استخدام شهرداری تبریز + شرایط و مدارک مورد نیاز استخدام

استخدام شهرداری تبریز + شرایط و مدارک مورد نیاز استخدام

هر ساله در شهر های مختلف، شهرداری های شهرها اقدام به استخدام افراد در این سازمان می کنند. شهرداری تبریز نیز مانند دیگر شهرها، آزمون های استخدامی برگزار می کند که از این طریق اقدام به پذیرش افراد دارای شرایط مناسب می کند.

در این مقاله می خواهیم در مورد شرایط استخدام شهرداری تبریز و مدارک و قوانین و ضوابط این سازمان توضیحات مورد نیاز را بدهیم؛ لذا از شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید.

پیگیری های شرایط استخدام شهرداری تبریز 1402

در سال 1402، طی اطلاعیه ای از سوی اداره کل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی، زمان مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی شهرداری مشخص شد که طی آن افراد پذیرفته شده در روز چهارشنبه 1402/2/1 از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر نسبت به تحویل مدارک لازم به اداره کل امور اداری و مالی اقدام کردند.

اطلاعیه ها و روند آن در سایت پرتال استانداری آذربایجان شرقی منتشر شد و داوطلبان از این سایت در جریان روند استخدام قرار گرفتند.

از دیگر اطلاعیه های استخدامی شهرداری سال گذشته می توان به اطلاعیه اداره کل اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی اشاره کرد، که در آن جدول زمان ‌بندی مصاحبه پذیرفته ‌شدگان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی در سال 1402 (دستگاه انتخابی استانداری) را اعلام کرد.

در این اطلاعیه، خطاب به پذیرفته ‌شدگان بیان شده بود که «با توجه به اعلام نتایج هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی در سال 1402، مقتضی است ضمن مشاهده جدول زمان ‌بندی و اطلاع از تاریخ و ساعت مصاحبه خود، در زمان مقرر به همراه اصل مدارک (هویتی و سوابق آموزشی و پژوهشی) جهت انجام مصاحبه در محل ساختمان جدید استانداری آذربایجان شرقی (واقع در: تبریز، خیابان جمهوری، میدان شهدا) حضور داشته باشید.»

پیگیری های شرایط استخدام شهرداری تبریز

شرایط استخدام شهرداری تبریز

برای استخدام شهرداری تبریز، یک سری شرایط وجود دارد که باید ابتدا از آنها مطلع شده، سپس در صورت دارا بودن این شرایط، می توانید اقدام به ثبت نام استخدام شهرداری تبریز کنید.

این شرایط در سال جدید با انتشار اطلاعیه استخدام شهرداری تبریز در سال 1402 به اطلاع شما خواهد رسید و در این صفحه به‌روزرسانی خواهد شد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط عمومی استخدام شهرداری تبریز

پونزشرایط عمومی استخدام شهرداری تبریز به شرح زیر است:

  1. دارای سن حداقل بیست سال تمام و حداکثر سن سی و پنج سال تمام
  2. باید تابعیت کامل ایرانی داشته باشید. (یعنی دارای شناسنامه ایرانی اصل و پدر و مادر ایرانی باشید)
  3. داوطلبان آقا باید دارای کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی خدمت سربازی و غیر پزشکی برای مردان در زمان ثبت نام باشند.
  4. عدم اعتیاد یا سابقه اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
  5. داوطلبان نباید سابقه محکومیت جزایی موثر داشته باشند.
  6. بدون داشتن ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
  7. دارای سلامت جسمانی متناسب و سلامت روانی مناسب و توانایی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شوید.
  8. باید حداقل مدرک تحصیلی پیش بینی شده در جدول شرایط احراز رشته های شغل را داشته باشید.
  9. به دین مبین اسلام و یا یکی از دین های شناخته شده و مطرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران معتقد باشید.
  10. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  11. قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را قبول کرده و از تمامی قوانین جمهوری اسلامی پیروی کنید.

توجه: این شرایط مربوط به سال 1401 بوده و در صورتی که اطلاعیه استخدام شهرداری تبریز در سال 1402 منتشر شود، اخبار مربوط به آن در این سایت منتشر خواهد شد.

نکات مهم شرایط عمومی استخدام شهرداری تبریز

افراد خانواده های ایثارگران – آزادگان و جانبازان و افراد خانواده شهدا، مفقودین و اسرا و همچنین رزمندگانی که حداقل 6 ماه به صورت پشت سر هم یا 9 ماه به صورت متناوب و به طور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی حضور داشته اند، به شرط داشتن تمام شرایط در آگهی استخدام شهرداری تبریز و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه از جمله مصوبات شورای امور اداری و استخدامی کشور، از اولویت استخدام شهرداری مقرر قانونی بهره مند خواهند گردید. (استناد قانونی)

افراد بسیجی که دارای حداقل 4 سال سابقه عضویت بسیج فعال و مستمر در گردان های عاشورا را داشته باشند، در شرایط مساوی استخدام با داوطلبان غیر ایثارگر در اولویت خواهند بود. (مستندات قانونی)

معلولین عادی به شرط داشتن شرایط گفته شده در آگهی استخدامی، از سهمیه قانونی مربوطه بهره مند خواهند بود.

افرادی که مشمول بند های 1 و 2 و 3 تذکرات (شامل: ایثارگران، بسیجیان و معلولین عادی است) موظف هستند گواهی خود را از مراجع مربوطه (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، امور جهادگران وزارت جهاد کشاورزی و سازمان بهزیستی) اخذ کرده و به همراه سایر مدارک مورد نیاز ارسال کنند. توجه داشته باشید گواهی افراد جانباز حتماً باید با قید درصد جانبازی به دست بنیاد شهید و امور ایثارگران مربوطه به تایید رسیده باشد و باید مدرک گواهی جانبازی را نیز در کنار دیگر مدارک ارسال کنید.

افرادی که در آزمون استخدامی پذیرفته شده اند، باید حداکثر تا یک ماه بعد از اعلام نتیجه آزمون استخدامی، گواهی تاییدیه تحصیلی خود را به این سازمان ارائه دهند.

پس از پذیرفته شدن افراد در آزمون، توسط کارگروه تخصصی مربوطه شغل مورد تقاضا مصاحبه تخصصی در همین زمینه انجام خواهد شد.

پذیرفته شدگان نهایی آزمون و همچنین افرادی که در آزمون امتیاز بندی سربلند بیرون آمده اند، موظف به گذراندن دوره آموزشی مرتبط با شغل مورد تقاضا به مدت دو ماه خواهند بود و درصورت پشت سر گذاشتن این دوره با موفقیت، شروع به کار آنها از طریق هسته گزینش اعلام خواهد شد.

شرایط استخدام شهرداری تبریز

نکات مهم در مورد استخدام شهرداری تبریز

نکته مهم که باید به یاد داشته باشید، این است که در زمان ثبت نام فقط می توانید یکی از رشته های شغلی موجود در سازمان شهرداری را انتخاب و در آزمون آن شرکت کنید.

نکته دیگر که اهمیت دارد، این است که داوطلبان برای شهر در حال سکونت خود، می توانند فقط سه اولویت انتخاب کنند.

رشته های مناسب برای استخدام شهرداری تبریز

پونزافرادی که سابقه اشتغال در رشته شغل های زیر را داشته اند، برای آزمون استخدام شهرداری مناسب تر اند:

  • متصدی امور دفتری شهرداری
  • کارشناس مطالعات اجتماعی شهرداری
  • کارشناس حقوقی شهرداری
  • کارشناس آمار شناس شهرداری
  • کارشناس برنامه ریزی و آموزش شهرداری
  • کارشناس امور فرهنگی شهرداری
  • کارشناس بهداشت حرفه ای شهرداری
  • مهندسی برق شهرداری
  • معماری شهرداری
  • کارشناس محیط زیست شهرداری
  • حسابدار شهرداری
  • مسئول خدمات مالی شهرداری
  • مهندس راه و ساختمان شهرداری
  • کارشناس امور اداری شهرداری
  • کاردان آتش نشانی شهرداری

رشته های مناسب برای استخدام شهرداری تبریز

مدارک مورد نیاز استخدام شهرداری تبریز

جهت ثبت نام در شهرداری تبریز، باید مدارک مورد نیاز در زیر را از طریق مراحل گفته شده تحویل دهید تا بتوانید در آزمون استخدام شهرداری تبریز شرکت کنید. تکمیل فرم، اطلاعات و ارسال آنها از طریق سامانه مربوطه قابل دریافت است.

پونزموارد زیر باید پس از اسکن و در سامانه قرار گیرند:

  • اسکن شناسنامه (صفحه اول و قسمت توضیحات، در صورت داشتن توضیحات، تمام صفحات باید اسکن شوند.)
  • اسکن کارت ملی (به صورت پشت و رو از کارت ملی)
  • اسکن مدرک تحصیلی (آخرین مدرک تحصیلی موجود)
  • اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی غیر پزشکی از نوع دائم (در صورت مذکر بودن داوطلب، اسکن یکی از مدارک گفته شده)
  • اسکن عکس (دو قطعه 4 * 3 با پشت نویسی و مشخصات فرد، عرض و طول عکس باید 150 در 200 پیکسل با فرمت jpg بوده و دارای حجم 200 کیلو بایت باشد.)
  • فرم درخواست شغل باید کامل شده در سامانه مربوطه قرار گیرد.
  • مدارک ایثارگری، سوابق پرداخت بیمه در سازمان شهرداری، دهیاری ها و سازمان های وابسته به آن (اگر هر یک از مدارک گفته شده وجود داشته باشد، باید اسکن شده و در سامانه قرار گیرد.)
  • اگر دارای مدارک قهرمانی ورزشی مانند قهرمانی کشوری، آسیایی، مسابقات جهانی، المپیک، دانشجویان جهان هستید، باید اسکن مدارک ورزشی و قهرمانی را در سایت قرار دهید.
  • اسکن گواهینامه رانندگی (اسکن گواهینامه رانندگی برای داوطلبانی که می خواهند در رشته ‌های مرتبط با شغل آتش نشانی مشغول شوند الزامی است.)
  • هزینه ثبت نام برای آزمون استخدامی باید از طریق درگاه های اینترنتی پرداخت شود، اسکن اصل رسید بانکی، پرداخت مبلغ 10 هزار تومان، به یاد داشته باشید این مبلغ جهت حق ثبت نام بوده که باید به حساب جاری با شماره حساب 700785313795 به یکی از شعبه های بانک شهر پرداخت شود. (برای متقاضیانی که از افراد خانواده های ایثارگران هستند، مجاز به پرداخت 50 درصد مبلغ تعیین شده و برای افراد خانواده های شهدا به جای هزینه و فیش پرداختی کد شاهد باید درج شود. هزینه درخواستی برای ثبت نام هر ساله دستخوش تغییراتی است، به همین دلیل هزینه ثبت نام برای ثبت نام کنندگان سال 1402 تا کنون تعیین نشده در صورت تعیین و منتشر شدن مقدار هزینه، مقاله به‌روزرسانی خواهد شد.)
  • پس از پرداخت هزینه، یک کارت الکترونیکی که دارای یک کد است به شما داده می شود که در ادامه در برخی از مراحل ثبت نام مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  • در پایان ثبت نام یک کد که به آن کد رهگیری می گویند، به شما داده می شود که باید آن را یادداشت کرده و به همراه داشته باشید.
  • باید کلیه مدارک و مستندات مربوط به فرم امتیاز بندی را کامل کنید و آنها ارسال کنید و سپس در سامانه مربوطه آنها را قرار دهید.

پونزبه این تذکرات نیز توجه نمایید:

  1. اگر مدارک قرار داده شده در سایت ناقص باشد یا مدارک که پس از مهلت مقرر به پست تحویل داده شده باشد، به این مدارک ترتیب اثر داده نخواهند شد.
  2. وجه پرداختی بابت ثبت نام و مدارک ارسالی به هیچ وجه مسترد نخواهد شد و ثبت شماره فیش واریزی برای وارد شدن به این سامانه ضروری است.
  3. محاسبه امتیازها بر اساس بند های موجود در فرم های ارائه شده در سایت انجام خواهد گرفت و نحوه گزینش نیز مطابق با حداکثر امتیاز مکتسبه انجام خواهد شد.
  4. افرادی که بیش از یک بار ثبت نام کرده باشند، از روند آزمون استخدامی حذف خواهند شد.
  5. کامل کردن فرم درخواست شغل باید با دقت و صحت اطلاعات و امتیازات انجام شود و در صورت مغایرت در مستندات و اطلاعات از روند آزمون حذف خواهد شد.
  6. فرم های امتیاز بندی و درخواست شغل، گزینه ویرایش مجدد در سایت را ندارد، به همین دلیل رعایت دقیق موارد گفته شده در زمان ثبت کاملاً ضروری است.
  7. امتیاز کسب شده هیچ گونه حقی را از لحاظ جذب و به کار گیری به وجود نمی آورد و نتیجه نهایی آزمون پس از بررسی از طرف کمیته پرسنلی و تطبیق مستندات و مدارک با امتیازات داده شده و بر اساس رتبه اخذ شده توسط این سازمان اعلام خواهد شد.
  8. هر داوطلب فقط برای یک سمت شغلی در زمان ثبت نام آزمون شهرداری می تواند ثبت نام کند. (که طبق رشته های تحصیلی مورد نیاز در سازمان شهرداری ذکر شده در جداول زیر انجام می شود.)
  9. با توجه به این که استخدام شهرداری تبریز به صورت قراردادی موقت است و شهرداری تبریز هیچ گونه تعهدی در مورد تمدید قرارداد بسته شده و یا ارتقاء سمت شغلی و مزایای درج شده در آیین نامه استخدامی را به پذیرفته شدگان نمی دهد.
  10. هر گونه تمدید قرارداد با توجه به نیاز شهرداری به رشته شغل تخصصی پذیرفته شده فرد و رضایت از نحوه کارکرد و تایید از طرف مدیر مربوطه و تایید شده از کمیته پرسنلی از وی که در صورت تامین اعتبار در بودجه مصوب سالیانه خواهد بود.
  11. تحویل مدارک مربوط به سابقه بیمه پردازی برای افرادی که سابقه فعالیت در بخش خصوصی داشته اند، ضروری است.

مدارک مورد نیاز استخدام شهرداری تبریز

جدول شرایط، محل جغرافیایی و رشته های تحصیلی استخدام شهرداری تبریز

در سال گذشته رشته های زیر مورد نیاز شهرداری تبریز بوده است.

با توجه به این که امسال هنوز اطلاعیه ای در مورد استخدام شهرداری تبریز منتشر نشده است، نمی توان به طور قطع در این مورد رشته های مورد نیاز استخدام شهرداری تبریز در سال 1402 و محل خدمت و تعداد نیروی استخدامی نظری داد؛ اما تخمین می زنیم رشته های موردنیاز نزدیک به این موارد باشد.

ردیفرشته شغلیمحل جغرافیاییخدمتتعدادجنسیتشرایط احراز
۱حسابدارتیمورلو – جوان قلعه – هر کدام (۱ نفر)۲ نفرمرد / زندارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق ‌لیسانس در رشته تحصیلی حسابداری (کلیه گرایش ها)
۲کارشناس شهرسازیکوزه کنان (۱نفر)۱ نفرمرددارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق ‌لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی شهرسازی، برنامه ‌ریزی شهری و منطقه ‌ای، مدیریت شهری، برنامه ریزی منطقه ای، طراحی شهری، مهندسی شهرسازی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری
۳کارشناس محیط زیستآچاچی – تیمورلو – جوان قلعه – خواجه – مبارک شهر هر کدام (۱ نفر)۵ نفرمرددارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی محیط زیست (گرایش ارزیابی و آزمایش سرزمین، مهندسی طراحی محیط زیست) – محیط زیست (گرایش برنامه ریزی) – برنامه ریزی مدیریت و آموزش محیط زیست – طراحی محیط زیست، مهندسی عمران گرایش محیط زیست، مهندسی منابع طبیعی گرایش محیط زیست، مهندسی فضای سبز، مهندسی کشاورزی(گرایش باغبانی)، معماری منظر
۴کاردان روابط عمومیکوزه کنان (۱ نفر)۱ نفرمرددارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا لیسانس در یکی از رشته های امور فرهنگی، مدیریت امور فرهنگی- رشته علوم ارتباطات اجتماعی (روابط عمومی)، ارتباطات علوم اجتماعی – مدیریت دولتی، روابط عمومی آشنایی به زبان انگلیسی
۵راننده وسایل نقلیه تندروی سنگین برای تصدی پست آتش نشان رانندهآچاچی – جوان قلعه – کوزه کنان – مبارک شهر- وایقان هر کدام (۱نفر)۵ نفرمرددارا بودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه – دارا بودن گواهینامه فوق دیپلم در یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت امور امداد، ایمنی و آتش نشانی، مدیریت عملیات حریق و حوادث، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق، امداد و نجات، بهداشت حرفه ای
**دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه یک برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی است.
۶آتش نشانآچاچی (۱نفر)۱ نفرمرددارا بودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه – دارا بودن گواهینامه فوق دیپلم در یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت امور امداد، ایمنی و آتش نشانی، مدیریت عملیات حریق و حوادث, پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق، امداد و نجات، بهداشت حرفه ای
**دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه دو برای داوطلبین این رشته شغلی الزامی است.
۷کارشناس تحلیل گر سیستم هاآچاچی – جوان قلعه مبارک شهر هر کدام (۱نفر)۳ نفرمرد و زندارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) و مهندسی فن آوری اطلاعات، مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها)
۸کارشناس امور اداریکوزه کنان (۱نفر)۱ نفرمرد و زندارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا در یکی از رشته های مدیریت دولتی، مدِیریت اجرایی، مدیریت اداری، امور اداری و مدیریت، معارف اسلامی و مدیریت گرایش (مالی، صنعتی، بازرگانی) – مدیریت سیستم و بهره وری، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها
۸مسئول خدمات مالیکوزه کنان -وایقان هر کدام (۱ نفر)۲ نفرمرددار بودن گواهینامه فوق دیپلم یا لیسانس در رشته تحصیلی امور مالی و حسابداری (کلیه گرایش ها)
۹مسئول خدمات مالیکوزه کنان -وایقان هر کدام (۱ نفر)۲ نفرمرددار بودن گواهینامه فوق دیپلم یا لیسانس در رشته تحصیلی امور مالی و حسابداری (کلیه گرایش ها)
۱۰مهندسی راه و ساختمانتیمورلو- خواجه – مبارک شهر هر کدام (۱نفر)۳نفرمرددارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی عمران (گرایش مهندسی و مدیریت ساخت، گرایش سازه، گرایش سیستم های اطلاعات جغرافیایی، عمران)، مدیریت پروژه و ساخت، طراحی محیط

جدول شرایط، محل جغرافیایی و رشته های تحصیلی استخدام شهرداری تبریز

سخن آخر

در این مقاله به بررسی شرایط استخدام شهرداری تبریز در سال گذشته پرداختیم. در صورتی که به کار در شهرداری علاقمند باشید، می توانید با پیگیری اخبار استخدام شهرداری تبریز 1402 در آزمون استخدامی این ارگان شرکت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و رفع سوالات و ابهامات خود، می توانید با کارشناسان آویژه تماس گرفته و سوالات خود را در خصوص استخدام شهرداری تبریز مطرح کنید. برای دریافت مشاوره تلفنی، با شماره 9099071985 تماس بگیرید.

سوالات متداول

سوال علامتشرایط سنی برای استخدام شهرداری تبریز چقدر است؟

در سال گذشته شرط سنی افراد برای استخدام در شهرداری تبریز حداقل بیست سال تمام و حداکثر سن سی و پنج سال تمام بود.

سوال علامتآیا افراد معلول نیز می توانند در شهرداری تبریز استخدام شوند؟

معلولین عادی به شرط داشتن شرایط گفته شده در آگهی استخدامی، از سهمیه قانونی مربوطه بهره مند خواهند بود.

سوال علامتافراد دارای چه رشته ها و مقاطع تحصیلی مجاز به ثبت نام هستند؟

برای اطلاع کامل از تمامی رشته های مجاز برای وارد شدن به شهرداری تبریز، می توانید مقاله فوق را مطالعه کنید.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

استخدام شهرداری تبریز + شرایط و مدارک مورد نیاز استخدام

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 6 نظر:
  1. سلام من لیسانس معماری هستم چطوری میتونم تو این مشاغلی که اسم برده شده ثبت نام کنم؟

  2. این یعنی ظلم ،کسی که لنگه نونه شب هستش و شاید ماه ها هست که دنباله کار میگرده با یک بيانيه سوری میارن طو سایت یه مبلغی رو هم ازش استرداد میکنن حتی یک پیام هم نمیدن که فلانی شما به درده شهرداری میخوری یا نه ،العان چندین سال هست که شهرداری بخشی از کسری بودجه خودش رو از جیب افراد بیکار تامین میکنه .خدا خانواده اشخاصی رو که از قشره ضعیف سواستفاده میکنه به سرطان مبتلا کنه

  3. آقا الان سیکل چجوری میخواد در آزمون شرکت کنه واس خدمات شهرداری و یا نگهبانی یا رانندگی یا کارگری

  4. سلام. محمدعلی یعقوبی هستم تورا بخدا قسم تون میدم برای منم یه کاری در شهرداری بدین اشغال جمع گن باشم گواهینامه هم دارم خاهش. میکنم

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

چهارشنبه

1402/12/9

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید