تخصصی مشاوره بگیرید برای هم اندیشی با بهتری مشاوران با ما تماس بگیرید
9099071985
مشاوره و روانشناسی خانواده هم اندیشان
0

شکست عشقی پسر _ راهکار های فراموشی شکست برای پسران

راهکار های فراموشی شکست برای پسران

شکست عشقی _ راهکار های فراموشی شکست برای پسران از اصلی ترین و مهم ترین مشکلات در زندگی آقایان است. پس با ما همراه باشید تا بدانید در اینگونه مواقع چطور این مشکل را حل کنید.

شکست عشقی پسران به مراتب بیشتر از دختران می باشد. بسیاری تصور می کنند که در زمان جدایی میان دو نفر خانم ها با شکست بیشتری مواجعه می شوند.

اما این موضوع کاملا اشتباه است. زیرا دختران به راحتی می توانند گریه کنند، درد و دل کنند، با اشخاص دیگر آشنا شوند و… از این رو روند شکست عشقی در میان آنها سریعتر اتمام می یابد.

در حالی که این عمل در پسران کاملا برعکس است. آنها نمی توانند به راحتی درباره مشکلات شان و دلتنگی هایشان به گفتگو بپردازند. از این رو روند فراموشی شکست برای پسران بسیار دشوار تر از دختران می باشد.

شکست عشقی چیست؟

در زندگی افراد همیشه شخصی وجود دارد که نیمه گمشده نام دارد. این نیمه گمشده در بسیاری از موارد ممکن است به دلایل مختلف از شریک خود جدا شود و شکست عشقی رخ دهد. در صورتی که دو طرف بهم وابسته باشند جدایی آنها بسیار دشوار است.

این جدایی زندگی دو طرف و در برخی موارد زندگی یک نفر را دگرگون می کند. به گونه ای که فرد خشمگین و ناراحت است و نمی تواند به زندگی روزمره اش ادامه دهد.

در اینگونه موارد هنگامی که اشخاص از یکدیگر جدا می شوند حس می کنند که زندگی آنها پایان یافته است. اما اینگونه نیست و شخص با کمک گرفتن از مشاور می تواند هر چه سریعتر به زندگی سابق خود بازگردد.

انواع شکست عشقی برای پسران

انواع شکست عشقی برای پسران

شکست عشقی برای پسران می تواند به اشکال مختلفی ظاهر شود که ما در اینجا به انواع آن می پردازیم و می گوییم که انواع شکست عشقی برای پسران چه هستند.

  1. بهانه تراشی

یکی از انواع شکست عشقی بهانه تراشی می باشد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که می بینید مدتی طرفتان با شما سرد برخورد می کند و میزان پیام ها و تماس های او کاهش یافته است. در اینگونه مواقع طرف مقابل گرفتاری کاری یا خانواده را برای شما بهانه تراشی می کند. این بهانه تراشه در نهایت منجربه جدایی میان زوجین خواهد شد.

  1. غیبت

یکی از سخت ترین شکست های عشقی میان پسران غیبت می باشد. در این نوع از شکست عشقی روزی فرا می رسد که طرف مقابل گوشی همراه اش خاموش می باشد و بطور کامل غیب شده است. این شکست عشقی سخت ترین شکست در میان پسران است. زیرا عشق شان بدون هیچ دلیلی آنها را ترک کرده است.

  1. دعوا و مشاجره

بیش از 70 درصد شکست های عشقی در پسران با نوع دعوا و مشاجره صورت می گیرد. در اینگونه مواقع شاید هدف جدایی و شکست عشقی نباشد. اما طرف مقابل دعوا را بهانه کرده و به رابطه میانشان اتمام می دهند.

  1. حضور شخص جدید

از دیگر انواع شکست عشقی می توان به حضور شخص جدید اشاره کرد. در بسیاری از مواقع دختران با شخص جدیدی آشنا می شوند و نمی خواهند به شخص قبلی ارتباطی داشته باشند. این امر سبب شکست عشقی در پسران می شود.

  1. جدایی صادقانه

در برخی از مواقع پسران و دختران پس از مدتی متوجه می شوند که ادامه دادن رابطه شان یک اشتباه است. از این رو آنها صادقانه با یکدیگر گفتگو کرده و دوستانه جدا می شوند. این شکست عشقی را می توان به عنوان بهترین و راحت ترین راه شکست عشقی در افراد معرفی کرد.

فراموش کردن شکست عشقی در پسران

راهکار های فراموش کردن شکست عشقی در پسران

در بخش فوق کارشناسان هم اندیشان به شما آموختند که انواع شکست عشقی برای پسران چه هستند.

حال به شما راهکار های فراموش کردن شکست عشقی در پسران را می آموزند.

  • اولین قدم برای فراموش کردن شکست عشقی قطع کردن تماس تلفنی می باشد. زمانی که از عشق تان جدا شده اید. باید از فکر فراموشی او باشید. پس اولین قدم این است که دیگر به تماس های وی پاسخی ندهید. زیرا با پاسخ دادن دوباره شما به سمت یک رابطه بیمار کشانده می شوید که هیچ گونه سرانجامی ندارد و مجدد به سمت جدایی کشیده می شود.
  • بلاک کردن در صفحات اجتماعی قدم دیگری است برای فراموش کردن شکست عشقی در پسران است. با بلاک کردن وی دیگر او را در صفحات اجتماعی تان نمی بینید و این امر به فراموشی آسان کمک بزرگی می کند.
  • تمامی عکس های دوست دختر یا همان عشق سابق تان را باید از بین ببرید. عکس های چاپ شده را دور بریزید و عکس ها موجود در حافظه گوشی موبایل و لب تاپ تان را دیلیت کنید.
  • برای فراموش کردن عشق سابق تان به خودتان فرصت دهید. اگر می خواهید یک هفته را در تخت بمانید و گریه کنید. اما بعد از مدتی محکم تر از گذشته به زندگی تان برگردید.
  • بسیاری از پسران با اولین شکست عشقی تصور می کنند که دیگه نمی خواهند عاشق شوند و هیچ دختری را به زندگی شان راه دهند. این باور کاملا اشتباه است و شما در آینده با تجربه بیشتری دوباره عاشق خواهید شد.
  • تمامی وسایلی که شما را یاد مادام زندگی تان می اندازد را دور بریزید. حتی اگر این وسایل گران قیمت هستند و او به شما کادو داده است.
  • پس از آنکه یک هفته را در تخت خود گریستید باید برخیزید. زیباترین لباس تان را به تن کنید و بیرون بروید. بعد از گذشته یک هفته ماندن در خانه شما را افسرده می کند. پس به بیرون بروید تا روحیه شاد شما دوباره بازگردد.
  • در مدتی که احساس می کنید افسرده هستید یک سرگرمی بیابید تا شما را از حالت افسردگی دور کند. شما می توانید به کلاس آموزش پیانو بروید و یا نقاشی بکشید و… خلاصه خود را مشغول کنید تا فکرتان به سمت گذشته کشانده نشود.
  • بسیاری از پسران هستند که بعد از شکست عشقی برای فراموشی زودتر به مرکز مشاوره هم اندیشان مراجعه می کنند. شما نیز می توانید برای رهایی زودتر به این مرکز مشاوره مراجعه کنید.
  • به مسافرت بروید. اجازه دهید که حال شما با مسافرت تغییر پیدا کند و خستگی روحیتان برطرف شود.

سخن آخر

شکست عشقی پسر یکی از مواردی است که در زندگی تمامی پسران اتفاق می افتد. اما پسران باید بدانند که در هنگام بروز این مشکل چگونه آن را حل کنند.

ما در این صفحه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار داریم که در هنگام بروز این مشکل بتوانید مشکل تان را حل کنید. همچنین شما می توانید با شماره گیری 02191023933 با کارشناسان تیم مشاوره خانواده هم اندیشان ارتباط برقرار کرده تا شما را برای فراموشی ساده تر راهنمایی کنند.

سوالات متدوال

چه میزان زمان برای فراموشی شکست عشقی نیاز است؟

وابسته به افراد و شرایط آنها متفاوت است.

آیا گوش کردن موسیقی در زمان شکست عشقی درست است؟

موزیک شاد گوش دهید.

اینستاگرام

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره