تخصصی مشاوره بگیرید برای هم اندیشی با بهتری مشاوران با ما تماس بگیرید
9099071985
مشاوره و روانشناسی خانواده هم اندیشان
0

عوارض قرص تاخیری _ با تمامی عوارض قرص های تاخیری آشنا شوید

با تمامی عوارض قرص های تاخیری آشنا شوید

ما در اینجا اطلاعاتی گرد هم آورده ایم تا با عوارض قرص تاخیری آشنا شوید. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی و مهم را در این باره به دست آورید.

یکی از اصلی ترین بخش های زندگی رابطه جنسی می باشد. رابطه جنسی به حدی مهم است که در بسیاری از موارد باعث فرو پاشی خانواده ها می شود. متاسفانه 39 درصد از آقایان دچار مشکل زود انزالی هستند که از آن رنج فراوانی می برند. با پیشرفت علم داروهای فراوانی وارد بازار شدند که در حل این مشکل به کمک آقایان آمدند. یکی از این داروها قرص تاخیری می باشد.

قرص تاخیری چیست؟

delay pills یا همان قرص تاخیری دارویی مخصوص آقایان است که با مصرف آن می توانند انزال خود را به تعویق بندازند. به تعویق انداختن انزال در آقایان سبب طولانی تر شدن رابطه جنسی می شود. این قرص ها سبب بی حسی خواهند شد و مهار کننده کننده‌ های باز جذب سروتنین می شود.

بجز قرص تاخیری اسپری تاخیری نیز در بازار موجود است که موجب بی حس شدن آلت مردان می شود و برای آنکه انزال را به تعویق می اندازد. ماده موجود در اسپری تا 30 دقیقه انزال را به تعویق می اندازد.

دلایل زود انزالی در آقایان

شاید شما ندانید که زود انزالی چیست و چگونه اتفاق می افتد؟ در برخی از افراد آقایان بعد از برقراری رابطه جنسی بلافاصله ارضا شده و نمی توانند نیاز شریک جنسی شان را برآورده کنند. از این رو بسیاری از آقایان برای حل این مشکل دست به مصرف قرص تاخیری می زنند که چندان نتایج خوش آیندی با خود به همراه ندارد.

ما در این بخش می گوییم که دلایل زود انزالی در آقایان چیست و چرا این مشکل در بدن آنها به وجود می آید.

  1. برخی از مشکلات روانشناختی مثل استرس، افسردگی، نبود اعتماد به نفس و… همگی دست به دست هم داده و موجب زود انزالی در آقایان می شود.
  2. بسیاری از آقایان از بیماری رنج می برند که این بیماری ها سبب زود انزالی در آنها می شود. برخی از این بیماری ها عبارتند از: ام اس، دیابت، پروستات و…

دلایل زود انزالی در آقایان

عوارض قرص تاخیری

حال که فهمیدید قرص تاخیری چیست و چه کاری انجام می دهند. نوبت به آن رسیده است که به عوارض قرص تاخیری بپردازیم. کارشناسان مشاوره خانواده هم اندیشان در اینجا نام قرص های تاخیری را به همراه عوارض آنها برای شما گرد هم آورده اند تا شما با مضرات این دارو بطور کامل آشنا شوید.

  1. سرترالین

سرترالین یکی از قرص های تاخیری محبوب میان آقایان می باشد. این قرص بعد از استفاده به شما احساس استرس و اضطراب می دهد. با مصرف این دارو شما ممکن است دچار بی خوابی شوید و نتوانید تا چند روز حال خوشی را تجربه کنید.

  1. داپوکستین

قرص داپوکستین نیز از دیگر داروهای تاخیری است که در بین آقایان بسیار پرطرفدار است. با استفاده از این دارو شما ممکن است دچار حالت تهوع شوید. مصرف این دارو در بسیاری از افراد موجب خشکی دهان می شود. بسیاری از افراد با مصرف این دارو دچار سرگیجه و بی خوابی می شوند.

  1. سیلودوسین

یکی دیگر از قرص های تاخیری سیلودوسین می باشد. این قرص تاخیری نیز همانند دیگر داروهای تاخیری سردرد و سرگیجه را برای فرد مصرف کننده به همراه دارد. در برخی از افراد مصرف این قرص سبب اسهال و استفراغ می شود که اصلا خوشایند نیست.

بسیاری از افراد بعد از مصرف این قرص تصور می کنند که دچار سرما خوردگی شده اند. اما اینگونه نیست. احساس گلودرد و آبریزش بینی از عوارض مصرف این دارو می باشد.

زمانی که قصد این دارو تاخیری را مصرف می کنید ممکن است دچار افت فشار خون شوید. از این رو مراقب باشید و از خوراکی های که باعث بالا رفتن فشار خون می شود استفاده کنید.

  1. ترامادول

ترامادول یکی از داروهای اعتیاد آور است که سبب تاخیر انزال در آقایان نیز می شود. این دارو بسیار مضر و توهم زا می باشد که با مصرف آن فرد دچار توهم خواهد شد. از دیگر عوارض مصرف این دارو می توان به حالت تهوع و سرگیجه اشاره کرد.

برخی از افراد با مصرف ترامادول دچار بی اشتهایی می شوند و تا چند روزی نمی توانند چیزی میل نمایند.

  1. مهارکننده‌های بازجذب سروتونین

مهارکننده‌های بازجذب سروتونین عوارضی مانند دیگر قرص های تاخیری دارد. با مصرف این قرص آقایان دچار سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و بی خوابی می شوند. به پیشنهاد مشاوران هم اندیشان بهتر است تا حدالمکان از این دارو مصرف نکنید.

قرص تاخیری بدون عوارض

  1. مهار کننده‌های ۵ فسفودی استراز

مهار کننده‌های ۵ فسفودی استراز یکی دیگر از داروهای تاخیری است که روند انزال را در آقایان به تعویق می اندازد. این قرص که بسایر مضر می باشد عوارض بسیاری را با خود به همراه دارد. بسیاری از افراد با مصرف این دارو دچار سوء هاضمه می شود. برخی دیگر از آقایان با مصرف این دارو دچار گر گرفتگی می شوند.

از دیگر عوارض این دارو می توان به اختلال در بینایی و شنوایی اشاره کرد. احتقان بینی را نیز می توان به عنوان دیگر عوارض این دارو معرفی کرد.

رفلاکس معده، کمردرد و درد عضلانی از دیگر عوارض مصرف این دارو تاخیری می باشد.

قرص تاخیری بدون عوارض

حال که به شما گفتیم که مصرف قرص تاخیری چه عوارضی با خود به همراه دارد. شاید سوال بپرسید که آیا قرص تاخیری بدون عوارض هم وجود دارد؟ به گفته کارشناسان هم اندیشان عوارض قرص تاخیری در هر فردی با افراد دیگری متفاوت است.

در برخی از حالات ممکن است شما این دارو را مصرف کنید و در حالت عادی باقی بمانید بدون آنکه دچار عارضه شوید.

خوشبختانه داروهای تاخیری وارد بازار شده است که با استفاده از گیاهان دارویی ساخته شده و عارضه بسیار کمی دارد. برخی از این دارو ها عبارتند از: قرص آفرودیت، کپسول زینگا لایف، گیاهی دایان مکث و… از جمله داروهای تاخیری بدون عوارض هستند.

این داروها با استفاده از تمر هندی ساخته می شوند که لذت در رابطه جنسی را به شما هدیه می دهند.

سخن آخر

ما در اینجا اطلاعات کاملی درباره قرص تاخیری در اختیار شما قرار دادیم و پس از آن به شما گفتیم که چرا این مشکل در آقایان به وجود می آید. پس از آن عوارض قرص تاخیری را به شما گفتیم.

در صورتی که اطلاعات فوق برای شما کامل نبوده می توانید با شماره تماس 02191023933 با مشاورین خانواده هم اندیشان در تماس باشید و پاسخ کلیه سوالات خود را به دست آورید.

سوالات متدوال

قرص تاخیری چه میزان انزال را به تعویض می اندازد؟

حدود نیم ساعت

مصرف کدام قرص ضرر کمتری دارد؟

قرص های گیاهی

اینستاگرام

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره