشگاه امام حسین باید برن؟
    چه رشته هایی وجود داره؟
    و برای این چه بخوان وارد اطلاعات بشن باید چیکار بکنن؟

    1. سلام / باید به دفترچه انتخاب رشته مراجعه کنید و قسمت انتهای دفترچه را مطالعه کنید

      1. پس اماکن ورود بانوان با دانشگاه افسری امام حسین هست درسته؟

      2. من هر چی میگردم داخل دفترچه دانشگاه امام حسین پیدا نکردم یه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی بود که فقط آقایون بودن
        میشه لطفاً بیشتر راهنمایی کنید
        اگر امکانش هست چند مورد از رشته هایی که خانم ها هم میتونن شرکت کنم در دانشگاه امام حسین روبگید

        1. سلام دوست عزیز
          ثبت نام جداگانه و همزمان با کنکور است. از مرکز گزینش سپاه و یا نیروی انسانی ناحیه سپاه محمد اقدام کنید

        1. سلام دوست عزیز
          شرایط جدید هنوز ابلاغ نشده. در حال حاضر دیپلم ریاضی و تجربی نیاز است

          1. خیلی معذرت می‌خوام زیاد سوال پرسیدم
            هیچ راهی نیست که دیپلم انسانی قبول کنن؟

          2. سلام دوست عزیز
            فقط دیپلم های ریاضی و تجربی در حال حاضر مورد پذیرش هستند

  761. سلام من ۱۸ ساله هستم و قدم۱۵۰ هست ایا بااین قد میشه ایتخدام شد؟؟؟

  762. سلام
    بنده ۲۷ سالمه
    و مدرک کاردانی هم دارم،متاسفانه بدلیل مشکلاتی قادر به انجام خدمت سربازی نبوده ام ولی هنوز غیبت سربازی برام رد نشده
    آیا میشه که وارد نظام،سپاه بشم و خدمت سربازی هم اونجا سپری بشه

    1. سلام / بله ممکن است اما احتمال پذیرش کم است

  763. ایا میتوان با کارت اعزام به خدمت در دانشگاه افسری ثبت نام کرد

    1. سلام دوست عزیز
      بصورت فراخوانی بله به منابع انسانی رجوع کنید

  764. با عرض سلام من مدرک دیپلم و گذراندن خدمت سربازمعلمی وگذراندن آموزشی درسپاه وداشتن مدرک درجه رزم آوریکم میتوانم جذب سپاه بشم

  765. سلام خسته نباشید. من یه دختر ۲۰ سال با قد ۱۷۳ مدرک تحصیلیم دیپلم بسیجی فعال هم هستم. خاستم بدونم با این شرایطی که دارم میتونم استخدام بشم برای سپاه. علاقه زیادی دارم.
    ممنون میشم پاسخ من و بدین.

    1. سلام دوست عزیز
      بله مقدور است از مراکز گزینش اقدام کنید

  766. سلام وقتتون بخیر. من دختر هستم مدرک تحصیلیم دیپلم ۲۰ سالمه، قدم ۱۷۳ هست، با معدل ۱۴ بسیجیِ فعال هم هستم.
    خاستم بدونم میتونم با این شرایط برای سپاه استخدام بشم؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله مقدور است از مراکز گزینش اقدام کنید

      1. با سلام و عرض ادب من دخترم و ۱۵ سالم هست. قصد دارم در آینده به امید خدا در سپاه استخدام شوم.

        امسال انتخاب رشته دارم. به نظر شما ، سپاه از چه رشته های دبیرستان یا دانشگاه بیشتر استخدام میکند ؟
        آیابا دیپلم تجربی ، استخدام در سپاه ممکن است ؟( با فرض دارا بودن شرایط سنی، معدل، سابقه بسیج و…)
        ( چون من معدلم ۲۰ هست، بسیج هم قرارهست ثبت نام بشم )

        1. سلام. بله این ارگان بیشتر از طریق دیپلم رشته های نظری مثل علوم تجربی، ریاضیات با علوم انسانی نیرو جذب میکند.

  767. سلام من فوق لیسانس علوم سیاسی دارم از دانشگاه ملی میتونم استخدام سپاه بشم؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله مشکلی نیست به مراکز گزینش ارگانها رجوع کنید

    1. سلام دوست عزیز
      برای استخدامی شرایط خاصی وجود دارد که در جلسه مصاحبه بررسی میشود

    1. سلام دوست عزیز
      برای استخدامی شرایط خاصی وجود دارد که در جلسه مصاحبه بررسی میشود

  768. سلام چه زمانی باید ثبت نام کنم؟من همه شرایط استخدام رو دارم، فقط نمیدونم زمان استخدام کی و چه روزی هست؟

      1. سلام کارمندهستم هشت ساله چگونه باسپاه همکاری کنم ۳۷ ساله

      1. سلام من پدرم جانبازه و بسیج هستم خودم ا مدرک سیکل میتونم وارد گردان امام حسین بشم برای کادر ثابت

        1. سلام دوست عزیز
          برای ورود حداقل مدرک دیپلم مورد نیاز است

    1. سلام باعرص ادب واحترام
      بنده جوانی ۲۰ساله هستم بامعدل ۱۸/۱۳رشته ادبیات علوم انسانی فارغ التحصیل شدم «دیپلم» به مدت ۳سال است که بسبجی فعالم وبه عنوان جانشین فرمانده پایگاه مقاومت و عضو فرهنگی پایگاه وحوزه بسیج فعالیت می کنم و به مدت یکسال است که به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی فعالیت می کنم وسابقه بسیاردرخشانی در سپاه دارم
      وپدراین جانب هم از ایثارگران جنگ هشت سال دفاع مقدس می باشن
      بنده هم درمدت تحصیل دانش آموز نخبه درسی و فرهنگی بوده ام
      ورتبه برتر مسابقات فرهنگی هنری رشته مداحی استان کهگلویه وبویراحمدهستم
      و۷سال است که به عنوان مداح درهیئات منطقه مان شرکت می کنم
      خادم ومسئول کانون فرهنگی وهنری مسجد هم هستم وازسال ۹۸تاکنون عضو کانون مداحان استان ازطریق سازمان تبلیغاتم
      ومن علاقه بسیارشدیدی به سپاه پاسداران واستخدام دراین نهادمقدس را دارم
      ولی متاسفانه پای چپ این جانب ازران به پایین دچارمشکل شده است
      باتوجه به سنوات وفعالیت هامن درنهادهای انقلابی ایا امکان جذب من درسپاه به عنوان نیروی فرهنگی هنری وجود دار

  769. سلام،یعنی ما ثبت نام کنیم برای سپاه بانوان باید دانشگاهشم بریم؟ازمون خاصی داره؟
    الان من دخترم ۲۰ سالمه دیپلم دارم میتونم برم سپاه استخدام شم؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله امکان دارد . برای بررسی دقیق تر تماس بگیرید.

      1. سلام ۲۰ساله هستم دیپلم ریاضی. استخدام سپاه کی هست چطوری ثبت نام کنم.درحین خدمت میتونیم استخدام بشی

        1. سلام دوست عزیز
          از دو روش فراخوان و آزمون جذب میکنند

  770. سلام خسته نباشید. من خواستم بدونم با رشته فنی مدرک کاردانی و یا حتی کارشناسی از دانشگاه دولتی
    میشه استخدام سپاه پاسدارن شد؟بسیجی فعال هم‌هستم مدارک های دیگه ای هم دارم شرایط میخوره فقط خواستم از این طریق بدونم بامدرکی ک دارم میشه ایا؟

    1. سلام
      در صورت اعلام نیاز با پر کردن فرم گزینش در نیروی انسانی بله.

      1. سلام من دختر۲۷ساله هستم دیپلم حسابداری دارم خودمم دربسیج هستم وجانشین هستم میتونم توسپاه استخدام بشم

        1. سلام دوست عزیز
          استخدام با توجه به مدرک تحصیلی و شرایط سنی تعیین میشود. از مراکز گزینش اقدام کنید

          1. سلام خسته نباشید منم ۱۷۲ سانتم مدرک دیپلم علوم انسانی هم هست بسیجی فعال هستم معدل ۱۴ هم هست میشه در انشگاه افسری استخدام میشم

          2. دوست عزیز
            بله با توجه به شرایط سنی و مصاحبه پذیرش میکند

          3. سلام من دخترم 19سالمه دیپلم تربیت کودک دارم قبلا تو بسیج بودم قدم152هس امکان استخدام هس اگر هس از کجا؟

          4. سلام دوست عزیز
            از مراکز گزینش استان اقدام کنید. مراجعه به ناحیه های بسیج

          5. سلام وقت بخیر بنده متولد ۱۳۷۱ قد ۱۵۷ مدرکمم ارشد گرافیک پدرمم جانبازی زیر ۲۵ درصد داره وهمراه با کارت ایثار گری شرایط استخدام رو دارم یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

          6. سلام دوست عزیز
            بله از مراکز گزینش آزاد در استان خود اقدام کنید.بستگی به اعلام نیاز منطقه دارد

        2. سلام ۲۰ساله هستم دیپلم ریاضی. استخدام سپاه کی هست چطوری ثبت نام کنم.درحین خدمت میتونیم استخدام بشیم!

          1. سلام دوست عزیز
            از دو روش فراخوان و آزمون جذب میکنند

          2. سلام دوستان من واسه طرح امنیت ثبت نام کردم برج ۱وتمام مراحل گذارندن باموفقیت الان میگن شرایط سنی درنظر گرفته

          3. با عرض سلام ، زمان دقیق استخدام حفاظت اطلاعات کدوم ماه ۱۴۰۰ می‌باشد
            با تشکر

          4. سلام دوست عزیز
            هنوز فراخوانی برای آزمون های استخدامی نداریم از مراکز گزینش استان خود اقدام کنید

          5. سلام علیکم برادر حالتون خوبه برادر من می خوام وارد سپاه بشم من الان 16 سالمه امسالم انتخاب رشته دارم باید کدوم از رشته ها و انتخاب کنم و چه درسایی می خواد شرایطشو خوندم ولی برا انتخاب رشته نمی دونم چجوریه من سابقه بسیج دارم 6 سال فعالم ممنون می شم اگه راهنمایی مون بکنید…

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

چهارشنبه

1402/12/9

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید