تخصصی مشاوره بگیرید برای هم اندیشی با بهتری مشاوران با ما تماس بگیرید
9099071985
مشاوره و روانشناسی خانواده هم اندیشان
0

شکست عشقی دختر _ راهکار های فراموشی شکست برای دختران

شکست عشقی دختر _ راهکار های فراموشی شکست برای دختران

شکست عشقی دختر _ راهکار های فراموشی شکست برای دختران یکی از سخت ترین برهه های زمانی در زندگی خانم ها می باشد. این شکست که یکی از دردناک ترین شکست ها در زندگی می باشد ممکن است برای هر خانمی پیش آید. اگر دچار این شکست شده اید و نمی دانید که چگونه مرد زندگی تان را فراموش کنید در اینجا با ما همراه باشید.

شکست عشقی

مطمئن اینکه بدانیم کسی که دوستش داریم دیگر ما را نمی خواهد بدترین حس زندگی است. اینکه بدانید کسی که تا دیروز او را همانند یک کوه پشت سرتان می دانستید و حال دیگر نیست تلخ ترین اتفاق دنیا است بطوری که ما را از زندگی کردن سیر می کند. زمانی که دیگر عشقتان کنارتان نباشد انجام دادن کارهای روزانه هم دشوار می شود.

شکست عشقی دوره ای موقت و گذرا می باشد که باید خودتان به خودتان کمک کنید تا هرچه سریعتر این برهان سخت را پشت سر گذاشته و به زندگی قبلی شیرینی که داشته اید بازگردید.

راهکار های فراموشی شکست عشقی برای دختران

کارشناسان خانه مشاوره هم اندیشان شکست عشقی برای دختران را به یک باتلاق تشبیه می کنند. زیرا ماندن در باتلاق سبب نابودی فرد می شود و زمانی که فردی وارد باتلاق شد باید تلاش کند تا بتواند از این باتلاق خارج شود.

فراموش کردن شکست عشقی به خود شما بستگی دارد. اگر شما بخواهید می توانید در مدت کوتاهی شخص قبلی زندگی تان را فراموش کنید و تجربه کسب کنید. اما اگر خودتان به خودتان کمک نکنید در این مسیر دگرگون خواهید شد.

فراموشی شکست برای دختران

ما در این بخش راهکار های فراموشی شکست عشقی برای دختران را به شما می آموزیم.

  1. در اولین قدم برای فراموشی عشق سابقتان باید برای خودتان وقت بگذارید. به خودتان برسید. آرایش کنید. موهایتان را رنگ کنید. بیرون بروید. خرید کنید و… تمامی موارد گفته شده به شما کمک می کند تا سریعتر از این برهه سخت زندگی تان خلاصی یابید.
  2. شما ممکن است تا مدتی غمگین باشید. گریه کنید و نخواهید که در جمع دوستانتان حضور پیدا کنید. این امر کاملا طبیعی است. زیرا شما با یک شکست بزرگ در زندگی مواجعه شده اید. در این حین احساسات خود را سرکوب نکنید. به راحتی گریه کنید اما فقط تا مدت کوتاهی این رفتار ادامه داشته باشد.
  3. بسیاری از افراد زمانی که شکست عشقی می خورند نیاز دارند که صحبت کنند و از دیگران راه حل بگیرند. در این حین بهتر است که با یک مشاور ارتباط برقرار کنید. اینگونه او به شما می آموزد که چگونه از این موقعیت سخت بیرون آید. روزانه دختران بسیاری هستند که برای التیام شکست عشقی به مرکز مشاوره هم اندیشان مراجعه می کنند. شما نیز می توانید از مشاوران ما در این امر کمک بگیرید.
  4. دنبال کردن پسری که قبلا با او بوده اید در شبکه های اجتماعی یک اشتباه محض است که سبب کشانده شدن مجدد شما به سمت او می شود. پس بهتر است این فرد را از صفحات اجتماعی تان بطور کامل بیرون کنید. همچنین بودن این شخص در شبکه های اجتماعی شما سبب کندتر شدن روند فراموشی می گردد.
  5. تمامی مکاتبات خود را با مرد قبلی زندگی تان را قطع کنید و یا حتی در صورت لزوم سیم کارت خود را تعویض نمایید.
  6. زمانی که شما از عشق تا جدا می شوید؛ ذهن شما تنها خاطرات خوب و لحظات خوش را برای شما تداعی می کند. بطوری که شما رفته رفته اتفاقات و خاطرات تلخ آن را فراموش می کنید. به همین دلیل رابطه تان را مجددا مرور کنید تا بدانید که چه چیزی سبب جدایی شما شده است.
  7. در بسیاری از مواقع دختران هنگام شکست عشقی خود را سرزنش کرده و مقصر جدایی می دانند. اما این کار کاملا غلط است بدانید که شما تنها در انتخاب فرد اشتباه مقصر بوده اید.
  8. دیدگاه مثبتی داشته باشید و از این شکست عشقی درس بگیرید.
  9. بسیاری از دختران تصور می کنند که این آسمان سوراخ شده و این پسر از آن به زمین افتاده است. این باور را از ذهن تان دور کنید و بدانید که مردان زیادی وجود دارند که با شما همسو هستند و می توانند شما را خوشبخت کنند.
  10. کلیه وسایلی که به عنوان هدیه تقدیم شما کرده است را از بین ببرید.
  11. پس از شکست عشق به هیچ وجه با فرد جدیدی وارد رابطه نشوید. بسیاری از دختران پس از شکست عشقی بلافاصله با شخص دیگری وارد رابطه می شوند تا بتوانند شخص قبلی را فراموش کنند. این امر کاملا اشتباه است زیرا باعث می شود شما شخص اشتباهی را برگزینید.

دلایل شکست عشقی میان دختران

دلایل شکست عشقی میان دختران

دلایل زیادی وجود دارد که در میان دختران سبب ایجاد شکست عشقی می شود. ما در اینجا به معرفی برخی از مهمترین آنها می پردازیم.

  1. حساس بودن بیش از حد دختران بروی پسران سبب شکست عشقی میان آنها می شود.
  2. وجود شک و خیال پردازی در دختران بسیار است. از این رو در برخی موارد این شک و خیال سبب ایجاد شکست عشقی می شود.
  3. رومانتیک بودن دختران در برخی از موارد سبب شکست عشقی می شود.
  4. احساس مالکیت از سوی دختران باعث آزار پسر شده و شکست عشقی به وجود می آید.
  5. دختران نیاز عاطفی فراوانی دارند و زمانی که نیاز عاطفی آنها برآورده نشود دچار شکست عشقی می شوند.
  6. چشم و هم چشمی دختران سبب شده تا عاملی برای شکست عشقی آنها باشد.

 

عوارض شکست عشقی در دختران

حال که با شکست عشقی دختر و راهکار های فراموشی شکست برای دختران آشنا شدید. در اینجا به موضوع عوارض شکست عشقی در دختران می پردازیم.

  1. اولین حسی که بعد از شکست عشقی میان دختران به وجود می آید افسردگی می باشد. افسردگی وی به گونه ای است که دیگر هیچ چیز برای دختر جذابیتی ندارد.
  2. با شکست عشقی دختران دیگر نسبت به دیگر آقایان دچار بدبینی می شوند.
  3. زمانی که یک دختر دچار شکست عشقی می شود دیگر از عشق هراس دارد و نمی تواند شخص دیگری را وارد زندگی خود کند.
  4. در برخی از موارد نا امیدی به گونه ای ادامه می یابد که موجب خودکشی دختران می شود.
  5. رنج بسیار سبب شده تا دختران شخصیت خود را تغییر داده و به یک ادم دل سنگ تبدیل شوند.

سخن آخر

ما در اینجا به شما آموختیم که شکست عشقی دختر _ راهکار های فراموشی شکست برای دختران چیست. سپس شما را با عوارض شکست عشقی در دختران آشنا کردیم.

اگر شما دچار شکست عشقی شده اید و نمی دانید که چگونه باید عشق تان را فراموش کنید کافیست با شماره 02191023933 تماس گرفته تا شما را در این راه سخت یاری رسانند.

سوالات متدوال

آیا تغییر شخصیت در دخترانی که دچار شکست عشقی شده اند خوب است؟

در برخی از موارد خوب و در برخی دیگر بد است.

آیا حس انتقام در شکست عشقی خوب است؟

خیر اصلا باید با به پزشک مشاور مراجعه کنید.

اینستاگرام

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره